Ja serieusquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:55 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
serieus?![]()
Ga nu eens plotseling overstappen naar dagen
ik doe niet aan rennenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:32 schreef justme_Jur het volgende:
[..]
morgen-middag een paar kilometer rennen, moet je kijken hoe vroeg je slaapt morgen...
![]()
Eerst plofquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik doe niet aan rennentenzij iemand met me meerent
![]()
![]()
![]()
ik ga koffie zetten![]()
![]()
![]()
jah daar ga je goed van slapen..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik doe niet aan rennentenzij iemand met me meerent
![]()
![]()
![]()
ik ga koffie zetten![]()
![]()
![]()
vandaag heb ik nauwelijks achter de compu gezetenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:41 schreef justme_Jur het volgende:
[..]
jah daar ga je goed van slapen..![]()
dan ga je uhm... Naja in elk geval moet je iets doen behalve achter de pc zitten
kamer opruimen of zoiets hehe![]()
computerenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:44 schreef justme_Jur het volgende:
haha, en nu nog iets doen...
waar je moe van wordt fzo...
Wat zijn jullie gemeenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:55 schreef justme_Jur het volgende:
dat ligt aan MMaRsu...
quote:
ik heb geloof ik wel heel pub in me lijstquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:06 schreef MMaRsu het volgende:
Volgens mij zit heel PUB bij elkaar in de msn lijst
Ik nog niet volgens mij, maar toch al wel een stuk of 5 tot 10quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
ik heb geloof ik wel heel pub in me lijst![]()
Mwuhauhaquote:
hahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:28 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb alleen Imberr en ma_jojo in m'n lijst
Had jij mij niet ook toegevoegd ? Dan was dat iemand andersquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:28 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb alleen Imberr en ma_jojo in m'n lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |