Maar je vind hem wel belangrijk genoeg om topic deel 8 van hem te openen en vervolgens nog een keer iets anders over hem te postenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Moge deze speler verdwijnen van de Europese voetbalvelden
En laten we dan niks meer van hem horen.
Alleen al om jouw te pesten hoop ik dat ie dit seizoen weer eens laat zien hoe goed hij eigenlijk is en dat Marco hem snel weer oproept en opstelt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Moge deze speler verdwijnen van de Europese voetbalvelden
En laten we dan niks meer van hem horen.
Hey, op welke zender is die wedstrijd dan te zien?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:31 schreef Edenoniphobic het volgende:
VdV speelt wel goed, assist op de 1-0 door vrije trap van hem. Kluivert speelt redelijk.
Als hij echt zo goed zal worden dan bied ik mijn excuses aan voor alle kritiek die ik hem heb gegeven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen al om jouw te pesten hoop ik dat ie dit seizoen weer eens laat zien hoe goed hij eigenlijk is en dat Marco hem snel weer oproept en opstelt.
DSF Sport, satelliet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hey, op welke zender is die wedstrijd dan te zien?
Ik geef graag kritiek op Kluivert en ga alvast voor volgend jaar voor de anti-speler awardquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar je vind hem wel belangrijk genoeg om topic deel 8 van hem te openen en vervolgens nog een keer iets anders over hem te posten![]()
Ruudknuffelaarquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij had veel blessures.
T was ook geen denderend record ofzo. Ik moet wel zeggen dat ie een goed gemiddelde heeft in Oranje, volgens mij 1 op 2quote:Op woensdag 7 september 2005 23:00 schreef DrDentz het volgende:
hoe heeft die kerel ooit topscorer aller tijden kunnen wordenafgelopen 5 jaar niks gezien, heeft ie in de 5 jaar daarvoor alle andere oranje spitsen eruit gescoord
kan iemand zich nog ek 2000 herrinneren daar was hij de man hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 23:23 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
T was ook geen denderend record ofzo. Ik moet wel zeggen dat ie een goed gemiddelde heeft in Oranje, volgens mij 1 op 2Maarja.. zoals je zegt.. laatste 5 jaar niks van hem gezien.
Alsof de rest van Oranje in die wedstrijd de pingels zo lekker nam.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:29 schreef DrDentz het volgende:
ik weet het nog
mooie penal tegen italie.. hij was de man
heel zachtjes tegen de paal![]()
Eigenlijk vond ik Frank de Boer in die match erger.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:33 schreef DrDentz het volgende:
ik wil er niet meer aan denken
frank de boer miste er 2 in een wedstrijd tegen italie maar daar hoor je niet niemand over kluivert miste er maar 1quote:Op woensdag 7 september 2005 23:29 schreef DrDentz het volgende:
ik weet het nog
Daar hoor je niemand over in dit topic nee omdat het het Kluivert topic is. Buiten dit topic wordt het de Boer wel zwaarder aangerekend hoor.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:05 schreef hendrixfan het volgende:
[..]
frank de boer miste er 2 in een wedstrijd tegen italie maar daar hoor je niet niemand over kluivert miste er maar 1
Kluivert ook.quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij had veel blessures.
Nou, als Ruud zo door gaat zit ie vanzelf wel op het niveau van Patjequote:Op donderdag 8 september 2005 10:08 schreef Spideyman het volgende:
Waarom gaat het hier altijd over Ruud van Nistelrooij?
Op dat niveau komt kluivert toch nooit meer.
Denk het wel ja,quote:Op donderdag 8 september 2005 10:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou, als Ruud zo door gaat zit ie vanzelf wel op het niveau van Patje.
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ruud maakt nog 16 doelpunten en dan hoeven we Kluivert niet meer topscoorder aller tijden te noemen.
Weer over Van Nistelrooij?? Hij maakt toch wel veel indruk op jullie.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:41 schreef hendrixfan het volgende:
van nistelrooy en makaay passen ook niet echt in het 4-3-3 systeem je ziet ruud nooit combinaties maken hij scoort alleen uit voorzetten of geluk ballen die voor ze voeten komen laatst scoorde hij pas nadat vennegoor door kopte en dan staat ruud wel op de goede plaats omdat hij met 2 spitsen gewend is te spelen
Maar kluivert moet natuurlijk eerst weer regelmatig spelen voordat hij terug komt in oranje
want als hij fit is hij nog steeds de beste spits van nederland hoor technisch hij kan tenminste ook een man passeren dat zal je van ruud of makaay niet zo snel zien
Zijn penalty zat wel dichter bij het doel dan die van Van Nistelrooij gisteren, die zat echt ver buitenkant paal.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:29 schreef DrDentz het volgende:
ik weet het nog
Kluivert had zich net zo op laten naaien denk ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
We hadden Kluivert gisteren meer kunnen gebruiken dan Ruud, dat is zeker.
En Kuyt, ook niet onbelangrijk!quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:21 schreef Jgeerling het volgende:
Kluivert is gewoon verleden tijd. Het is tijd om vooruit te kijken. Op zijn positie is de concurrentie groot.
Robben en Van Nistelrooy zijn voorloopig zeker, en dan hebben we nog Makaay. Als pinchhitters van Hooijdonk of Lange Jan VOH. En als pinchhitter is Kluivert sowieso niet geschikt. Hij heeft altijd 30 kansen nodig om er eentje te maken, en voetbalt verder niet mee.
idd, een hele mooi goalquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:23 schreef Gijserman het volgende:
Niet onaardig trouwens, zijn eerste (volgens mij) goal voor Valencia:
klik
daar heb je gelijk in. als we een kluivert in vorm zien kan hij dit ook. alleen dat is het probleem, de laatste jaren is hij gewoon niet op niveau. kluivert heeft een naam vanwege wat hij al allemaal bereikt heeftquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:09 schreef Jgeerling het volgende:
Hoe kon ik als Feyenoorder Dirk vergeten... mijn excuses.
Kuyt is alles wat Kluivert mist, een werker, bikkelaar, gewone jongen en ideale prof. Geeft altijd 100% en nog een aardige jongen ook. En scoort ook nog eens veel.
en toch speelde hij tegen armenie slechtquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:09 schreef Jgeerling het volgende:
Kuyt is alles wat Kluivert mist, een werker, bikkelaar, gewone jongen en ideale prof. Geeft altijd 100% en nog een aardige jongen ook. En scoort ook nog eens veel.
En veel slechter is dan Kuyt. Ik snap niet hoe je vergelijking kunt trekken tussen Kuyt en de Jongquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:15 schreef hendrixfan het volgende:
[..]
en toch speelde hij tegen armenie slecht
jean paul de jong speelt toch ook niet mee bij nederland terwijl hij ook een werker een bikkelaar een gewonen jongen en ideale prof is
Niet daarom, meer omdat Kluivert wel in de kleine ruimte een mannetje uit kan spelen en Ruud niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kluivert had zich net zo op laten naaien denk ik.
Je hebt vorm, en gewoon basis-kwaliteiten. Mannetje uitspelen in de kleine ruimte kan Patje wel, en Ruud niet. Zo simpel is het gewoon.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Die mensen van Andorro kwamen met 3 op je af.
En Kluivert heeft die vorm al jaren niet meer zodat hij dat kan
Hoevaak heb jij Patrick afgelopen 5 jaar goed zien spelen? Ik gok ook nul.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:13 schreef Jajong het volgende:
Hoevaak heb jij Patrick zien spelen? Ik gok op nul.
Tegen Gent speelde hij goed, en bij Newcastle was t (zeer) sporadisch ook goed. Hij is nog te jong om al over zijn top heen te zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:47 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hoevaak heb jij Patrick afgelopen 5 jaar goed zien spelen? Ik gok ook nul.
![]()
Dat zou ik ook graag willen geloven.. maar als ie z'n eerste 5 jaar van z'n carriere goed speelt en daarna 5 jaar klote dan moeten we toch voor het ergste vrezen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Tegen Gent speelde hij goed, en bij Newcastle was t (zeer) sporadisch ook goed. Hij is nog te jong om al over zijn top heen te zijn.
Dat zal best, maar inmiddels zijn er beter, jongere nederlandse spitsen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Tegen Gent speelde hij goed, en bij Newcastle was t (zeer) sporadisch ook goed. Hij is nog te jong om al over zijn top heen te zijn.
Wie gaat er ook naar Kluivert kijkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:13 schreef Jajong het volgende:
Hoevaak heb jij Patrick zien spelen? Ik gok op nul.
Kuyt vergelijken met Kluivert. Kuyt mag niet eens naar de schoenveters van Kluivert kijken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:09 schreef Jgeerling het volgende:
Klopt helemaal. Hij heeft nu een rampzalig 2,5 jaar achter de rug. Het is hopen op een herleving bij Valencia. Hoe dan ook, Kluivert in vorm is de allerbeste spits die we hebben.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in. als we een kluivert in vorm zien kan hij dit ook. alleen dat is het probleem, de laatste jaren is hij gewoon niet op niveau. kluivert heeft een naam vanwege wat hij al allemaal bereikt heeft
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:46 schreef nikk het volgende:
[..]
Hoe dan ook, Kluivert in vorm is de allerbeste spits die we hebben.
Ja sorry maar ik ben het daar totaal niet mee eens. Kluivert is van wereld-niveau maar is zeker niet te beste spits die wij hebben. Het ontbeert hem aan te veel goede eigenschappen, waar ik mentalitiet toch wel de belangrijkste van vind.quote:
Yep, maak daar maar een jaartje of 6 van.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in. als we een kluivert in vorm zien kan hij dit ook. alleen dat is het probleem, de laatste jaren is hij gewoon niet op niveau. kluivert heeft een naam vanwege wat hij al allemaal bereikt heeft
en wie vind jij dat onze bestequote:Op zaterdag 10 september 2005 18:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik ben het daar totaal niet mee eens. Kluivert is van wereld-niveau maar is zeker niet te beste spits die wij hebben. Het ontbeert hem aan te veel goede eigenschappen, waar ik mentalitiet toch wel de belangrijkste van vind.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:03 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Yep, maak daar maar een jaartje of 6 van.
79 interland en 40 goals zijn uitstekende cijfers. Los daarvan speelde het Nederlands Elftal met Kluivert ook veel beter voetbal.quote:Nederlands topscoorder, ja, maar ook maar omdat hij al vanaf zijn 18de een abonnement op de Oranje selectie scheen te hebben. Ruud kwam er veel later bij en miste het Wk 2002 en het Ek2000 door die blessure.
Ach, dat filmsterrengedrag klopt wel deels maar het word ook enorm overdreven. Overigens geeft Kluivert wel gewoon interviews alleen niet aan het blad van Johan Derksen. Dat je je mening vervolgens grotendeels baseert op het gelul van diezelfde Derksen laat je trouwens duidelijk blijken.quote:Filmsterrengedrag. Hij wekt altijd een totaal ongeinteresseerde indruk. Alsof kwalificatiewedstrijdjes maar personeelsuitjes zijn en oefenwedstrijdjes nog minder. Bovendien wat ik nog veel erger vind is dat hij geen fatsoenlijk interview gesprek kan/wil geven. Altijd ontwijkende antwoorden geven en van de camera afdraaien/de andere kant op kijken.
Dezelfde wedstrijd waar RvN, of liever gezegd Mr. Intikker, aan meedeed?quote:Bij de uitschakeling voor het wk2002 tegen Ierland: "Ja als je niet scoort win je niet!!" duidelijk getergd, gefrusteerd en onnozel antwoord.
Hij had met Ten Cate een weddenschap gedaan. Niet ongebruikelijk om dergelijke weddenschappen aan te gaan als je voetballer bent. Jij ziet dat weer als bluffen.quote:Blufte in 2003 dat hij eventjes minimaal 20 doelpunten zou gaan maken voor barcelona. dat het er uiteindelijk maar 5 of zo werden lag natuurlijk niet aan hemzelf. Laten zien hoe goed je bent doe je op het veld en niet door zoiets in de media te roepen.
Vergis je niet. Als Kluivert weer in vorm komt zit hij er gewoon weer bij hoor. Ik herinner me nog een uitzending van Barend en Van Dorp waar Van Basten te gast was waar hij stelde dat Kluivert mogelijk een betere voetballer dan hem was.quote:Kluivert heeft naam, hoe in te vullen? Voor mij buiten het voetbal om een slechte naam en binnen het voetbal maar de balletjes opwachter spelen die niet meevoetbalt. Ik zie Kluivert nooit terug rennen bij zijn eigen balverlies, terwijl Kuyt het hele veld over rent. Als je ook nog eens 300 niet te missen kansen verprutst - weet je nog hoe commentator Evert ten Napel helemaal gek werd omdat kluivert die kans tegen brazilie zo verprutste in 1998? En die misser tegen de Ieren in 2001?- Maar ik gaf hem al de bijnaam Schuivert wegens zijn friemeldoelpunt tegen ac milaan.
gelukkig heeft Don Marco dit allemaal goed gezien. De periode Kluivert is afgelopen.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:03 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Yep, maak daar maar een jaartje of 6 van.Nederlands topscoorder, ja, maar ook maar omdat hij al vanaf zijn 18de een abonnement op de Oranje selectie scheen te hebben. Ruud kwam er veel later bij en miste het Wk 2002 en het Ek2000 door die blessure.
Doe het maar, vanaf je 18de in oranje te spelen en dan nog zoveel scoren, en nog altijd topscorerFilmsterrengedrag. Hij wekt altijd een totaal ongeinteresseerde indruk. Alsof kwalificatiewedstrijdjes maar personeelsuitjes zijn en oefenwedstrijdjes nog minder. Bovendien wat ik nog veel erger vind is dat hij geen fatsoenlijk interview gesprek kan/wil geven. Altijd ontwijkende antwoorden geven en van de camera afdraaien/de andere kant op kijken.
Bij de uitschakeling voor het wk2002 tegen Ierland: "Ja als je niet scoort win je niet!!" duidelijk getergd, gefrusteerd en onnozel antwoord.
Filmsterrengedrag zou heel de groep toen hebben getoond volgens V Gaal (dacht ik), en alles wat de media zegt is natuurlijk waar.
En als Cruijff het zei dan was het natuurlijk Hosanna???Blufte in 2003 dat hij eventjes minimaal 20 doelpunten zou gaan maken voor barcelona. dat het er uiteindelijk maar 5 of zo werden lag natuurlijk niet aan hemzelf. Laten zien hoe goed je bent doe je op het veld en niet door zoiets in de media te roepen.
Dat noemt men een doelstelling, en het feit dat dat zijn laatste jaar was bij Barça en veelvuldig geblesseerd raakte doet er niet toe, speelde een handvol wedstrijdenKluivert heeft naam, hoe in te vullen? Voor mij buiten het voetbal om een slechte naam en binnen het voetbal maar de balletjes opwachter spelen die niet meevoetbalt. Ik zie Kluivert nooit terug rennen bij zijn eigen balverlies, terwijl Kuyt het hele veld over rent. Als je ook nog eens 300 niet te missen kansen verprutst - weet je nog hoe commentator Evert ten Napel helemaal gek werd omdat kluivert die kans tegen brazilie zo verprutste in 1998? En die misser tegen de Ieren in 2001?- Maar ik gaf hem al de bijnaam Schuivert wegens zijn friemeldoelpunt tegen ac milaan.
Kluivert heeft de rol gekregen als aanspeelpunt, hij speelt nu beetje als Bergkamp toen, en die zag ik bij balverlies ook niet teruglopen, maar dat vergeten we voor het gemak maar![]()
gelukkig heeft Don Marco dit allemaal goed gezien. De periode Kluivert is afgelopen.
Wat Marco zegt is altijd goed....
Dat hij zijn woord eens nakomt
quote:Op zondag 11 september 2005 18:05 schreef Jgeerling het volgende:
Bovendien is kluivert idd iemand die alleen op zijn eigen kansje wacht. Bij verdedigen of strijd op het middenveld staat hij gewoon voorin te wachten, en dan heb je dus een speler minder.
Ja hoor, en dat doet Van Nistelrooy nooit![]()
En hem vergelijken met Bergkamp vind ik persoonlijk heiligschennis. Bergkamp zorgde ervoor dat de hele aanval van het Nederlands elftal beter ging spelen, omdat hij heel veel assists verzorgde en aan de basis van veel succesvolle aanvallen. Kluivert gaat alleen voor zichzelf.
Kluivert liet juist anderen beter spelen, de enige met wie dat niet werkte was met RvN.
Kun je met voorbeelden aangeven waaruit blijkt dat Kluivert alleen voor zichzelf ging?
Ik vind Kuyt een betere speler, een completere speler!quote:
speelt ie nu?quote:Op zondag 11 september 2005 21:03 schreef Dos37 het volgende:
zal mij benieuwen of ie vanavond aan voetballen toekomt
nee, alweer niet.quote:
Ik meende toch duidelijk aan te stippen dat ik die tijd niet vergeten ben, maar dat die tijd juist in het verleden ligt. Als het om het Nederlands elftal gaat, en zijn eventuele selectie, dan selecteer je hem niet omdat hij een flink aantal jaren geleden wel goed was. De laatste 2,5 jaar is Kluivert matig tot zeer slecht geweest. Het is niet voor niets dat Barca hem letterlijk en figuurlijk dumpte, Newcastle zijn contract niet verlengde (na bergen kritiek op het slappe spel van Kluivert), Dick Advocaat hem ernaast zette en ook Van BAsten het niet in hem ziet zitten.quote:Op zondag 11 september 2005 20:49 schreef ASSpirine het volgende:
Makkelijk om maar iets wazigs op te noemen...
Maar dan nog vergeet je nog eens zijn Barcelona en ajax tijd
NL elftal is zo'n 70 wedstrijden, en voor Newcastle kwam die mss uit op zo'n 20 wedstrijden
Het grootste deel van zijn wedstrijden zijn dus wel goed?
Het was zelfs z'n grote vriend Rijkaard die hem er niet meer wilde hebben.quote:Op zondag 11 september 2005 23:26 schreef Jgeerling het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat Barca hem letterlijk en figuurlijk dumpte,
Iddquote:Op zondag 11 september 2005 21:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
nee, alweer niet.
vrij logisch aangezien hij gehaald is als reservespitsje.
jaa, en nog mooi gescoord ook nogquote:Op maandag 12 september 2005 08:57 schreef DeTolk het volgende:
Heeft ie nou al gespeeld voor Valencia?
gescoord?quote:Op maandag 12 september 2005 12:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
jaa, en nog mooi gescoord ook nogkan je verder terug zien op pagina 1
![]()
dat is toch al een maand geleden hoor en dat was tegen Gent.quote:Op maandag 12 september 2005 12:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
jaa, en nog mooi gescoord ook nogkan je verder terug zien op pagina 1
![]()
Misschien dat ie daarom de 2de wedstrijd niet mocht spelen.quote:Op maandag 12 september 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
Kluivert heeft gespeeld in de eerste competitiematch van Valencia hoor..
hij had toch gescoord in de 1e wedstrijdquote:Op maandag 12 september 2005 23:31 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Misschien dat ie daarom de 2de wedstrijd niet mocht spelen.![]()
Eerlijk gezegd had ik een dergelijke reactie verwacht van iemand met zo'n nickname.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:38 schreef kluivie het volgende:
Tuurlijk moet die terug in Nederlands Elftal weg met die kuyt ga zijn maatje kalou maar pesten
quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:23 schreef hendrixfan het volgende:
[..]
hij had toch gescoord in de 1e wedstrijd
Dank je, sorry kon het niet vinden was niet omexpresquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Even een topickick.
Is niet erg, kan gebeuren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:41 schreef maril het volgende:
[..]
Dank je, sorry kon het niet vinden was niet omexpres![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:41 schreef maril het volgende:
[..]
Dank je, sorry kon het niet vinden was niet omexpres![]()
Kon nergens een topic van hem vinden vandaar, hij was vanavond bij het sportjournaal
en was boos oa op de pers vanwege no respect,en hij heeft hoop op oranje nog niet opgegeven.
http://www.nos.nl/nosstud(...)rtteruginoranje.html
Ik ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:02 schreef Zwansen het volgende:
En toch mag ik hem.
Wat lul je nou, dat die man dood gaat komt door zijn eigen schuld. Hij kwam uit een uitrit en keek niet goed uit zijn doppen. Het enige wat Kluivert deed was 30 km te hard rijden, dat doen genoeg mensen dagelijks zonder dat zij er gezeik over, of werkstraffen voor krijgen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:12 schreef OnlineGokker het volgende:
Kluivert begrijpt niet waarom het Nederlandse volk zo'n hekel aan hem heeft. Hij is zeker zelf vergeten dat ie iemand dood gereden heeft en daar met een paar uurtjes schoffelen vanaf is gekomen.
Misschien moet hij in de winterstop naar Ajax (mits Ajax zijn transfersom kan betalen), daar spelen ze zijn type voetbal en bijna iedereen die goed speelt bij Ajax komt wel in Oranjequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:12 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Is natuurlijk de zoveelste blunder geweest van hem om naar dat domme Valencia te gaan i.p.v. met Louis te schitteren in Alkmaar. Milan was al dom, Newcastle al helemaal en nu weer zoiets doms. Bij AZ had ie zijn 3-4-3 spelletje kunnen spelen onder een topcoach en was ie in de picture bij Marco met veel goals.
Hoezo blunder? Hij heeft 3 kinderen die in Spanje opgegroeid zijn waarschijnlijk, dat telt ook mee...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien moet hij in de winterstop naar Ajax (mits Ajax zijn transfersom kan betalen), daar spelen ze zijn type voetbal en bijna iedereen die goed speelt bij Ajax komt wel in Oranje![]()
Daar komt bij dat hij (mits Ajax de tweede ronde haalt) ook in de CL kan schitteren. Hij zal het denk ik nog beter doen dan Shota bij AZ, hij zal altijd spelen en zeker goals maken.
Inderdaad een blunder van Kluivert, om naar Valencia te gaan, hij had gewoon bij Ajax moeten tekenen.
Ajax of AZ ja. Dan was de circel rond geweest, een ideale kans om zich terug te knokken. Maar hij moest weer voor de centen gaan of de grotere competitie i.p.v. eindelijk eens zijn verstand te gebruiken. Zo te horen wil ie zich koste wat kost bewijzen bij Valencia, dus een winterstoptransfer lijkt me heel sterk. Tenzij ie niet aan spelen toekomt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien moet hij in de winterstop naar Ajax (mits Ajax zijn transfersom kan betalen), daar spelen ze zijn type voetbal en bijna iedereen die goed speelt bij Ajax komt wel in Oranje![]()
Daar komt bij dat hij (mits Ajax de tweede ronde haalt) ook in de CL kan schitteren. Hij zal het denk ik nog beter doen dan Shota bij AZ, hij zal altijd spelen en zeker goals maken.
Inderdaad een blunder van Kluivert, om naar Valencia te gaan, hij had gewoon bij Ajax moeten tekenen.
Dat mogen de precieze feiten zijn, maar dat is niet zo door de media gebracht en bij veel mensen overgebracht. Hij werd aangezien als een patser die naast z'n schoenen is gaan lopen door op negatieve wijze in de media te verschijnen, er in de ogen van veel mensen met een kut straf vanaf is gekomen.De auto was overigens ook onverzekerd. Verder kwam die aanklacht over die verkrachting er nog bij, zodat er een beeld van Kluivert is ontstaan. Onder andere bij meneer Staelens destijds.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat lul je nou, dat die man dood gaat komt door zijn eigen schuld. Hij kwam uit een uitrit en keek niet goed uit zijn doppen. Het enige wat Kluivert deed was 30 km te hard rijden, dat doen genoeg mensen dagelijks zonder dat zij er gezeik over, of werkstraffen voor krijgen.
Bovendien, het klopt niet eens, want dat is helemaal niet de reden dat men een hekel aan hem heeft. De gebeurenis vond plaats in 1996. In 1998 was hij zeer populair, ondanks zijn rode kaart tegen België scoorde hij de eerste goal tegen Argentinië en maakte hij de belangrijke gelijkmaker tegen Brazilië. Op het EK van 2000 was hij mogelijk nog populairder toen hij een hattrick scoorde tegen Joegoslavië en daarme topscorer werd (samen met Milosevic) van dat EK.
Kortom, alleen lullen als je verstand hebt van voetbal.
Dat laatste lijkt mij. Soort zoekt blijkbaar soort.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:16 schreef DrDentz het volgende:
kluivert [en seedorf] waren ook niet echt populair in 98 en 2000 hoor, tenminste waar ik tv loer niet
de woorden schijtneger en baviaan vliegen me toch wel om de oren als ze spelen! of ik loer gewoon bij tokkies
Sorry Sheyras, maar de opinie linkt Kluivert nog altijd aan dat ongeluk en de vermeende verkrachtingszaak en daar komen de nachtelijke escapades nog bovenop.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat lul je nou, dat die man dood gaat komt door zijn eigen schuld. Hij kwam uit een uitrit en keek niet goed uit zijn doppen. Het enige wat Kluivert deed was 30 km te hard rijden, dat doen genoeg mensen dagelijks zonder dat zij er gezeik over, of werkstraffen voor krijgen.
Bovendien, het klopt niet eens, want dat is helemaal niet de reden dat men een hekel aan hem heeft. De gebeurenis vond plaats in 1996. In 1998 was hij zeer populair, ondanks zijn rode kaart tegen België scoorde hij de eerste goal tegen Argentinië en maakte hij de belangrijke gelijkmaker tegen Brazilië. Op het EK van 2000 was hij mogelijk nog populairder toen hij een hattrick scoorde tegen Joegoslavië en daarme topscorer werd (samen met Milosevic) van dat EK.
Kortom, alleen lullen als je verstand hebt van voetbal.
Als hij wekelijk laat zien dathij een meerwaarde voor Oranje is mag Marco hem selecteren, maar hij moet Kluivert er niet bij halen "omdat ie altijd zo goed presteert op toernooien'.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:39 schreef Gollemrulez het volgende:
Het is een beetje het Seedorfsyndroom. Alleen die Clarence voetbalt nog en is fit (maar hoe hij er bij hobbelt als ik em zie spelen....). Kluivert is zoals iedereen al zegt niet fit, voetbalt zelden en presteert dus niet constant. En als 'we' mensen op (vergaande) roem gaan selecteren ken ik er nog wel een paar...
?!??! Ik flip helemaal bij het lezen van dirt bericht? Dat dit mag blijven staan...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Was je erbij dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 09:03 schreef Staanplaats het volgende:
?!??! Ik flip helemaal bij het lezen van dirt bericht? Dat dit mag blijven staan...
Moet je ook nooit recht in mn gezicht vertellen, deze versie!![]()
Je hebt bagataliseren, en dit...ogelovelijk debiel!![]()
Sheyras ook niet denk ik.quote:
Als je BN-er bent sta je regelmatig boven de wet dat klopt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Geloof dat hij niet eens een rijbewijs had.
Feit is dood door schuld en er zijn mensen hier die daar heel rustig mee om gaanstel het was eens familie van je die dit overkwam.
Hoogstwaarschijnlijk een Kluivert-fan en liefde maakt nu eenmaal blind.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar het feit dat een Sheyras doet alsof het normaal is![]()
hij is nu net terug van een blessure van een kleine maand. hij geeft zelf toe dat het logisch is dat hij er momenteel niet bijzit maar hoopt wel dat hij er in dld bij zal zijn. nou ik kan je zeggen, dat hoop ik ook!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:39 schreef Gollemrulez het volgende:
Het is een beetje het Seedorfsyndroom. Alleen die Clarence voetbalt nog en is fit (maar hoe hij er bij hobbelt als ik em zie spelen....). Kluivert is zoals iedereen al zegt niet fit, voetbalt zelden en presteert dus niet constant. En als 'we' mensen op (vergaande) roem gaan selecteren ken ik er nog wel een paar...
Precies en Kluivert laat al dik 3 jaar niks meer zien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk een Kluivert-fan en liefde maakt nu eenmaal blind.
Ik vond het een beetje aandoenlijk het interview met Kluivert, maar zijn intelligentie-gemis werd wel duidelijk toen de interviewer vroeg of hij de aversie jegens hem zelf kon verklaren.
Zijn evenoude collega van Nistelrooij leeft voor het voetbal en doet geen rare dingen, zulke mensen willen wij in Oranje zien, niet iemand die zijn talent verkwanseld.
Dat hij zelfs een clausule in zijn contract heeft waarin staat dat Valencia hem de laan uit mag sturen als hij troubles maakt in een nachtclub is natuulijk al van de zotten...
Nu overdrijf je weer de andere kant op. Hij had wel een rijbewijs natuurlijk en volgens mij was hij ook niet dronken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Geloof dat hij niet eens een rijbewijs had.
Feit is dood door schuld en er zijn mensen hier die daar heel rustig mee om gaanstel het was eens familie van je die dit overkwam.
er zoijn nog verschilende vormen van schuld, en daarnaast als je de feiten niet kent moet je niet oordelen (ik keur het niet goed trouwens), de rechter heeft geoordeeld en die is gewoon objectief.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja hij had een rijbewijs las ik net eens na.
en getuigen: Ook de schoonvader van Putman, die het ongeluk vanuit zijn slaapkamerraam zag, houdt vol dat Kluivert zeker honderd moet hebben gereden. Een andere ooggetuige spreekt over 'een zwabberende auto, alsof de bestuurder hem niet onder controle had'.
hij reed 104 inplaats van 75 hoezo niet schuld
Precies. Beoordeel hem op zijn voetbal-capaciteiten en veroordeel hem niet voor een al uitgedeelde rechterlijke straf.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:04 schreef Spideyman het volgende:
De voetballer Kluivert mag je niet veroordelen op zijn misdaden in zijn persoonlijke leven. We hebben in onze maatschappij afgesproken dat we bepaalde misdaden bestraffen met bepaalde strafmaten. Wanneer je die straf hebt betaald of uitgezeten mag je die persoon daar niet verder op aankijken, of je moet maar in een ander land gaan wonen. Het zou natuurlijk wel fout zijn als kluivert om zijn BN-er zijn een lagere straf zou hebben gekregen dan andere Nederlanders in vergelijkbare situaties.
Maar dat boeit eigenlijk verder niet (je moet hem beoordelen op zijn voetbalkwaliteiten), want Kluivert speelt al jaren als een verongelijkte natte krant.
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
er zoijn nog verschilende vormen van schuld, en daarnaast als je de feiten niet kent moet je niet oordelen (ik keur het niet goed trouwens), de rechter heeft geoordeeld en die is gewoon objectief.
Qua voetbalprestaties valt er zo weinig te praten over Kluivert. Hij heeft al tijden niets meer gepresteerd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. Beoordeel hem op zijn voetbal-capaciteiten en veroordeel hem niet voor een al uitgedeelde rechterlijke straf.
Volgens mij hoef je Marco daar niet over te complimenteren omdat Kluivert helemaal geen issue meer is voor het Nederlands elftal. Ik hoor ook nooit complimenten aan het adres van Marco omdat hij Purrel Frankel, Harvey Esajas en Martijn Reuser niet heeft geselecteerd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:14 schreef Rekkie het volgende:
Op basis van de voetbalkwaliteiten van heer Kluivert wil ik M. van Basten complimenteren met zijn beslissingen omtrent de heer Kluivert en het niet opstellen van deze speler.
Voor mij is het een overduidelijke zaak, dat Kluivert niet meer de speler is die meerwaarde kan zijn voor het nederlands elftal. Derhalve vind ik het een verstandig besluit van van Basten om dit hoofdstuk gewoon te doen sluiten.
Zelfs daar complimenteer ik hem voor...... ik complimenteer nu eenmaal graag een trainer die het nationale elftal ongeslagen naar het wk weet te krijgenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je Marco daar niet over te complimenteren omdat Kluivert helemaal geen issue meer is voor het Nederlands elftal. Ik hoor ook nooit complimenten aan het adres van Marco omdat hij Purrel Frankel, Harvey Esajas en Martijn Reuser niet heeft geselecteerd.
Wat heb je met AFC? Dat heb je nu al 10 x gezegd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Qua voetbalprestaties valt er zo weinig te praten over Kluivert. Hij heeft al tijden niets meer gepresteerd.
Hij moet lekker bij AFC gaan ballen.
? Ga jij nu ook beginnen! Kluivert is verdomme veroordeeld!quote:
Qua voetbal moet je hem daar niet over beoordelen inderdaad, maar het ging er mij om dat Kluivert in het interview aangaf geen benul te hebben waarom 'het volk' Kluivert een beetje moe is of vergeten zou zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. Beoordeel hem op zijn voetbal-capaciteiten en veroordeel hem niet voor een al uitgedeelde rechterlijke straf.
quote:Patrick presteert al twee jaar niet meer. Waarom rakelt hij deze shit zelf weer op?
Door HUGO BORST
De voornaam alleen volstaat. Je kunt gewoon Patrick zeggen en iedereen weet over wie het gaat. De vraag is vervolgens: wie of wat verschijnt er op ons netvlies?
Alleen de voetballer?
Zou best kunnen, hoor. Geen speler maakte de afgelopen honderd jaar meer goals in Oranje dan hij. Dus, voor alle duidelijkheid: Johan niet, Abe niet, Faas niet, Marco niet en Dennis niet. Geen Nederlandse voetballer won zo jong zo'n grote (de cup met de grote oren) prijs! Johan niet, Abe niet, et cetera.
Hij, Patrick, vraagt zich nu af of wij dat soms allemaal zijn vergeten? Bij Studio Sport en in Trouw klaagt hij zijn nood. Hij heeft altijd ziel en zaligheid gegeven in Oranje, zegt hij. Dat wil hij weer. Hij hoopt, met het oog op het WK in Duitsland, op een eerlijke kans.
Zijn timing om een interview te geven is beroerd. Had Patrick het daar maar bij gelaten. Maar in Trouw lezen we onder meer: ,,Ik ben geen schijnheilige. Ik heb fouten gemaakt. Maar ik heb ook boete gedaan. Ik denk nog elke dag aan het verschrikkelijke ongeluk, waarbij ik acht jaar geleden iemand doodreed. Dat is afschuwelijk.’’
Een paar dingen.
Waarom rakelt hij deze shit zelf weer op? Dat roept reactie op. Vooruit dan. Een feitelijke onjuistheid: het ongeluk was geen acht, maar meer dan tien jaar geleden. Nog iets: als hij werkelijk beweert dat hij boete heeft gedaan, dan begrijpt Patrick absoluut niet wat boete doen is. Dat blijkt ook wel, want Patrick zegt in Trouw: ,,Dit draag ik de rest van mijn leven mee. Ik ben gebrandmerkt."
Hij zal het niet bewust doen, maar hij manoeuvreert zichzelf in de slachtofferrol en die is toch echt alleen weggelegd voor de familie Putman.
Boete doen is geen 160 uurtjes dienstverlening opknappen, boete doen is schuld bekennen, spijt betuigen. Persoonlijk. Desnoods weet je niet wat je moet zeggen, maar ga tenminste de confrontatie aan. De nabestaanden hadden, toen, een bezoek op prijs gesteld. Patrick liet niets van zich horen.
Nou, dat is ook niet helemaal waar. Op de dag van de begrafenis maakte hij zijn rentree in Ajax en twee weken na het ongeluk reed Patrick in 'Neerlands grootste poel des verderfs' door rood. De politie hield hem aan en bekeurde de querulant.
Als hij zich in Trouw afvraagt waarom 'randzaken bij hem zo vaak hoofdzaken worden', dan verbaas ik me. Leer je dan nooit, jongen? Inderdaad, Patrick leert nooit. Tijdens het Europees kampioenschap in Portugal, twee jaar terug, wordt hij door een veiligheidsbeambte berispt omdat hij met de Ferrari van Clarence Seedorf te hard over het hotelcomplex rijdt. Ik snap dat niet, althans voor iemand met zo'n verleden!
Als bij hem het verschrikkelijkste voor herhaling vatbaar is, dan moeten we niet vergeten dat hij zich in Oranjes openingswedstrijd van het wereldkampioenschap voetbal in Frankrijk (1998) liet provoceren en eruit werd gestuurd.
Hij presteert al twee jaar niet meer. Hij wordt geplaagd door blessures. De knie lijkt wrak. Dat dwingt een topsporter verstandig en economisch te werk te gaan. Laat ik me onthouden van een (uitvoerige) beschrijving van zijn privé-leven, laat me slechts voorzichtig stellen dat hij buiten het veld niet zo zuinig is op zijn lichaam als Phillip Cocu en Ruud van Nistelrooy op het hunne. Die constatering is fnuikend voor iemand met een kwetsbaar lichaam.
Volgens mij zijn er genoeg voetballiefhebbers die even diep moeten nadenken bij de vraag waar Patrick tegenwoordig eigenlijk voetbalt.
Bij Valencia, de club waar ooit Faas (achternaam overbodig) uitblonk. Afgelopen zondag won Valencia van Real Madrid, zonder Patrick. Woensdag viel hij in, maar Valencia verloor.
Patrick is nog niet de oude. Misschien wordt hij de komende maanden alsnog basisspeler, misschien zelfs topscorer. Alleen onder die voorwaarden maakt hij kans om te worden geselecteerd. Maar ik zie het een noch het ander gebeuren. Bovendien zijn er bij het Nederlands elftal genoeg goede spitsen. Dat zijn ook nog eens brave borsten, professionals, die vaak scoren en niet uit de pas lopen. Kortom, het wordt een schier onmogelijke opgave voor Patrick om Oranje te halen.
Hij was een grootheid, als voetballer zeg ik er meteen achteraan. Ik wens hem veel wijsheid toe in zijn verdere leven.
quote:Goede indrukken van Kluivert en Van Bommel
31 oktober 2005
Zowel voor PSV als Ajax wordt het een heel belangrijke week. Brengen ze hun wedstrijden tegen AC Milan en FC Thun tot een goed einde, dan staan ze eigenlijk al met één been in de volgende ronde van de Champions League.
Ajax kan in dat opzicht helemaal goede zaken doen, want volgens mij zijn ze met vier punten uit de komende twee wedstrijden al zeker van de tweede plaats in de poule. Dus tegen FC Thun en daarna Sparta Praag wordt het een kwestie van één keer winnen en één keer gelijkspelen. Tegen wie welk resultaat wordt gehaald, maakt in principe weinig uit, als het maar gebeurt. Slaagt de ploeg daarin, dan zal dat hopelijk ook meer rust binnen de club brengen.
De laatste paar keer dat ik Ajax zag voetballen, viel me vooral op dat ze weinig scoren en niet compact voetballen. Iedereen werkt weliswaar hard, maar omdat de linies niet goed op elkaar zijn afgestemd, creëren ze vaak hun eigen probleem. Er is wat dat betreft nog veel werk aan de winkel.
Met de huidige bestuurscrisis bij Ajax houd ik me niet bezig. Ik weet al jaren dat het niet goed zit en dat er dingen moeten veranderen, maar ik heb weinig trek om daar dieper op in te gaan. Als erelid ben ik een paar jaar geleden twee of drie keer bij een ledenraadvergadering geweest, maar nadat ik een paar keer door de club op het verkeerde been ben gezet, heb ik besloten daar niet meer naartoe te gaan.
Wat dat betreft, zit ik bij Barcelona nu wel dichter bij het vuur. En het is prettig om te zien, dat bij die club wel een paar belangrijke stappen voorwaarts zijn gemaakt. Door problemen bij Deco, die zijn vinger gebroken heeft en Eto'o, die het privé even zwaar heeft, moest er een beroep op Mark van Bommel en Henrik Larsson worden gedaan. Beide spelers deden dat uitstekend, waardoor ze de selectie als geheel nog sterker hebben gemaakt.
Ik heb dat altijd ideaal gevonden. Ambitieuze voetballers, die op de bank moeten beginnen, maar na verloop van tijd hun kans optimaal grijpen. Daar wordt iedereen namelijk sterker van. Zijzelf, de selectie en dus ook het basiselftal. Vergeleken met vorig jaar is het potentieel bij Barcelona mede daardoor enorm opgevijzeld. Helemaal als je ziet, hoe ook Messi zich ontwikkelt. Die jongen is zelfs bezig het complete stadion te veroveren!
Van de week zag ik ook Patrick Kluivert weer invallen bij Valencia. Het is duidelijk dat hij het daar niet gemakkelijk heeft en dan is invallen bij een achterstand tegen een sterk defensieve ploeg als Sevilla geen pretje. Toch gaf Patrick, tijdens de twintig minuten dat hij speelde, me toch een goede eerste indruk. Ik ben daarom benieuwd hoe hij zich de komende tijd verder gaat ontwikkelen. Het zou mooi zijn als het hem eindelijk gaat lukken om uit zijn sportieve impasse te komen.
Da's zijn niveau. Daar lekker ballen met Lex Goudsmit en een striptent beginnen in hartje Amsterdam.quote:Op zondag 23 oktober 2005 16:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat heb je met AFC? Dat heb je nu al 10 x gezegd.
echt strakke filmpjesquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.youtube.com/watch.php?v=siM5e2-LxDE
Wat een filmpje!!!!11
Nog wat goals (Let niet op het v nistelrooij begin):
http://www.youtube.com/?v=z4R6mldZA40
Mischien doet hij het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |