Daarom ook de hamvraag voor dit topic: geef jij aan daklozen, thuislozen, bedelaars en straatkrantverkopers? Uiteraard voorzien van een polletje. TS begint: persoonlijk geef ik helemaal niks, in Groningen is het bedelen wel enigszins afgenomen maar nu zie ik ook steeds bedelend volk bij de bushaltes voor het Martini Hotel, die mekkerend bij je langs komen voor geld.quote:Groningen wil het agressief bedelen in de stad gaan verbieden. De stad heeft genoeg van de onbeschofte dak- en thuislozen die op een opdringerige manier om geld vragen.
Als het aan het college van burgemeester en wethouders ligt, kunnen zij voortaan van de politie een waarschuwing of een proces-verbaal verwachten.
Bron
quote:
ben het niet helemaal met je stelling eens, toevoegen van: In nederland geboren en beschikkend over de nederlandse nationaliteit o.i.d. zou denk ik meer richting de waarheid komen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee. Het is hun eigen schuld. Niemand hoeft dakloos te zijn.
leg eens uit ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:40 schreef Qunix het volgende:
als ik t hier moet doen is zo deze huis vol![]()
nogal druk hierquote:
dank je voor je reactie. .quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
nogal druk hier
omdat de flats in de bijlmer worden verkleint gaan al die mensen hier naar toe.. zo ook de junks en andere daklozen ed... Ze staan regelmatig hier en tis nogal druk
Ik ken ook nog vele vrienden die kamers zoeken![]()
jij geeft dus nooitquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:14 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind dat de optie : Ligt eraan of ik zelf geld heb op dat moment
erbij moet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |