quote:Op maandag 8 augustus 2005 04:02 schreef B_BOY het volgende:
ja dus truste mensen
whehe ik heb nergens last van en bij mij heeft ze ook flink zitten slijpenquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:36 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv was vorige week naar de tandarts geweest. Had voor de afspraak nergens last van, maar nu ze ff flink mijn tanden heeft zitten wegslijpen als 'tandsteen' zit ik al de hele week met een pijnlijke muil
Systeem ? Ik draai alleen maar nachten, en dat al 4 jaar langquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:43 schreef Casparovvv het volgende:
nachtdienst=slopend.
Wat voor systeem zit je in?
serieus?quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Systeem ? Ik draai alleen maar nachten, en dat al 4 jaar lang![]()
Maar nu ben ik echt weg![]()
fotoboek net even bekeken en je weet wat er tegenover staat he. als je in de op mag staan.quote:
newbiequote:Op maandag 8 augustus 2005 11:47 schreef MaRySe het volgende:
hahahaha wat een newbie die b boy
waar is jag ?
Flinke ''dish''quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:47 schreef MaRySe het volgende:
hahahaha wat een newbie die b boy
waar is jag ?
Jij bent een die-hard pauper puber.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:56 schreef MaRySe het volgende:
whehehe nee je bent een newbie in dit topic bedoel ik ..
lief zijn voor elkaa.rquote:Op maandag 8 augustus 2005 12:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij bent een die-hard pauper puber.![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:08 schreef MaRySe het volgende:
nee ik ben de uber puber
fijne vakantie nog
welkom.quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:11 schreef GoLLeM het volgende:
*post-puber meldt
quote:Maryse is in Frankrijk en woensdag naar italie !! zegt:
doe iedereen maar de groetjes van mij
Hoi Imberr.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:00 schreef Imberr het volgende:
hihi, nvm
hoi iedereen trouwens
edit: wtf?! anderhalf uur tussen deze post en de vorige!![]()
quote:
Wtf heb jij nu weer zitten te doen?quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:00 schreef -Trinity- het volgende:
Ello again. Iemand had wel mogen zeggen dat ik mijn arm niet moest spannen (ik was helemaal gespannen) toen die naald erin werd gejast.
1 ding is zeker: Tee wordt geen heroïneaddict.
saai hoor. dat hoort er tegenwoordig helemaal bij hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:00 schreef -Trinity- het volgende:
Wtfquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:00 schreef -Trinity- het volgende:
Ello again. Iemand had wel mogen zeggen dat ik mijn arm niet moest spannen (ik was helemaal gespannen) toen die naald erin werd gejast.
door mij dankuquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:18 schreef MMaRsu het volgende:
Yeah cool, ik sta in de OP..
goeiemiddag trouwens ^^
quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:43 schreef Saarah het volgende:
GVD kan iemand me uitleggen waarom mannen alleen antwoorden/iets laten weten als het hen uitkomt![]()
Mja, als hij niet zo lief/heet was...![]()
![]()
Ik moet altijd mijn spieren spannen, laatse keer prikte ze de eerste keer in een pees, pas de 2e keer raakquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:00 schreef -Trinity- het volgende:
Hoi Saarquote:
middag Bobquote:
ik ben niet vrolijkquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:03 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Hoi SaarNiet zo beteuterd jij, wees vrolijk!
Dan wordt je dat!quote:
leuke meid?quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:06 schreef BObNL het volgende:
[..]
Nog iets gemist niet echt zeker ?
Ga zo karten met spenky en zen zusje![]()
Uuh, ze is wel okequote:Op maandag 8 augustus 2005 18:09 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
leuke meid?
weet niet of je wat gemist hebt, ben er zelf ook net.
je hoorde je naam... en gelijk issie er whor...quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:18 schreef Jaguarized het volgende:
Maryse vroeg alweer naar me las ik?
Ik werk 's ochtends.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:20 schreef spenky het volgende:
[..]
je hoorde je naam... en gelijk issie er whor...![]()
Je mag geen foto's van andere users postenquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik werk 's ochtends.![]()
Hup, foto's posten van je zusje.
Van welke andere users mag ik foto's posten?quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:26 schreef BObNL het volgende:
[..]
Je mag foto's van andere users posten![]()
was ff wat vergeten . fok is ook zo traagquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Van welke andere users mag ik foto's posten?![]()
Oooohhhh....quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:33 schreef BObNL het volgende:
[..]
was ff wat vergeten . fok is ook zo traag![]()
''Over 2 minuten is deze post geplaatst''quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:42 schreef BObNL het volgende:
[..], ik moet een beetje kunnen F5 hoor
![]()
wie ga je nou weer fokken ?quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:56 schreef joupee het volgende:
* joupee meldt zich voor nog een avondje fokken!
krijg je geloofk ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:57 schreef Casparovvv het volgende:
ah, de pagina is precies geladen nu ik gegeten heb
Ik zie nog steeds geen foto's Bob/spenky.
nou tis beetje paupere zooi hier... fok is slooom enzo... dus vanacht zal het wat actiever wordenquote:Op maandag 8 augustus 2005 19:05 schreef Chanandler het volgende:
Hoooooi! Ben ik weer. En hoe is het met mijn PuberPaupers? Heb ik nog wat gemist enzo?
mijn mening... damn..wat is fok rukkefukke traagquote:Op maandag 8 augustus 2005 19:17 schreef spenky het volgende:
[..]
nou tis beetje paupere zooi hier... fok is slooom enzo... dus vanacht zal het wat actiever worden
Hoe ging het poolen gister?quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:46 schreef -Trinity- het volgende:
Hallo!
Ik moest bloed laten prikken voor een testje. Had ik nog nooit laten doen en ik was een beetje gespannen, want naalden zijn niet mijn beste vrienden. Niet dat ik een fobie heb/flauwval, maar ik heb het er gewoon niet op. Dus wat doet die doos, ik ben gespannen, en ze prikt die naald in mijn gespannen bicep ipv ader (elleboogholte) en gaat daar gewoon bloed tappen. Nu zit er een blauwe plek en doet mijn bicep een beetje pijn. Niet zo netjes geprikt dus.quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:47 schreef MMaRsu het volgende:
Trinity wat had je nou gedaan met een naald?
Poolecenter was gesloten. Terwijl er stond dat ze open zouden zijn. Maar het is de hele dag en avond wel gezellig geweest, dus we gaan het gewoon nog een keer proberen met z'n allen!quote:
Jammer dat de boel dicht was. Was wel benieuwd naar je pool-lessen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:53 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Poolecenter was gesloten. Terwijl er stond dat ze open zouden zijn. Maar het is de hele dag en avond wel gezellig geweest, dus we gaan het gewoon nog een keer proberen met z'n allen!
Ga je niet Skypen? Ik had ook een afgang, ik ga het ook opnieuw proberen, you with me?
Als je ff wil testen mag je mij wel bellen hoorquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jammer dat de boel dicht was. Was wel benieuwd naar je pool-lessen.Ik denk dat ik voor de skype straks de boel nog wel ff aan zet om te kijken of je er doorkomt. Ik moet de boel nog een keer ff installeren....
Heb je dan zo weinig mensen in je lijst?quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:02 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Als je ff wil testen mag je mij wel bellen hoor.
Nee, ik ben gewoon lief.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb je dan zo weinig mensen in je lijst?![]()
Zo, en dat is eruit.quote:
Ik heb al bierquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga wat bier halen.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga wat bier halen.
Precies. Zo te horen was het niet gelukt op de radio?quote:
jongen !quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Adriaantjuh !
Ik ging plots naar het buitenland.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:50 schreef Imberr het volgende:
[..]ook weer terug ?
oh ja..staat in je sig
chamell maakte zich al zorgen laatst
waarom? (op beide zinnenquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ging plots naar het buitenland.![]()
Chamell moet weer naar huis komen.
Opeens ging ik op vakantiequote:
volgens mij istie meer van huis dan thuis he..?quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Opeens ging ik op vakantie
Het gebeurde zomaar.
En we missen Chamell.
Hij hoort thuis in het mooie Limburg,
Jaquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
volgens mij istie meer van huis dan thuis he..?
ja netjes, ik had er laatst 274quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:16 schreef freiss het volgende:
Victor? Hebbie dit al gezien? 176 posts van mij![]()
welk bier?quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:18 schreef freiss het volgende:
Ik ga weer, ff bier drinken.
Ik drink Hertog Jan en in mijn pauperbuien Pit Bierquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Jeager bier
quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:24 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Geef het maar toe... je vindt het wel leuk![]()
fristi is de nieuwe trendquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Sinas is zo 1998
ik heb het gisteren nog gedronkenquote:
Fristi, bier en kinder suprisequote:Op maandag 8 augustus 2005 23:34 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ik heb het gisteren nog gedronken![]()
![]()
![]()
Ik heel lang geleden..quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:34 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ik heb het gisteren nog gedronken![]()
![]()
![]()
-Mo-quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:40 schreef Imberr het volgende:
reageer je niet eens![]()
![]()
raad zelf maar wie![]()
de Donerjongen in Antwerpenquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:51 schreef Vector_SLD het volgende:
Saraah![]()
In Belgie hebben ze ook shoarma, weet ik![]()
nou, het is nog niet zo lang vandaag, dus nee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:20 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben er ook weer ( was ik weg? )
Iemand nog wat leuks beleefd dan vandaag?
jongen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:25 schreef Rabrynil het volgende:
* Rabrynil] toetert door het SC-topic heen [afbeelding
Dus?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:25 schreef Rabrynil het volgende:
* Rabrynil] toetert door het SC-topic heen [afbeelding
Neuh, tis binnen Fok he.quote:
Eng hè?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:39 schreef justme_Jur het volgende:
hehe toen was het weer stil..
Ik zal nog eens een topicje van niveau openen.quote:
Ja serieusquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:55 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
serieus?![]()
Ga nu eens plotseling overstappen naar dagen
ik doe niet aan rennenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:32 schreef justme_Jur het volgende:
[..]
morgen-middag een paar kilometer rennen, moet je kijken hoe vroeg je slaapt morgen...
![]()
Eerst plofquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik doe niet aan rennentenzij iemand met me meerent
![]()
![]()
![]()
ik ga koffie zetten![]()
![]()
![]()
jah daar ga je goed van slapen..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik doe niet aan rennentenzij iemand met me meerent
![]()
![]()
![]()
ik ga koffie zetten![]()
![]()
![]()
vandaag heb ik nauwelijks achter de compu gezetenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:41 schreef justme_Jur het volgende:
[..]
jah daar ga je goed van slapen..![]()
dan ga je uhm... Naja in elk geval moet je iets doen behalve achter de pc zitten
kamer opruimen of zoiets hehe![]()
computerenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:44 schreef justme_Jur het volgende:
haha, en nu nog iets doen...
waar je moe van wordt fzo...
Wat zijn jullie gemeenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:55 schreef justme_Jur het volgende:
dat ligt aan MMaRsu...
quote:
ik heb geloof ik wel heel pub in me lijstquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:06 schreef MMaRsu het volgende:
Volgens mij zit heel PUB bij elkaar in de msn lijst
Ik nog niet volgens mij, maar toch al wel een stuk of 5 tot 10quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
ik heb geloof ik wel heel pub in me lijst![]()
Mwuhauhaquote:
hahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:28 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb alleen Imberr en ma_jojo in m'n lijst
Had jij mij niet ook toegevoegd ? Dan was dat iemand andersquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:28 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb alleen Imberr en ma_jojo in m'n lijst
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:47 schreef MMaRsu het volgende:
DaMook, kom in ons msn gesprek
Voeg mij maar toe > via mij
Moet ie mij ook ff accepteren hequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:47 schreef MMaRsu het volgende:
Voeg mij maar toe, ik accepteer je wel als ik straks thuis weer achter msn zitquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:47 schreef MMaRsu het volgende:
Alweer zo'n groepsdingquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:49 schreef Imberr het volgende:
nou DaMook, als je thuiskomt kan je tenminste nog wat lezen
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voeg mij maar toe, ik accepteer je wel als ik straks thuis weer achter msn zit
Ik heb ook een zachte Geejquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 04:07 schreef Imberr het volgende:
ze zijn nou aan t praten over de zachte G.. of die hijgerig klinkt of niet
Waarom alleen geile amsterdamsequote:
stomme jongens dat t zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 04:23 schreef DaMook het volgende:
Kom nou gvd eens hier chatten
Stelletje eikels
En jij doet zomaar met hun mee en laat mij ook alleen achterquote:
ik post tenminste nog íetsquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 04:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
En jij doet zomaar met hun mee en laat mij ook alleen achter
Ok dat kloptquote:
Heej leef jij ook nogquote:
Veel plezier daarquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 04:48 schreef Koentje3 het volgende:
het is BIJNA zover, bijna naar turkij![]()
Ik kan je wel aan het 3e helpenquote:
Wat een voorspelbare reactiequote:
Valt wel mee toch ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 04:54 schreef Koentje3 het volgende:
tis wel laat... phoe.
Jij had hem ook verwacht he, die reactiequote:
t is hier nogal voorspelbaarquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 04:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij had hem ook verwacht he, die reactie![]()
![]()
ik meen het hoor![]()
Vind je ? Ik vind dat wel meevallenquote:
edit: oh, je had t tege MMaRsuquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 05:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vind je ? Ik vind dat wel meevallen
Maarre nu MmaRsu toch hier is (of issie ondertussen alweer weg?), wat hadden jullie tegen de zachte gnou ???
Wat stond er voor je edit ???quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 05:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
edit: oh, je had t tege MMaRsu
en nee, t is hier érg voorspelbaar
Wel, anders edit je nietquote:
Het ging over de zachte g en dat is wel boeiendquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 05:09 schreef Imberr het volgende:
[..]is niet belangrijk of boeiend wat daar stond
Was je nog wakker danquote:
Ik zal ff kijken of ik een foto kan vindenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 05:24 schreef Imberr het volgende:
DaMook, hoe ziet t eig uit waar jij werkt?
beide als t kanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 05:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zal ff kijken of ik een foto kan vinden.
Edit: Van de receptie of van de buitenkant ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |