Kluivert had zich net zo op laten naaien denk ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
We hadden Kluivert gisteren meer kunnen gebruiken dan Ruud, dat is zeker.
En Kuyt, ook niet onbelangrijk!quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:21 schreef Jgeerling het volgende:
Kluivert is gewoon verleden tijd. Het is tijd om vooruit te kijken. Op zijn positie is de concurrentie groot.
Robben en Van Nistelrooy zijn voorloopig zeker, en dan hebben we nog Makaay. Als pinchhitters van Hooijdonk of Lange Jan VOH. En als pinchhitter is Kluivert sowieso niet geschikt. Hij heeft altijd 30 kansen nodig om er eentje te maken, en voetbalt verder niet mee.
idd, een hele mooi goalquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:23 schreef Gijserman het volgende:
Niet onaardig trouwens, zijn eerste (volgens mij) goal voor Valencia:
klik
daar heb je gelijk in. als we een kluivert in vorm zien kan hij dit ook. alleen dat is het probleem, de laatste jaren is hij gewoon niet op niveau. kluivert heeft een naam vanwege wat hij al allemaal bereikt heeftquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:09 schreef Jgeerling het volgende:
Hoe kon ik als Feyenoorder Dirk vergeten... mijn excuses.
Kuyt is alles wat Kluivert mist, een werker, bikkelaar, gewone jongen en ideale prof. Geeft altijd 100% en nog een aardige jongen ook. En scoort ook nog eens veel.
en toch speelde hij tegen armenie slechtquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:09 schreef Jgeerling het volgende:
Hoe kon ik als Feyenoorder Dirk vergeten... mijn excuses.
Kuyt is alles wat Kluivert mist, een werker, bikkelaar, gewone jongen en ideale prof. Geeft altijd 100% en nog een aardige jongen ook. En scoort ook nog eens veel.
En veel slechter is dan Kuyt. Ik snap niet hoe je vergelijking kunt trekken tussen Kuyt en de Jongquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:15 schreef hendrixfan het volgende:
[..]
en toch speelde hij tegen armenie slecht
jean paul de jong speelt toch ook niet mee bij nederland terwijl hij ook een werker een bikkelaar een gewonen jongen en ideale prof is
Niet daarom, meer omdat Kluivert wel in de kleine ruimte een mannetje uit kan spelen en Ruud niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kluivert had zich net zo op laten naaien denk ik.
Je hebt vorm, en gewoon basis-kwaliteiten. Mannetje uitspelen in de kleine ruimte kan Patje wel, en Ruud niet. Zo simpel is het gewoon.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Die mensen van Andorro kwamen met 3 op je af.
En Kluivert heeft die vorm al jaren niet meer zodat hij dat kan
Hoevaak heb jij Patrick afgelopen 5 jaar goed zien spelen? Ik gok ook nul.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:13 schreef Jajong het volgende:
Hoevaak heb jij Patrick zien spelen? Ik gok op nul.
Tegen Gent speelde hij goed, en bij Newcastle was t (zeer) sporadisch ook goed. Hij is nog te jong om al over zijn top heen te zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:47 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hoevaak heb jij Patrick afgelopen 5 jaar goed zien spelen? Ik gok ook nul.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |