Mwoah, ik weet niet. Zolang TS updates blijft posten krijgt hij van mij het voordeel van de twijfel, maar op het moment dat TS het topic laat versloffen ga ik ervan uit dat hij bedrogen isquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:43 schreef laffer het volgende:
[..]
nah, die meid neukt echt niet buiten de deur, ik geloof er niks van![]()
Je laat de ene tak niet los voor je andere goed vast hebt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:10 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet zeker. Maar in dat geval, waarom maakt ze het niet gewoon uit in plaats van heel geheimzinnig alleen de sex ergens anders te halen....?
Dus als ik het goed begrijp mag jij wel met andere dames krikken en zij niet met andere kerels?quote:Dat zijn mijn zaken en dat heeft hier verder niets mee te maken wat ik doe dat gaat niemand wat aan zelfs mijn vriendin niet.
Je hebt kennelijk meer last van je gekrenkte trotsquote:Ze weet dat ik regels heb in mijn huis en dat er afspraken gemaakt zijn dat heb ik ook duidelijk tegen haar gezegd toen ze bij me in wilde trekken en nu maakt ze mij met haar gedrag en het vreemdgaan belachlijk.
Ga je het ook nog hebben over Jouw vuile spelletjes?quote:Ik heb besloten dat ik een goed gesprek met haar ga hebben over hoe en wat en met wie. Heb geen zin meer in haar spelletjes en dat ga ik haar ook zeggen.
Nee ik denk dat ts bezig is met 1x van de 4x neuken per week . Afspraken zijn er om na tekomen namelijk!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:59 schreef laffer het volgende:
waar blijft de TS nou?
of issie soms z`n wijf inmekaar aan het beuken![]()
En stipt optijd ejaculerenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:34 schreef DEvRV het volgende:
[..]
Afspraken zijn er om na tekomen namelijk!
Normaal maak je non-stop kutopmerkingen, maar nu ben ik het met eens (quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:20 schreef American_Nightmare het volgende:
Haha wat een drol. Ik hoop dat die vriendin goed ingereden wordt. Dat krijg je nou als je je vriendin achterlijke regeltjes op gaat leggen.![]()
![]()
Dat zijn dus juist de uber sociaalste mensen die ik ken. Heb zelf pizza bezorgd, en elke keer als ik een bestelling moest afleveren bij een woonwagen werd ik mee naar binnen gevraagd en werd mij wat te drinken aangeboden. En als je een vette fooi wil zit je bij hun ook van het sjiekstequote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:40 schreef Poncho het volgende:
Woon je toevallig op een woonwagenkamp?
Die mensen komen dankzij de wietteelt en het illegaal aftappen van hun stroom natuurlijk om in het geld. Natuurlijk krijg je dan een mooie fooiquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dat zijn dus juist de uber sociaalste mensen die ik ken. Heb zelf pizza bezorgd, en elke keer als ik een bestelling moest afleveren bij een woonwagen werd ik mee naar binnen gevraagd en werd mij wat te drinken aangeboden. En als je een vette fooi wil zit je bij hun ook van het sjiekste![]()
Nee, niet echt. Hij trekt er enkel lering uit als hij inziet waar hij mee bezig is.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:40 schreef Poncho het volgende:
Dat zal je leren.
Hij is op dit moment waarschijnlijk hard bezig met zijn zelfreflectie, waarna hij inziet dat het niet meer verder kan zo en zichzelf opsluit in een klooster.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:44 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Hij trekt er enkel lering uit als hij inziet waar hij mee bezig is.
En gezien het uitblijven van een reactie terwijl hij wél online is zegt ook wel iets..
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:45 schreef Poncho het volgende:
Hij is op dit moment waarschijnlijk hard bezig met zijn zelfreflectie, waarna hij inziet dat het niet meer verder kan zo en zichzelf opsluit in een klooster.
Dit is R&P, geen ONZ.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:45 schreef Uitgestrekte_Weideland het volgende:
Ik kies partij voor de TS. Dat wijf moet zich gewoon aan de regels van de TS houden, hij zorgt immers dat er brood op de plank komt!
Sinds wanneer is er verschil dan?quote:
Dus hoor ik inderdaad niet in R&P thuis.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:47 schreef Uitgestrekte_Weideland het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus.
Eerder in sex.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:48 schreef Uitgestrekte_Weideland het volgende:
[..]
Dus hoor ik inderdaad niet in R&P thuis.
Ik dacht niet na. Daar ben ik ook een vrouw voor.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:50 schreef Uitgestrekte_Weideland het volgende:
[..]
Als je seks correct had gespeld, had ik deze scherpe opmerking meer kunnen appreciëren.
Ik denk dat het daar al wat laat voor is, Iraneesje.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:51 schreef Irakeez het volgende:
(je hebt haar voor de rest van je leven)
nou volgens mij als hij romantisch en leuk gaat doen dat ze weer verliefd op hem word, dat ze met die andere gast heeft geneukt betekent het niet dat ze van die andere houd, hij heeft wel nog hoop hoor..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:53 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar al wat laat voor is, Iraneesje.
Na alles wat hij hier geschreven heeft en dan denk jij nog dat zij weer verliefd op hem zou kunnen worden? Dan is het toch wel een hele naieve meid.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:55 schreef Irakeez het volgende:
[..]
nou volgens mij als hij romantisch en leuk gaat doen dat ze weer verliefd op hem word, dat ze met die andere gast heeft geneukt betekent het niet dat ze van die andere houd, hij heeft wel nog hoop hoor..
tjah.. het kan wel hoor, waarom zou hij het niet proberen, niks te verliezen meer toch..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:56 schreef Poncho het volgende:
[..]
Na alles wat hij hier geschreven heeft en dan denk jij nog dat zij weer verliefd op hem zou kunnen worden? Dan is het toch wel een hele naieve meid.
Behalve zijn eigen waardigheid.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:57 schreef Irakeez het volgende:
[..]
tjah.. het kan wel hoor, waarom zou hij het niet proberen, niks te verliezen meer toch..
Oh, wacht. Dat heeft TS al verloren toen hij hier Koning Arthur uit ging hangen.quote:
daar heb je wel gelijk in, maar die gast is best een loser dat hij zo deed.. dus weet nie of hij zelfwaardigheid nog heeftquote:
Zie mijn post net boven jequote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:59 schreef Irakeez het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in, maar die gast is best een loser dat hij zo deed.. dus weet nie of hij zelfwaardigheid nog heeft
hahaha ja, die gast is kansloos..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:58 schreef Poncho het volgende:
[..]
Oh, wacht. Dat heeft TS al verloren toen hij hier Koning Arthur uit ging hangen.
Ik stel voor dat de TS eens goed gaat nadenken over hoe hij zijn relatie ziet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:00 schreef Irakeez het volgende:
[..]
hahaha ja, die gast is kansloos..![]()
edit. ik zag het ja![]()
TBS is ook niet geschikt. De kans dat hij ontsnapt is groter dan dat hij morgenavond sex heeft.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:04 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik denk serieus dat deze man een bedreiging is voor deze maatschappij. Familie drama's etc.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:04 schreef Poncho het volgende:
[..]
TBS is ook niet geschikt. De kans dat hij ontsnapt is groter dan dat hij morgenavond sex heeft.
moest je dit typen van je man?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:30 schreef SHE het volgende:
Semi geemancipeerde kutwijven hier![]()
1. Je hebt groot gelijk, dat wanneer JIJ de kostwinner bent, en ZIJ verder niks uitvoert, ze lekker voor je moet zorgen. HELL, ze moet je verwennen! En neem dat maar aan van een dame die doorgaans zo vrijheidsgevoelig is als de pest...maar DIT mijn beste, is niet meer dan logisch. Good 4 you!
2. Liegen, smoesjes...no way
3. Rare " sleep overs " ...
Ik denk idd dat ze je bedriegt. Ik zou haar eens een keer geheel onopvallend volgen, om te kijken of ze idd doet wat je denkt dat ze doet.
Ik vind het ronduit waanzinnig dat mensen over je " ze moet thuisblijven " vallen...zoals je het uitlegd , sta je in je volste recht en laat je je wrs keihard naaien door een dame.
Niks mis met je overtuigingen..waren er maar meer mannen met een backbone
Gelijkwaardigheid mijn reet, we verschillen anatomisch niet voor niets
Wat als je als stel een dubbel inkomen hebt? Wie verzorgt dan de huishouding?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:54 schreef SHE het volgende:
Grappig, maar ik ben single
Ik heb jaren gedacht dat een beetje rommelen en de verwoedde feministe uithangen wel zijn vruchten af zou werpen.
Guess what, dat werkt voor geen meter.
Liefhebben komt in vele vormen, voor mannen wat meer doelgericht, voor vrouwen in de vorm van verzorging. Ik voel me gewoon niet ok bij mannen die zich laten naaien waar ze bij staan..en god weet dat ik dat soort klojo's genoeg heb gehad
Ik vind TS een gezonde knul, met een gezonde motivatie. Respect...daar draait het om. Dus kloot je niet zomaar aan, ga je niet voor de kutsmoezen en zorg je in elk geval ( wanneer de man kostwinner is ) , dat hij in een perfect georganiseerd huis thuiskomt.
Misschien mijn latina bloed, maar 10 x liever een man die zijn deel opeist, dan een sukkel die over zich heen laat lopen. En aan de echtscheidingscijfers van de nederlander te zien, barst dit land van de ongelofelijke asswipes
Just my 2 cents
PS: en de schreeuwerige semi feministische troela's in dit topic , zou ik ook het liefst een mep verkopen.
ah dus je vind gozers zielig die overzich heen laten lopen, maar zelf schijn je het zelfs wel prettig te vinden.. naja ieder z'n ding, geef mij maar een gelijkwaardige relatiequote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:54 schreef SHE het volgende:
Grappig, maar ik ben single
Ik heb jaren gedacht dat een beetje rommelen en de verwoedde feministe uithangen wel zijn vruchten af zou werpen.
Guess what, dat werkt voor geen meter.
Liefhebben komt in vele vormen, voor mannen wat meer doelgericht, voor vrouwen in de vorm van verzorging. Ik voel me gewoon niet ok bij mannen die zich laten naaien waar ze bij staan..en god weet dat ik dat soort klojo's genoeg heb gehad
Ik vind TS een gezonde knul, met een gezonde motivatie. Respect...daar draait het om. Dus kloot je niet zomaar aan, ga je niet voor de kutsmoezen en zorg je in elk geval ( wanneer de man kostwinner is ) , dat hij in een perfect georganiseerd huis thuiskomt.
Misschien mijn latina bloed, maar 10 x liever een man die zijn deel opeist, dan een sukkel die over zich heen laat lopen. En aan de echtscheidingscijfers van de nederlander te zien, barst dit land van de ongelofelijke asswipes
Just my 2 cents
PS: en de schreeuwerige semi feministische troela's in dit topic , zou ik ook het liefst een mep verkopen.
Eigenlijk hoop je nu gewoon dat mannen die het niet met je eens zijn je uit gaan schelden nietwaar?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:03 schreef SHE het volgende:
De vrouw, ik heb een paar keer samengewoon en altijd gewerkt en zelfs een eigen bedrijf gehad.
Het spijt me, maar ik barst in een honend gelach uit als ik een man met een stofdoek zie. Pleur op, een vent doet de bekabeling, vervangt de stoppen, zet het vuilnis buiten, etc etc
Maar no way in hell, dat in mijn huis een man met een stofdoek in de weer gaat of iets in de keuken te zoeken heeft, tenzij hij een chefkok is, of gewoon drinken wil pakken.
Ik zal vast de enige muts zijn die er zo over denkt, maar ik kan gewoon niet leven met dat verwijfde. Mannen moeten mannen zijn...ook anno 2005
aan de andere kant heeft thuiskomen van je werk, je poten op tafel zetten en roepen om een biertje ook wel zn charmes, je was nog single hequote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:03 schreef SHE het volgende:
De vrouw, ik heb een paar keer samengewoon en altijd gewerkt en zelfs een eigen bedrijf gehad.
Het spijt me, maar ik barst in een honend gelach uit als ik een man met een stofdoek zie. Pleur op, een vent doet de bekabeling, vervangt de stoppen, zet het vuilnis buiten, etc etc
Maar no way in hell, dat in mijn huis een man met een stofdoek in de weer gaat of iets in de keuken te zoeken heeft, tenzij hij een chefkok is, of gewoon drinken wil pakken.
Ik zal vast de enige muts zijn die er zo over denkt, maar ik kan gewoon niet leven met dat verwijfde. Mannen moeten mannen zijn...ook anno 2005
Wat heeft natuurlijke rolverdeling injezusnaam met over je heen laten lopen te maken?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:00 schreef Baleog het volgende:
[..]
ah dus je vind gozers zielig die overzich heen laten lopen, maar zelf schijn je het zelfs wel prettig te vinden.. naja ieder z'n ding, geef mij maar een gelijkwaardige relatie
Daar ga je dus al de fout in.quote:Of dan zeg ik dat ze binnen moet blijven van me
Mannen die het niet eens met me zijn hebben geen jota in mijn omgeving te zoeken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop je nu gewoon dat mannen die het niet met je eens zijn je uit gaan schelden nietwaar?![]()
dat ik afentoe een handje mee wil helpen in huis wil niet zeggen dat ik over me heen laat lopen hoor, er is nog een tussenweg tussen een arrogante hond die alles bepaald wat de vrouw doet en een gozer die kruipt voor zn bitchy vriendinquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat heeft natuurlijke rolverdeling injezusnaam met over je heen laten lopen te maken?
Is makkelijk om een oordeel te vellen, maar als je een fractie van mijn persoon zou kennen, dan zou je weten dat ik de vloer aan veeg met menig man.
Dat ik geloof in traditionele verhoudingen is mijn overtuiging. Ik geloof erin...sterker nog, het is een feit dat dat beter werkt.
Het is JUIST een evenwicht...hij zorgt voor mij, ik zorg voor hem...
Ooit , als je groot bent en wat meer massa in je kloten hebt, zul je nog aan mijn uitspraken terug denken![]()
Maar ik heb een tyfushekel aan het huishouden. Als ik dat nou even snel samen doe met mijn vent, die ik niet heb, kunnen we daarna weer lekker neukenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:03 schreef SHE het volgende:
Eens, dat bedoel ik met rolverdeling..helpen in huishouden betekent in mijn wereld dat je typsiche mannen klusjes doet. Ik kan zelf ook wel kabels trekken ( technische achtergrond ), zelfs stoppen vervangen en zelf het vuil buiten zetten, maar ik heb er een hekel aan. Ik voel me meer in mijn element als ik dingen mooi/gezellig kan maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:09 schreef Baleog het volgende:
[..]
dat ik afentoe een handje mee wil helpen in huis wil niet zeggen dat ik over me heen laat lopen hoor, er is nog een tussenweg tussen een arrogante hond die alles bepaald wat de vrouw doet en een gozer die kruipt voor zn bitchy vriendin
UIteraard. Alleen ik had het over rolverdeling..als je allebei werkt, deel je taken. Alleen wil ik pertinent geen man zien die als henny huisman door het huis dartelt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar ik heb een tyfushekel aan het huishouden. Als ik dat nou even snel samen doe met mijn vent, die ik niet heb, kunnen we daarna weer lekker neuken
Ik wil overigens best het gehele huishouden voor mijn rekening nemen, maar dan ga ik ook niet meer werken en lekker soapies kijken tot hij thuiskomt
Ik moet er niet aan denken om met een "vrouwtje" opgescheept te zitten maar ik vind het leuk om te zien hoe je er over denkt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Mannen die het niet eens met me zijn hebben geen jota in mijn omgeving te zoeken.
Dus het zal me eerlijk gezegd jeuken wat dees of geen ervan vind![]()
Ik zoek nog een man die de volledige kostwinning doet en rijk is, zodat ik een werkster kan nemen. Rest mij alleen nog de dagelijkse fuck of the century en dat zit wel snorquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:15 schreef SHE het volgende:
[..]
UIteraard. Alleen ik had het over rolverdeling..als je allebei werkt, deel je taken. Alleen wil ik pertinent geen man zien die als henny huisman door het huis dartelt.
Doe maar de mannelijke klusjes.
Is er sprake van volledige kostwinning aan mans zijde, dan vind ik het niet meer dan normaal dat je je man in een schoon en goed georganiseerd thuis ontvangt..EN dagelijks een fuck of the century geeft
Daar heb je dan immers de hele dag de tijd voor, om dat voor te bereiden![]()
Wij begrijpen elkaar volkomenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zoek nog een man die de volledige kostwinning doet en rijk is, zodat ik een werkster kan nemen. Rest mij alleen nog de dagelijkse fuck of the century en dat zit wel snor
Ik geloof jequote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:21 schreef SHE het volgende:
Geloof me, ik ben geen typisch " vrouwtje "
Ik vloek als een matroos, heb meer kloten dan een volwassen stier en zorg enorm goed voor mezelf![]()
Probeer die stereotypen even te laten varen![]()
Zal best. Ik zeg ook niet dat je weerloos en kwetsbaar bent. Het ging om de rolverdeling nietwaar?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:21 schreef SHE het volgende:
Geloof me, ik ben geen typisch " vrouwtje "
Ik vloek als een matroos, heb meer kloten dan een volwassen stier en zorg enorm goed voor mezelf![]()
Probeer die stereotypen even te laten varen![]()
Ja, emancipatie wordt zwaar overschat. Tenzij het me zo uitkomt natuurlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar volkomen![]()
Ik zorg voor perfect verzorgde nagels, die ik bij tijd en wijlen, op de allergeilste manier..zo in zijn rug kan planten![]()
Mannen die niet kicken op verzorging of heel goed gespeelde genegenheid zijn gayquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:24 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Zal best. Ik zeg ook niet dat je weerloos en kwetsbaar bent. Het ging om de rolverdeling nietwaar?
maar sommige mannen *willen* gewoon niet verzorgd worden.. maar dat wordt offtopic
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Mannen die niet kicken op verzorging of heel goed gespeelde genegenheid zijn gay![]()
quote:Probeer die stereotypen even te laten varen
Stel je niet zo aan zeg.....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:03 schreef SHE het volgende:
Wat een troost. Ik zal er in bed eens over gaan nadenkenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:27 schreef SHE het volgende:
gay zijn is geen stereotype, maar een ziekte
volgens rtl, kun je er zelfs van genezen
1. ziek zijn was niet aan de orde hier...ik begrijp ook even niet waarom je dat erbij haalt. Ik krijg bij je repliek een heel sterk "duh" gevoelquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg.....
Gewoon een beetje een gelijke rolverdeling. Het zal een mooie boel worden als de vrouw langdurig ziek is en de vent principieel het huishouden niet doet omdat hij toevallig een man is.
In een relatie gaat het om gelijkwaardigheid en je kunt taken van elkaar overnemen als de ander ziek of whatever is.
Ik vindt je instelling ouderwets of masochistisch (daar ben ik nog niet uit).
Of je valt op mannen die s-avonds op de bank liggen te slapen met een krat bier onder hun poten met een zapper in hun broek... (dat kan natuurlijk ook).
Kortom: In jouw wereld zijn geen paupers te vindenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:31 schreef SHE het volgende:
[..]
1. ziek zijn was niet aan de orde hier...ik begrijp ook even niet waarom je dat erbij haalt. Ik krijg bij je repliek een heel sterk "duh" gevoel
2. In mijn wereld zitten mannen niet al bierdrinkend, onderuit gezakt op de bank..dat doet die klojo maar bij zijn maten thuis.
In mijn huis zit ie lekker comfortabel op bed tv te kijken, met zijn chique poes in zijn armen.
Ik begrijp je wel, wat als je ziek bent en je vriend moet dingen gaan doen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg.....
Gewoon een beetje een gelijke rolverdeling. Het zal een mooie boel worden als de vrouw langdurig ziek is en de vent principieel het huishouden niet doet omdat hij toevallig een man is.
In een relatie gaat het om gelijkwaardigheid en je kunt taken van elkaar overnemen als de ander ziek of whatever is.
Ik vindt je instelling ouderwets of masochistisch (daar ben ik nog niet uit).
Of je valt op mannen die s-avonds op de bank liggen te slapen met een krat bier onder hun poten met een zapper in hun broek... (dat kan natuurlijk ook).
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:34 schreef SHE het volgende:
Ik doe dingen met auto's die je niet eens met je zusje durft te doen![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:36 schreef SHE het volgende:
idd, strijken, koken en afwassen is immers echt rocket science
please![]()
Ik kan dat allemaal ook wel. En in geval van nood zou ik dat ook wel doen, maar liever nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:35 schreef Cici het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel, wat als je ziek bent en je vriend moet dingen gaan doen?
Dingen die hij nog nooit gedaan heeft, omdat hij zonodig altijd de bekabeling moet doen of de vuilnis buiten moet zetten???
Ik ben blij dat mijn vent kan wassen, strijken, koken, afwassen etc.
EN ja, hij is een ECHTE vent.
Het verschil is een ball-gaggquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:38 schreef SHE het volgende:
mogen en kunnen zijn 2 verschillende woorden, met elk een andere betekenis
En je nagels dan, chique poes?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:34 schreef SHE het volgende:
Ik doe dingen met auto's die je niet eens met je zusje durft te doen![]()
Strijken, dat kan ik nog niet eensquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:35 schreef Cici het volgende:
Ik ben blij dat mijn vent kan wassen, strijken, koken, afwassen etc.
EN ja, hij is een ECHTE vent.
Gel nagels...en een styliste die heel vaak tijd heeftquote:
Ik vind je wel humor hebbenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:44 schreef SHE het volgende:
Ik begrijp het prima
Iets niet mogen is iets anders dan iets niet kunnen. Elke man kan strijken, koken en wassen...Alleen ziet het er niet uit en kan ik het doorgaans beter.
Kan een man beter koken dan ik ( When hell freezes over, maar goed ) dan mag hij van mij echt wel zijn gang gaan.
In het geval van TS echter, ging het erom dat HIJ de kostwinner is. Ondertussen is ZIJ slecht te bereiken en maakt ze hem ook nog eens onzeker.
Wat mij doet vermoeden dat ze niet goed voor haar man zorgt.
Ik vind dat vrij kansloos en dus zou ik haar persoonlijk , linea recta naar lala-land sturen en op zoek gaan naar een echte vrouw.
Slaan kan ook, maar dat werk meestal maar tijdelijk
Zoals een wijs man ooit zei " Slaan is best vervelend voor ons mannen, het doet ons meer pijn dan jullie "
Ik moet echt gaan slapen![]()
Dacht iedere vrouw er maar zo over.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:44 schreef SHE het volgende:
Ik begrijp het prima
Iets niet mogen is iets anders dan iets niet kunnen. Elke man kan strijken, koken en wassen...Alleen ziet het er niet uit en kan ik het doorgaans beter.
Kan een man beter koken dan ik ( When hell freezes over, maar goed ) dan mag hij van mij echt wel zijn gang gaan.
In het geval van TS echter, ging het erom dat HIJ de kostwinner is. Ondertussen is ZIJ slecht te bereiken en maakt ze hem ook nog eens onzeker.
Wat mij doet vermoeden dat ze niet goed voor haar man zorgt.
Ik vind dat vrij kansloos en dus zou ik haar persoonlijk , linea recta naar lala-land sturen en op zoek gaan naar een echte vrouw.
Slaan kan ook, maar dat werk meestal maar tijdelijk
Zoals een wijs man ooit zei " Slaan is best vervelend voor ons mannen, het doet ons meer pijn dan jullie "
Ik moet echt gaan slapen![]()
hey, en in het vervolg niet bang zijn dat je gaat plassen als je bijna gaat squirten...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Gel nagels...en een styliste die heel vaak tijd heeft
Auto's
Nagels![]()
Whisky![]()
SHE in een notendop![]()
Ik heb dat squirten maar opgegevenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey, en in het vervolg niet bang zijn dat je gaat plassen als je bijna gaat squirten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |