Zaag dan haar voeten eraf....komt ze niet ver.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:56 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Ik breng brood op de plank en dus is het vrij normaal lijkt me dat er iemand op het huis past en in orde en schoon houd. Die afspraak hebben we
Ik denk dat je straks een nieuwe oppas voor je huis mag gaan zoekenquote:Dat zijn mijn zaken en dat heeft hier verder niets mee te maken wat ik doe dat gaat niemand wat aan zelfs mijn vriendin niet.
En mijn vrinedin heet niet fatima ik heb het niet zo op fatimas. Laten we ons op mijn probleem richten....
Dat zijn mijn zaken en dat heeft hier verder niets mee te maken wat ik doe dat gaat niemand wat aan zelfs mijn vriendin niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:01 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
En wat moest jij met die "vriendin" ??
![]()
Had je toch dat kratje in de schuur moeten zetten eikel.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:49 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
idd je exen lijst is zojuist +1 gegaan
Ja aan die afspraak houd ze zich ook nogquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:04 schreef wonko het volgende:
Je draait door... maar neuken jullie nog? Zo niet dan gelijk de straat optieven want dan neukt ze met iemand anders.
Jullie maken afspraken over het hebben van sex?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:08 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Ja aan die afspraak houd ze zich ook nog
Man dat zij jou nog niet gedumpt heeft, je mag God er op je blote knietjes om bedanken!quote:TS schreef in een ander topic:
Je moet ook weten wat je plaats is als vrouw en niet intiatief nemen daar houden mannen niet van.Afwachten dus hij laat vast wel wat van zich horen.
Dat zijn mijn zaken en dat heeft hier verder niets mee te maken wat ik doe dat gaat niemand wat aan zelfs mijn vriendin niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:01 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:10 schreef Sjakie01 het volgende:
Maar we kunnen dus allemaal wel raden wat je bij die vriendin deed, dus niet zo heel wonderbaarlijk dat zij zich buiten de deur laat uitwonen.
Dat zijn mij..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:01 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
![]()
Ik zou simpelweg een gesprek aangaan over het liegen. Dat is wat je zeker weet. Gewoon vragen (!), dus niet door de strot duwen, hoe of wat en dan hoor je het wel. Weet je wat zij wil. Liegen zou ik persoonlijk niet accepteren in me relatie maar misschien maak je het haar zo moeilijk dat ze het als makkelijke uitweg kiest of zo. Beetje meer praten in je relatie kan geen kwaad imho. En reden tot uitstellen van het gesprek lees ik nergens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:53 schreef RobbieRicardo het volgende:
Ik wil niet te hard van stapel lopen hier. ze is me ex nog niet. Ik moet er eerst echt goed over nadenken want ze is niet voor niet mijn vriendin.
Rot op joh...dit is harstikke serieuze shit man.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:17 schreef floopzz het volgende:
kan deze niet naar ONZ gekickt worden??
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:01 schreef RobbieRicardo het volgende:
Dat zijn mijn zaken en dat heeft hier verder niets mee te maken wat ik doe dat gaat niemand wat aan zelfs mijn vriendin niet.
Dat is ze ook. Ze moet het hem alleen hem nog even vertellen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:27 schreef wonko het volgende:
Als ik ts zijn vriendin was zou ik mooi zijn ex zijn.
Inderdaad! TS spoort zelf niet helemaal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:14 schreef innovative het volgende:
Uh ja, jij wilt wel weten waar zij uit hangt, sterker nog, jij bepaalt wanneer zij thuis moet zijn, maar het gaat haar niks aan wat jij uit voert en wat jij bij die vriendin moet? Juist.
Zoek een opblaaspop en neem een werkster. De opblaaspop vraagt niks, is altijd thuis en ligt altijd klaar in de woonkamer, de werkster is er op vaste tijden en je huis is schoon. Ben je van het hele gezeik af.
Een goede relatie is volgens mij eentje met goede afspraken. Wie met mij samen wil leven moet zich aan die afspraken houden daar ben ik altijd eerlijk over geweest dus ze wist waar ze aan toe was.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:09 schreef wonko het volgende:
[..]
Jullie maken afspraken over het hebben van sex?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |