Ik zou simpelweg een gesprek aangaan over het liegen. Dat is wat je zeker weet. Gewoon vragen (!), dus niet door de strot duwen, hoe of wat en dan hoor je het wel. Weet je wat zij wil. Liegen zou ik persoonlijk niet accepteren in me relatie maar misschien maak je het haar zo moeilijk dat ze het als makkelijke uitweg kiest of zo. Beetje meer praten in je relatie kan geen kwaad imho. En reden tot uitstellen van het gesprek lees ik nergens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:53 schreef RobbieRicardo het volgende:
Ik wil niet te hard van stapel lopen hier. ze is me ex nog niet. Ik moet er eerst echt goed over nadenken want ze is niet voor niet mijn vriendin.
Rot op joh...dit is harstikke serieuze shit man.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:17 schreef floopzz het volgende:
kan deze niet naar ONZ gekickt worden??
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:01 schreef RobbieRicardo het volgende:
Dat zijn mijn zaken en dat heeft hier verder niets mee te maken wat ik doe dat gaat niemand wat aan zelfs mijn vriendin niet.
Dat is ze ook. Ze moet het hem alleen hem nog even vertellen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:27 schreef wonko het volgende:
Als ik ts zijn vriendin was zou ik mooi zijn ex zijn.
Inderdaad! TS spoort zelf niet helemaal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:14 schreef innovative het volgende:
Uh ja, jij wilt wel weten waar zij uit hangt, sterker nog, jij bepaalt wanneer zij thuis moet zijn, maar het gaat haar niks aan wat jij uit voert en wat jij bij die vriendin moet? Juist.
Zoek een opblaaspop en neem een werkster. De opblaaspop vraagt niks, is altijd thuis en ligt altijd klaar in de woonkamer, de werkster is er op vaste tijden en je huis is schoon. Ben je van het hele gezeik af.
Een goede relatie is volgens mij eentje met goede afspraken. Wie met mij samen wil leven moet zich aan die afspraken houden daar ben ik altijd eerlijk over geweest dus ze wist waar ze aan toe was.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:09 schreef wonko het volgende:
[..]
Jullie maken afspraken over het hebben van sex?
Dat klopt, maar een vriendin verbieden naar buiten te komen en haar te bespringen volgens afspraak gaat een beetje te ver vind je ook niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:54 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Een goede relatie is volgens mij eentje met goede afspraken.
Ik ben geen homo. Een man moet zorgen dat zijn vrouw bij hem blijft en iedereen heeft daar zo zijn eigen manier voor. Minmaal vier keer per week sex is een afspraak die volgens mij niet al teveel gevraagd is daar kun je het oneens zijn maar ik vind dat andere zich daarmee niet moeten bemoien. Ze weet dat ik regels heb in mijn huis en dat er afspraken gemaakt zijn dat heb ik ook duidelijk tegen haar gezegd toen ze bij me in wilde trekken en nu maakt ze mij met haar gedrag en het vreemdgaan belachlijk. En het is niet zo dat ik haar opsluit ze mag het huis uit wanneer ze wil behalve wanneer ik van haar vraag of ze het niet wilquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:59 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar een vriendin verbieden naar buiten te komen en haar te bespringen volgens afspraak gaat een beetje te ver vind je ook niet?
Volgens mij kan dit allemaal niet waar zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:08 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Ik ben geen homo. Een man moet zorgen dat zijn vrouw bij hem blijft en iedereen heeft daar zo zijn eigen manier voor. Minmaal vier keer per week sex is een afspraak die volgens mij niet al teveel gevraagd is daar kun je het oneens zijn maar ik vind dat andere zich daarmee niet moeten bemoien. Ze weet dat ik regels heb in mijn huis en dat er afspraken gemaakt zijn dat heb ik ook duidelijk tegen haar gezegd toen ze bij me in wilde trekken en nu maakt ze mij met haar gedrag en het vreemdgaan belachlijk. En het is niet zo dat ik haar opsluit ze mag het huis uit wanneer ze wil behalve wanneer ik van haar vraag of ze het niet wil
Fijne smaak voor kerels heeft je zus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:28 schreef Rhoona het volgende:
Yep hij lijkt echt op mn zus dr stalkerige ex...
Puur nederlander 100% zuiver.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:20 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat voor nationaliteit heb jij, of hebben je ouders?
Misschien kan dat een hoop verklaren.
Misschien wel maar ik merk dat veel mensen haar nu als slachtoffer noemen terwijl mij hier onrecht aangedaan word. Ik kan tegen een stootje maar echt niet tegen onrecht. Ze is trouwens niet mijn vrouw maar vriendin. Doe maar een slot op het topic want goed advies heb ik al gehad. Heeft weinig zin zo en ik heb geen zin in ramptoerismequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:11 schreef Copycat het volgende:![]()
Jouw manier om te zorgen dat je vrouw bij je blijft, werkt blijkbaar averechts.
Voor een gelijkwaardige relatie tussen man en vrouw hoef je trouwens geen homo te zijn hoor. Een echte vent is all it takes...
En nu neukt ze meer dan 4x hahahaha.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:08 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Ik ben geen homo. Een man moet zorgen dat zijn vrouw bij hem blijft en iedereen heeft daar zo zijn eigen manier voor. Minmaal vier keer per week sex is een afspraak die volgens mij niet al teveel gevraagd is daar kun je het oneens zijn maar ik vind dat andere zich daarmee niet moeten bemoien. Ze weet dat ik regels heb in mijn huis en dat er afspraken gemaakt zijn dat heb ik ook duidelijk tegen haar gezegd toen ze bij me in wilde trekken en nu maakt ze mij met haar gedrag en het vreemdgaan belachlijk. En het is niet zo dat ik haar opsluit ze mag het huis uit wanneer ze wil behalve wanneer ik van haar vraag of ze het niet wil
In een goede relatie heb je elkaar met liefde lief, daar hoef je geen afsrpaken over te maken. En wie met jou wil leven moet volgens mij of masochist of een ernstig persoonlijkheidsprobleem hebben. Want anders krijgen ze die wel. Wat een mafkees zeg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:54 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Een goede relatie is volgens mij eentje met goede afspraken. Wie met mij samen wil leven moet zich aan die afspraken houden daar ben ik altijd eerlijk over geweest dus ze wist waar ze aan toe was.
Het aanrecht, de stofzuiger en het bed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:22 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Volgens mij kan dit allemaal niet waar zijn.
Heeft zij ook nog enige inbreng in de relatie?
Aanhalen is doorhalen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:40 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Misschien wel maar ik merk dat veel mensen haar nu als slachtoffer noemen terwijl mij hier onrecht aangedaan word. Ik kan tegen een stootje maar echt niet tegen onrecht. Ze is trouwens niet mijn vrouw maar vriendin. Doe maar een slot op het topic want goed advies heb ik al gehad. Heeft weinig zin zo en ik heb geen zin in ramptoerisme
Volkomen kansloosquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:51 schreef RobbieRicardo het volgende:
Wel als er van die kneusreacties komen zoals hierboven dat is geen commentaar dat is gewoon een kneusreactie.
Pff als mijn vriend zo'n instelling had zou ik ook lekker een ander zoekenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:08 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Ach gut, het jochie is op zijn pik getrapt omdat iemand hem de waarheid zegt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:44 schreef RobbieRicardo het volgende:
edit
Waarom vraagt iedereen waarom TS zich zo gedraagt...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:42 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat de TS erg onzeker is van zichzelf, en dat dit zich uit in een extreme vorm van controle- en machtsbelustheid.
TS. waarom vind je al die "afspraken" nodig? Wat word je er minder van wanneer ze er niet zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |