Als hij wekelijk laat zien dathij een meerwaarde voor Oranje is mag Marco hem selecteren, maar hij moet Kluivert er niet bij halen "omdat ie altijd zo goed presteert op toernooien'.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:39 schreef Gollemrulez het volgende:
Het is een beetje het Seedorfsyndroom. Alleen die Clarence voetbalt nog en is fit (maar hoe hij er bij hobbelt als ik em zie spelen....). Kluivert is zoals iedereen al zegt niet fit, voetbalt zelden en presteert dus niet constant. En als 'we' mensen op (vergaande) roem gaan selecteren ken ik er nog wel een paar...
?!??! Ik flip helemaal bij het lezen van dirt bericht? Dat dit mag blijven staan...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat lul je nou, dat die man dood gaat komt door zijn eigen schuld. Hij kwam uit een uitrit en keek niet goed uit zijn doppen. Het enige wat Kluivert deed was 30 km te hard rijden, dat doen genoeg mensen dagelijks zonder dat zij er gezeik over, of werkstraffen voor krijgen.
Was je erbij dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 09:03 schreef Staanplaats het volgende:
?!??! Ik flip helemaal bij het lezen van dirt bericht? Dat dit mag blijven staan...
Moet je ook nooit recht in mn gezicht vertellen, deze versie!![]()
Je hebt bagataliseren, en dit...ogelovelijk debiel!![]()
Sheyras ook niet denk ik.quote:
Als je BN-er bent sta je regelmatig boven de wet dat klopt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Geloof dat hij niet eens een rijbewijs had.
Feit is dood door schuld en er zijn mensen hier die daar heel rustig mee om gaanstel het was eens familie van je die dit overkwam.
Hoogstwaarschijnlijk een Kluivert-fan en liefde maakt nu eenmaal blind.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar het feit dat een Sheyras doet alsof het normaal is![]()
hij is nu net terug van een blessure van een kleine maand. hij geeft zelf toe dat het logisch is dat hij er momenteel niet bijzit maar hoopt wel dat hij er in dld bij zal zijn. nou ik kan je zeggen, dat hoop ik ook!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:39 schreef Gollemrulez het volgende:
Het is een beetje het Seedorfsyndroom. Alleen die Clarence voetbalt nog en is fit (maar hoe hij er bij hobbelt als ik em zie spelen....). Kluivert is zoals iedereen al zegt niet fit, voetbalt zelden en presteert dus niet constant. En als 'we' mensen op (vergaande) roem gaan selecteren ken ik er nog wel een paar...
Precies en Kluivert laat al dik 3 jaar niks meer zien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk een Kluivert-fan en liefde maakt nu eenmaal blind.
Ik vond het een beetje aandoenlijk het interview met Kluivert, maar zijn intelligentie-gemis werd wel duidelijk toen de interviewer vroeg of hij de aversie jegens hem zelf kon verklaren.
Zijn evenoude collega van Nistelrooij leeft voor het voetbal en doet geen rare dingen, zulke mensen willen wij in Oranje zien, niet iemand die zijn talent verkwanseld.
Dat hij zelfs een clausule in zijn contract heeft waarin staat dat Valencia hem de laan uit mag sturen als hij troubles maakt in een nachtclub is natuulijk al van de zotten...
Nu overdrijf je weer de andere kant op. Hij had wel een rijbewijs natuurlijk en volgens mij was hij ook niet dronken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Geloof dat hij niet eens een rijbewijs had.
Feit is dood door schuld en er zijn mensen hier die daar heel rustig mee om gaanstel het was eens familie van je die dit overkwam.
er zoijn nog verschilende vormen van schuld, en daarnaast als je de feiten niet kent moet je niet oordelen (ik keur het niet goed trouwens), de rechter heeft geoordeeld en die is gewoon objectief.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja hij had een rijbewijs las ik net eens na.
en getuigen: Ook de schoonvader van Putman, die het ongeluk vanuit zijn slaapkamerraam zag, houdt vol dat Kluivert zeker honderd moet hebben gereden. Een andere ooggetuige spreekt over 'een zwabberende auto, alsof de bestuurder hem niet onder controle had'.
hij reed 104 inplaats van 75 hoezo niet schuld
Precies. Beoordeel hem op zijn voetbal-capaciteiten en veroordeel hem niet voor een al uitgedeelde rechterlijke straf.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:04 schreef Spideyman het volgende:
De voetballer Kluivert mag je niet veroordelen op zijn misdaden in zijn persoonlijke leven. We hebben in onze maatschappij afgesproken dat we bepaalde misdaden bestraffen met bepaalde strafmaten. Wanneer je die straf hebt betaald of uitgezeten mag je die persoon daar niet verder op aankijken, of je moet maar in een ander land gaan wonen. Het zou natuurlijk wel fout zijn als kluivert om zijn BN-er zijn een lagere straf zou hebben gekregen dan andere Nederlanders in vergelijkbare situaties.
Maar dat boeit eigenlijk verder niet (je moet hem beoordelen op zijn voetbalkwaliteiten), want Kluivert speelt al jaren als een verongelijkte natte krant.
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
er zoijn nog verschilende vormen van schuld, en daarnaast als je de feiten niet kent moet je niet oordelen (ik keur het niet goed trouwens), de rechter heeft geoordeeld en die is gewoon objectief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |