abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29523165
Ik weet me even geen raad meer volgens mij heeft mij vriendin een ander teminste dat vermoeden heb ik. Ik heb alleen geen bewijs. Al een week of vijf is ze minder aanhankelijk dan eerst en laatst hebben we nog een heel gesprek gehad want ze wilde meer ruimte voor dr zelf. Eerst knuffelde ze me nog iedere dag als ik thuiskwam ofzo of ze trok me zo de slaapkamer in maar nu begroet ze me alleen met een kus op mijn wang en verder niets het voelt een beetje alsof ze niet meer van me houd ook al zegt ze nog van wel.

Wat moet ik nu geloven? Ik weet het echt niet meer. Ik betrap haar ook steeds op hele kleine luegentjes waar ze dan weer snel een excuus voor verzint. Over sommige dingen weet ik gewoon dat ze liegt ze is ook veel vaker het huis uit dan eerst. Vorige week zaterdag nog toen
zei ze dat ze een nacht of twee bij een vriendin van haar ging slapen terwijl ik dat weekend met wat maten van me weg ging was en zij niet alleen wilde zijn. Maar dat kon helemaal niet waar zijn want ik was zelf dat weekendbij die vriendin. Ze moet dus erges anders naartoe geweest zijn. Of dan zeg ik dat ze binnen moet blijven van me maar als ik dan smiddags naar huis bel word er niet opgenomen. en toen ik toen naar haar mobiel belde toen zei ze dat ze gwoon thuis was waarop ik zei maar waarom neem je de huistelefoon niet op ik voelde een schok in haar stem en toen ze zei dat ze op het toilet zat. Maar ik weet wel beter want ik hoorde gestommel op de ahtergrond. Ik weet me geen raad meer.

Ik confonteer haar nog even niet met alle leugens ook al weet ik zeker dat ze leugens verzind. Eerst moet ik alles even op een rijtje zetten want ik weet echt niet meer wat ik moet. het is een verchrikkelijk gevoel dat ik heb omdat ze me bedreigt met een ander. Hoe nu te handelen? Gewoon zeggen bitch ik weet dat je met een ander naar bed gaat en dat was het dan?
Moest dit even van me afschrijven.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:49:55 #3
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_29523234
idd je exen lijst is zojuist +1 gegaan
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
pi_29523272
Dat ze je niet meer elke dag de slaapkamer intrekt, dat is niet zo gek. Dat zegt op zichzelf niks. Het nieuwe gaat eraf etc.
quote:
Of dan zeg ik dat ze binnen moet blijven van me maar als ik dan smiddags naar huis bel word er niet opgenomen. en toen ik toen naar haar mobiel belde toen zei ze dat ze gwoon thuis was waarop ik zei maar waarom neem je de huistelefoon niet op ik voelde een schok in haar stem en toen ze zei dat ze op het toilet zat. Maar ik weet wel beter want ik hoorde gestommel op de ahtergrond. Ik weet me geen raad meer.
Pardon. Ze moet van jou binnen blijven? Zou je dat eens uit kunnen leggen voordat ik meer blaat?
pi_29523305
Ik wil niet te hard van stapel lopen hier. ze is me ex nog niet. Ik moet er eerst echt goed over nadenken want ze is niet voor niet mijn vriendin.
pi_29523324
Je klinkt een beetje als de enge ex van mn zus die dr al maanden stalkt...
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:55:39 #7
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_29523342
niet mijn vriendin......je ziet het zelf ook al dus!
trust no one....
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:55:52 #8
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_29523344
quote:
zei ze dat ze een nacht of twee bij een vriendin van haar ging slapen terwijl ik dat weekend met wat maten van me weg ging was en zij niet alleen wilde zijn. Maar dat kon helemaal niet waar zijn want ik was zelf dat weekendbij die vriendin.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_29523348
Vraag het haar, mischien is ze dan gewoon eerlijk !
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_29523349
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:51 schreef Serinde het volgende:

[..]

Pardon. Ze moet van jou binnen blijven? Zou je dat eens uit kunnen leggen voordat ik meer blaat?
Dat viel me ook al op ja

.....
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:45 schreef RobbieRicardo het volgende:
Over sommige dingen weet ik gewoon dat ze liegt ze is ook veel vaker het huis uit dan eerst. Vorige week zaterdag nog toen zei ze dat ze een nacht of twee bij een vriendin van haar ging slapen terwijl ik dat weekend met wat maten van me weg ging was en zij niet alleen wilde zijn. Maar dat kon helemaal niet waar zijn want ik was zelf dat weekendbij die vriendin.
En wat moest jij met die "vriendin" ??
pi_29523351
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:51 schreef Serinde het volgende:
Dat ze je niet meer elke dag de slaapkamer intrekt, dat is niet zo gek. Dat zegt op zichzelf niks. Het nieuwe gaat eraf etc.
[..]

Ik breng brood op de plank en dus is het vrij normaal lijkt me dat er iemand op het huis past en in orde en schoon houd. Die afspraak hebben we
pi_29523356
Ik zou het gewoon uitmaken.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:57:10 #13
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_29523365
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:54 schreef Rhoona het volgende:
Je klinkt een beetje als de enge ex van mn zus die dr al maanden stalkt...
Knuppel.

TS heeft het over zijn vriendin die vreemdgaat, niet over zijn ex die hij terug wil krijgen....
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_29523373
quote:
Of dan zeg ik dat ze binnen moet blijven van me maar als ik dan smiddags naar huis bel word er niet opgenomen.
Je vriendin gaat vreemd dat is zeker,..maar waarom zou ze binnen blijven als jij dat zegt?
underground forever baby
pi_29523387
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:56 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

Ik breng brood op de plank en dus is het vrij normaal lijkt me dat er iemand op het huis past en in orde en schoon houd. Die afspraak hebben we

OMG Heet je vriendin ook Fatima..?
pi_29523419
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:57 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Knuppel.

TS heeft het over zijn vriendin die vreemdgaat, niet over zijn ex die hij terug wil krijgen....
Ik heb het over de manier dat hij zijn verhaal vertelt...
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:00:01 #17
101809 BObNL
Je bent top!
pi_29523423
Vraag het gewoon letterlijk aan je. Zo te horen heb je niet veel te verliezen!
Leuter mee!!
pi_29523428
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:53 schreef RobbieRicardo het volgende:
Ik wil niet te hard van stapel lopen hier. ze is me ex nog niet. Ik moet er eerst echt goed over nadenken want ze is niet voor niet mijn vriendin.
Wat verwacht je hier voor antwoord te krijgen dan?

Het enige zinnige dat je volgens mij kan doen is een ernstig gesprek aangaan waarin jij je twijfels over alles uit. Want zolang je geen keiharde feiten op tafel kan leggen (hoewel, die van dat weekendje maakt het wel pijnlijk duidelijk!), kun je er niet zo veel van zeggen voor de rest. Maar een fatsoenlijke relatie valt of staat bij eerlijkheid, dus ook die kleine leugentjes kunnen gewoon echt niet. Dat mag je haar best goed duidelijk maken. Sterkte!
pi_29523429
wat is dat van dat binnenblijven? Kan je dat even uitleggen?
pi_29523460
[..]

[/quote]
Dat zijn mijn zaken en dat heeft hier verder niets mee te maken wat ik doe dat gaat niemand wat aan zelfs mijn vriendin niet.

En mijn vrinedin heet niet fatima ik heb het niet zo op fatimas. Laten we ons op mijn probleem richten....
pi_29523489
quote:
Of dan zeg ik dat ze binnen moet blijven van me
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=In+verzekering+stellen&meta=lr%3Dlang_nl

Heeft ze haar eigen hok?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_29523511
Ik zou haar er wel mee confronteren en vertellen hoe je je voelt over dit alles.

en... als ze vreemdgaat.. wraak!
pi_29523515
Je draait door... maar neuken jullie nog? Zo niet dan gelijk de straat optieven want dan neukt ze met iemand anders.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_29523522
Dank je wel gevlederde vlerk en rompompom. Volgens mij is mijn kaarten op tafel leggen wel het verstandigst ja.ik heb de ervaring dat lang piekeren me alleen maar kwader maakt en vaak het verhaal ook een heel stuk opblaas. Gewoon zeggen of laten merken dat ik het weet dus.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:05:58 #25
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_29523525
quote:
Maar ik weet wel beter want ik hoorde gestommel op de ahtergrond
Kut , jij hoorde dat?
pi_29523526
quote:

[..]

Zaag dan haar voeten eraf....komt ze niet ver.
pi_29523545
quote:
Dat zijn mijn zaken en dat heeft hier verder niets mee te maken wat ik doe dat gaat niemand wat aan zelfs mijn vriendin niet.

En mijn vrinedin heet niet fatima ik heb het niet zo op fatimas. Laten we ons op mijn probleem richten....
Ik denk dat je straks een nieuwe oppas voor je huis mag gaan zoeken
pi_29523550
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:01 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]

[/quote]

Groot gelijk dat ze je voor de gek houd, je bent gewoon een enorme eikel. Ik zou maar eens stoppen met bepalen wat goed is voor iemand anders.
pi_29523553
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:05 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

Kut , jij hoorde dat?
Had je toch dat kratje in de schuur moeten zetten eikel.
pi_29523564
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:49 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
idd je exen lijst is zojuist +1 gegaan
pi_29523574
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:04 schreef wonko het volgende:
Je draait door... maar neuken jullie nog? Zo niet dan gelijk de straat optieven want dan neukt ze met iemand anders.
Ja aan die afspraak houd ze zich ook nog
pi_29523598
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:08 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

Ja aan die afspraak houd ze zich ook nog
Jullie maken afspraken over het hebben van sex?
pi_29523604
Maar we kunnen dus allemaal wel raden wat je bij die vriendin deed, dus niet zo heel wonderbaarlijk dat zij zich buiten de deur laat uitwonen.
pi_29523620
quote:
TS schreef in een ander topic:
Je moet ook weten wat je plaats is als vrouw en niet intiatief nemen daar houden mannen niet van.Afwachten dus hij laat vast wel wat van zich horen.
Man dat zij jou nog niet gedumpt heeft, je mag God er op je blote knietjes om bedanken!
pi_29523628
quote:
[..]

[/quote]

Als je het zo stelt....
Waarom zou jouw vriendin dan jou aan je neus hangen waar zij uithangt en met wie?
Eva
pi_29523638
neuken is een afspraak? wtf ik zou niet graag je vriendin zijn.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:12:37 #37
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_29523644
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:10 schreef Sjakie01 het volgende:
Maar we kunnen dus allemaal wel raden wat je bij die vriendin deed, dus niet zo heel wonderbaarlijk dat zij zich buiten de deur laat uitwonen.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_29523674
Uh ja, jij wilt wel weten waar zij uit hangt, sterker nog, jij bepaalt wanneer zij thuis moet zijn, maar het gaat haar niks aan wat jij uit voert en wat jij bij die vriendin moet? Juist.

Zoek een opblaaspop en neem een werkster. De opblaaspop vraagt niks, is altijd thuis en ligt altijd klaar in de woonkamer, de werkster is er op vaste tijden en je huis is schoon. Ben je van het hele gezeik af.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:17:13 #39
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_29523728
quote:
[..]

Dat zijn mij..
[/quote]

je bent niet het grooste licht mannetje, les een vrouwen omgang, ze opsluiten als een vogel in een kooi gaat niet werken. 2 rare middeleeuwse uitspraken van ik zorg voor brood op de plank maakt van haar nog geen slaaf

ik begin je vriendin te berijpen.....en dan ken ik je pas 2 minuten.....ga bij je zelf te rade
trust no one....
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:17:16 #40
77511 floopzz
feeling a bit floopy
pi_29523730
kan deze niet naar ONZ gekickt worden??
*snucks*
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:22:39 #41
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29523835
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:53 schreef RobbieRicardo het volgende:
Ik zou simpelweg een gesprek aangaan over het liegen. Dat is wat je zeker weet. Gewoon vragen (!), dus niet door de strot duwen, hoe of wat en dan hoor je het wel. Weet je wat zij wil. Liegen zou ik persoonlijk niet accepteren in me relatie maar misschien maak je het haar zo moeilijk dat ze het als makkelijke uitweg kiest of zo. Beetje meer praten in je relatie kan geen kwaad imho. En reden tot uitstellen van het gesprek lees ik nergens.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_29523856
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:17 schreef floopzz het volgende:
kan deze niet naar ONZ gekickt worden??
Rot op joh...dit is harstikke serieuze shit man.
pi_29523887
quote:
. Gaat lekker bij jullie thuis, of niet?
pi_29523931
Als ik ts zijn vriendin was zou ik mooi zijn ex zijn.
pi_29524011
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:27 schreef wonko het volgende:
Als ik ts zijn vriendin was zou ik mooi zijn ex zijn.
Dat is ze ook. Ze moet het hem alleen hem nog even vertellen. .
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:34:17 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29524069
TT gefixt en als ik het allemaal zo lees, geef ik de vriendin van TS groot gelijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:35:06 #47
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_29524082
Maar hoe vaak liegt TS eigenlijk zelf tegen zijn vriendin?
pi_29524300
Ok, ik geef het toe. We hebben een affaire!
pi_29524304
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:14 schreef innovative het volgende:
Uh ja, jij wilt wel weten waar zij uit hangt, sterker nog, jij bepaalt wanneer zij thuis moet zijn, maar het gaat haar niks aan wat jij uit voert en wat jij bij die vriendin moet? Juist.

Zoek een opblaaspop en neem een werkster. De opblaaspop vraagt niks, is altijd thuis en ligt altijd klaar in de woonkamer, de werkster is er op vaste tijden en je huis is schoon. Ben je van het hele gezeik af.
Inderdaad! TS spoort zelf niet helemaal.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_29524374
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:09 schreef wonko het volgende:

[..]

Jullie maken afspraken over het hebben van sex?
Een goede relatie is volgens mij eentje met goede afspraken. Wie met mij samen wil leven moet zich aan die afspraken houden daar ben ik altijd eerlijk over geweest dus ze wist waar ze aan toe was.
pi_29524412
I wanna be just like TS.
pi_29524447
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:54 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

Een goede relatie is volgens mij eentje met goede afspraken.
Dat klopt, maar een vriendin verbieden naar buiten te komen en haar te bespringen volgens afspraak gaat een beetje te ver vind je ook niet?
pi_29524555
Ja dag, dit kan echt NIET serieus zijn. Een vriendin die toestemming moet hebben om buiten te komen, een vriend die vindt dat het zijn vriendin niks aan gaat als hij bij andere meiden zit en seks hebben omdat het moet vanwege de afspraak.

Tuuuuuurlijk.

Als het wel waar is dan hoop ik dat ze inderdaad een ander heeft, al vraag ik me af waarom ze dan nog wel zo gek is om jou daarnaast nog aan te houden. Maar dat vraag ik me trouwens ook af als ze geen ander heeft.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_29524628
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:59 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Dat klopt, maar een vriendin verbieden naar buiten te komen en haar te bespringen volgens afspraak gaat een beetje te ver vind je ook niet?
Ik ben geen homo. Een man moet zorgen dat zijn vrouw bij hem blijft en iedereen heeft daar zo zijn eigen manier voor. Minmaal vier keer per week sex is een afspraak die volgens mij niet al teveel gevraagd is daar kun je het oneens zijn maar ik vind dat andere zich daarmee niet moeten bemoien. Ze weet dat ik regels heb in mijn huis en dat er afspraken gemaakt zijn dat heb ik ook duidelijk tegen haar gezegd toen ze bij me in wilde trekken en nu maakt ze mij met haar gedrag en het vreemdgaan belachlijk. En het is niet zo dat ik haar opsluit ze mag het huis uit wanneer ze wil behalve wanneer ik van haar vraag of ze het niet wil
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:11:53 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29524689

Jouw manier om te zorgen dat je vrouw bij je blijft, werkt blijkbaar averechts.
Voor een gelijkwaardige relatie tussen man en vrouw hoef je trouwens geen homo te zijn hoor. Een echte vent is all it takes...
pi_29524814
Wat voor nationaliteit heb jij, of hebben je ouders?
Misschien kan dat een hoop verklaren.
pi_29524848
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:08 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

Ik ben geen homo. Een man moet zorgen dat zijn vrouw bij hem blijft en iedereen heeft daar zo zijn eigen manier voor. Minmaal vier keer per week sex is een afspraak die volgens mij niet al teveel gevraagd is daar kun je het oneens zijn maar ik vind dat andere zich daarmee niet moeten bemoien. Ze weet dat ik regels heb in mijn huis en dat er afspraken gemaakt zijn dat heb ik ook duidelijk tegen haar gezegd toen ze bij me in wilde trekken en nu maakt ze mij met haar gedrag en het vreemdgaan belachlijk. En het is niet zo dat ik haar opsluit ze mag het huis uit wanneer ze wil behalve wanneer ik van haar vraag of ze het niet wil
Volgens mij kan dit allemaal niet waar zijn .

Heeft zij ook nog enige inbreng in de relatie?
pi_29524921
Yep hij lijkt echt op mn zus dr stalkerige ex...
pi_29524989
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:28 schreef Rhoona het volgende:
Yep hij lijkt echt op mn zus dr stalkerige ex...
Fijne smaak voor kerels heeft je zus.
pi_29525008
Dit is niet erg geloofwaardig meer vind ik... en als het wel waar is: sterkte voor de vriendin van TS!
pi_29525049
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:20 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat voor nationaliteit heb jij, of hebben je ouders?
Misschien kan dat een hoop verklaren.
Puur nederlander 100% zuiver.

Ik heb besloten dat ik een goed gesprek met haar ga hebben over hoe en wat en met wie. Heb geen zin meer in haar spelletjes en dat ga ik haar ook zeggen.
pi_29525054
Ik zet 3 euro erop dat TS een kloon is van Xebrozius ofzo.
pi_29525107
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:11 schreef Copycat het volgende:

Jouw manier om te zorgen dat je vrouw bij je blijft, werkt blijkbaar averechts.
Voor een gelijkwaardige relatie tussen man en vrouw hoef je trouwens geen homo te zijn hoor. Een echte vent is all it takes...
Misschien wel maar ik merk dat veel mensen haar nu als slachtoffer noemen terwijl mij hier onrecht aangedaan word. Ik kan tegen een stootje maar echt niet tegen onrecht. Ze is trouwens niet mijn vrouw maar vriendin. Doe maar een slot op het topic want goed advies heb ik al gehad. Heeft weinig zin zo en ik heb geen zin in ramptoerisme
pi_29525190
quote:

[..]

En nu neukt ze meer dan 4x hahahaha.

(jij bent een redelijk kansloze sukkel)
No future granted, without history
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:48:18 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29525236
Zoals je hier overkomt, meet je met twee maten.
Zij moet zich aan jouw rigide regels houden en tegelijkertijd zijn jouw zaken jouw zaken die zelfs je vriendin niet aangaan...
Daar krijg je geheid commentaar op, da's niet zo vreemd en zeker geen reden tot een slotje.
pi_29525277
Wel als er van die kneusreacties komen zoals hierboven dat is geen commentaar dat is gewoon een kneusreactie.
pi_29525345
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:54 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

Een goede relatie is volgens mij eentje met goede afspraken. Wie met mij samen wil leven moet zich aan die afspraken houden daar ben ik altijd eerlijk over geweest dus ze wist waar ze aan toe was.
In een goede relatie heb je elkaar met liefde lief, daar hoef je geen afsrpaken over te maken. En wie met jou wil leven moet volgens mij of masochist of een ernstig persoonlijkheidsprobleem hebben. Want anders krijgen ze die wel. Wat een mafkees zeg.
pi_29525369
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:22 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Volgens mij kan dit allemaal niet waar zijn .

Heeft zij ook nog enige inbreng in de relatie?
Het aanrecht, de stofzuiger en het bed.
pi_29525383
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:40 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

Misschien wel maar ik merk dat veel mensen haar nu als slachtoffer noemen terwijl mij hier onrecht aangedaan word. Ik kan tegen een stootje maar echt niet tegen onrecht. Ze is trouwens niet mijn vrouw maar vriendin. Doe maar een slot op het topic want goed advies heb ik al gehad. Heeft weinig zin zo en ik heb geen zin in ramptoerisme
Aanhalen is doorhalen.
pi_29525386
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:51 schreef RobbieRicardo het volgende:
Wel als er van die kneusreacties komen zoals hierboven dat is geen commentaar dat is gewoon een kneusreactie.
Volkomen kansloos
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 21:14:54 #71
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_29525663
Hoe debiel die 'afspraken' met zijn vriendin ook zijn, zo te lezen is de TS in ieder geval wel eerlijk tegen haar. En zij niet tegen hem. Dat ze bij hem weggaat kan ik heel goed begrijpen, maar dan nog, dat kan ook op een eerlijke manier, dit slaat nergens op.

Gewoon mee confronteren en dan buitentrappen.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 21:30:47 #72
37811 hemmes
Prietprater
pi_29525943
Naar mijn inziens en vooral jou reacties TS ben je een enorm moeilijk te hanteren mannetje. Leef je te graag op je eigen regeltjes en lijk je volledig schijt te hebben wat je dierbaren ervan vinden (anders gaat je vriendin niet vreemd). Lijkt me niet meer dan logisch dat je vriendin ook een eigen inbreng heeft. En vooral die enorm diep en dieptrieste afspraak over sex. minstens 4 keer in de week. In welke tijd leef jij eigenlijk? In 1940 of in 2005? Afspraken is nooit verkeerd, maar over sex afspraken maken... dan zink je wel erg erg diep....
Praatprieter
pi_29525959
quote:

[..]

Pff als mijn vriend zo'n instelling had zou ik ook lekker een ander zoeken
oops ohh my ...
pi_29526073
Man man, wat ben jij een enorme mafkees zeg. Voordat jij een normale relatie kan hebben moet je toch echt eerst van je hoogmoed en je trots zien af te komen. Anders kan je voortaan alleen nog maar bij de hoeren terecht...

Ik heb diep medelijden met zijn (nu eigenlijk al niet meer) vriendin. Ik hoop dat ze gauw van hem af is. Ze heeft groot gelijk dat ze even wat verder kijkt dan haar gevangenis en tot de ontdekking komt dat er ook nog gezonde mannen zijn.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 21:42:52 #75
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29526119
Ik denk dat de TS erg onzeker is van zichzelf, en dat dit zich uit in een extreme vorm van controle- en machtsbelustheid.

TS. waarom vind je al die "afspraken" nodig? Wat word je er minder van wanneer ze er niet zijn?
pi_29526146
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door Alicey op 09-08-2005 21:46:55 (Flame) ]
pi_29526201
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 21:44 schreef RobbieRicardo het volgende:
edit
Ach gut, het jochie is op zijn pik getrapt omdat iemand hem de waarheid zegt. Je voelt je nu zeker belachelijk gemaakt?
pi_29526209
Ik hoop voor je vriendin dat ze inderdaad een ander heeft
pi_29526361
TS je moet je vriendin eens een flink pak rammel geven, daar zal jullie relatie van opknappen!!
volgens mij sla jij haar nooit en nu zit je dus met de gebakken peren
als een vrouw haar plaats niet weet, moet jij die met harde hand aanwijzen anders gaan ze flierefluiten.
succes
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:03:27 #80
67978 HenryHill
pi_29526448
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 21:42 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat de TS erg onzeker is van zichzelf, en dat dit zich uit in een extreme vorm van controle- en machtsbelustheid.

TS. waarom vind je al die "afspraken" nodig? Wat word je er minder van wanneer ze er niet zijn?
Waarom vraagt iedereen waarom TS zich zo gedraagt...

...terwijl niemand vraagt waarom TS' vriendin dit allemaal pikt? Het eerste is imo een logisch gevolg van het 2e.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_29526449
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 21:57 schreef laffer het volgende:
TS je moet je vriendin eens een flink pak rammel geven, daar zal jullie relatie van opknappen!!
als een vrouw haar plaats niet weet, moet jij die met harde hand aanwijzen anders gaan ze flierefluiten.
succes
Neenee ik geloof niet dat geweld een goed middel is in een relatie. ik ben geen arabier ik geloof wel in streng zijn engoed handhaven maar een klap zul je mij nooit zien uitdelen dat hoor je jezelf en een vrouw niet aan te doen. Zelf niet na alles wat ze me nu aangedaan heeft daar heb ik te veel eer voor.
pi_29526492
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 21:42 schreef Alicey het volgende:
Weet het wel zeker.
pi_29526508
En daar zit jouw grote probleem! Jouw eergevoel is veel te groooooot! Laat dat los en het leven zal zowel voor jou als je omgeving veel prettiger zijn.
pi_29526514
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 22:03 schreef HenryHill het volgende:
...terwijl niemand vraagt waarom TS' vriendin dit allemaal pikt?
Waarom denk je dat ze buiten de deur neukt?
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:09:43 #85
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29526550
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 22:03 schreef HenryHill het volgende:

...terwijl niemand vraagt waarom TS' vriendin dit allemaal pikt? Het eerste is imo een logisch gevolg van het 2e.
Kennelijk pikt ze het niet, want ze onttrekt zich er aan. Er zijn meerdere redenen te bedenken waarom het lijkt alsof ze het pikt. Het kan ook een deel van haar karakter zijn.
pi_29526552
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 22:03 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

Neenee ik geloof niet dat geweld een goed middel is in een relatie. ik ben geen arabier ik geloof wel in streng zijn engoed handhaven maar een klap zul je mij nooit zien uitdelen dat hoor je jezelf en een vrouw niet aan te doen. Zelf niet na alles wat ze me nu aangedaan heeft daar heb ik te veel eer voor.
maar het helpt wel, vrouwen moeten hun plaats weten.
jouw vriendin is duidelijk ongehoorzaam en moet dus gecorrigeerd worden.
jij krijgt de boel zo niet onder controle vriend
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:10:11 #87
67978 HenryHill
pi_29526563
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 22:07 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ze buiten de deur neukt?
Dat weten we nog niet zeker. Maar in dat geval, waarom maakt ze het niet gewoon uit in plaats van heel geheimzinnig alleen de sex ergens anders te halen....?
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:15:38 #88
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_29526675
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 22:10 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Dat weten we nog niet zeker. Maar in dat geval, waarom maakt ze het niet gewoon uit in plaats van heel geheimzinnig alleen de sex ergens anders te halen....?
Die vent is waarschijnlijk getrouwd.
pi_29526701
quote:
Maar in dat geval, waarom maakt ze het niet gewoon uit in plaats van heel geheimzinnig alleen de sex ergens anders te halen....?
Waarschijnlijk omdat hij haar onderdak biedt. En zolang ze nog niet iets 'beters' gevonden heeft blijft ze bij hem.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:17:34 #90
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_29526706
Ik zou ze uitschelden voor hoer..!

..en dan de afspraak van 4 keer in de week sex verhogen naar 5 keer in de week. maar dan wel alleen met jou he!

Verder gewoon op de man af vragen. En als ze dan nog niet toegeeft, net zolang in de kelder opsluiten tot ze het wel toegeeft! Ik zweer het je, dat werkt. Oh, af en toe wel wat te eten en drinken geven, dood heb je er ook niets meer aan!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_29526725
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 21:40 schreef dehero het volgende:
Man man, wat ben jij een enorme mafkees zeg. Voordat jij een normale relatie kan hebben moet je toch echt eerst van je hoogmoed en je trots zien af te komen. Anders kan je voortaan alleen nog maar bij de hoeren terecht...

Ik heb diep medelijden met zijn (nu eigenlijk al niet meer) vriendin. Ik hoop dat ze gauw van hem af is. Ze heeft groot gelijk dat ze even wat verder kijkt dan haar gevangenis en tot de ontdekking komt dat er ook nog gezonde mannen zijn.
ahahah niks meer aan toe te voegen...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_29526791
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 21:57 schreef laffer het volgende:
succes
quote:
Neenee ik geloof niet dat geweld een goed middel is in een relatie. ik ben geen arabier ik geloof wel in streng zijn en goed handhaven maar een klap zul je mij nooit zien uitdelen dat hoor je jezelf en een vrouw niet aan te doen. Zelf niet na alles wat ze me nu aangedaan heeft daar heb ik te veel eer voor
Streng zijn en goed handhaven doe je met kinderen en zelfs dat heeft zo nog z'n grenzen! Ik mag toch hopen dat je geen kinderen kunt krijgen, als ik zo hoor hoe je je vrouw/vriendin alleen al behandelt! Als jij vraagt of ze binnen wil blijven??? Je vriendin durft daar zo te horen niet eens NEE op te antwoorden! Denk daar eens over na en schaam je!
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal :)
pi_29526801
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 22:17 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat hij haar onderdak biedt. En zolang ze nog niet iets 'beters' gevonden heeft blijft ze bij hem.
nope, ik denk dat z`n vriendin zelfs heel veel van hem houdt.
dat ze nu zo raar doet is aandacht vragen, ze vraagt zich duidelijk af wie de baas is...
daarom moet de TS juist hard optreden en laten zien dat HIJ de baas is en de lakens uitdeeld
pi_29526868
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 22:22 schreef laffer het volgende:
dat ze nu zo raar doet is aandacht vragen, ze vraagt zich duidelijk af wie de baas is...
daarom moet de TS juist hard optreden en laten zien dat HIJ de baas is en de lakens uitdeeld
.
pi_29526886
quote:

[..]

Niet zo sarcastisch jij.
pi_29526959
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 22:22 schreef freija het volgende:
Als jij vraagt of ze binnen wil blijven??? Je vriendin durft daar zo te horen niet eens NEE op te antwoorden! Denk daar eens over na en schaam je!
Ga jij eens terug naar het eerste honk. Vraag je eerst maar eens af of TS zich wel bewust is van de negatieve invloed van zijn gedrag. Waarschijnlijk niet. Ga je daarna eens ten rade hoe het komt dat TS zich zo gedraagt, waar het vandaan komt.

We hebben nog tijd zat voor verwijten.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:32:11 #97
67978 HenryHill
pi_29526962
quote:

[..]

Hehe...

Maare, als jij buiten de deur neuken nog steeds onder 'jezelf afvragen wie er nu de baas is in jullie relatie' vindt vallen, dan weet je zelf ook niet echt hoe je d'r onder de duim houdt, wel?
pi_29527148
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 22:32 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Hehe...

Maare, als jij buiten de deur neuken nog steeds onder 'jezelf afvragen wie er nu de baas is in jullie relatie' vindt vallen, dan weet je zelf ook niet echt hoe je d'r onder de duim houdt, wel?
nah, die meid neukt echt niet buiten de deur, ik geloof er niks van
pi_29527151
Ze kan wel aardig pijpen, trouwens.
pi_29527198
quote:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. Heb jij ook het stappenplan gevolgd of heb je het in één keer ingevoerd? Ik moet binnen blijven van mijn vriend en ik mag niet met vreemde mannen praten. Volgende week de volgende stap, dan gaan we samen een burka uitzoeken
Daarnaast hebben we de afspraak dat ik alleen met hem neuk, en hij ook met de rest van de wereld.
Precies zoals een gezonde relatie hoort te zijn.

Zonder gekheid : ik zou eens goed met haar praten en haar duidelijk maken dat ze haar eigen ramen ingooit met die leugens! Ze moet gewoon doen wat jij zegt!

dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:47:46 #101
67978 HenryHill
pi_29527240
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 22:43 schreef laffer het volgende:

[..]

nah, die meid neukt echt niet buiten de deur, ik geloof er niks van
Mwoah, ik weet niet. Zolang TS updates blijft posten krijgt hij van mij het voordeel van de twijfel, maar op het moment dat TS het topic laat versloffen ga ik ervan uit dat hij bedrogen is
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:50:07 #102
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_29527282
De subjectiviteit straalt weer van dit topic af.
Ik ben lelijk.
pi_29527408
Oh, dus jij bent die eikel waar ze altijd over ligt te klagen als ik d'r sufgeneukt heb?
Ja, ik generaliseer.
pi_29527438
waar blijft de TS nou?
of issie soms z`n wijf inmekaar aan het beuken
pi_29527762
quote:

[..]

Je laat de ene tak niet los voor je andere goed vast hebt.
pi_29527853
Als je TS zijn Geschiedenis doorleest, merk je dat hij redelijk veel problemen heeft met buitenlanders. Het grappige is dat zijn bezitterige gedrag overeenkomt met een net gehuwde Moslim.
pi_29528216
OMG!!! de TS wordt steeds triester bij elke reply die hij geeft Topic wordt wel steeds hilarischer hierdoor

Nog even over dit:
quote:
Dus als ik het goed begrijp mag jij wel met andere dames krikken en zij niet met andere kerels?
quote:
Ze weet dat ik regels heb in mijn huis en dat er afspraken gemaakt zijn dat heb ik ook duidelijk tegen haar gezegd toen ze bij me in wilde trekken en nu maakt ze mij met haar gedrag en het vreemdgaan belachlijk.
Je hebt kennelijk meer last van je gekrenkte trots
quote:
Ik heb besloten dat ik een goed gesprek met haar ga hebben over hoe en wat en met wie. Heb geen zin meer in haar spelletjes en dat ga ik haar ook zeggen.
Ga je het ook nog hebben over Jouw vuile spelletjes?

Verder vind ik je een echte eikel..
Verplicht 4 keer per week sex, binnen blijven als jij dat wil... Wanneer ga je een burqa voor d'r kopen?

Goed recht dat je wordt bedonderd door je (ex)vriendin
pi_29528256
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 22:59 schreef laffer het volgende:
waar blijft de TS nou?
of issie soms z`n wijf inmekaar aan het beuken
Nee ik denk dat ts bezig is met 1x van de 4x neuken per week . Afspraken zijn er om na tekomen namelijk!
No future granted, without history
pi_29528390
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 23:34 schreef DEvRV het volgende:

[..]

Afspraken zijn er om na tekomen namelijk!
En stipt optijd ejaculeren
pi_29528496
Enfin, TS, overweeg eens met een psycholoog te praten. Wellicht kan hij/zij je inzicht geven in jezelf en je relatie.
pi_29528577
Je kan best afspraken met je vriend/in maken. En die zijn er inderdaad om na te leven. Maar deze afspraken gaan echt nergens over
Veel Marokkaanse vrouwen willen naar Nederland voor iets meer vrijheid.
Die van jou kan beter naar Marokko gaan, daar heeft ze meer vrijheid dan hier geloof ik.
pi_29529717
Haha wat een drol. Ik hoop dat die vriendin goed ingereden wordt. Dat krijg je nou als je je vriendin achterlijke regeltjes op gaat leggen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 00:38:26 #113
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_29530288
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:20 schreef American_Nightmare het volgende:
Haha wat een drol. Ik hoop dat die vriendin goed ingereden wordt. Dat krijg je nou als je je vriendin achterlijke regeltjes op gaat leggen.
Normaal maak je non-stop kutopmerkingen, maar nu ben ik het met eens ( )
  woensdag 10 augustus 2005 @ 00:40:05 #114
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29530335
Wat een charmant topic weer.
TS je bent een qlootzaque en ik hoop dat je vriendin jou eens goed de waarheid zegt met je conservatiefe leefregeltjes en orders. Sterker nog, ik hoop dat ze om haar verhaal kracht bij te zetten iets heel groot en ruws anaal bij je naar binnen propt.

Dat zal je leren. Hebben jouw ouders je nooit geleerd respect te hebben voor andere mensen?
Weer zien we hier een voorbeeld van het falen van opvoeding. Woon je toevallig op een woonwagenkamp?
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
pi_29530410
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:40 schreef Poncho het volgende:
Woon je toevallig op een woonwagenkamp?
Dat zijn dus juist de uber sociaalste mensen die ik ken. Heb zelf pizza bezorgd, en elke keer als ik een bestelling moest afleveren bij een woonwagen werd ik mee naar binnen gevraagd en werd mij wat te drinken aangeboden. En als je een vette fooi wil zit je bij hun ook van het sjiekste
  woensdag 10 augustus 2005 @ 00:44:35 #116
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29530441
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:43 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Dat zijn dus juist de uber sociaalste mensen die ik ken. Heb zelf pizza bezorgd, en elke keer als ik een bestelling moest afleveren bij een woonwagen werd ik mee naar binnen gevraagd en werd mij wat te drinken aangeboden. En als je een vette fooi wil zit je bij hun ook van het sjiekste
Die mensen komen dankzij de wietteelt en het illegaal aftappen van hun stroom natuurlijk om in het geld. Natuurlijk krijg je dan een mooie fooi
pi_29530444
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:40 schreef Poncho het volgende:
Dat zal je leren.
Nee, niet echt. Hij trekt er enkel lering uit als hij inziet waar hij mee bezig is.
En het uitblijven van een reactie terwijl hij wél online is zegt ook wel iets. .
  woensdag 10 augustus 2005 @ 00:45:33 #118
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29530464
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:44 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Nee, niet echt. Hij trekt er enkel lering uit als hij inziet waar hij mee bezig is.
En gezien het uitblijven van een reactie terwijl hij wél online is zegt ook wel iets. .
Hij is op dit moment waarschijnlijk hard bezig met zijn zelfreflectie, waarna hij inziet dat het niet meer verder kan zo en zichzelf opsluit in een klooster.
pi_29530476
Ik kies partij voor de TS. Dat wijf moet zich gewoon aan de regels van de TS houden, hij zorgt immers dat er brood op de plank komt!
pi_29530477
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:45 schreef Poncho het volgende:
Hij is op dit moment waarschijnlijk hard bezig met zijn zelfreflectie, waarna hij inziet dat het niet meer verder kan zo en zichzelf opsluit in een klooster.
.
pi_29530492
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:45 schreef Uitgestrekte_Weideland het volgende:
Ik kies partij voor de TS. Dat wijf moet zich gewoon aan de regels van de TS houden, hij zorgt immers dat er brood op de plank komt!
Dit is R&P, geen ONZ. .
  woensdag 10 augustus 2005 @ 00:47:28 #122
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29530521
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:46 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Dit is R&P, geen ONZ. .
Sinds wanneer is er verschil dan?
Leedvermaak of photoshopvermaak.. Wikken en wegen....
pi_29530528
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:46 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Dit is R&P, geen ONZ. .
Ik ben bloedserieus.
pi_29530550
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:47 schreef Uitgestrekte_Weideland het volgende:

[..]

Ik ben bloedserieus.
Dus hoor ik inderdaad niet in R&P thuis.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 00:49:33 #125
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29530590
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:48 schreef Uitgestrekte_Weideland het volgende:

[..]

Dus hoor ik inderdaad niet in R&P thuis.
Eerder in sex.
pi_29530626
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:49 schreef Poncho het volgende:

[..]

Eerder in sex.
Als je seks correct had gespeld, had ik deze scherpe opmerking meer kunnen appreciëren.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 00:51:15 #127
125553 Irakeez
Smarma Rebel
pi_29530640
Das heel dom wat TS doet.. ik snap waarom zijn vriendin het niet leuk vind.. maar kan zij dan niet gewoon met hem praten erover of moet ze perse neuke met een andere gast? zijn vriendin is ook nie onschuldig hier hoor...

fucked up relatie hier..
2 dingen kan je doen TS

1. uitmaken gewoon.. en iemand anders zoeken en je "regels" VERANDEREN ! (je raakt haar dus kwijt)
2. ga heeel romantisch doen de hele tijd en neuk haar 4 keer per dag.. en NOKKE met die middeleeuwse gedrag ! (je hebt haar voor de rest van je leven)

Je moet uiteindelijk je gedrag en die regels van je wel veranderen.. dit gaat zo niet hoor..

greetz
vroem vroem
  woensdag 10 augustus 2005 @ 00:52:16 #128
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29530675
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:50 schreef Uitgestrekte_Weideland het volgende:

[..]

Als je seks correct had gespeld, had ik deze scherpe opmerking meer kunnen appreciëren.
Ik dacht niet na. Daar ben ik ook een vrouw voor.
Volgens mij zouden de TS en ik best wel goed bij elkaar passen.
pi_29530699
Ik zie de mannen in witte pakken al naderen
  woensdag 10 augustus 2005 @ 00:53:13 #130
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29530701
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:51 schreef Irakeez het volgende:
(je hebt haar voor de rest van je leven)
Ik denk dat het daar al wat laat voor is, Iraneesje.
pi_29530738
Ik weet niet van wie jij een kloon bent, maar ik vind je alvast hoogst vermakelijk
  woensdag 10 augustus 2005 @ 00:55:23 #132
125553 Irakeez
Smarma Rebel
pi_29530759
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:53 schreef Poncho het volgende:

[..]

Ik denk dat het daar al wat laat voor is, Iraneesje.
nou volgens mij als hij romantisch en leuk gaat doen dat ze weer verliefd op hem word, dat ze met die andere gast heeft geneukt betekent het niet dat ze van die andere houd, hij heeft wel nog hoop hoor..
vroem vroem
  woensdag 10 augustus 2005 @ 00:56:24 #133
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29530792
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:55 schreef Irakeez het volgende:

[..]

nou volgens mij als hij romantisch en leuk gaat doen dat ze weer verliefd op hem word, dat ze met die andere gast heeft geneukt betekent het niet dat ze van die andere houd, hij heeft wel nog hoop hoor..
Na alles wat hij hier geschreven heeft en dan denk jij nog dat zij weer verliefd op hem zou kunnen worden? Dan is het toch wel een hele naieve meid.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 00:57:30 #134
125553 Irakeez
Smarma Rebel
pi_29530835
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:56 schreef Poncho het volgende:

[..]

Na alles wat hij hier geschreven heeft en dan denk jij nog dat zij weer verliefd op hem zou kunnen worden? Dan is het toch wel een hele naieve meid.
tjah.. het kan wel hoor, waarom zou hij het niet proberen, niks te verliezen meer toch..
vroem vroem
  woensdag 10 augustus 2005 @ 00:57:52 #135
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29530848
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:57 schreef Irakeez het volgende:

[..]

tjah.. het kan wel hoor, waarom zou hij het niet proberen, niks te verliezen meer toch..
Behalve zijn eigen waardigheid.
pi_29530851

[ Bericht 100% gewijzigd door Sjakie01 op 10-08-2005 00:58:29 ]
  woensdag 10 augustus 2005 @ 00:58:16 #137
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29530857
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:57 schreef Poncho het volgende:

[..]

Oh, wacht. Dat heeft TS al verloren toen hij hier Koning Arthur uit ging hangen.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 00:59:24 #138
125553 Irakeez
Smarma Rebel
pi_29530892
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:57 schreef Poncho het volgende:

[..]

daar heb je wel gelijk in, maar die gast is best een loser dat hij zo deed.. dus weet nie of hij zelfwaardigheid nog heeft
vroem vroem
  woensdag 10 augustus 2005 @ 01:00:14 #139
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29530917
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:59 schreef Irakeez het volgende:

[..]

daar heb je wel gelijk in, maar die gast is best een loser dat hij zo deed.. dus weet nie of hij zelfwaardigheid nog heeft
Zie mijn post net boven je
  woensdag 10 augustus 2005 @ 01:00:16 #140
125553 Irakeez
Smarma Rebel
pi_29530918
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:58 schreef Poncho het volgende:

[..]

Oh, wacht. Dat heeft TS al verloren toen hij hier Koning Arthur uit ging hangen.
hahaha ja, die gast is kansloos..

edit. ik zag het ja
vroem vroem
  woensdag 10 augustus 2005 @ 01:01:57 #141
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29530951
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 01:00 schreef Irakeez het volgende:

[..]

hahaha ja, die gast is kansloos..

edit. ik zag het ja
Ik stel voor dat de TS eens goed gaat nadenken over hoe hij zijn relatie ziet.
Ik zou hem al een tijd geleden in zijn noten getrapt hebben.
pi_29530990
Ik denk serieus dat deze man een bedreiging is voor deze maatschappij. Familie drama's etc.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 01:04:41 #143
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29531000
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 01:04 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik denk serieus dat deze man een bedreiging is voor deze maatschappij. Familie drama's etc.
TBS is ook niet geschikt. De kans dat hij ontsnapt is groter dan dat hij morgenavond sex heeft.
pi_29531047
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 01:04 schreef Poncho het volgende:

[..]

TBS is ook niet geschikt. De kans dat hij ontsnapt is groter dan dat hij morgenavond sex heeft.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 01:23:12 #145
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_29531429
Uitermate genieten die kerel!

Eerst dacht ik dat het een leipe Marokkaan was oid.

Maar prachtig, en soms heeft ie nog gelijk ook. Hij is wel eerlijk, en z'n chick weet waar ze aan toe is. Als ze zich er niet houdt kan ze optiefen.

Alleen die regeltjes zijn een beetje kansloos en hypocriet.

Nogmaals.

Genieten! !
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  woensdag 10 augustus 2005 @ 01:30:57 #146
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29531599
Semi geemancipeerde kutwijven hier

1. Je hebt groot gelijk, dat wanneer JIJ de kostwinner bent, en ZIJ verder niks uitvoert, ze lekker voor je moet zorgen. HELL, ze moet je verwennen! En neem dat maar aan van een dame die doorgaans zo vrijheidsgevoelig is als de pest...maar DIT mijn beste, is niet meer dan logisch. Good 4 you!

2. Liegen, smoesjes...no way

3. Rare " sleep overs " ...

Ik denk idd dat ze je bedriegt. Ik zou haar eens een keer geheel onopvallend volgen, om te kijken of ze idd doet wat je denkt dat ze doet.

Ik vind het ronduit waanzinnig dat mensen over je " ze moet thuisblijven " vallen...zoals je het uitlegd , sta je in je volste recht en laat je je wrs keihard naaien door een dame.
Niks mis met je overtuigingen..waren er maar meer mannen met een backbone

Gelijkwaardigheid mijn reet, we verschillen anatomisch niet voor niets
pi_29531801
dit topic wordt met de minuut vermakelijker.
underground forever baby
pi_29531963
Je wordt gewoon figuurlijk in je hol genaaid. Ze is je keihard aan het beflikkeren en ik zou haar de keet uitschoppen als ik jou was.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 01:48:43 #149
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_29532014
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 01:30 schreef SHE het volgende:
Semi geemancipeerde kutwijven hier

1. Je hebt groot gelijk, dat wanneer JIJ de kostwinner bent, en ZIJ verder niks uitvoert, ze lekker voor je moet zorgen. HELL, ze moet je verwennen! En neem dat maar aan van een dame die doorgaans zo vrijheidsgevoelig is als de pest...maar DIT mijn beste, is niet meer dan logisch. Good 4 you!

2. Liegen, smoesjes...no way

3. Rare " sleep overs " ...

Ik denk idd dat ze je bedriegt. Ik zou haar eens een keer geheel onopvallend volgen, om te kijken of ze idd doet wat je denkt dat ze doet.

Ik vind het ronduit waanzinnig dat mensen over je " ze moet thuisblijven " vallen...zoals je het uitlegd , sta je in je volste recht en laat je je wrs keihard naaien door een dame.
Niks mis met je overtuigingen..waren er maar meer mannen met een backbone

Gelijkwaardigheid mijn reet, we verschillen anatomisch niet voor niets
moest je dit typen van je man?
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
  woensdag 10 augustus 2005 @ 01:54:46 #150
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29532119
Grappig, maar ik ben single

Ik heb jaren gedacht dat een beetje rommelen en de verwoedde feministe uithangen wel zijn vruchten af zou werpen.

Guess what, dat werkt voor geen meter.
Liefhebben komt in vele vormen, voor mannen wat meer doelgericht, voor vrouwen in de vorm van verzorging. Ik voel me gewoon niet ok bij mannen die zich laten naaien waar ze bij staan..en god weet dat ik dat soort klojo's genoeg heb gehad

Ik vind TS een gezonde knul, met een gezonde motivatie. Respect...daar draait het om. Dus kloot je niet zomaar aan, ga je niet voor de kutsmoezen en zorg je in elk geval ( wanneer de man kostwinner is ) , dat hij in een perfect georganiseerd huis thuiskomt.

Misschien mijn latina bloed, maar 10 x liever een man die zijn deel opeist, dan een sukkel die over zich heen laat lopen. En aan de echtscheidingscijfers van de nederlander te zien, barst dit land van de ongelofelijke asswipes

Just my 2 cents

PS: en de schreeuwerige semi feministische troela's in dit topic , zou ik ook het liefst een mep verkopen.
pi_29532147
Ze wil vechten.....
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 01:57:52 #152
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29532168
Mooi topique

De intelligentie van 2 partners verschilt zelden veel. Aangezien TS niet bepaald snugger overkomt zal dat ook wel voor z'n exvriendinnetje gelden. Dus ik kan me eigenlijk best voorstellen dat het nog waar is ook.

En met dat in het achterhoofd vind ik het zeer sociaal van de TS om zijn avonturen met ons te delen
Vampire Romance O+
pi_29532194
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 01:54 schreef SHE het volgende:

Ik heb jaren gedacht dat een beetje rommelen en de verwoedde feministe uithangen wel zijn vruchten af zou werpen.

Liefhebben komt in vele vormen, voor mannen wat meer doelgericht, voor vrouwen in de vorm van verzorging. Ik voel me gewoon niet ok bij mannen die zich laten naaien waar ze bij staan..en god weet dat ik dat soort klojo's genoeg heb gehad

Ik vind TS een gezonde knul, met een gezonde motivatie. Respect...daar draait het om. Dus kloot je niet zomaar aan, ga je niet voor de kutsmoezen en zorg je in elk geval ( wanneer de man kostwinner is ) , dat hij in een perfect georganiseerd huis thuiskomt.

Misschien mijn latina bloed, maar 10 x liever een man die zijn deel opeist, dan een sukkel die over zich heen laat lopen. En aan de echtscheidingscijfers van de nederlander te zien, barst dit land van de ongelofelijke asswipes

Just my 2 cents

PS: en de schreeuwerige semi feministische troela's in dit topic , zou ik ook het liefst een mep verkopen.
Wat als je als stel een dubbel inkomen hebt? Wie verzorgt dan de huishouding?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:00:55 #154
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_29532221
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 01:54 schreef SHE het volgende:

Just my 2 cents

ah dus je vind gozers zielig die overzich heen laten lopen, maar zelf schijn je het zelfs wel prettig te vinden.. naja ieder z'n ding, geef mij maar een gelijkwaardige relatie
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:03:05 #155
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29532254
De vrouw, ik heb een paar keer samengewoon en altijd gewerkt en zelfs een eigen bedrijf gehad.

Het spijt me, maar ik barst in een honend gelach uit als ik een man met een stofdoek zie. Pleur op, een vent doet de bekabeling, vervangt de stoppen, zet het vuilnis buiten, etc etc
Maar no way in hell, dat in mijn huis een man met een stofdoek in de weer gaat of iets in de keuken te zoeken heeft, tenzij hij een chefkok is, of gewoon drinken wil pakken.

Ik zal vast de enige muts zijn die er zo over denkt, maar ik kan gewoon niet leven met dat verwijfde. Mannen moeten mannen zijn...ook anno 2005
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:03:57 #156
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29532270
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:03 schreef SHE het volgende:
De vrouw, ik heb een paar keer samengewoon en altijd gewerkt en zelfs een eigen bedrijf gehad.

Het spijt me, maar ik barst in een honend gelach uit als ik een man met een stofdoek zie. Pleur op, een vent doet de bekabeling, vervangt de stoppen, zet het vuilnis buiten, etc etc
Maar no way in hell, dat in mijn huis een man met een stofdoek in de weer gaat of iets in de keuken te zoeken heeft, tenzij hij een chefkok is, of gewoon drinken wil pakken.

Ik zal vast de enige muts zijn die er zo over denkt, maar ik kan gewoon niet leven met dat verwijfde. Mannen moeten mannen zijn...ook anno 2005
Eigenlijk hoop je nu gewoon dat mannen die het niet met je eens zijn je uit gaan schelden nietwaar?
Vampire Romance O+
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:04:52 #157
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_29532281
quote:

aan de andere kant heeft thuiskomen van je werk, je poten op tafel zetten en roepen om een biertje ook wel zn charmes, je was nog single he
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:06:43 #158
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29532314
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:00 schreef Baleog het volgende:

[..]

ah dus je vind gozers zielig die overzich heen laten lopen, maar zelf schijn je het zelfs wel prettig te vinden.. naja ieder z'n ding, geef mij maar een gelijkwaardige relatie
Wat heeft natuurlijke rolverdeling injezusnaam met over je heen laten lopen te maken?

Is makkelijk om een oordeel te vellen, maar als je een fractie van mijn persoon zou kennen, dan zou je weten dat ik de vloer aan veeg met menig man.
Dat ik geloof in traditionele verhoudingen is mijn overtuiging. Ik geloof erin...sterker nog, het is een feit dat dat beter werkt.

Het is JUIST een evenwicht...hij zorgt voor mij, ik zorg voor hem...

Ooit , als je groot bent en wat meer massa in je kloten hebt, zul je nog aan mijn uitspraken terug denken
pi_29532353
Ik heb heel het topic niet gelezen ofzo hoor; maar ik wil
toch even een stukje uit de openingspost quoten.........bij deze dus:
quote:
Of dan zeg ik dat ze binnen moet blijven van me
Daar ga je dus al de fout in.
Vraag dan of ze vanmiddag toevallig thuis is ofzo.

Ik bedoel, je zegt niet tegen je vriendin: "je moet vandaag thuisblijven!"

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:09:04 #160
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29532354
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:03 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Eigenlijk hoop je nu gewoon dat mannen die het niet met je eens zijn je uit gaan schelden nietwaar?
Mannen die het niet eens met me zijn hebben geen jota in mijn omgeving te zoeken.
Dus het zal me eerlijk gezegd jeuken wat dees of geen ervan vind
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:09:42 #161
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_29532367
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:06 schreef SHE het volgende:

[..]

Wat heeft natuurlijke rolverdeling injezusnaam met over je heen laten lopen te maken?

Is makkelijk om een oordeel te vellen, maar als je een fractie van mijn persoon zou kennen, dan zou je weten dat ik de vloer aan veeg met menig man.
Dat ik geloof in traditionele verhoudingen is mijn overtuiging. Ik geloof erin...sterker nog, het is een feit dat dat beter werkt.

Het is JUIST een evenwicht...hij zorgt voor mij, ik zorg voor hem...

Ooit , als je groot bent en wat meer massa in je kloten hebt, zul je nog aan mijn uitspraken terug denken
dat ik afentoe een handje mee wil helpen in huis wil niet zeggen dat ik over me heen laat lopen hoor, er is nog een tussenweg tussen een arrogante hond die alles bepaald wat de vrouw doet en een gozer die kruipt voor zn bitchy vriendin
pi_29532380
quote:

Maar ik heb een tyfushekel aan het huishouden. Als ik dat nou even snel samen doe met mijn vent, die ik niet heb, kunnen we daarna weer lekker neuken
Ik wil overigens best het gehele huishouden voor mijn rekening nemen, maar dan ga ik ook niet meer werken en lekker soapies kijken tot hij thuiskomt
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:13:15 #163
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29532444
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:09 schreef Baleog het volgende:

[..]

dat ik afentoe een handje mee wil helpen in huis wil niet zeggen dat ik over me heen laat lopen hoor, er is nog een tussenweg tussen een arrogante hond die alles bepaald wat de vrouw doet en een gozer die kruipt voor zn bitchy vriendin
Eens, dat bedoel ik met rolverdeling..helpen in huishouden betekent in mijn wereld dat je typsiche mannen klusjes doet. Ik kan zelf ook wel kabels trekken ( technische achtergrond ), zelfs stoppen vervangen en zelf het vuil buiten zetten, maar ik heb er een hekel aan. Ik voel me meer in mijn element als ik dingen mooi/gezellig kan maken.
Ook heb ik altijd een beetje een gevoel als ik een man in met een stofdoekje in de weer zie...

can't help it

Je hoeft niet de Bundy uit te hangen, want als man is er ook genoeg te doen in huis...maar dat gepush om van mannen een stel mietjes te maken, komt me zo langzamerhand echt de strot uit.

Ik snap TS dan ook goed en geef hem 100% gelijk
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:14:57 #164
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_29532476
De TS is een beetje apart met z'n regeltjes, dat zeker maar die vriendin van hem is er mee ingegaan dus als ze buiten de deur neukt is het een muts. Naja, voor de TS is het ook wel een leermoment vermoed ik, misschien dat de volgende vriendin wat meer vrijheid krijgt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:15:53 #165
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29532491
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:09 schreef Xennia het volgende:

[..]

Maar ik heb een tyfushekel aan het huishouden. Als ik dat nou even snel samen doe met mijn vent, die ik niet heb, kunnen we daarna weer lekker neuken
Ik wil overigens best het gehele huishouden voor mijn rekening nemen, maar dan ga ik ook niet meer werken en lekker soapies kijken tot hij thuiskomt
UIteraard. Alleen ik had het over rolverdeling..als je allebei werkt, deel je taken. Alleen wil ik pertinent geen man zien die als henny huisman door het huis dartelt.

Doe maar de mannelijke klusjes.

Is er sprake van volledige kostwinning aan mans zijde, dan vind ik het niet meer dan normaal dat je je man in een schoon en goed georganiseerd thuis ontvangt..EN dagelijks een fuck of the century geeft

Daar heb je dan immers de hele dag de tijd voor, om dat voor te bereiden
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:17:26 #166
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29532520
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:09 schreef SHE het volgende:

[..]

Mannen die het niet eens met me zijn hebben geen jota in mijn omgeving te zoeken.
Dus het zal me eerlijk gezegd jeuken wat dees of geen ervan vind
Ik moet er niet aan denken om met een "vrouwtje" opgescheept te zitten maar ik vind het leuk om te zien hoe je er over denkt.
Een goede vriend van me zoekt al een hele tijd vergeefs bewust naar zo iemand en je geeft me hoop dat hij zo iemand nog eens ooit gaat vinden

En om diezelfde reden denk ik ook dat het verhaal van de ts in principe best waar zou kunnen zijn. Maar ik twijfel er sterk aan of hij het in dat geval op een forum zou kwakken.
Vampire Romance O+
pi_29532571
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:15 schreef SHE het volgende:

[..]

UIteraard. Alleen ik had het over rolverdeling..als je allebei werkt, deel je taken. Alleen wil ik pertinent geen man zien die als henny huisman door het huis dartelt.

Doe maar de mannelijke klusjes.

Is er sprake van volledige kostwinning aan mans zijde, dan vind ik het niet meer dan normaal dat je je man in een schoon en goed georganiseerd thuis ontvangt..EN dagelijks een fuck of the century geeft

Daar heb je dan immers de hele dag de tijd voor, om dat voor te bereiden
Ik zoek nog een man die de volledige kostwinning doet en rijk is, zodat ik een werkster kan nemen. Rest mij alleen nog de dagelijkse fuck of the century en dat zit wel snor
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:21:33 #168
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29532593
Geloof me, ik ben geen typisch " vrouwtje "

Ik vloek als een matroos, heb meer kloten dan een volwassen stier en zorg enorm goed voor mezelf

Probeer die stereotypen even te laten varen
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:23:49 #169
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29532633
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:20 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik zoek nog een man die de volledige kostwinning doet en rijk is, zodat ik een werkster kan nemen. Rest mij alleen nog de dagelijkse fuck of the century en dat zit wel snor
Wij begrijpen elkaar volkomen

Ik zorg voor perfect verzorgde nagels, die ik bij tijd en wijlen, op de allergeilste manier..zo in zijn rug kan planten
pi_29532638
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:21 schreef SHE het volgende:

Ik vloek als een matroos, heb meer kloten dan een volwassen stier en zorg enorm goed voor mezelf

Ik geloof je
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:24:25 #171
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29532645
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:21 schreef SHE het volgende:

Zal best. Ik zeg ook niet dat je weerloos en kwetsbaar bent. Het ging om de rolverdeling nietwaar?
maar sommige mannen *willen* gewoon niet verzorgd worden.. maar dat wordt offtopic
Vampire Romance O+
pi_29532659
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:23 schreef SHE het volgende:

[..]

Wij begrijpen elkaar volkomen

Ik zorg voor perfect verzorgde nagels, die ik bij tijd en wijlen, op de allergeilste manier..zo in zijn rug kan planten
Ja, emancipatie wordt zwaar overschat. Tenzij het me zo uitkomt natuurlijk
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:25:32 #173
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29532661
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:24 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Zal best. Ik zeg ook niet dat je weerloos en kwetsbaar bent. Het ging om de rolverdeling nietwaar?
maar sommige mannen *willen* gewoon niet verzorgd worden.. maar dat wordt offtopic
Mannen die niet kicken op verzorging of heel goed gespeelde genegenheid zijn gay
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:26:13 #174
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29532676
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:25 schreef SHE het volgende:

[..]

Mannen die niet kicken op verzorging of heel goed gespeelde genegenheid zijn gay
quote:
Vampire Romance O+
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:27:31 #175
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29532700
gay zijn is geen stereotype, maar een ziekte

volgens rtl, kun je er zelfs van genezen
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:28:13 #176
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_29532713
quote:

Stel je niet zo aan zeg.....
Gewoon een beetje een gelijke rolverdeling. Het zal een mooie boel worden als de vrouw langdurig ziek is en de vent principieel het huishouden niet doet omdat hij toevallig een man is.
In een relatie gaat het om gelijkwaardigheid en je kunt taken van elkaar overnemen als de ander ziek of whatever is.

Ik vindt je instelling ouderwets of masochistisch (daar ben ik nog niet uit).
Of je valt op mannen die s-avonds op de bank liggen te slapen met een krat bier onder hun poten met een zapper in hun broek... (dat kan natuurlijk ook).
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:28:24 #177
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29532717
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:27 schreef SHE het volgende:
gay zijn is geen stereotype, maar een ziekte

volgens rtl, kun je er zelfs van genezen
Wat een troost. Ik zal er in bed eens over gaan nadenken
Vampire Romance O+
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:31:38 #178
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29532766
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:28 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Gewoon een beetje een gelijke rolverdeling. Het zal een mooie boel worden als de vrouw langdurig ziek is en de vent principieel het huishouden niet doet omdat hij toevallig een man is.
In een relatie gaat het om gelijkwaardigheid en je kunt taken van elkaar overnemen als de ander ziek of whatever is.

Of je valt op mannen die s-avonds op de bank liggen te slapen met een krat bier onder hun poten met een zapper in hun broek... (dat kan natuurlijk ook).
1. ziek zijn was niet aan de orde hier...ik begrijp ook even niet waarom je dat erbij haalt. Ik krijg bij je repliek een heel sterk "duh" gevoel

2. In mijn wereld zitten mannen niet al bierdrinkend, onderuit gezakt op de bank..dat doet die klojo maar bij zijn maten thuis.
In mijn huis zit ie lekker comfortabel op bed tv te kijken, met zijn chique poes in zijn armen.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:32:51 #179
89730 Drugshond
pi_29532802
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:31 schreef SHE het volgende:

[..]

1. ziek zijn was niet aan de orde hier...ik begrijp ook even niet waarom je dat erbij haalt. Ik krijg bij je repliek een heel sterk "duh" gevoel

2. In mijn wereld zitten mannen niet al bierdrinkend, onderuit gezakt op de bank..dat doet die klojo maar bij zijn maten thuis.
In mijn huis zit ie lekker comfortabel op bed tv te kijken, met zijn chique poes in zijn armen.
Kortom: In jouw wereld zijn geen paupers te vinden
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:34:50 #181
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29532807
Ik doe dingen met auto's die je niet eens met je zusje durft te doen
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:35:04 #182
89730 Drugshond
pi_29532809
Maar goed het ging over @TS....

Ik denk dat zijn verkering...op sterven na dood is.
2 opties... je gaat er beide aan werken of je hakt de knoop door.
Whatever you do.... good luck.
pi_29532810
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:28 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik begrijp je wel, wat als je ziek bent en je vriend moet dingen gaan doen?
Dingen die hij nog nooit gedaan heeft, omdat hij zonodig altijd de bekabeling moet doen of de vuilnis buiten moet zetten???

Ik ben blij dat mijn vent kan wassen, strijken, koken, afwassen etc.
EN ja, hij is een ECHTE vent.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:36:30 #184
89730 Drugshond
pi_29532821
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:34 schreef SHE het volgende:
Ik heb nog niet eens een zusje.... wel een eikel van een broer maar dat is een heel ander hoofdstuk.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:36:32 #185
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29532823
idd, strijken, koken en afwassen is immers echt rocket science

please
pi_29532828
Je moet eens weten hoeveel mannen dat niet kunnen omdat ze dat niet mogen van de vrouw
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:37:23 #187
89730 Drugshond
pi_29532832
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:36 schreef SHE het volgende:
idd, strijken, koken en afwassen is immers echt rocket science

please
Je wilt niet weten hoeveel kleren ik daarmee verneukt heb.
pi_29532838
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:35 schreef Cici het volgende:

[..]

Ik begrijp je wel, wat als je ziek bent en je vriend moet dingen gaan doen?
Dingen die hij nog nooit gedaan heeft, omdat hij zonodig altijd de bekabeling moet doen of de vuilnis buiten moet zetten???

Ik kan dat allemaal ook wel. En in geval van nood zou ik dat ook wel doen, maar liever niet Ik ben wel erg goed in dingen in de was gooien, eten en auto's wassen
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:38:20 #189
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29532841
mogen en kunnen zijn 2 verschillende woorden, met elk een andere betekenis
pi_29532851
Dan begrijp jij het nog steeds niet.

Ik laat het topic weer over voor de Ts.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:40:53 #191
89730 Drugshond
pi_29532903
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:34 schreef SHE het volgende:
En je nagels dan, chique poes?
pi_29532911
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:35 schreef Cici het volgende:
Strijken, dat kan ik nog niet eens
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:44:49 #194
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29532913
Ik begrijp het prima

Iets niet mogen is iets anders dan iets niet kunnen. Elke man kan strijken, koken en wassen...Alleen ziet het er niet uit en kan ik het doorgaans beter.
Kan een man beter koken dan ik ( When hell freezes over, maar goed ) dan mag hij van mij echt wel zijn gang gaan.

In het geval van TS echter, ging het erom dat HIJ de kostwinner is. Ondertussen is ZIJ slecht te bereiken en maakt ze hem ook nog eens onzeker.
Wat mij doet vermoeden dat ze niet goed voor haar man zorgt.

Ik vind dat vrij kansloos en dus zou ik haar persoonlijk , linea recta naar lala-land sturen en op zoek gaan naar een echte vrouw.
Slaan kan ook, maar dat werk meestal maar tijdelijk

Zoals een wijs man ooit zei " Slaan is best vervelend voor ons mannen, het doet ons meer pijn dan jullie "

Ik moet echt gaan slapen
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:44:57 #195
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29532914
ik heb geen zin om dit hele topic door te lezen, vertel me ff in a nut shell wat er aan de hand is en hoe de situatie is? dan kan ik pas kloterig gaan reageren...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:46:05 #196
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29532935
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:43 schreef Xennia het volgende:

[..]

En je nagels dan, chique poes?
Gel nagels...en een styliste die heel vaak tijd heeft

Auto's

Nagels

Whisky

SHE in een notendop
pi_29532945
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:44 schreef SHE het volgende:
Ik begrijp het prima

Iets niet mogen is iets anders dan iets niet kunnen. Elke man kan strijken, koken en wassen...Alleen ziet het er niet uit en kan ik het doorgaans beter.
Kan een man beter koken dan ik ( When hell freezes over, maar goed ) dan mag hij van mij echt wel zijn gang gaan.

In het geval van TS echter, ging het erom dat HIJ de kostwinner is. Ondertussen is ZIJ slecht te bereiken en maakt ze hem ook nog eens onzeker.

Ik vind dat vrij kansloos en dus zou ik haar persoonlijk , linea recta naar lala-land sturen en op zoek gaan naar een echte vrouw.

Zoals een wijs man ooit zei " Slaan is best vervelend voor ons mannen, het doet ons meer pijn dan jullie "

Ik moet echt gaan slapen
Ik vind je wel humor hebben
pi_29532948
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:44 schreef SHE het volgende:
Ik begrijp het prima

Ik moet echt gaan slapen
Dacht iedere vrouw er maar zo over.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:48:04 #199
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29532966
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:46 schreef SHE het volgende:

[..]

Gel nagels...en een styliste die heel vaak tijd heeft

Auto's

Nagels

Whisky

SHE in een notendop
hey, en in het vervolg niet bang zijn dat je gaat plassen als je bijna gaat squirten...
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:48:49 #200
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29532976
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hey, en in het vervolg niet bang zijn dat je gaat plassen als je bijna gaat squirten...
Ik heb dat squirten maar opgegeven

Ik kan er geen reet van
pi_29532985
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:47 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dacht iedere vrouw er maar zo over.
Wie had gedacht dat SHE nog eens de ideale vrouw zou blijken
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:50:45 #202
89730 Drugshond
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:51:06 #203
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29533001
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:48 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik heb dat squirten maar opgegeven

Ik kan er geen reet van
het is zo makkelijk! maar zeker niet voor elke vrouw weggelegd.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:53:17 #204
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29533036
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:49 schreef Xennia het volgende:

[..]

Fysiek , zeker
Mentaal...denk het niet Sinds de intro van de metro-man lijkt het wel alsof mannen schrikken van het feit dat je traditioneel en conservatief bent . Ineens willen ze in jouw "zone" rommelen.

Ik ga toch ook niet bier drinken en kut roepen en keihard lachen om een fart-concert

Terug naar de 50-ies zeg ik je! Voordat mannen lang haar kregen en zich als een stel pushovers gingen gedragen
pi_29533040
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:49 schreef Xennia het volgende:

[..]

De ideale vrouw bestaat niet .
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:53:59 #206
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29533046
oh ja, ontopic: binnen een relatie kan iemand verliefd worden op een ander.

als je daar niet zo goed mee weet om te gaan moet je je indenken dat je in de schoenen van diegene staat die vreemd gaat.
pi_29533061
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:53 schreef SHE het volgende:

[..]

Fysiek , zeker
Mentaal...denk het niet Sinds de intro van de metro-man lijkt het wel alsof mannen schrikken van het feit dat je traditioneel en conservatief bent . Ineens willen ze in jouw "zone" rommelen.

Ik ga toch ook niet bier drinken en kut roepen en keihard lachen om een fart-concert
Oh..ik wel..
quote:
Terug naar de 50-ies zeg ik je! Voordat mannen lang haar kregen en zich als een stel pushovers gingen gedragen
Heej maar ik voorzie wel een probleempje. Wat nou als de man kostwinner is en de baas is over het geld en jij een schamel 250 euro per maand huishoudgeld krijgt?
pi_29533083
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:53 schreef zoalshetis het volgende:
oh ja, ontopic: binnen een relatie kan iemand verliefd worden op een ander.

als je daar niet zo goed mee weet om te gaan moet je je indenken dat je in de schoenen van diegene staat die vreemd gaat.
Ja, dat is het eigenlijke slachtoffer
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:58:15 #209
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29533111
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:56 schreef Xennia het volgende:

[..]

nee. au contraire. lastig maar effectief.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:58:19 #210
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29533115
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:55 schreef Xennia het volgende:

[..]

Oh..ik wel..
[..]

Heej maar ik voorzie wel een probleempje. Wat nou als de man kostwinner is en de baas is over het geld en jij een schamel 250 euro per maand huishoudgeld krijgt?
Gaat niet gebeuren, 250 euro heeft een beetje vrouw immers in een uur verdient
Dus als het een beetje vent is, realiseer ie zich dat ie daarmee niet wegkomt
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:59:06 #211
89730 Drugshond
pi_29533124
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:53 schreef SHE het volgende:
(zuig zuig reaktie).
  woensdag 10 augustus 2005 @ 03:00:21 #212
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29533143
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:56 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ja, want je verplaatsen in de schoenen van degene die je belazerd is een heel andere zaak natuurlijk

Verliefd worden is een keuze, je stelt je ervoor open..of niet.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 03:03:26 #213
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29533193
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:59 schreef Drugshond het volgende:

[..]

(zuig zuig reaktie).
Gevoelige snaar ?
pi_29533200
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 03:00 schreef SHE het volgende:

[..]

Ja, want je verplaatsen in de schoenen van degene die je belazerd is een heel andere zaak natuurlijk

SHE, ik ga slapen. Wil je me nog even kutwijf noemen of zo, anders klopt mijn wereldbeeld niet meer
  woensdag 10 augustus 2005 @ 03:04:14 #215
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29533202
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 03:00 schreef SHE het volgende:

[..]

kom op zeg, vreemdgaan is zonder toestemming normaal? nee, dan ben je een lul en heb je je slecht gedragen. of je hebt gewoon een kutwijlf ontmoet.

in dat laatste geval, wat blijkbaar het geval is, tijd dus.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 03:07:35 #216
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29533255
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 03:03 schreef Xennia het volgende:

[..]

SHE, ik ga slapen. Wil je me nog even kutwijf noemen of zo, anders klopt mijn wereldbeeld niet meer
Trusten kuthoer
pi_29533260
Dat mensen nog zo fel kunnen discuseren zo laat in de nacht. Ik snap SHE niet echt. Aan de ene kant manifesteert ze zich hier als vrouw met een grote bek die duidelijk laat weten wat ze wil ( ), en aan de andere kant is ze van mening dat het vrouw het huishouden moet doen? Vrouw zonder ambities = . Zijn -doorgaans- toch de vrouwen zonder grote bek, niet?
  woensdag 10 augustus 2005 @ 03:15:14 #218
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29533359
Hoe hard ik ook werk ( en ik werk fulltime EN nog 2 dagen s'avonds in de horeca ) , ik vind dat je voor je geliefden altijd goed moet zorgen, zowel man als kind. Geen vies huis, geen afhaal voer of pakjes en zakjes..neen, desnoods om 03.00 s' nachts koken.

Zo deed mijn mama het ook en dat neem je over denk ik.

Je hoeft niets tekort te komen...zolang je maar je best doet.

En mijn ouders zijn niet voor niets al 35 jaar bij elkaar
  woensdag 10 augustus 2005 @ 03:16:33 #219
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29533375
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 03:15 schreef SHE het volgende:
Hoe hard ik ook werk ( en ik werk fulltime EN nog 2 dagen s'avonds in de horeca ) , ik vind dat je voor je geliefden altijd goed moet zorgen, zowel man als kind. Geen vies huis, geen afhaal voer of pakjes en zakjes..neen, desnoods om 03.00 s' nachts koken.

pi_29533421
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 03:15 schreef SHE het volgende:

Same here. Alleen zijn mijn ouders 28 jaar bij elkaar.
pi_29534969
ONTOPIC!!!
pi_29534983
Na overleg tussen de mods is besloten dit topic te sluiten.

Oh ja en er kan niet over worden gecorrespondeerd
♥ K, N, R en F ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')