Dat klopt, maar een vriendin verbieden naar buiten te komen en haar te bespringen volgens afspraak gaat een beetje te ver vind je ook niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:54 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Een goede relatie is volgens mij eentje met goede afspraken.
Ik ben geen homo. Een man moet zorgen dat zijn vrouw bij hem blijft en iedereen heeft daar zo zijn eigen manier voor. Minmaal vier keer per week sex is een afspraak die volgens mij niet al teveel gevraagd is daar kun je het oneens zijn maar ik vind dat andere zich daarmee niet moeten bemoien. Ze weet dat ik regels heb in mijn huis en dat er afspraken gemaakt zijn dat heb ik ook duidelijk tegen haar gezegd toen ze bij me in wilde trekken en nu maakt ze mij met haar gedrag en het vreemdgaan belachlijk. En het is niet zo dat ik haar opsluit ze mag het huis uit wanneer ze wil behalve wanneer ik van haar vraag of ze het niet wilquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:59 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar een vriendin verbieden naar buiten te komen en haar te bespringen volgens afspraak gaat een beetje te ver vind je ook niet?
Volgens mij kan dit allemaal niet waar zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:08 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Ik ben geen homo. Een man moet zorgen dat zijn vrouw bij hem blijft en iedereen heeft daar zo zijn eigen manier voor. Minmaal vier keer per week sex is een afspraak die volgens mij niet al teveel gevraagd is daar kun je het oneens zijn maar ik vind dat andere zich daarmee niet moeten bemoien. Ze weet dat ik regels heb in mijn huis en dat er afspraken gemaakt zijn dat heb ik ook duidelijk tegen haar gezegd toen ze bij me in wilde trekken en nu maakt ze mij met haar gedrag en het vreemdgaan belachlijk. En het is niet zo dat ik haar opsluit ze mag het huis uit wanneer ze wil behalve wanneer ik van haar vraag of ze het niet wil
Fijne smaak voor kerels heeft je zus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:28 schreef Rhoona het volgende:
Yep hij lijkt echt op mn zus dr stalkerige ex...
Puur nederlander 100% zuiver.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:20 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat voor nationaliteit heb jij, of hebben je ouders?
Misschien kan dat een hoop verklaren.
Misschien wel maar ik merk dat veel mensen haar nu als slachtoffer noemen terwijl mij hier onrecht aangedaan word. Ik kan tegen een stootje maar echt niet tegen onrecht. Ze is trouwens niet mijn vrouw maar vriendin. Doe maar een slot op het topic want goed advies heb ik al gehad. Heeft weinig zin zo en ik heb geen zin in ramptoerismequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:11 schreef Copycat het volgende:![]()
Jouw manier om te zorgen dat je vrouw bij je blijft, werkt blijkbaar averechts.
Voor een gelijkwaardige relatie tussen man en vrouw hoef je trouwens geen homo te zijn hoor. Een echte vent is all it takes...
En nu neukt ze meer dan 4x hahahaha.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:08 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Ik ben geen homo. Een man moet zorgen dat zijn vrouw bij hem blijft en iedereen heeft daar zo zijn eigen manier voor. Minmaal vier keer per week sex is een afspraak die volgens mij niet al teveel gevraagd is daar kun je het oneens zijn maar ik vind dat andere zich daarmee niet moeten bemoien. Ze weet dat ik regels heb in mijn huis en dat er afspraken gemaakt zijn dat heb ik ook duidelijk tegen haar gezegd toen ze bij me in wilde trekken en nu maakt ze mij met haar gedrag en het vreemdgaan belachlijk. En het is niet zo dat ik haar opsluit ze mag het huis uit wanneer ze wil behalve wanneer ik van haar vraag of ze het niet wil
In een goede relatie heb je elkaar met liefde lief, daar hoef je geen afsrpaken over te maken. En wie met jou wil leven moet volgens mij of masochist of een ernstig persoonlijkheidsprobleem hebben. Want anders krijgen ze die wel. Wat een mafkees zeg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:54 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Een goede relatie is volgens mij eentje met goede afspraken. Wie met mij samen wil leven moet zich aan die afspraken houden daar ben ik altijd eerlijk over geweest dus ze wist waar ze aan toe was.
Het aanrecht, de stofzuiger en het bed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:22 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Volgens mij kan dit allemaal niet waar zijn.
Heeft zij ook nog enige inbreng in de relatie?
Aanhalen is doorhalen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:40 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Misschien wel maar ik merk dat veel mensen haar nu als slachtoffer noemen terwijl mij hier onrecht aangedaan word. Ik kan tegen een stootje maar echt niet tegen onrecht. Ze is trouwens niet mijn vrouw maar vriendin. Doe maar een slot op het topic want goed advies heb ik al gehad. Heeft weinig zin zo en ik heb geen zin in ramptoerisme
Volkomen kansloosquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:51 schreef RobbieRicardo het volgende:
Wel als er van die kneusreacties komen zoals hierboven dat is geen commentaar dat is gewoon een kneusreactie.
Pff als mijn vriend zo'n instelling had zou ik ook lekker een ander zoekenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:08 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Ach gut, het jochie is op zijn pik getrapt omdat iemand hem de waarheid zegt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:44 schreef RobbieRicardo het volgende:
edit
Waarom vraagt iedereen waarom TS zich zo gedraagt...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:42 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat de TS erg onzeker is van zichzelf, en dat dit zich uit in een extreme vorm van controle- en machtsbelustheid.
TS. waarom vind je al die "afspraken" nodig? Wat word je er minder van wanneer ze er niet zijn?
Neenee ik geloof niet dat geweld een goed middel is in een relatie. ik ben geen arabier ik geloof wel in streng zijn engoed handhaven maar een klap zul je mij nooit zien uitdelen dat hoor je jezelf en een vrouw niet aan te doen. Zelf niet na alles wat ze me nu aangedaan heeft daar heb ik te veel eer voor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:57 schreef laffer het volgende:
TS je moet je vriendin eens een flink pak rammel geven, daar zal jullie relatie van opknappen!!
volgens mij sla jij haar nooit en nu zit je dus met de gebakken peren![]()
als een vrouw haar plaats niet weet, moet jij die met harde hand aanwijzen anders gaan ze flierefluiten.
succes![]()
Weet het wel zeker.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:42 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat de TS erg onzeker is van zichzelf, en dat dit zich uit in een extreme vorm van controle- en machtsbelustheid.
Waarom denk je dat ze buiten de deur neukt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:03 schreef HenryHill het volgende:
...terwijl niemand vraagt waarom TS' vriendin dit allemaal pikt?
Kennelijk pikt ze het niet, want ze onttrekt zich er aan. Er zijn meerdere redenen te bedenken waarom het lijkt alsof ze het pikt. Het kan ook een deel van haar karakter zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:03 schreef HenryHill het volgende:
...terwijl niemand vraagt waarom TS' vriendin dit allemaal pikt? Het eerste is imo een logisch gevolg van het 2e.
maar het helpt wel, vrouwen moeten hun plaats weten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:03 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Neenee ik geloof niet dat geweld een goed middel is in een relatie. ik ben geen arabier ik geloof wel in streng zijn engoed handhaven maar een klap zul je mij nooit zien uitdelen dat hoor je jezelf en een vrouw niet aan te doen. Zelf niet na alles wat ze me nu aangedaan heeft daar heb ik te veel eer voor.
Dat weten we nog niet zeker. Maar in dat geval, waarom maakt ze het niet gewoon uit in plaats van heel geheimzinnig alleen de sex ergens anders te halen....?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:07 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze buiten de deur neukt?
Die vent is waarschijnlijk getrouwd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:10 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet zeker. Maar in dat geval, waarom maakt ze het niet gewoon uit in plaats van heel geheimzinnig alleen de sex ergens anders te halen....?
Waarschijnlijk omdat hij haar onderdak biedt. En zolang ze nog niet iets 'beters' gevonden heeft blijft ze bij hem.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:10 schreef HenryHill het volgende:
Maar in dat geval, waarom maakt ze het niet gewoon uit in plaats van heel geheimzinnig alleen de sex ergens anders te halen....?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:40 schreef dehero het volgende:
Man man, wat ben jij een enorme mafkees zeg. Voordat jij een normale relatie kan hebben moet je toch echt eerst van je hoogmoed en je trots zien af te komen. Anders kan je voortaan alleen nog maar bij de hoeren terecht...
Ik heb diep medelijden met zijn (nu eigenlijk al niet meer) vriendin. Ik hoop dat ze gauw van hem af is. Ze heeft groot gelijk dat ze even wat verder kijkt dan haar gevangenis en tot de ontdekking komt dat er ook nog gezonde mannen zijn.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:57 schreef laffer het volgende:
TS je moet je vriendin eens een flink pak rammel geven, daar zal jullie relatie van opknappen!!
volgens mij sla jij haar nooit en nu zit je dus met de gebakken peren
als een vrouw haar plaats niet weet, moet jij die met harde hand aanwijzen anders gaan ze flierefluiten.
succes
Streng zijn en goed handhaven doe je met kinderen en zelfs dat heeft zo nog z'n grenzen! Ik mag toch hopen dat je geen kinderen kunt krijgen, als ik zo hoor hoe je je vrouw/vriendin alleen al behandelt! Als jij vraagt of ze binnen wil blijven??? Je vriendin durft daar zo te horen niet eens NEE op te antwoorden! Denk daar eens over na en schaam je!quote:Neenee ik geloof niet dat geweld een goed middel is in een relatie. ik ben geen arabier ik geloof wel in streng zijn en goed handhaven maar een klap zul je mij nooit zien uitdelen dat hoor je jezelf en een vrouw niet aan te doen. Zelf niet na alles wat ze me nu aangedaan heeft daar heb ik te veel eer voor
nope, ik denk dat z`n vriendin zelfs heel veel van hem houdt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:17 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij haar onderdak biedt. En zolang ze nog niet iets 'beters' gevonden heeft blijft ze bij hem.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:22 schreef laffer het volgende:
dat ze nu zo raar doet is aandacht vragen, ze vraagt zich duidelijk af wie de baas is...
daarom moet de TS juist hard optreden en laten zien dat HIJ de baas is en de lakens uitdeeld
Niet zo sarcastisch jij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:22 schreef laffer het volgende:
[..]
nope, ik denk dat z`n vriendin zelfs heel veel van hem houdt.
dat ze nu zo raar doet is aandacht vragen, ze vraagt zich duidelijk af wie de baas is...
daarom moet de TS juist hard optreden en laten zien dat HIJ de baas is en de lakens uitdeeld![]()
Ga jij eens terug naar het eerste honk. Vraag je eerst maar eens af of TS zich wel bewust is van de negatieve invloed van zijn gedrag. Waarschijnlijk niet. Ga je daarna eens ten rade hoe het komt dat TS zich zo gedraagt, waar het vandaan komt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:22 schreef freija het volgende:
Als jij vraagt of ze binnen wil blijven??? Je vriendin durft daar zo te horen niet eens NEE op te antwoorden! Denk daar eens over na en schaam je!
Hehe...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:22 schreef laffer het volgende:
[..]
nope, ik denk dat z`n vriendin zelfs heel veel van hem houdt.
daarom moet de TS juist hard optreden en laten zien dat HIJ de baas is en de lakens uitdeeld![]()
nah, die meid neukt echt niet buiten de deur, ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:32 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Hehe...
Maare, als jij buiten de deur neuken nog steeds onder 'jezelf afvragen wie er nu de baas is in jullie relatie' vindt vallen, dan weet je zelf ook niet echt hoe je d'r onder de duim houdt, wel?![]()
Je hebt helemaal gelijk. Heb jij ook het stappenplan gevolgd of heb je het in één keer ingevoerd? Ik moet binnen blijven van mijn vriend en ik mag niet met vreemde mannen praten. Volgende week de volgende stap, dan gaan we samen een burka uitzoekenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:56 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Ik breng brood op de plank en dus is het vrij normaal lijkt me dat er iemand op het huis past en in orde en schoon houd. Die afspraak hebben we
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |