Pardon. Ze moet van jou binnen blijven? Zou je dat eens uit kunnen leggen voordat ik meer blaat?quote:Of dan zeg ik dat ze binnen moet blijven van me maar als ik dan smiddags naar huis bel word er niet opgenomen. en toen ik toen naar haar mobiel belde toen zei ze dat ze gwoon thuis was waarop ik zei maar waarom neem je de huistelefoon niet op ik voelde een schok in haar stem en toen ze zei dat ze op het toilet zat. Maar ik weet wel beter want ik hoorde gestommel op de ahtergrond. Ik weet me geen raad meer.
quote:zei ze dat ze een nacht of twee bij een vriendin van haar ging slapen terwijl ik dat weekend met wat maten van me weg ging was en zij niet alleen wilde zijn. Maar dat kon helemaal niet waar zijn want ik was zelf dat weekendbij die vriendin.
Dat viel me ook al op jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:51 schreef Serinde het volgende:
[..]
Pardon. Ze moet van jou binnen blijven? Zou je dat eens uit kunnen leggen voordat ik meer blaat?
En wat moest jij met die "vriendin" ??quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:45 schreef RobbieRicardo het volgende:
Over sommige dingen weet ik gewoon dat ze liegt ze is ook veel vaker het huis uit dan eerst. Vorige week zaterdag nog toen zei ze dat ze een nacht of twee bij een vriendin van haar ging slapen terwijl ik dat weekend met wat maten van me weg ging was en zij niet alleen wilde zijn. Maar dat kon helemaal niet waar zijn want ik was zelf dat weekendbij die vriendin.
Ik breng brood op de plank en dus is het vrij normaal lijkt me dat er iemand op het huis past en in orde en schoon houd. Die afspraak hebben wequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:51 schreef Serinde het volgende:
Dat ze je niet meer elke dag de slaapkamer intrekt, dat is niet zo gek. Dat zegt op zichzelf niks. Het nieuwe gaat eraf etc.
[..]
Pardon. Ze moet van jou binnen blijven? Zou je dat eens uit kunnen leggen voordat ik meer blaat?
Knuppel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:54 schreef Rhoona het volgende:
Je klinkt een beetje als de enge ex van mn zus die dr al maanden stalkt...
Je vriendin gaat vreemd dat is zeker,..maar waarom zou ze binnen blijven als jij dat zegt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:45 schreef RobbieRicardo het volgende:
Of dan zeg ik dat ze binnen moet blijven van me maar als ik dan smiddags naar huis bel word er niet opgenomen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:56 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Ik breng brood op de plank en dus is het vrij normaal lijkt me dat er iemand op het huis past en in orde en schoon houd. Die afspraak hebben we
Ik heb het over de manier dat hij zijn verhaal vertelt...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:57 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Knuppel.
TS heeft het over zijn vriendin die vreemdgaat, niet over zijn ex die hij terug wil krijgen....
Wat verwacht je hier voor antwoord te krijgen dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:53 schreef RobbieRicardo het volgende:
Ik wil niet te hard van stapel lopen hier. ze is me ex nog niet. Ik moet er eerst echt goed over nadenken want ze is niet voor niet mijn vriendin.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=In+verzekering+stellen&meta=lr%3Dlang_nlquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:45 schreef RobbieRicardo het volgende:
Of dan zeg ik dat ze binnen moet blijven van me
Zaag dan haar voeten eraf....komt ze niet ver.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:56 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Ik breng brood op de plank en dus is het vrij normaal lijkt me dat er iemand op het huis past en in orde en schoon houd. Die afspraak hebben we
Ik denk dat je straks een nieuwe oppas voor je huis mag gaan zoekenquote:Dat zijn mijn zaken en dat heeft hier verder niets mee te maken wat ik doe dat gaat niemand wat aan zelfs mijn vriendin niet.
En mijn vrinedin heet niet fatima ik heb het niet zo op fatimas. Laten we ons op mijn probleem richten....
Dat zijn mijn zaken en dat heeft hier verder niets mee te maken wat ik doe dat gaat niemand wat aan zelfs mijn vriendin niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:01 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
En wat moest jij met die "vriendin" ??
![]()
Had je toch dat kratje in de schuur moeten zetten eikel.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:49 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
idd je exen lijst is zojuist +1 gegaan
Ja aan die afspraak houd ze zich ook nogquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:04 schreef wonko het volgende:
Je draait door... maar neuken jullie nog? Zo niet dan gelijk de straat optieven want dan neukt ze met iemand anders.
Jullie maken afspraken over het hebben van sex?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:08 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Ja aan die afspraak houd ze zich ook nog
Man dat zij jou nog niet gedumpt heeft, je mag God er op je blote knietjes om bedanken!quote:TS schreef in een ander topic:
Je moet ook weten wat je plaats is als vrouw en niet intiatief nemen daar houden mannen niet van.Afwachten dus hij laat vast wel wat van zich horen.
Dat zijn mijn zaken en dat heeft hier verder niets mee te maken wat ik doe dat gaat niemand wat aan zelfs mijn vriendin niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:01 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:10 schreef Sjakie01 het volgende:
Maar we kunnen dus allemaal wel raden wat je bij die vriendin deed, dus niet zo heel wonderbaarlijk dat zij zich buiten de deur laat uitwonen.
Dat zijn mij..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:01 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
![]()
Ik zou simpelweg een gesprek aangaan over het liegen. Dat is wat je zeker weet. Gewoon vragen (!), dus niet door de strot duwen, hoe of wat en dan hoor je het wel. Weet je wat zij wil. Liegen zou ik persoonlijk niet accepteren in me relatie maar misschien maak je het haar zo moeilijk dat ze het als makkelijke uitweg kiest of zo. Beetje meer praten in je relatie kan geen kwaad imho. En reden tot uitstellen van het gesprek lees ik nergens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:53 schreef RobbieRicardo het volgende:
Ik wil niet te hard van stapel lopen hier. ze is me ex nog niet. Ik moet er eerst echt goed over nadenken want ze is niet voor niet mijn vriendin.
Rot op joh...dit is harstikke serieuze shit man.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:17 schreef floopzz het volgende:
kan deze niet naar ONZ gekickt worden??
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:01 schreef RobbieRicardo het volgende:
Dat zijn mijn zaken en dat heeft hier verder niets mee te maken wat ik doe dat gaat niemand wat aan zelfs mijn vriendin niet.
Dat is ze ook. Ze moet het hem alleen hem nog even vertellen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:27 schreef wonko het volgende:
Als ik ts zijn vriendin was zou ik mooi zijn ex zijn.
Inderdaad! TS spoort zelf niet helemaal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:14 schreef innovative het volgende:
Uh ja, jij wilt wel weten waar zij uit hangt, sterker nog, jij bepaalt wanneer zij thuis moet zijn, maar het gaat haar niks aan wat jij uit voert en wat jij bij die vriendin moet? Juist.
Zoek een opblaaspop en neem een werkster. De opblaaspop vraagt niks, is altijd thuis en ligt altijd klaar in de woonkamer, de werkster is er op vaste tijden en je huis is schoon. Ben je van het hele gezeik af.
Een goede relatie is volgens mij eentje met goede afspraken. Wie met mij samen wil leven moet zich aan die afspraken houden daar ben ik altijd eerlijk over geweest dus ze wist waar ze aan toe was.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:09 schreef wonko het volgende:
[..]
Jullie maken afspraken over het hebben van sex?
Dat klopt, maar een vriendin verbieden naar buiten te komen en haar te bespringen volgens afspraak gaat een beetje te ver vind je ook niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:54 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Een goede relatie is volgens mij eentje met goede afspraken.
Ik ben geen homo. Een man moet zorgen dat zijn vrouw bij hem blijft en iedereen heeft daar zo zijn eigen manier voor. Minmaal vier keer per week sex is een afspraak die volgens mij niet al teveel gevraagd is daar kun je het oneens zijn maar ik vind dat andere zich daarmee niet moeten bemoien. Ze weet dat ik regels heb in mijn huis en dat er afspraken gemaakt zijn dat heb ik ook duidelijk tegen haar gezegd toen ze bij me in wilde trekken en nu maakt ze mij met haar gedrag en het vreemdgaan belachlijk. En het is niet zo dat ik haar opsluit ze mag het huis uit wanneer ze wil behalve wanneer ik van haar vraag of ze het niet wilquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:59 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar een vriendin verbieden naar buiten te komen en haar te bespringen volgens afspraak gaat een beetje te ver vind je ook niet?
Volgens mij kan dit allemaal niet waar zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:08 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Ik ben geen homo. Een man moet zorgen dat zijn vrouw bij hem blijft en iedereen heeft daar zo zijn eigen manier voor. Minmaal vier keer per week sex is een afspraak die volgens mij niet al teveel gevraagd is daar kun je het oneens zijn maar ik vind dat andere zich daarmee niet moeten bemoien. Ze weet dat ik regels heb in mijn huis en dat er afspraken gemaakt zijn dat heb ik ook duidelijk tegen haar gezegd toen ze bij me in wilde trekken en nu maakt ze mij met haar gedrag en het vreemdgaan belachlijk. En het is niet zo dat ik haar opsluit ze mag het huis uit wanneer ze wil behalve wanneer ik van haar vraag of ze het niet wil
Fijne smaak voor kerels heeft je zus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:28 schreef Rhoona het volgende:
Yep hij lijkt echt op mn zus dr stalkerige ex...
Puur nederlander 100% zuiver.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:20 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat voor nationaliteit heb jij, of hebben je ouders?
Misschien kan dat een hoop verklaren.
Misschien wel maar ik merk dat veel mensen haar nu als slachtoffer noemen terwijl mij hier onrecht aangedaan word. Ik kan tegen een stootje maar echt niet tegen onrecht. Ze is trouwens niet mijn vrouw maar vriendin. Doe maar een slot op het topic want goed advies heb ik al gehad. Heeft weinig zin zo en ik heb geen zin in ramptoerismequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:11 schreef Copycat het volgende:![]()
Jouw manier om te zorgen dat je vrouw bij je blijft, werkt blijkbaar averechts.
Voor een gelijkwaardige relatie tussen man en vrouw hoef je trouwens geen homo te zijn hoor. Een echte vent is all it takes...
En nu neukt ze meer dan 4x hahahaha.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:08 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Ik ben geen homo. Een man moet zorgen dat zijn vrouw bij hem blijft en iedereen heeft daar zo zijn eigen manier voor. Minmaal vier keer per week sex is een afspraak die volgens mij niet al teveel gevraagd is daar kun je het oneens zijn maar ik vind dat andere zich daarmee niet moeten bemoien. Ze weet dat ik regels heb in mijn huis en dat er afspraken gemaakt zijn dat heb ik ook duidelijk tegen haar gezegd toen ze bij me in wilde trekken en nu maakt ze mij met haar gedrag en het vreemdgaan belachlijk. En het is niet zo dat ik haar opsluit ze mag het huis uit wanneer ze wil behalve wanneer ik van haar vraag of ze het niet wil
In een goede relatie heb je elkaar met liefde lief, daar hoef je geen afsrpaken over te maken. En wie met jou wil leven moet volgens mij of masochist of een ernstig persoonlijkheidsprobleem hebben. Want anders krijgen ze die wel. Wat een mafkees zeg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:54 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Een goede relatie is volgens mij eentje met goede afspraken. Wie met mij samen wil leven moet zich aan die afspraken houden daar ben ik altijd eerlijk over geweest dus ze wist waar ze aan toe was.
Het aanrecht, de stofzuiger en het bed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:22 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Volgens mij kan dit allemaal niet waar zijn.
Heeft zij ook nog enige inbreng in de relatie?
Aanhalen is doorhalen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:40 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Misschien wel maar ik merk dat veel mensen haar nu als slachtoffer noemen terwijl mij hier onrecht aangedaan word. Ik kan tegen een stootje maar echt niet tegen onrecht. Ze is trouwens niet mijn vrouw maar vriendin. Doe maar een slot op het topic want goed advies heb ik al gehad. Heeft weinig zin zo en ik heb geen zin in ramptoerisme
Volkomen kansloosquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:51 schreef RobbieRicardo het volgende:
Wel als er van die kneusreacties komen zoals hierboven dat is geen commentaar dat is gewoon een kneusreactie.
Pff als mijn vriend zo'n instelling had zou ik ook lekker een ander zoekenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:08 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Ach gut, het jochie is op zijn pik getrapt omdat iemand hem de waarheid zegt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:44 schreef RobbieRicardo het volgende:
edit
Waarom vraagt iedereen waarom TS zich zo gedraagt...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:42 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat de TS erg onzeker is van zichzelf, en dat dit zich uit in een extreme vorm van controle- en machtsbelustheid.
TS. waarom vind je al die "afspraken" nodig? Wat word je er minder van wanneer ze er niet zijn?
Neenee ik geloof niet dat geweld een goed middel is in een relatie. ik ben geen arabier ik geloof wel in streng zijn engoed handhaven maar een klap zul je mij nooit zien uitdelen dat hoor je jezelf en een vrouw niet aan te doen. Zelf niet na alles wat ze me nu aangedaan heeft daar heb ik te veel eer voor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:57 schreef laffer het volgende:
TS je moet je vriendin eens een flink pak rammel geven, daar zal jullie relatie van opknappen!!
volgens mij sla jij haar nooit en nu zit je dus met de gebakken peren![]()
als een vrouw haar plaats niet weet, moet jij die met harde hand aanwijzen anders gaan ze flierefluiten.
succes![]()
Weet het wel zeker.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:42 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat de TS erg onzeker is van zichzelf, en dat dit zich uit in een extreme vorm van controle- en machtsbelustheid.
Waarom denk je dat ze buiten de deur neukt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:03 schreef HenryHill het volgende:
...terwijl niemand vraagt waarom TS' vriendin dit allemaal pikt?
Kennelijk pikt ze het niet, want ze onttrekt zich er aan. Er zijn meerdere redenen te bedenken waarom het lijkt alsof ze het pikt. Het kan ook een deel van haar karakter zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:03 schreef HenryHill het volgende:
...terwijl niemand vraagt waarom TS' vriendin dit allemaal pikt? Het eerste is imo een logisch gevolg van het 2e.
maar het helpt wel, vrouwen moeten hun plaats weten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:03 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Neenee ik geloof niet dat geweld een goed middel is in een relatie. ik ben geen arabier ik geloof wel in streng zijn engoed handhaven maar een klap zul je mij nooit zien uitdelen dat hoor je jezelf en een vrouw niet aan te doen. Zelf niet na alles wat ze me nu aangedaan heeft daar heb ik te veel eer voor.
Dat weten we nog niet zeker. Maar in dat geval, waarom maakt ze het niet gewoon uit in plaats van heel geheimzinnig alleen de sex ergens anders te halen....?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:07 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze buiten de deur neukt?
Die vent is waarschijnlijk getrouwd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:10 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet zeker. Maar in dat geval, waarom maakt ze het niet gewoon uit in plaats van heel geheimzinnig alleen de sex ergens anders te halen....?
Waarschijnlijk omdat hij haar onderdak biedt. En zolang ze nog niet iets 'beters' gevonden heeft blijft ze bij hem.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:10 schreef HenryHill het volgende:
Maar in dat geval, waarom maakt ze het niet gewoon uit in plaats van heel geheimzinnig alleen de sex ergens anders te halen....?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:40 schreef dehero het volgende:
Man man, wat ben jij een enorme mafkees zeg. Voordat jij een normale relatie kan hebben moet je toch echt eerst van je hoogmoed en je trots zien af te komen. Anders kan je voortaan alleen nog maar bij de hoeren terecht...
Ik heb diep medelijden met zijn (nu eigenlijk al niet meer) vriendin. Ik hoop dat ze gauw van hem af is. Ze heeft groot gelijk dat ze even wat verder kijkt dan haar gevangenis en tot de ontdekking komt dat er ook nog gezonde mannen zijn.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:57 schreef laffer het volgende:
TS je moet je vriendin eens een flink pak rammel geven, daar zal jullie relatie van opknappen!!
volgens mij sla jij haar nooit en nu zit je dus met de gebakken peren
als een vrouw haar plaats niet weet, moet jij die met harde hand aanwijzen anders gaan ze flierefluiten.
succes
Streng zijn en goed handhaven doe je met kinderen en zelfs dat heeft zo nog z'n grenzen! Ik mag toch hopen dat je geen kinderen kunt krijgen, als ik zo hoor hoe je je vrouw/vriendin alleen al behandelt! Als jij vraagt of ze binnen wil blijven??? Je vriendin durft daar zo te horen niet eens NEE op te antwoorden! Denk daar eens over na en schaam je!quote:Neenee ik geloof niet dat geweld een goed middel is in een relatie. ik ben geen arabier ik geloof wel in streng zijn en goed handhaven maar een klap zul je mij nooit zien uitdelen dat hoor je jezelf en een vrouw niet aan te doen. Zelf niet na alles wat ze me nu aangedaan heeft daar heb ik te veel eer voor
nope, ik denk dat z`n vriendin zelfs heel veel van hem houdt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:17 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij haar onderdak biedt. En zolang ze nog niet iets 'beters' gevonden heeft blijft ze bij hem.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:22 schreef laffer het volgende:
dat ze nu zo raar doet is aandacht vragen, ze vraagt zich duidelijk af wie de baas is...
daarom moet de TS juist hard optreden en laten zien dat HIJ de baas is en de lakens uitdeeld
Niet zo sarcastisch jij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:22 schreef laffer het volgende:
[..]
nope, ik denk dat z`n vriendin zelfs heel veel van hem houdt.
dat ze nu zo raar doet is aandacht vragen, ze vraagt zich duidelijk af wie de baas is...
daarom moet de TS juist hard optreden en laten zien dat HIJ de baas is en de lakens uitdeeld![]()
Ga jij eens terug naar het eerste honk. Vraag je eerst maar eens af of TS zich wel bewust is van de negatieve invloed van zijn gedrag. Waarschijnlijk niet. Ga je daarna eens ten rade hoe het komt dat TS zich zo gedraagt, waar het vandaan komt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:22 schreef freija het volgende:
Als jij vraagt of ze binnen wil blijven??? Je vriendin durft daar zo te horen niet eens NEE op te antwoorden! Denk daar eens over na en schaam je!
Hehe...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:22 schreef laffer het volgende:
[..]
nope, ik denk dat z`n vriendin zelfs heel veel van hem houdt.
daarom moet de TS juist hard optreden en laten zien dat HIJ de baas is en de lakens uitdeeld![]()
nah, die meid neukt echt niet buiten de deur, ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:32 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Hehe...
Maare, als jij buiten de deur neuken nog steeds onder 'jezelf afvragen wie er nu de baas is in jullie relatie' vindt vallen, dan weet je zelf ook niet echt hoe je d'r onder de duim houdt, wel?![]()
Je hebt helemaal gelijk. Heb jij ook het stappenplan gevolgd of heb je het in één keer ingevoerd? Ik moet binnen blijven van mijn vriend en ik mag niet met vreemde mannen praten. Volgende week de volgende stap, dan gaan we samen een burka uitzoekenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:56 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Mwoah, ik weet niet. Zolang TS updates blijft posten krijgt hij van mij het voordeel van de twijfel, maar op het moment dat TS het topic laat versloffen ga ik ervan uit dat hij bedrogen isquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:43 schreef laffer het volgende:
[..]
nah, die meid neukt echt niet buiten de deur, ik geloof er niks van![]()
Je laat de ene tak niet los voor je andere goed vast hebt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:10 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet zeker. Maar in dat geval, waarom maakt ze het niet gewoon uit in plaats van heel geheimzinnig alleen de sex ergens anders te halen....?
Dus als ik het goed begrijp mag jij wel met andere dames krikken en zij niet met andere kerels?quote:Dat zijn mijn zaken en dat heeft hier verder niets mee te maken wat ik doe dat gaat niemand wat aan zelfs mijn vriendin niet.
Je hebt kennelijk meer last van je gekrenkte trotsquote:Ze weet dat ik regels heb in mijn huis en dat er afspraken gemaakt zijn dat heb ik ook duidelijk tegen haar gezegd toen ze bij me in wilde trekken en nu maakt ze mij met haar gedrag en het vreemdgaan belachlijk.
Ga je het ook nog hebben over Jouw vuile spelletjes?quote:Ik heb besloten dat ik een goed gesprek met haar ga hebben over hoe en wat en met wie. Heb geen zin meer in haar spelletjes en dat ga ik haar ook zeggen.
Nee ik denk dat ts bezig is met 1x van de 4x neuken per week . Afspraken zijn er om na tekomen namelijk!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:59 schreef laffer het volgende:
waar blijft de TS nou?
of issie soms z`n wijf inmekaar aan het beuken![]()
En stipt optijd ejaculerenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:34 schreef DEvRV het volgende:
[..]
Afspraken zijn er om na tekomen namelijk!
Normaal maak je non-stop kutopmerkingen, maar nu ben ik het met eens (quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:20 schreef American_Nightmare het volgende:
Haha wat een drol. Ik hoop dat die vriendin goed ingereden wordt. Dat krijg je nou als je je vriendin achterlijke regeltjes op gaat leggen.![]()
![]()
Dat zijn dus juist de uber sociaalste mensen die ik ken. Heb zelf pizza bezorgd, en elke keer als ik een bestelling moest afleveren bij een woonwagen werd ik mee naar binnen gevraagd en werd mij wat te drinken aangeboden. En als je een vette fooi wil zit je bij hun ook van het sjiekstequote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:40 schreef Poncho het volgende:
Woon je toevallig op een woonwagenkamp?
Die mensen komen dankzij de wietteelt en het illegaal aftappen van hun stroom natuurlijk om in het geld. Natuurlijk krijg je dan een mooie fooiquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dat zijn dus juist de uber sociaalste mensen die ik ken. Heb zelf pizza bezorgd, en elke keer als ik een bestelling moest afleveren bij een woonwagen werd ik mee naar binnen gevraagd en werd mij wat te drinken aangeboden. En als je een vette fooi wil zit je bij hun ook van het sjiekste![]()
Nee, niet echt. Hij trekt er enkel lering uit als hij inziet waar hij mee bezig is.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:40 schreef Poncho het volgende:
Dat zal je leren.
Hij is op dit moment waarschijnlijk hard bezig met zijn zelfreflectie, waarna hij inziet dat het niet meer verder kan zo en zichzelf opsluit in een klooster.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:44 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Hij trekt er enkel lering uit als hij inziet waar hij mee bezig is.
En gezien het uitblijven van een reactie terwijl hij wél online is zegt ook wel iets..
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:45 schreef Poncho het volgende:
Hij is op dit moment waarschijnlijk hard bezig met zijn zelfreflectie, waarna hij inziet dat het niet meer verder kan zo en zichzelf opsluit in een klooster.
Dit is R&P, geen ONZ.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:45 schreef Uitgestrekte_Weideland het volgende:
Ik kies partij voor de TS. Dat wijf moet zich gewoon aan de regels van de TS houden, hij zorgt immers dat er brood op de plank komt!
Sinds wanneer is er verschil dan?quote:
Dus hoor ik inderdaad niet in R&P thuis.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:47 schreef Uitgestrekte_Weideland het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus.
Eerder in sex.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:48 schreef Uitgestrekte_Weideland het volgende:
[..]
Dus hoor ik inderdaad niet in R&P thuis.
Ik dacht niet na. Daar ben ik ook een vrouw voor.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:50 schreef Uitgestrekte_Weideland het volgende:
[..]
Als je seks correct had gespeld, had ik deze scherpe opmerking meer kunnen appreciëren.
Ik denk dat het daar al wat laat voor is, Iraneesje.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:51 schreef Irakeez het volgende:
(je hebt haar voor de rest van je leven)
nou volgens mij als hij romantisch en leuk gaat doen dat ze weer verliefd op hem word, dat ze met die andere gast heeft geneukt betekent het niet dat ze van die andere houd, hij heeft wel nog hoop hoor..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:53 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar al wat laat voor is, Iraneesje.
Na alles wat hij hier geschreven heeft en dan denk jij nog dat zij weer verliefd op hem zou kunnen worden? Dan is het toch wel een hele naieve meid.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:55 schreef Irakeez het volgende:
[..]
nou volgens mij als hij romantisch en leuk gaat doen dat ze weer verliefd op hem word, dat ze met die andere gast heeft geneukt betekent het niet dat ze van die andere houd, hij heeft wel nog hoop hoor..
tjah.. het kan wel hoor, waarom zou hij het niet proberen, niks te verliezen meer toch..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:56 schreef Poncho het volgende:
[..]
Na alles wat hij hier geschreven heeft en dan denk jij nog dat zij weer verliefd op hem zou kunnen worden? Dan is het toch wel een hele naieve meid.
Behalve zijn eigen waardigheid.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:57 schreef Irakeez het volgende:
[..]
tjah.. het kan wel hoor, waarom zou hij het niet proberen, niks te verliezen meer toch..
Oh, wacht. Dat heeft TS al verloren toen hij hier Koning Arthur uit ging hangen.quote:
daar heb je wel gelijk in, maar die gast is best een loser dat hij zo deed.. dus weet nie of hij zelfwaardigheid nog heeftquote:
Zie mijn post net boven jequote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:59 schreef Irakeez het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in, maar die gast is best een loser dat hij zo deed.. dus weet nie of hij zelfwaardigheid nog heeft
hahaha ja, die gast is kansloos..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:58 schreef Poncho het volgende:
[..]
Oh, wacht. Dat heeft TS al verloren toen hij hier Koning Arthur uit ging hangen.
Ik stel voor dat de TS eens goed gaat nadenken over hoe hij zijn relatie ziet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:00 schreef Irakeez het volgende:
[..]
hahaha ja, die gast is kansloos..![]()
edit. ik zag het ja![]()
TBS is ook niet geschikt. De kans dat hij ontsnapt is groter dan dat hij morgenavond sex heeft.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:04 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik denk serieus dat deze man een bedreiging is voor deze maatschappij. Familie drama's etc.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:04 schreef Poncho het volgende:
[..]
TBS is ook niet geschikt. De kans dat hij ontsnapt is groter dan dat hij morgenavond sex heeft.
moest je dit typen van je man?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:30 schreef SHE het volgende:
Semi geemancipeerde kutwijven hier![]()
1. Je hebt groot gelijk, dat wanneer JIJ de kostwinner bent, en ZIJ verder niks uitvoert, ze lekker voor je moet zorgen. HELL, ze moet je verwennen! En neem dat maar aan van een dame die doorgaans zo vrijheidsgevoelig is als de pest...maar DIT mijn beste, is niet meer dan logisch. Good 4 you!
2. Liegen, smoesjes...no way
3. Rare " sleep overs " ...
Ik denk idd dat ze je bedriegt. Ik zou haar eens een keer geheel onopvallend volgen, om te kijken of ze idd doet wat je denkt dat ze doet.
Ik vind het ronduit waanzinnig dat mensen over je " ze moet thuisblijven " vallen...zoals je het uitlegd , sta je in je volste recht en laat je je wrs keihard naaien door een dame.
Niks mis met je overtuigingen..waren er maar meer mannen met een backbone
Gelijkwaardigheid mijn reet, we verschillen anatomisch niet voor niets
Wat als je als stel een dubbel inkomen hebt? Wie verzorgt dan de huishouding?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:54 schreef SHE het volgende:
Grappig, maar ik ben single
Ik heb jaren gedacht dat een beetje rommelen en de verwoedde feministe uithangen wel zijn vruchten af zou werpen.
Guess what, dat werkt voor geen meter.
Liefhebben komt in vele vormen, voor mannen wat meer doelgericht, voor vrouwen in de vorm van verzorging. Ik voel me gewoon niet ok bij mannen die zich laten naaien waar ze bij staan..en god weet dat ik dat soort klojo's genoeg heb gehad
Ik vind TS een gezonde knul, met een gezonde motivatie. Respect...daar draait het om. Dus kloot je niet zomaar aan, ga je niet voor de kutsmoezen en zorg je in elk geval ( wanneer de man kostwinner is ) , dat hij in een perfect georganiseerd huis thuiskomt.
Misschien mijn latina bloed, maar 10 x liever een man die zijn deel opeist, dan een sukkel die over zich heen laat lopen. En aan de echtscheidingscijfers van de nederlander te zien, barst dit land van de ongelofelijke asswipes
Just my 2 cents
PS: en de schreeuwerige semi feministische troela's in dit topic , zou ik ook het liefst een mep verkopen.
ah dus je vind gozers zielig die overzich heen laten lopen, maar zelf schijn je het zelfs wel prettig te vinden.. naja ieder z'n ding, geef mij maar een gelijkwaardige relatiequote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:54 schreef SHE het volgende:
Grappig, maar ik ben single
Ik heb jaren gedacht dat een beetje rommelen en de verwoedde feministe uithangen wel zijn vruchten af zou werpen.
Guess what, dat werkt voor geen meter.
Liefhebben komt in vele vormen, voor mannen wat meer doelgericht, voor vrouwen in de vorm van verzorging. Ik voel me gewoon niet ok bij mannen die zich laten naaien waar ze bij staan..en god weet dat ik dat soort klojo's genoeg heb gehad
Ik vind TS een gezonde knul, met een gezonde motivatie. Respect...daar draait het om. Dus kloot je niet zomaar aan, ga je niet voor de kutsmoezen en zorg je in elk geval ( wanneer de man kostwinner is ) , dat hij in een perfect georganiseerd huis thuiskomt.
Misschien mijn latina bloed, maar 10 x liever een man die zijn deel opeist, dan een sukkel die over zich heen laat lopen. En aan de echtscheidingscijfers van de nederlander te zien, barst dit land van de ongelofelijke asswipes
Just my 2 cents
PS: en de schreeuwerige semi feministische troela's in dit topic , zou ik ook het liefst een mep verkopen.
Eigenlijk hoop je nu gewoon dat mannen die het niet met je eens zijn je uit gaan schelden nietwaar?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:03 schreef SHE het volgende:
De vrouw, ik heb een paar keer samengewoon en altijd gewerkt en zelfs een eigen bedrijf gehad.
Het spijt me, maar ik barst in een honend gelach uit als ik een man met een stofdoek zie. Pleur op, een vent doet de bekabeling, vervangt de stoppen, zet het vuilnis buiten, etc etc
Maar no way in hell, dat in mijn huis een man met een stofdoek in de weer gaat of iets in de keuken te zoeken heeft, tenzij hij een chefkok is, of gewoon drinken wil pakken.
Ik zal vast de enige muts zijn die er zo over denkt, maar ik kan gewoon niet leven met dat verwijfde. Mannen moeten mannen zijn...ook anno 2005
aan de andere kant heeft thuiskomen van je werk, je poten op tafel zetten en roepen om een biertje ook wel zn charmes, je was nog single hequote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:03 schreef SHE het volgende:
De vrouw, ik heb een paar keer samengewoon en altijd gewerkt en zelfs een eigen bedrijf gehad.
Het spijt me, maar ik barst in een honend gelach uit als ik een man met een stofdoek zie. Pleur op, een vent doet de bekabeling, vervangt de stoppen, zet het vuilnis buiten, etc etc
Maar no way in hell, dat in mijn huis een man met een stofdoek in de weer gaat of iets in de keuken te zoeken heeft, tenzij hij een chefkok is, of gewoon drinken wil pakken.
Ik zal vast de enige muts zijn die er zo over denkt, maar ik kan gewoon niet leven met dat verwijfde. Mannen moeten mannen zijn...ook anno 2005
Wat heeft natuurlijke rolverdeling injezusnaam met over je heen laten lopen te maken?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:00 schreef Baleog het volgende:
[..]
ah dus je vind gozers zielig die overzich heen laten lopen, maar zelf schijn je het zelfs wel prettig te vinden.. naja ieder z'n ding, geef mij maar een gelijkwaardige relatie
Daar ga je dus al de fout in.quote:Of dan zeg ik dat ze binnen moet blijven van me
Mannen die het niet eens met me zijn hebben geen jota in mijn omgeving te zoeken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop je nu gewoon dat mannen die het niet met je eens zijn je uit gaan schelden nietwaar?![]()
dat ik afentoe een handje mee wil helpen in huis wil niet zeggen dat ik over me heen laat lopen hoor, er is nog een tussenweg tussen een arrogante hond die alles bepaald wat de vrouw doet en een gozer die kruipt voor zn bitchy vriendinquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat heeft natuurlijke rolverdeling injezusnaam met over je heen laten lopen te maken?
Is makkelijk om een oordeel te vellen, maar als je een fractie van mijn persoon zou kennen, dan zou je weten dat ik de vloer aan veeg met menig man.
Dat ik geloof in traditionele verhoudingen is mijn overtuiging. Ik geloof erin...sterker nog, het is een feit dat dat beter werkt.
Het is JUIST een evenwicht...hij zorgt voor mij, ik zorg voor hem...
Ooit , als je groot bent en wat meer massa in je kloten hebt, zul je nog aan mijn uitspraken terug denken![]()
Maar ik heb een tyfushekel aan het huishouden. Als ik dat nou even snel samen doe met mijn vent, die ik niet heb, kunnen we daarna weer lekker neukenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:03 schreef SHE het volgende:
Eens, dat bedoel ik met rolverdeling..helpen in huishouden betekent in mijn wereld dat je typsiche mannen klusjes doet. Ik kan zelf ook wel kabels trekken ( technische achtergrond ), zelfs stoppen vervangen en zelf het vuil buiten zetten, maar ik heb er een hekel aan. Ik voel me meer in mijn element als ik dingen mooi/gezellig kan maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:09 schreef Baleog het volgende:
[..]
dat ik afentoe een handje mee wil helpen in huis wil niet zeggen dat ik over me heen laat lopen hoor, er is nog een tussenweg tussen een arrogante hond die alles bepaald wat de vrouw doet en een gozer die kruipt voor zn bitchy vriendin
UIteraard. Alleen ik had het over rolverdeling..als je allebei werkt, deel je taken. Alleen wil ik pertinent geen man zien die als henny huisman door het huis dartelt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar ik heb een tyfushekel aan het huishouden. Als ik dat nou even snel samen doe met mijn vent, die ik niet heb, kunnen we daarna weer lekker neuken
Ik wil overigens best het gehele huishouden voor mijn rekening nemen, maar dan ga ik ook niet meer werken en lekker soapies kijken tot hij thuiskomt
Ik moet er niet aan denken om met een "vrouwtje" opgescheept te zitten maar ik vind het leuk om te zien hoe je er over denkt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Mannen die het niet eens met me zijn hebben geen jota in mijn omgeving te zoeken.
Dus het zal me eerlijk gezegd jeuken wat dees of geen ervan vind![]()
Ik zoek nog een man die de volledige kostwinning doet en rijk is, zodat ik een werkster kan nemen. Rest mij alleen nog de dagelijkse fuck of the century en dat zit wel snorquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:15 schreef SHE het volgende:
[..]
UIteraard. Alleen ik had het over rolverdeling..als je allebei werkt, deel je taken. Alleen wil ik pertinent geen man zien die als henny huisman door het huis dartelt.
Doe maar de mannelijke klusjes.
Is er sprake van volledige kostwinning aan mans zijde, dan vind ik het niet meer dan normaal dat je je man in een schoon en goed georganiseerd thuis ontvangt..EN dagelijks een fuck of the century geeft
Daar heb je dan immers de hele dag de tijd voor, om dat voor te bereiden![]()
Wij begrijpen elkaar volkomenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zoek nog een man die de volledige kostwinning doet en rijk is, zodat ik een werkster kan nemen. Rest mij alleen nog de dagelijkse fuck of the century en dat zit wel snor
Ik geloof jequote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:21 schreef SHE het volgende:
Geloof me, ik ben geen typisch " vrouwtje "
Ik vloek als een matroos, heb meer kloten dan een volwassen stier en zorg enorm goed voor mezelf![]()
Probeer die stereotypen even te laten varen![]()
Zal best. Ik zeg ook niet dat je weerloos en kwetsbaar bent. Het ging om de rolverdeling nietwaar?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:21 schreef SHE het volgende:
Geloof me, ik ben geen typisch " vrouwtje "
Ik vloek als een matroos, heb meer kloten dan een volwassen stier en zorg enorm goed voor mezelf![]()
Probeer die stereotypen even te laten varen![]()
Ja, emancipatie wordt zwaar overschat. Tenzij het me zo uitkomt natuurlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar volkomen![]()
Ik zorg voor perfect verzorgde nagels, die ik bij tijd en wijlen, op de allergeilste manier..zo in zijn rug kan planten![]()
Mannen die niet kicken op verzorging of heel goed gespeelde genegenheid zijn gayquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:24 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Zal best. Ik zeg ook niet dat je weerloos en kwetsbaar bent. Het ging om de rolverdeling nietwaar?
maar sommige mannen *willen* gewoon niet verzorgd worden.. maar dat wordt offtopic
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Mannen die niet kicken op verzorging of heel goed gespeelde genegenheid zijn gay![]()
quote:Probeer die stereotypen even te laten varen
Stel je niet zo aan zeg.....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:03 schreef SHE het volgende:
Wat een troost. Ik zal er in bed eens over gaan nadenkenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:27 schreef SHE het volgende:
gay zijn is geen stereotype, maar een ziekte
volgens rtl, kun je er zelfs van genezen
1. ziek zijn was niet aan de orde hier...ik begrijp ook even niet waarom je dat erbij haalt. Ik krijg bij je repliek een heel sterk "duh" gevoelquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg.....
Gewoon een beetje een gelijke rolverdeling. Het zal een mooie boel worden als de vrouw langdurig ziek is en de vent principieel het huishouden niet doet omdat hij toevallig een man is.
In een relatie gaat het om gelijkwaardigheid en je kunt taken van elkaar overnemen als de ander ziek of whatever is.
Ik vindt je instelling ouderwets of masochistisch (daar ben ik nog niet uit).
Of je valt op mannen die s-avonds op de bank liggen te slapen met een krat bier onder hun poten met een zapper in hun broek... (dat kan natuurlijk ook).
Kortom: In jouw wereld zijn geen paupers te vindenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:31 schreef SHE het volgende:
[..]
1. ziek zijn was niet aan de orde hier...ik begrijp ook even niet waarom je dat erbij haalt. Ik krijg bij je repliek een heel sterk "duh" gevoel
2. In mijn wereld zitten mannen niet al bierdrinkend, onderuit gezakt op de bank..dat doet die klojo maar bij zijn maten thuis.
In mijn huis zit ie lekker comfortabel op bed tv te kijken, met zijn chique poes in zijn armen.
Ik begrijp je wel, wat als je ziek bent en je vriend moet dingen gaan doen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg.....
Gewoon een beetje een gelijke rolverdeling. Het zal een mooie boel worden als de vrouw langdurig ziek is en de vent principieel het huishouden niet doet omdat hij toevallig een man is.
In een relatie gaat het om gelijkwaardigheid en je kunt taken van elkaar overnemen als de ander ziek of whatever is.
Ik vindt je instelling ouderwets of masochistisch (daar ben ik nog niet uit).
Of je valt op mannen die s-avonds op de bank liggen te slapen met een krat bier onder hun poten met een zapper in hun broek... (dat kan natuurlijk ook).
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:34 schreef SHE het volgende:
Ik doe dingen met auto's die je niet eens met je zusje durft te doen![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:36 schreef SHE het volgende:
idd, strijken, koken en afwassen is immers echt rocket science
please![]()
Ik kan dat allemaal ook wel. En in geval van nood zou ik dat ook wel doen, maar liever nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:35 schreef Cici het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel, wat als je ziek bent en je vriend moet dingen gaan doen?
Dingen die hij nog nooit gedaan heeft, omdat hij zonodig altijd de bekabeling moet doen of de vuilnis buiten moet zetten???
Ik ben blij dat mijn vent kan wassen, strijken, koken, afwassen etc.
EN ja, hij is een ECHTE vent.
Het verschil is een ball-gaggquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:38 schreef SHE het volgende:
mogen en kunnen zijn 2 verschillende woorden, met elk een andere betekenis
En je nagels dan, chique poes?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:34 schreef SHE het volgende:
Ik doe dingen met auto's die je niet eens met je zusje durft te doen![]()
Strijken, dat kan ik nog niet eensquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:35 schreef Cici het volgende:
Ik ben blij dat mijn vent kan wassen, strijken, koken, afwassen etc.
EN ja, hij is een ECHTE vent.
Gel nagels...en een styliste die heel vaak tijd heeftquote:
Ik vind je wel humor hebbenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:44 schreef SHE het volgende:
Ik begrijp het prima
Iets niet mogen is iets anders dan iets niet kunnen. Elke man kan strijken, koken en wassen...Alleen ziet het er niet uit en kan ik het doorgaans beter.
Kan een man beter koken dan ik ( When hell freezes over, maar goed ) dan mag hij van mij echt wel zijn gang gaan.
In het geval van TS echter, ging het erom dat HIJ de kostwinner is. Ondertussen is ZIJ slecht te bereiken en maakt ze hem ook nog eens onzeker.
Wat mij doet vermoeden dat ze niet goed voor haar man zorgt.
Ik vind dat vrij kansloos en dus zou ik haar persoonlijk , linea recta naar lala-land sturen en op zoek gaan naar een echte vrouw.
Slaan kan ook, maar dat werk meestal maar tijdelijk
Zoals een wijs man ooit zei " Slaan is best vervelend voor ons mannen, het doet ons meer pijn dan jullie "
Ik moet echt gaan slapen![]()
Dacht iedere vrouw er maar zo over.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:44 schreef SHE het volgende:
Ik begrijp het prima
Iets niet mogen is iets anders dan iets niet kunnen. Elke man kan strijken, koken en wassen...Alleen ziet het er niet uit en kan ik het doorgaans beter.
Kan een man beter koken dan ik ( When hell freezes over, maar goed ) dan mag hij van mij echt wel zijn gang gaan.
In het geval van TS echter, ging het erom dat HIJ de kostwinner is. Ondertussen is ZIJ slecht te bereiken en maakt ze hem ook nog eens onzeker.
Wat mij doet vermoeden dat ze niet goed voor haar man zorgt.
Ik vind dat vrij kansloos en dus zou ik haar persoonlijk , linea recta naar lala-land sturen en op zoek gaan naar een echte vrouw.
Slaan kan ook, maar dat werk meestal maar tijdelijk
Zoals een wijs man ooit zei " Slaan is best vervelend voor ons mannen, het doet ons meer pijn dan jullie "
Ik moet echt gaan slapen![]()
hey, en in het vervolg niet bang zijn dat je gaat plassen als je bijna gaat squirten...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Gel nagels...en een styliste die heel vaak tijd heeft
Auto's
Nagels![]()
Whisky![]()
SHE in een notendop![]()
Ik heb dat squirten maar opgegevenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey, en in het vervolg niet bang zijn dat je gaat plassen als je bijna gaat squirten...
Wie had gedacht dat SHE nog eens de ideale vrouw zou blijkenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dacht iedere vrouw er maar zo over.
Het komt dus ook niet uit je reetquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:48 schreef SHE het volgende:
Ik heb dat squirten maar opgegeven
Ik kan er geen reet van![]()
het is zo makkelijk! maar zeker niet voor elke vrouw weggelegd.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:48 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb dat squirten maar opgegeven
Ik kan er geen reet van![]()
Fysiek , zekerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wie had gedacht dat SHE nog eens de ideale vrouw zou blijken![]()
De ideale vrouw bestaat nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wie had gedacht dat SHE nog eens de ideale vrouw zou blijken![]()
Oh..ik wel..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Fysiek , zeker![]()
Mentaal...denk het nietSinds de intro van de metro-man lijkt het wel alsof mannen schrikken van het feit dat je traditioneel en conservatief bent . Ineens willen ze in jouw "zone" rommelen.
Ik ga toch ook niet bier drinken en kut roepen en keihard lachen om een fart-concert![]()
Heej maar ik voorzie wel een probleempje. Wat nou als de man kostwinner is en de baas is over het geld en jij een schamel 250 euro per maand huishoudgeld krijgt?quote:Terug naar de 50-ies zeg ik je! Voordat mannen lang haar kregen en zich als een stel pushovers gingen gedragen![]()
Ja, dat is het eigenlijke slachtofferquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:53 schreef zoalshetis het volgende:
oh ja, ontopic: binnen een relatie kan iemand verliefd worden op een ander.
als je daar niet zo goed mee weet om te gaan moet je je indenken dat je in de schoenen van diegene staat die vreemd gaat.
nee. au contraire. lastig maar effectief.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, dat is het eigenlijke slachtoffer![]()
Gaat niet gebeuren, 250 euro heeft een beetje vrouw immers in een uur verdientquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oh..ik wel..![]()
[..]
Heej maar ik voorzie wel een probleempje. Wat nou als de man kostwinner is en de baas is over het geld en jij een schamel 250 euro per maand huishoudgeld krijgt?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:53 schreef SHE het volgende:
Terug naar de 50-ies zeg ik je! Voordat mannen lang haar kregen en zich als een stel pushovers gingen gedragen![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, dat is het eigenlijke slachtoffer![]()
SHE, ik ga slapen. Wil je me nog even kutwijf noemen of zo, anders klopt mijn wereldbeeld niet meerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, want je verplaatsen in de schoenen van degene die je belazerd is een heel andere zaak natuurlijk
Verliefd worden is een keuze, je stelt je ervoor open..of niet.
kom op zeg, vreemdgaan is zonder toestemming normaal? nee, dan ben je een lul en heb je je slecht gedragen. of je hebt gewoon een kutwijlf ontmoet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, want je verplaatsen in de schoenen van degene die je belazerd is een heel andere zaak natuurlijk
Verliefd worden is een keuze, je stelt je ervoor open..of niet.
Trusten kuthoerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
SHE, ik ga slapen. Wil je me nog even kutwijf noemen of zo, anders klopt mijn wereldbeeld niet meer
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:15 schreef SHE het volgende:
Hoe hard ik ook werk ( en ik werk fulltime EN nog 2 dagen s'avonds in de horeca ) , ik vind dat je voor je geliefden altijd goed moet zorgen, zowel man als kind. Geen vies huis, geen afhaal voer of pakjes en zakjes..neen, desnoods om 03.00 s' nachts koken.
Zo deed mijn mama het ook en dat neem je over denk ik.
Je hoeft niets tekort te komen...zolang je maar je best doet.
En mijn ouders zijn niet voor niets al 35 jaar bij elkaar![]()
Same here. Alleen zijn mijn ouders 28 jaar bij elkaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:15 schreef SHE het volgende:
Hoe hard ik ook werk ( en ik werk fulltime EN nog 2 dagen s'avonds in de horeca ) , ik vind dat je voor je geliefden altijd goed moet zorgen, zowel man als kind. Geen vies huis, geen afhaal voer of pakjes en zakjes..neen, desnoods om 03.00 s' nachts koken.
Zo deed mijn mama het ook en dat neem je over denk ik.
Je hoeft niets tekort te komen...zolang je maar je best doet.
En mijn ouders zijn niet voor niets al 35 jaar bij elkaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |