Zorg je wel even dat Mokster tevreden wordt gesteld!quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:43 schreef timbob het volgende:
ohja, ik maakte de vorige niet vol
ik laat 'm wel ff sluiten
Ook al...ze heeft het drukquote:
ik ga slapenquote:
Ik hoor ergens wat vandaan komen... een geluidquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:43 schreef Averon het volgende:
Ach, beter dat ze het over je hebben dan dat ze je niet zien staan
lekkerquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:37 schreef PieterCK het volgende:
Ow wat is dit dan![]()
En hoi SJowhan, hoe was je weekeinde met dinnetje???
Geneukt dusquote:
Geneukt dusquote:
Ook wel als, ze ging vreemd tijdens d'r vakantie??quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:48 schreef Enil het volgende:
NAdat ze op vakantie was geweest, een break met m'n vriendin
Sta nu dus al een maand droog
quote:
7 maanden.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:16 schreef PieterCK het volgende:
Hhhm minders..
was het lang aan en nog belangrijker zijn jullie nog jong he
Uh-la-la... leuke nickname...quote:
Ik hoop toch dat het tijdelijk is hoor !quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:57 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Uh-la-la... leuke nickname...
Join the club
Wat ga je er aan (laten) doen dan?quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat het tijdelijk is hoor !
Ik ga dat zelf helemaal regelen.....quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:11 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Wat ga je er aan (laten) doen dan?
![]()
Ik wil anders wel een handje helpen hoor...quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:15 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ga dat zelf helemaal regelen.....
....straks
Mmmm en hoe denk jij dat te gaan uitvoeren denk je ?quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:16 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ik wil anders wel een handje helpen hoor...![]()
Tja... Zo'n lange tong heb ik nou ook weer helaas....quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Mmmm en hoe denk jij dat te gaan uitvoeren denk je ?
Jij wilt me helpen maar ik moet zelf ideeën aandragen ?quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:25 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Tja... Zo'n lange tong heb ik nou ook weer helaas....
Ideeën?![]()
Hmmmm.... Daar heb je helemaal gelijk in.... Dan gaat het helaas over denk ik....quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jij wilt me helpen maar ik moet zelf ideeën aandragen ?
ik eis een rectificatie!quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:39 schreef Mokster het volgende:
Mannen van tegenwoordig.... Fantasie ho maar![]()
benieuwd hoe dit af gaat lopen... lurkt lekker verder
ik heb genoeg fantasie, maar kan het met 1 persoon spelenquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:39 schreef Mokster het volgende:
Er zijn natuurlijk uitzonderingen...quote:
Welterusten Sjowhan!!quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik heb genoeg fantasie, maar kan het met 1 persoon spelen
* Sjowhan gaat slapen, vroegjes weer op morgen
quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk uitzonderingen...
Mannen met geweldige fantasieën!!!![]()
![]()
* Mokster geeft Timbob kusje...
vergeef je me?
aaaah...lurkerrrrquote:
Blij!!!!quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:50 schreef timbob het volgende:
[..]
mijn muze, hoe kan ik nou kwaad op jou blijven
On behalf of my gender, I take offense to that remark.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:39 schreef Mokster het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:53 schreef Averon het volgende:
[..]
On behalf of my gender, I take offense to that remark.
Wij mannen hebben een levendige, rijke en vaak niet voor publicatie geschikt fantasie leven.
Dank u.
Is de werkelijkheid zo heftig bij jouquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:49 schreef Averon het volgende:
Ach ik zet liever mijn fantasy neer dan mijn werkelijkheid
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:51 schreef Rooie_Zita het volgende:
Ik drop gewoon nog even binnen om te zeggen dat ik hem eindelijk nog eens gezien heb, een paar keer zelfs en dat het geweldig was!Want more!
Wel, sommige zouden het heftig noemen. Maar ik noem het ook private. Niet iedereen hoeft alles te weten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:23 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Is de werkelijkheid zo heftig bij jou??
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:35 schreef Averon het volgende:
Sight, another fuckless day
Ook mogguhquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:35 schreef Averon het volgende:
yep.... just one more day..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:35 schreef Averon het volgende:
Zo klinkt alsof het een enge ziekte is...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:00 schreef Panthera1984 het volgende:
*meldt*
een beetje offtopic, maar wel over geilheid; als er meer mensen met je flirten, wordt het geilheidssyndroom dan ook opgewekt?
Ik heb het idee van wel.
Spannendquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:27 schreef Averon het volgende:
Real life flirten kan zeer opwinded zijn.
Dan is eigenlijk (bedenk ik me nu even) het hele flirten voor niets. Het idee van flirten oogcontact e.d. is volgens mij dat je de ander opwindt, of iig intresse wekt, om tot coitus over te gaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:21 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Zo klinkt alsof het een enge ziekte is...![]()
Maar van flirten wordt ik niet geil...ook niet als het er 10+ zijn..
Zo zie je maar dat iedereen het anders beleefd....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:30 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Dan is eigenlijk (bedenk ik me nu even) het hele flirten voor niets. Het idee van flirten oogcontact e.d. is volgens mij dat je de ander opwindt, of iig intresse wekt, om tot coitus over te gaan.
Ook weer dus een andere opvattingquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:55 schreef PieterCK het volgende:
Wat ik "gewoon" praten vind met vrouwen vinden andere weer flirten.
even de hand of handen vastpakken arm om de middel etc zie ik niet als flirten...
Daar was je nog niet achter?quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar was je nog niet achter?trouwens
Mogguhquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:54 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft weer erge zin in het weekend
The story of my life...na 02.00 uur slapen en dan om 07.30 mn bed weer uit rollen...internet is ook veel te leuk/gezellig...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:05 schreef PieterCK het volgende:
Niet fijn als het de nacht ervoor 1 uur was en wel de volgende ochtend om 8 uur kantoor zitten is :S
Internet?? De kroegquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:15 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
The story of my life...na 02.00 uur slapen en dan om 07.30 mn bed weer uit rollen...internet is ook veel te leuk/gezellig...
![]()
Door de weeks internet tot zon 2-3 uur snachts...quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:15 schreef Averon het volgende:
Niet tot te vroeg, je moet ook een keer naar een huis ....
Heeeeerlijk nummerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:50 schreef Averon het volgende:de klassieker, your house or mine, blijft klassiek om een reden
Ook veinquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:00 schreef Averon het volgende:
En sinds ik een huis heb gekocht bezig ik graag een andere klassieker als iets thuis goed lukt :
MY HOUSE !
Tja, als Atheist moet ik dan wel overschakelen op het subtiele Imagine, ook zeer goed te doen op de achtergrond bij de wat tedere sex.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:06 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ook vein
Ik draai dan altijd "The House Of God"![]()
* Doet denken aan Unreal toen ik dat toendertijd nog speeldequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:00 schreef Averon het volgende:
En sinds ik een huis heb gekocht bezig ik graag een andere klassieker als iets thuis goed lukt :
MY HOUSE !
Inderdaad !quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:14 schreef jackson het volgende:
[..]
* Doet denken aan Unreal toen ik dat toendertijd nog speelde
Arme jij, doe je zo'n melding blijft het vervolgens angstvallig stil...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:18 schreef razorfish69 het volgende:
* razorfish69 is in een stoute bui...
Jajaquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Arme jij, doe je zo'n melding blijft het vervolgens angstvallig stil...
Groetjes, een surfende Fok!-ster die voor het eerst hier overheen surfde![]()
Ooh en ik deed al zo mijn best om het niet dubbelzinnig over te laten komen. Mislukt dusquote:
Zo doorzichtigquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:57 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ooh en ik deed al zo mijn best om het niet dubbelzinnig over te laten komen. Mislukt dus![]()
![]()
ik meldt het niet eens meer...quote:
Hmmm...en ik was nog niet eens geil hooguit in een "ondeugende bui" en in the mood om geil te worden!quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:59 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen om geil te zijn hoor![]()
Ja, beetje jammer.... en ik ben alweer (of nog steeds) in een stoute bui....quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Arme jij, doe je zo'n melding blijft het vervolgens angstvallig stil...
Groetjes, een surfende Fok!-ster die voor het eerst hier overheen surfde![]()
Nee hoor...quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:53 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer.... en ik ben alweer (of nog steeds) in een stoute bui....![]()
Ik ben toch niet de enige he?
u is liefquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee hoor...
Alleen verkeerde tijdstip... weer eens...
Hihi...quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:25 schreef timbob het volgende:
[..]
Alweer?
en dan zeggen dat ik onverzadigbaar ben!
Huh??? En man die vraagt "Alweer?" als hem gevraagd wordt te neuken? Amai...quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:25 schreef timbob het volgende:
[..]
Alweer?
en dan zeggen dat ik onverzadigbaar ben!
Hhhm hijmoet maar willen als jij wil..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:13 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Huh??? En man die vraagt "Alweer?" als hem gevraagd wordt te neuken? Amai...![]()
De dag dat mijn man zo reageert ga ik scheiden![]()
Nee, ik wil niet 7*24.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:15 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm hijmoet maar willen als jij wil..
hopelijk wil jij dan niet 7 * 24.....
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:04 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet 7*24.
Ja, hij wil altijd als ik wil.
Nee, ik wil niet 1x per maand...(of jaar of week)
haha dat hoeft ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:46 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Pfff...zometeen ga ik nog blozen ofzo...
Oooh gelukkigquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:56 schreef PieterCK het volgende:
[..]
haha dat hoeft ook weer niet hoor
No Problemo, hooguitjammer dat je geen foto hebtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oooh gelukkig![]()
Ach, ben allang blij dat het niet ál te dubbelzinnig werd opgevat![]()
Tjaaaa....ik doe graag verschrikkelijk mysterieusquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:18 schreef PieterCK het volgende:
[..]
No Problemo, hooguitjammer dat je geen foto hebt
Dat zou ook nog kunnen natuurlijk. Zelf vind ik bij tijd en wijle van wel, mijn man is het daar nooit mee eens. Het valt over het algemeen wel mee denk ik. Maar ja, daar kom jij niet achter...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:21 schreef PieterCK het volgende:
Hahaha ken of gewoon te lelijk voor woorden??
quote:
Nope gelukkig niet maar het was ook meer als vraag gesteld..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen natuurlijk. Zelf vind ik bij tijd en wijle van wel, mijn man is het daar nooit mee eens. Het valt over het algemeen wel mee denk ik. Maar ja, daar kom jij niet achter...![]()
Een indirecte vraag bedoel je?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:22 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nope gelukkig niet maar het was ook meer als vraag gesteld..
Beetje directe vraag maar goed een vraag is een vraag
ja idd... ben je even een paar weken op vakantie is het topic gruwelijk verneukt.... net als de slowchat BTW ahemquote:
* Talietje trekt Guttegut aan zn kraag meequote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:20 schreef Gutteguttegut het volgende:
* Gutteguttegut heeft de rol van lurker aangenomen....
Waaaaaat???quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:20 schreef Gutteguttegut het volgende:
* Gutteguttegut heeft de rol van lurker aangenomen....
Ow shit... niet goed opgelet... Jij was m al aan het straffenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:23 schreef Talietje het volgende:
[..]
* Talietje trekt Guttegut aan zn kraag mee
nooo save het topic god damnitmoet het WEEER in een diepe afgrond zakken soms!?!?!?
hihi.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:38 schreef Mokster het volgende:
* Zucht.... gaat maar weer met zichzelf spelen...
ja want met de mensen die alleen maar mogguh zeggen schiet je ook niet veel opquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:38 schreef Mokster het volgende:
* Zucht.... gaat maar weer met zichzelf spelen...
Geloof ook niet dat ik dat ooit heb gevraagd...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 07:46 schreef PieterCK het volgende:
Mogguh...
En mokster weet dat ik toch nooit langs ga komen
* PieterCK noteerd dat hij hier liever ook niet meer welkom is...
Nope ben te oud hequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat ik dat ooit heb gevraagd...
Je kunt toch ook jezelf een handje helpen? Dat is ook sex hoor...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:11 schreef Talietje het volgende:! mijn hormoontjes moeten zich weer flink gaan opkroppen... de komende zwei wochen...
geen sex
Met iemand anders is veeeeeel leuker!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:04 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Je kunt toch ook jezelf een handje helpen? Dat is ook sex hoor...
Ow, zeker wel! Ik zal de laatste zijn die dat zal ontkennen... Maar in geval van 'nood'...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Met iemand anders is veeeeeel leuker!
Zie mijn post van gisteravond..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:19 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ow, zeker wel! Ik zal de laatste zijn die dat zal ontkennen... Maar in geval van 'nood'...![]()
Als iedereen in deze wereld gewoon wat meer rondwipte was het hier veeeel leuker!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:30 schreef erodome het volgende:
Bijna weekend, morgen gaat kleine man logeren bij opa en oma en zijn we kindloos, hell yeah!!!!!
Weet nog niet wat we gaan doen, maar geil gaat het zeker worden, het is hoog tijd voor een beetje lekkere rondwipperij
Inderdaad!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als iedereen in deze wereld gewoon wat meer rondwipte was het hier veeeel leuker!!![]()
Moet daar je zoontje voor het huis uit zijn dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:30 schreef erodome het volgende:
Bijna weekend, morgen gaat kleine man logeren bij opa en oma en zijn we kindloos, hell yeah!!!!!
Weet nog niet wat we gaan doen, maar geil gaat het zeker worden, het is hoog tijd voor een beetje lekkere rondwipperij
nopequote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:04 schreef Mokster het volgende:
Er is gewoon echt helemaal niemand meer geil he?![]()
Ships..moet dat nou..was dit topic eindelijk uit mn active lijstje staat ie eropeens weer inquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:04 schreef Mokster het volgende:
Er is gewoon echt helemaal niemand meer geil he?![]()
Ik dwing niemand hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ships..moet dat nou..was dit topic eindelijk uit mn active lijstje staat ie eropeens weer in![]()
ik ignore iedereen ff... dat studeert beter...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:07 schreef PieterCK het volgende:
[..]
nopeen jij niet online op msn of ik sta op ignore
Het wordt tijd dat dit topic vol komt en naar de catacomben van het Fok! servertje verhuisd...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik dwing niemand hoor![]()
tenzij ze dat lekker vinden natuurlijk
En fokken studeert wel goed??quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
ik ignore iedereen ff... dat studeert beter...
Maar het was zo leuk... ooit... (zelf niet eens zo heel lang geleden)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:10 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat dit topic vol komt en naar de catacomben van het Fok! servertje verhuisd...
En toen kwam ik en werd het stilquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar het was zo leuk... ooit... (zelf niet eens zo heel lang geleden)
Dus jij bent niet geil?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:13 schreef PieterCK het volgende:
[..]
En toen kwam ik en werd het stil
Goed hequote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:16 schreef oegaboega het volgende:
zal ik anders ff neerzetten wat ik gisteravond naar een hele lekkere leuke meid heb gestuurd?? (sms is dat dan hea)
Ehmquote:
Moet je zelf uitmaken, ik vind het niets met een kind in huis...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:45 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Moet daar je zoontje voor het huis uit zijn dan?
Dan hoop ik voor jou maar dat 'ie vaak uit logeren gaatDe kids zijn hier gelukkig geen obstakel voor "een beetje lekkere rondwipperij".
Uh...weleens gehoord van een babyfoon waardoor je het hoort zodra je kind wakker is en/of uit bed komt?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik ga geen andere mensen in mijn huis laten voor seks als mijn kind thuis is, stel je voor dat hij wakker wordt en naar beneden komt omdat hij een enge droom heeft gehad ofzo, of gewoon uit nieuwschierigheid omdat hij mensen hoort, lijkt me heel prettig als hij daar zijn papa en mama druk bezig ziet met andere mensen, serieus, is in mijn ogen alles behalve wenselijk....
Die dingen hou ik gaarne gescheiden van elkaar...
ongelovelijk...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:43 schreef erodome het volgende:
Rondwipperij staat voor mij gelijk aan anderen neuken, voor gewone seks tussen mij en mijn man hoeft mijn kind niet weg...
Ja, dat realiseerde ik me dus onder het tikkenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:43 schreef erodome het volgende:
Rondwipperij staat voor mij gelijk aan anderen neuken,
off topicquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:11 schreef erodome het volgende:
[..]
....
Maar we wilden ook graag uit en bij parenclubs hebben ze geen oppascentrale
da's ook zonde....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:12 schreef PieterCK het volgende:
Mogguh
Nope rustig weekeinde, laatste paar weken al aan het vliegen geweest en regelen
En volgende week huisje dus dan daar druk klussen...
Dit weekeinde heeeeeeel veeel bankhangen
Nee dat is lekker ontspannenquote:
Nope en jij moet leren en niet Fok!kenquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:10 schreef Ulreazj het volgende:
Dit weekend ff na Deventer en H'sum. FF wat uh geile dingen doen
niksquote:
Ja maar zet dan niet van die kansloze antwoorden neerquote:
Zit je dan niet zo nutteloos te ergeren huilie.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:40 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ja maar zet dan niet van die kansloze antwoorden neer![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:59 schreef oegaboega het volgende:
had wel wat anders verwacht van een geilheidstopic.. Dit is meer een grote spamheidstopic.. jezus.. niks geils aan hier
Was "vroeger" wel eens anders he Gutje?!quote:
"Vroegah" was altijd alles beter toch???quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Was "vroeger" wel eens anders he Gutje?!![]()
Jij weet gelukkig hoe het werkelijk is..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Ach ja... die goeie geile tijd... zucht....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Jij weet gelukkig hoe het werkelijk is..
Hallo..zo lijkt het net of alleen ik de geilheid hier kon maken...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ach ja... die goeie geile tijd... zucht....
Melismay is 1 van je neukertjes dusquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Jij weet gelukkig hoe het werkelijk is..
I wish.....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:47 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Melismay is 1 van je neukertjes dus![]()
Hhhm hoezo I wish??quote:
Tja..dat zijn prive zakenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm hoezo I wish??
Fotoboek gezien??
heyyy meisje melisquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Tuuuuuurlijk....jij...jij kon allesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:46 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hallo..zo lijkt het net of alleen ik de geilheid hier kon maken...![]()
Nee, zo was t niet bedoeld... Ik bedoelde gewoon... toen iedereen nog geil was...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:46 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hallo..zo lijkt het net of alleen ik de geilheid hier kon maken...![]()
pardon?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:47 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Melismay is 1 van je neukertjes dus![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm hoezo I wish??
Fotoboek gezien??
Ik ben nog altijd geil..alleen niet meer in dit topic...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee, zo was t niet bedoeld... Ik bedoelde gewoon... toen iedereen nog geil was...
* Mokster kreeg daar altijd heel veel kriebels van...
Ik laat me niet zo maar beledigen door jou! Weet je nog dat je me ooit nog vroeg of ik wilde zien hoe je je aan het omkleden was?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm hoezo I wish??
Fotoboek gezien??
Moet jij niet hard aan het leren zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee, zo was t niet bedoeld... Ik bedoelde gewoon... toen iedereen nog geil was...
* Mokster kreeg daar altijd heel veel kriebels van...
Hey scheet, alles goed?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:54 schreef Sannetie het volgende:
[..]
heyyy meisje melisdas lang gelee
quote:
Ja, maar zat ff te lezen en wilde ff reageren.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:05 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Moet jij niet hard aan het leren zijn![]()
![]()
Ik DOE aardig......quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja, maar zat ff te lezen en wilde ff reageren.
Kan je nou noooooit eens een keer gewoon aardig doen tegen mensen?????
Ik bedoelde mezelf niet mop... Maar die lelijke opmerking over Melismay...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:14 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik DOE aardig......
Daarnaast denk ik aan jou hoor, JIJ moet je examens halen, niet ik
btw, ben oom geworden vrijdag....
Had tie net gezwommen danquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik laat me niet zo maar beledigen door jou! Weet je nog dat je me ooit nog vroeg of ik wilde zien hoe je je aan het omkleden was?![]()
dat was een vluggertjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:07 schreef melismay het volgende:
[..]Je bent een lieverd
En nu ben ik weer weg hier!
wat sneu voor je nichtje of neefje...jouw als oomquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:14 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik DOE aardig......
Daarnaast denk ik aan jou hoor, JIJ moet je examens halen, niet ik
btw, ben oom geworden vrijdag....
ho hoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik bedoelde mezelf niet mop... Maar die lelijke opmerking over Melismay...
wat now?quote:
Huh Explain????quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:24 schreef Sannetie het volgende:
* Sannetie heeft ff gespiekt in pieterck zn gegevens....heel logisch die antwoorden, kan ook niet anders![]()
![]()
Hhm doeiquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:25 schreef Sannetie het volgende:
[..]
wat now?..ksnap er helemaaaaal nix van ..ga wel weg
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik laat me niet zo maar beledigen door jou! Weet je nog dat je me ooit nog vroeg of ik wilde zien hoe je je aan het omkleden was?![]()
Vooral als je GEEN webcam hebtquote:
Ah u is blondtdtdtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:33 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Vooral als je GEEN webcam hebt![]()
Huh hoezo dat???quote:
Ja dus..quote:
Zal wel aan mij liggen, maar dit gelul snap ik ff niet..quote:
Later. Hou 'm in de broek he.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:25 schreef Sannetie het volgende:
[..]
wat now?..ksnap er helemaaaaal nix van ..ga wel weg
![]()
You are the only one, sorry...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:00 schreef razorfish69 het volgende:
Goed topic dit!![]()
Maar is er hier nog iemand geil of ben ik weer de enige?
Nee hoor...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:02 schreef PieterCK het volgende:
[..]
You are the only one, sorry...
hup leren jijquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:28 schreef Mokster het volgende:
Da's wel leuk... Dat iedereen fijn naar elkaar zwaait enzo... maarreh...
nu tijd voor het serieuzere neukwerk natuurlijk![]()
quote:
Prima, maar... dames gaan voor...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:28 schreef Mokster het volgende:
Da's wel leuk... Dat iedereen fijn naar elkaar zwaait enzo... maarreh...
nu tijd voor het serieuzere neukwerk natuurlijk![]()
Of dat je nog een beetje / beetje erg / beetje heel erg / geil bent op het moment...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:39 schreef allbabes het volgende:
waar gaat het over?
helpt!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:42 schreef Gutteguttegut het volgende:
VMZIEVBP
vol maak zodat ik er vanaf ben post
![]()
Ik start weer eens een topic hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:06 schreef Sannetie het volgende:
sjeempie is tie nog niet vol...kan maar niet snel genoeg zijn...ongeluks nummer is het ...daar ligt ut aan![]()
wie, wat moet ik in mn broek houden?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:45 schreef timbob het volgende:
[..]
OH!
dat zag ik!
jij ging niet meer fokken!
stiekemerd.
That's me!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:47 schreef timbob het volgende:
[..]
hihi
ja, nu een beetje de onschuld zelfe spelen he
Duh..Geil = Geil..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:47 schreef allbabes het volgende:
maaar geil is dat echt geil of cybergeil of is cybergeil echt geil?
geen brownies voor jou de volgende keerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
That's me!!![]()
voor het goeie doel. om Gut te helpen
Oe..brownies...geil..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:48 schreef timbob het volgende:
[..]
geen brownies voor jou de volgende keer
Tsssss....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:48 schreef timbob het volgende:
[..]
geen brownies voor jou de volgende keer
samen bakkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsssss....![]()
en nee... ik loop niet leeg![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:52 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik heb slagroom
Wie heeft het over brownies?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:53 schreef timbob het volgende:
[..]
slagroom moet niet op brownies joh.
weetje niks.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:55 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Wie heeft het over brownies?
* Gutteguttegut gaat dan een slagroom taart bakken
Ook lekker!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:55 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Wie heeft het over brownies?
* Gutteguttegut gaat dan een slagroom taart bakken
Bijna vol...quote:
Dag Gut!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:56 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Bijna vol...![]()
En nu moet ik net weg....
* Gutteguttegut gaat naar huis...fotos halen..hoop ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |