abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:22:39 #41
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29523835
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:53 schreef RobbieRicardo het volgende:
Ik wil niet te hard van stapel lopen hier. ze is me ex nog niet. Ik moet er eerst echt goed over nadenken want ze is niet voor niet mijn vriendin.
Ik zou simpelweg een gesprek aangaan over het liegen. Dat is wat je zeker weet. Gewoon vragen (!), dus niet door de strot duwen, hoe of wat en dan hoor je het wel. Weet je wat zij wil. Liegen zou ik persoonlijk niet accepteren in me relatie maar misschien maak je het haar zo moeilijk dat ze het als makkelijke uitweg kiest of zo. Beetje meer praten in je relatie kan geen kwaad imho. En reden tot uitstellen van het gesprek lees ik nergens.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_29523856
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:17 schreef floopzz het volgende:
kan deze niet naar ONZ gekickt worden??
Rot op joh...dit is harstikke serieuze shit man.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_29523887
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:01 schreef RobbieRicardo het volgende:
Dat zijn mijn zaken en dat heeft hier verder niets mee te maken wat ik doe dat gaat niemand wat aan zelfs mijn vriendin niet.
. Gaat lekker bij jullie thuis, of niet?
pi_29523931
Als ik ts zijn vriendin was zou ik mooi zijn ex zijn.
pi_29524011
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:27 schreef wonko het volgende:
Als ik ts zijn vriendin was zou ik mooi zijn ex zijn.
Dat is ze ook. Ze moet het hem alleen hem nog even vertellen. .
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:34:17 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29524069
TT gefixt en als ik het allemaal zo lees, geef ik de vriendin van TS groot gelijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:35:06 #47
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_29524082
Maar hoe vaak liegt TS eigenlijk zelf tegen zijn vriendin?
pi_29524300
Ok, ik geef het toe. We hebben een affaire!
pi_29524304
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:14 schreef innovative het volgende:
Uh ja, jij wilt wel weten waar zij uit hangt, sterker nog, jij bepaalt wanneer zij thuis moet zijn, maar het gaat haar niks aan wat jij uit voert en wat jij bij die vriendin moet? Juist.

Zoek een opblaaspop en neem een werkster. De opblaaspop vraagt niks, is altijd thuis en ligt altijd klaar in de woonkamer, de werkster is er op vaste tijden en je huis is schoon. Ben je van het hele gezeik af.
Inderdaad! TS spoort zelf niet helemaal.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_29524374
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:09 schreef wonko het volgende:

[..]

Jullie maken afspraken over het hebben van sex?
Een goede relatie is volgens mij eentje met goede afspraken. Wie met mij samen wil leven moet zich aan die afspraken houden daar ben ik altijd eerlijk over geweest dus ze wist waar ze aan toe was.
pi_29524412
I wanna be just like TS.
pi_29524447
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:54 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

Een goede relatie is volgens mij eentje met goede afspraken.
Dat klopt, maar een vriendin verbieden naar buiten te komen en haar te bespringen volgens afspraak gaat een beetje te ver vind je ook niet?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_29524555
Ja dag, dit kan echt NIET serieus zijn. Een vriendin die toestemming moet hebben om buiten te komen, een vriend die vindt dat het zijn vriendin niks aan gaat als hij bij andere meiden zit en seks hebben omdat het moet vanwege de afspraak.

Tuuuuuurlijk.

Als het wel waar is dan hoop ik dat ze inderdaad een ander heeft, al vraag ik me af waarom ze dan nog wel zo gek is om jou daarnaast nog aan te houden. Maar dat vraag ik me trouwens ook af als ze geen ander heeft.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_29524628
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:59 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Dat klopt, maar een vriendin verbieden naar buiten te komen en haar te bespringen volgens afspraak gaat een beetje te ver vind je ook niet?
Ik ben geen homo. Een man moet zorgen dat zijn vrouw bij hem blijft en iedereen heeft daar zo zijn eigen manier voor. Minmaal vier keer per week sex is een afspraak die volgens mij niet al teveel gevraagd is daar kun je het oneens zijn maar ik vind dat andere zich daarmee niet moeten bemoien. Ze weet dat ik regels heb in mijn huis en dat er afspraken gemaakt zijn dat heb ik ook duidelijk tegen haar gezegd toen ze bij me in wilde trekken en nu maakt ze mij met haar gedrag en het vreemdgaan belachlijk. En het is niet zo dat ik haar opsluit ze mag het huis uit wanneer ze wil behalve wanneer ik van haar vraag of ze het niet wil
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:11:53 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29524689

Jouw manier om te zorgen dat je vrouw bij je blijft, werkt blijkbaar averechts.
Voor een gelijkwaardige relatie tussen man en vrouw hoef je trouwens geen homo te zijn hoor. Een echte vent is all it takes...
pi_29524814
Wat voor nationaliteit heb jij, of hebben je ouders?
Misschien kan dat een hoop verklaren.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_29524848
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:08 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

Ik ben geen homo. Een man moet zorgen dat zijn vrouw bij hem blijft en iedereen heeft daar zo zijn eigen manier voor. Minmaal vier keer per week sex is een afspraak die volgens mij niet al teveel gevraagd is daar kun je het oneens zijn maar ik vind dat andere zich daarmee niet moeten bemoien. Ze weet dat ik regels heb in mijn huis en dat er afspraken gemaakt zijn dat heb ik ook duidelijk tegen haar gezegd toen ze bij me in wilde trekken en nu maakt ze mij met haar gedrag en het vreemdgaan belachlijk. En het is niet zo dat ik haar opsluit ze mag het huis uit wanneer ze wil behalve wanneer ik van haar vraag of ze het niet wil
Volgens mij kan dit allemaal niet waar zijn .

Heeft zij ook nog enige inbreng in de relatie?
pi_29524921
Yep hij lijkt echt op mn zus dr stalkerige ex...
pi_29524989
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:28 schreef Rhoona het volgende:
Yep hij lijkt echt op mn zus dr stalkerige ex...
Fijne smaak voor kerels heeft je zus.
pi_29525008
Dit is niet erg geloofwaardig meer vind ik... en als het wel waar is: sterkte voor de vriendin van TS!
pi_29525049
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:20 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat voor nationaliteit heb jij, of hebben je ouders?
Misschien kan dat een hoop verklaren.
Puur nederlander 100% zuiver.

Ik heb besloten dat ik een goed gesprek met haar ga hebben over hoe en wat en met wie. Heb geen zin meer in haar spelletjes en dat ga ik haar ook zeggen.
pi_29525054
Ik zet 3 euro erop dat TS een kloon is van Xebrozius ofzo.
pi_29525107
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:11 schreef Copycat het volgende:

Jouw manier om te zorgen dat je vrouw bij je blijft, werkt blijkbaar averechts.
Voor een gelijkwaardige relatie tussen man en vrouw hoef je trouwens geen homo te zijn hoor. Een echte vent is all it takes...
Misschien wel maar ik merk dat veel mensen haar nu als slachtoffer noemen terwijl mij hier onrecht aangedaan word. Ik kan tegen een stootje maar echt niet tegen onrecht. Ze is trouwens niet mijn vrouw maar vriendin. Doe maar een slot op het topic want goed advies heb ik al gehad. Heeft weinig zin zo en ik heb geen zin in ramptoerisme
pi_29525190
quote:

[..]

En nu neukt ze meer dan 4x hahahaha.

(jij bent een redelijk kansloze sukkel)
No future granted, without history
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:48:18 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29525236
Zoals je hier overkomt, meet je met twee maten.
Zij moet zich aan jouw rigide regels houden en tegelijkertijd zijn jouw zaken jouw zaken die zelfs je vriendin niet aangaan...
Daar krijg je geheid commentaar op, da's niet zo vreemd en zeker geen reden tot een slotje.
pi_29525277
Wel als er van die kneusreacties komen zoals hierboven dat is geen commentaar dat is gewoon een kneusreactie.
pi_29525345
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:54 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

Een goede relatie is volgens mij eentje met goede afspraken. Wie met mij samen wil leven moet zich aan die afspraken houden daar ben ik altijd eerlijk over geweest dus ze wist waar ze aan toe was.
In een goede relatie heb je elkaar met liefde lief, daar hoef je geen afsrpaken over te maken. En wie met jou wil leven moet volgens mij of masochist of een ernstig persoonlijkheidsprobleem hebben. Want anders krijgen ze die wel. Wat een mafkees zeg.
pi_29525369
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:22 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Volgens mij kan dit allemaal niet waar zijn .

Heeft zij ook nog enige inbreng in de relatie?
Het aanrecht, de stofzuiger en het bed.
pi_29525383
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:40 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

Misschien wel maar ik merk dat veel mensen haar nu als slachtoffer noemen terwijl mij hier onrecht aangedaan word. Ik kan tegen een stootje maar echt niet tegen onrecht. Ze is trouwens niet mijn vrouw maar vriendin. Doe maar een slot op het topic want goed advies heb ik al gehad. Heeft weinig zin zo en ik heb geen zin in ramptoerisme
Aanhalen is doorhalen.
pi_29525386
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:51 schreef RobbieRicardo het volgende:
Wel als er van die kneusreacties komen zoals hierboven dat is geen commentaar dat is gewoon een kneusreactie.
Volkomen kansloos
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 21:14:54 #71
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_29525663
Hoe debiel die 'afspraken' met zijn vriendin ook zijn, zo te lezen is de TS in ieder geval wel eerlijk tegen haar. En zij niet tegen hem. Dat ze bij hem weggaat kan ik heel goed begrijpen, maar dan nog, dat kan ook op een eerlijke manier, dit slaat nergens op.

Gewoon mee confronteren en dan buitentrappen.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 21:30:47 #72
37811 hemmes
Prietprater
pi_29525943
Naar mijn inziens en vooral jou reacties TS ben je een enorm moeilijk te hanteren mannetje. Leef je te graag op je eigen regeltjes en lijk je volledig schijt te hebben wat je dierbaren ervan vinden (anders gaat je vriendin niet vreemd). Lijkt me niet meer dan logisch dat je vriendin ook een eigen inbreng heeft. En vooral die enorm diep en dieptrieste afspraak over sex. minstens 4 keer in de week. In welke tijd leef jij eigenlijk? In 1940 of in 2005? Afspraken is nooit verkeerd, maar over sex afspraken maken... dan zink je wel erg erg diep....
Praatprieter
pi_29525959
quote:

[..]

Pff als mijn vriend zo'n instelling had zou ik ook lekker een ander zoeken
oops ohh my ...
pi_29526073
Man man, wat ben jij een enorme mafkees zeg. Voordat jij een normale relatie kan hebben moet je toch echt eerst van je hoogmoed en je trots zien af te komen. Anders kan je voortaan alleen nog maar bij de hoeren terecht...

Ik heb diep medelijden met zijn (nu eigenlijk al niet meer) vriendin. Ik hoop dat ze gauw van hem af is. Ze heeft groot gelijk dat ze even wat verder kijkt dan haar gevangenis en tot de ontdekking komt dat er ook nog gezonde mannen zijn.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 21:42:52 #75
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29526119
Ik denk dat de TS erg onzeker is van zichzelf, en dat dit zich uit in een extreme vorm van controle- en machtsbelustheid.

TS. waarom vind je al die "afspraken" nodig? Wat word je er minder van wanneer ze er niet zijn?
pi_29526146
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door Alicey op 09-08-2005 21:46:55 (Flame) ]
pi_29526201
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 21:44 schreef RobbieRicardo het volgende:
edit
Ach gut, het jochie is op zijn pik getrapt omdat iemand hem de waarheid zegt. Je voelt je nu zeker belachelijk gemaakt?
pi_29526209
Ik hoop voor je vriendin dat ze inderdaad een ander heeft
pi_29526361
TS je moet je vriendin eens een flink pak rammel geven, daar zal jullie relatie van opknappen!!
volgens mij sla jij haar nooit en nu zit je dus met de gebakken peren
als een vrouw haar plaats niet weet, moet jij die met harde hand aanwijzen anders gaan ze flierefluiten.
succes
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:03:27 #80
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_29526448
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 21:42 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat de TS erg onzeker is van zichzelf, en dat dit zich uit in een extreme vorm van controle- en machtsbelustheid.

TS. waarom vind je al die "afspraken" nodig? Wat word je er minder van wanneer ze er niet zijn?
Waarom vraagt iedereen waarom TS zich zo gedraagt...

...terwijl niemand vraagt waarom TS' vriendin dit allemaal pikt? Het eerste is imo een logisch gevolg van het 2e.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')