denk je ook eens voor je rust te gaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:26 schreef Vork het volgende:
[..]
Oh gaat hij ook mee? Dat is mijn niet verteld. Maargoed, blijkbaar ben ik er ook bij en neem ik nog aanhang mee ook
Zeg, wij nemen eerder jou mee dan andersom hè.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:26 schreef Vork het volgende:
[..]
Oh gaat hij ook mee? Dat is mijn niet verteld. Maargoed, blijkbaar ben ik er ook bij en neem ik nog aanhang mee ook
Ja ik ga ook echt naar Lowlands voor de rust. 3 dagen lang mediteren en volledig tot mezelf komen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:32 schreef -Sum- het volgende:
denk je ook eens voor je rust te gaanvalt dan weer vies tegen
Naar die meeting?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:35 schreef VVouter het volgende:
Zeg, wij nemen eerder jou mee dan andersom hè.
Ik sleep je gewoon mee om 12 uur!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De kans dat ik kom, wordt ook met de dag groter![]()
neem t ff serieusquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:36 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja ik ga ook echt naar Lowlands voor de rust. 3 dagen lang mediteren en volledig tot mezelf komen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:49 schreef VVouter het volgende:
[..]
Err nee, verkeerd begrepen. Ga maar lekker daarheen, hou je niet tegen.
Ja, maar jij hoeft niet te betalen natuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ooooow, dus ik kan zelf ook een MissBliss-fanshirt aan dan?
Alwéér?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:49 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ja ik wil k_i_m graag meeten, dat lijkt me zo spannend
ALS JE MAAR VAN DIE TIETEN AFBLIJFT JA !quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:49 schreef -Sum- het volgende:
ja ik wil k_i_m graag meeten, dat lijkt me zo spannend
mjaquote:
Alwéér?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:52 schreef elcastel het volgende:
[..]
ALS JE MAAR VAN DIE TIETEN AFBLIJFT JA !
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:52 schreef elcastel het volgende:
[..]
ALS JE MAAR VAN DIE TIETEN AFBLIJFT JA !
Nou, vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:32 schreef Logician het volgende:
Misschien is het een goed idee om het lijstje van de OP te updaten?
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:59 schreef Roellio het volgende:
Wegens succes geprolongeerd:
De immer falende Fok! lowlands-meet!
Volgens mij voor het 3e jaar op rij!
Wanneer?:
Donderdagavond 18 augustus 2005
Lokatie?:
24h café nabij de ingang festivalterrein
Tijdstip?:
Rond 24:00 u.
Aanwezig:
Roellio
Johnny_Footballhero
FLR
Stranger
teknomist
Vork
saaw
ikwilookwatzeggen
greatgonzo
RichardQuest
Henkmanz
elcastel
k_i_m
MissBliss
newbiedoobiedoo
super-muffin
GoLLeM
Mar10Segovia
myxomatosekonijn
Logician
coz
RichardQuest
LostFormat
-Sum-
Camoth
VVouter
XoloX
Misschien:
Ingrate
DrMarten
SicSicSics
Prep2Fight
Thomas B.
Morpheus2002
Myster_E
crossover
boskov
Blinker
Basp1
Afwezig:
PP
Bosbeetle
Ik heb een vermoeden dat dat wel eens niet het geval kan zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:48 schreef Logician het volgende:
en ik hoor bij misschien, omdat ik niet weet of de pendelbus van onze slaapzaal naar het terein ook op donderdag tot 3am rijdenals dit wel het geval ik kom ik zeker weten, zo niet moeten jullie maar langs de Juliet tent gaan en uitkijken naar een heel lief klein onschuldig meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |