Maar je vind hem wel belangrijk genoeg om topic deel 8 van hem te openen en vervolgens nog een keer iets anders over hem te postenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Moge deze speler verdwijnen van de Europese voetbalvelden
En laten we dan niks meer van hem horen.
Alleen al om jouw te pesten hoop ik dat ie dit seizoen weer eens laat zien hoe goed hij eigenlijk is en dat Marco hem snel weer oproept en opstelt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Moge deze speler verdwijnen van de Europese voetbalvelden
En laten we dan niks meer van hem horen.
Hey, op welke zender is die wedstrijd dan te zien?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:31 schreef Edenoniphobic het volgende:
VdV speelt wel goed, assist op de 1-0 door vrije trap van hem. Kluivert speelt redelijk.
Als hij echt zo goed zal worden dan bied ik mijn excuses aan voor alle kritiek die ik hem heb gegeven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen al om jouw te pesten hoop ik dat ie dit seizoen weer eens laat zien hoe goed hij eigenlijk is en dat Marco hem snel weer oproept en opstelt.
DSF Sport, satelliet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hey, op welke zender is die wedstrijd dan te zien?
Ik geef graag kritiek op Kluivert en ga alvast voor volgend jaar voor de anti-speler awardquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar je vind hem wel belangrijk genoeg om topic deel 8 van hem te openen en vervolgens nog een keer iets anders over hem te posten![]()
Ruudknuffelaarquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij had veel blessures.
T was ook geen denderend record ofzo. Ik moet wel zeggen dat ie een goed gemiddelde heeft in Oranje, volgens mij 1 op 2quote:Op woensdag 7 september 2005 23:00 schreef DrDentz het volgende:
hoe heeft die kerel ooit topscorer aller tijden kunnen wordenafgelopen 5 jaar niks gezien, heeft ie in de 5 jaar daarvoor alle andere oranje spitsen eruit gescoord
kan iemand zich nog ek 2000 herrinneren daar was hij de man hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 23:23 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
T was ook geen denderend record ofzo. Ik moet wel zeggen dat ie een goed gemiddelde heeft in Oranje, volgens mij 1 op 2Maarja.. zoals je zegt.. laatste 5 jaar niks van hem gezien.
Alsof de rest van Oranje in die wedstrijd de pingels zo lekker nam.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:29 schreef DrDentz het volgende:
ik weet het nog
mooie penal tegen italie.. hij was de man
heel zachtjes tegen de paal![]()
Eigenlijk vond ik Frank de Boer in die match erger.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:33 schreef DrDentz het volgende:
ik wil er niet meer aan denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |