Wie had gedacht dat SHE nog eens de ideale vrouw zou blijkenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dacht iedere vrouw er maar zo over.
Het komt dus ook niet uit je reetquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:48 schreef SHE het volgende:
Ik heb dat squirten maar opgegeven
Ik kan er geen reet van![]()
het is zo makkelijk! maar zeker niet voor elke vrouw weggelegd.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:48 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb dat squirten maar opgegeven
Ik kan er geen reet van![]()
Fysiek , zekerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wie had gedacht dat SHE nog eens de ideale vrouw zou blijken![]()
De ideale vrouw bestaat nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wie had gedacht dat SHE nog eens de ideale vrouw zou blijken![]()
Oh..ik wel..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Fysiek , zeker![]()
Mentaal...denk het nietSinds de intro van de metro-man lijkt het wel alsof mannen schrikken van het feit dat je traditioneel en conservatief bent . Ineens willen ze in jouw "zone" rommelen.
Ik ga toch ook niet bier drinken en kut roepen en keihard lachen om een fart-concert![]()
Heej maar ik voorzie wel een probleempje. Wat nou als de man kostwinner is en de baas is over het geld en jij een schamel 250 euro per maand huishoudgeld krijgt?quote:Terug naar de 50-ies zeg ik je! Voordat mannen lang haar kregen en zich als een stel pushovers gingen gedragen![]()
Ja, dat is het eigenlijke slachtofferquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:53 schreef zoalshetis het volgende:
oh ja, ontopic: binnen een relatie kan iemand verliefd worden op een ander.
als je daar niet zo goed mee weet om te gaan moet je je indenken dat je in de schoenen van diegene staat die vreemd gaat.
nee. au contraire. lastig maar effectief.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, dat is het eigenlijke slachtoffer![]()
Gaat niet gebeuren, 250 euro heeft een beetje vrouw immers in een uur verdientquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oh..ik wel..![]()
[..]
Heej maar ik voorzie wel een probleempje. Wat nou als de man kostwinner is en de baas is over het geld en jij een schamel 250 euro per maand huishoudgeld krijgt?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:53 schreef SHE het volgende:
Terug naar de 50-ies zeg ik je! Voordat mannen lang haar kregen en zich als een stel pushovers gingen gedragen![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, dat is het eigenlijke slachtoffer![]()
SHE, ik ga slapen. Wil je me nog even kutwijf noemen of zo, anders klopt mijn wereldbeeld niet meerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, want je verplaatsen in de schoenen van degene die je belazerd is een heel andere zaak natuurlijk
Verliefd worden is een keuze, je stelt je ervoor open..of niet.
kom op zeg, vreemdgaan is zonder toestemming normaal? nee, dan ben je een lul en heb je je slecht gedragen. of je hebt gewoon een kutwijlf ontmoet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, want je verplaatsen in de schoenen van degene die je belazerd is een heel andere zaak natuurlijk
Verliefd worden is een keuze, je stelt je ervoor open..of niet.
Trusten kuthoerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
SHE, ik ga slapen. Wil je me nog even kutwijf noemen of zo, anders klopt mijn wereldbeeld niet meer
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:15 schreef SHE het volgende:
Hoe hard ik ook werk ( en ik werk fulltime EN nog 2 dagen s'avonds in de horeca ) , ik vind dat je voor je geliefden altijd goed moet zorgen, zowel man als kind. Geen vies huis, geen afhaal voer of pakjes en zakjes..neen, desnoods om 03.00 s' nachts koken.
Zo deed mijn mama het ook en dat neem je over denk ik.
Je hoeft niets tekort te komen...zolang je maar je best doet.
En mijn ouders zijn niet voor niets al 35 jaar bij elkaar![]()
Same here. Alleen zijn mijn ouders 28 jaar bij elkaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:15 schreef SHE het volgende:
Hoe hard ik ook werk ( en ik werk fulltime EN nog 2 dagen s'avonds in de horeca ) , ik vind dat je voor je geliefden altijd goed moet zorgen, zowel man als kind. Geen vies huis, geen afhaal voer of pakjes en zakjes..neen, desnoods om 03.00 s' nachts koken.
Zo deed mijn mama het ook en dat neem je over denk ik.
Je hoeft niets tekort te komen...zolang je maar je best doet.
En mijn ouders zijn niet voor niets al 35 jaar bij elkaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |