abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31618087
Het is een beetje het Seedorfsyndroom. Alleen die Clarence voetbalt nog en is fit (maar hoe hij er bij hobbelt als ik em zie spelen....). Kluivert is zoals iedereen al zegt niet fit, voetbalt zelden en presteert dus niet constant. En als 'we' mensen op (vergaande) roem gaan selecteren ken ik er nog wel een paar...
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_31618297
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:39 schreef Gollemrulez het volgende:
Het is een beetje het Seedorfsyndroom. Alleen die Clarence voetbalt nog en is fit (maar hoe hij er bij hobbelt als ik em zie spelen....). Kluivert is zoals iedereen al zegt niet fit, voetbalt zelden en presteert dus niet constant. En als 'we' mensen op (vergaande) roem gaan selecteren ken ik er nog wel een paar...
Als hij wekelijk laat zien dathij een meerwaarde voor Oranje is mag Marco hem selecteren, maar hij moet Kluivert er niet bij halen "omdat ie altijd zo goed presteert op toernooien'.
Yeah baby Yeah!
pi_31618558
Ik vond z'n smeekbede wel zielig eigenlijk. Patrick is een prima jongen, maar als hij niet presteert dan hoort hij er niet bij. Heel simpel.
That's all folks!
pi_31621786
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 23:23 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Wat lul je nou, dat die man dood gaat komt door zijn eigen schuld. Hij kwam uit een uitrit en keek niet goed uit zijn doppen. Het enige wat Kluivert deed was 30 km te hard rijden, dat doen genoeg mensen dagelijks zonder dat zij er gezeik over, of werkstraffen voor krijgen.
?!??! Ik flip helemaal bij het lezen van dirt bericht? Dat dit mag blijven staan...
Moet je ook nooit recht in mn gezicht vertellen, deze versie!

Je hebt bagataliseren, en dit...ogelovelijk debiel!
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_31621788
Door 'z'n eigen schuld' het moet godverredomme toch niet gekker worden!

Stelletje ******mongolen hier joh..

Heb maar ff wat weg gehaald, maar dat dit soort onzin mag blijven staan...
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_31623822
Wat een geknip en geplak gister bij de NOS zeg laat godverdomme de hele interview zien

en Kluivert moet in oranje maarja eigen schuld als je kiest voor kanloze clubs als Newcastle of Valencia
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:29:01 #157
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31624390
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 09:03 schreef Staanplaats het volgende:

?!??! Ik flip helemaal bij het lezen van dirt bericht? Dat dit mag blijven staan...
Moet je ook nooit recht in mn gezicht vertellen, deze versie!

Je hebt bagataliseren, en dit...ogelovelijk debiel!
Was je erbij dan?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31625581
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 12:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Was je erbij dan?
Sheyras ook niet denk ik.

Maar als je te hard rijdt, een rood licht negeert en teveel alcohol op hebt heb je wenig ter verdediging in te brengen lijkt me, zoiets afdoen als een jeugdzonde geeft aan hoe hypocriet men is.

Maar Kluivert moet nu op zijn voetbalkwaliteiten worden beoordeeld en zijn meerwaarde voor Oranje en vooralsnog is dat laatste ondermaats, aangezien hij het niet wekelijks laat zien.
Yeah baby Yeah!
pi_31625851
Geloof dat hij niet eens een rijbewijs had.
Feit is dood door schuld en er zijn mensen hier die daar heel rustig mee om gaan stel het was eens familie van je die dit overkwam.
pi_31625986
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Feit is dood door schuld en er zijn mensen hier die daar heel rustig mee om gaan stel het was eens familie van je die dit overkwam.
Als je BN-er bent sta je regelmatig boven de wet dat klopt.
Yeah baby Yeah!
pi_31626050
Maar het feit dat een Sheyras doet alsof het normaal is
pi_31626169
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar het feit dat een Sheyras doet alsof het normaal is
Hoogstwaarschijnlijk een Kluivert-fan en liefde maakt nu eenmaal blind.

Ik vond het een beetje aandoenlijk het interview met Kluivert, maar zijn intelligentie-gemis werd wel duidelijk toen de interviewer vroeg of hij de aversie jegens hem zelf kon verklaren.

Zijn evenoude collega van Nistelrooij leeft voor het voetbal en doet geen rare dingen, zulke mensen willen wij in Oranje zien, niet iemand die zijn talent verkwanseld.

Dat hij zelfs een clausule in zijn contract heeft waarin staat dat Valencia hem de laan uit mag sturen als hij troubles maakt in een nachtclub is natuulijk al van de zotten...
Yeah baby Yeah!
pi_31626592
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:39 schreef Gollemrulez het volgende:
hij is nu net terug van een blessure van een kleine maand. hij geeft zelf toe dat het logisch is dat hij er momenteel niet bijzit maar hoopt wel dat hij er in dld bij zal zijn. nou ik kan je zeggen, dat hoop ik ook!
pi_31626831
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:56 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Hoogstwaarschijnlijk een Kluivert-fan en liefde maakt nu eenmaal blind.

Ik vond het een beetje aandoenlijk het interview met Kluivert, maar zijn intelligentie-gemis werd wel duidelijk toen de interviewer vroeg of hij de aversie jegens hem zelf kon verklaren.

Zijn evenoude collega van Nistelrooij leeft voor het voetbal en doet geen rare dingen, zulke mensen willen wij in Oranje zien, niet iemand die zijn talent verkwanseld.

Dat hij zelfs een clausule in zijn contract heeft waarin staat dat Valencia hem de laan uit mag sturen als hij troubles maakt in een nachtclub is natuulijk al van de zotten...
Precies en Kluivert laat al dik 3 jaar niks meer zien.
pi_31626885
wat een jankverhaal, ik zou haast medelijden met Patje krijgen
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_31631307
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu overdrijf je weer de andere kant op. Hij had wel een rijbewijs natuurlijk en volgens mij was hij ook niet dronken.

Feit blijft dat het wel zijn schuld was.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31631485
Hij reed wel onverzekerd rond...
pi_31631675
Dat zou absoluut kunnen. Maar ja, daarvoor is ie gestraft. Met die straf kan je het eens zijn of niet, maar daarmee is de zaak in principe af. De keuze is daarna aan de (bonds)coaches. Stel je zo iemand nog op?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 22:52:33 #169
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31639489
Feit is dat ie ervoor gestraft is.
Of je dat nou wel of niet voldoende vindt, doe je beklag bij de rechters, maar ga niet iemand die een veroordeling heeft gehad voor een strafbaar feit daar de rest van zijn/haar leven mee blijven achtervolgen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31639547
Ja hij had een rijbewijs las ik net eens na.

en getuigen: Ook de schoonvader van Putman, die het ongeluk vanuit zijn slaapkamerraam zag, houdt vol dat Kluivert zeker honderd moet hebben gereden. Een andere ooggetuige spreekt over 'een zwabberende auto, alsof de bestuurder hem niet onder controle had'.

hij reed 104 inplaats van 75 hoezo niet schuld
pi_31639650
8 topics over een spits die al jaren niks meer heeft gepresteerd... het moet niet gekker worden.

Over 2 jaar is hij de enige AFC-spits met een topic op Fok.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31639653
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja hij had een rijbewijs las ik net eens na.

en getuigen: Ook de schoonvader van Putman, die het ongeluk vanuit zijn slaapkamerraam zag, houdt vol dat Kluivert zeker honderd moet hebben gereden. Een andere ooggetuige spreekt over 'een zwabberende auto, alsof de bestuurder hem niet onder controle had'.

hij reed 104 inplaats van 75 hoezo niet schuld
er zoijn nog verschilende vormen van schuld, en daarnaast als je de feiten niet kent moet je niet oordelen (ik keur het niet goed trouwens), de rechter heeft geoordeeld en die is gewoon objectief.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:04:28 #173
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31639842
De voetballer Kluivert mag je niet veroordelen op zijn misdaden in zijn persoonlijke leven. We hebben in onze maatschappij afgesproken dat we bepaalde misdaden bestraffen met bepaalde strafmaten. Wanneer je die straf hebt betaald of uitgezeten mag je die persoon daar niet verder op aankijken, of je moet maar in een ander land gaan wonen. Het zou natuurlijk wel fout zijn als kluivert om zijn BN-er zijn een lagere straf zou hebben gekregen dan andere Nederlanders in vergelijkbare situaties.

Maar dat boeit eigenlijk verder niet (je moet hem beoordelen op zijn voetbalkwaliteiten), want Kluivert speelt al jaren als een verongelijkte natte krant.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:07:00 #174
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31639921
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 23:04 schreef Spideyman het volgende:
De voetballer Kluivert mag je niet veroordelen op zijn misdaden in zijn persoonlijke leven. We hebben in onze maatschappij afgesproken dat we bepaalde misdaden bestraffen met bepaalde strafmaten. Wanneer je die straf hebt betaald of uitgezeten mag je die persoon daar niet verder op aankijken, of je moet maar in een ander land gaan wonen. Het zou natuurlijk wel fout zijn als kluivert om zijn BN-er zijn een lagere straf zou hebben gekregen dan andere Nederlanders in vergelijkbare situaties.

Maar dat boeit eigenlijk verder niet (je moet hem beoordelen op zijn voetbalkwaliteiten), want Kluivert speelt al jaren als een verongelijkte natte krant.
Precies. Beoordeel hem op zijn voetbal-capaciteiten en veroordeel hem niet voor een al uitgedeelde rechterlijke straf.
Poef.....gone! ©golfer
pi_31639984
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 22:58 schreef VoreG het volgende:

[..]

er zoijn nog verschilende vormen van schuld, en daarnaast als je de feiten niet kent moet je niet oordelen (ik keur het niet goed trouwens), de rechter heeft geoordeeld en die is gewoon objectief.
Gelijk heb je
Alleen die Shreyas bv die doet alsof het normaal is als het familie van hem was geweest dan piept hij wel anders,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')