quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik laat me niet zo maar beledigen door jou! Weet je nog dat je me ooit nog vroeg of ik wilde zien hoe je je aan het omkleden was?![]()
Vooral als je GEEN webcam hebtquote:
Ah u is blondtdtdtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:33 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Vooral als je GEEN webcam hebt![]()
Huh hoezo dat???quote:
Ja dus..quote:
Zal wel aan mij liggen, maar dit gelul snap ik ff niet..quote:
Later. Hou 'm in de broek he.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:25 schreef Sannetie het volgende:
[..]
wat now?..ksnap er helemaaaaal nix van ..ga wel weg
![]()
You are the only one, sorry...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:00 schreef razorfish69 het volgende:
Goed topic dit!![]()
Maar is er hier nog iemand geil of ben ik weer de enige?
Nee hoor...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:02 schreef PieterCK het volgende:
[..]
You are the only one, sorry...
hup leren jijquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:28 schreef Mokster het volgende:
Da's wel leuk... Dat iedereen fijn naar elkaar zwaait enzo... maarreh...
nu tijd voor het serieuzere neukwerk natuurlijk![]()
quote:
Prima, maar... dames gaan voor...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:28 schreef Mokster het volgende:
Da's wel leuk... Dat iedereen fijn naar elkaar zwaait enzo... maarreh...
nu tijd voor het serieuzere neukwerk natuurlijk![]()
Of dat je nog een beetje / beetje erg / beetje heel erg / geil bent op het moment...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:39 schreef allbabes het volgende:
waar gaat het over?
helpt!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:42 schreef Gutteguttegut het volgende:
VMZIEVBP
vol maak zodat ik er vanaf ben post
![]()
Ik start weer eens een topic hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:06 schreef Sannetie het volgende:
sjeempie is tie nog niet vol...kan maar niet snel genoeg zijn...ongeluks nummer is het ...daar ligt ut aan![]()
wie, wat moet ik in mn broek houden?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:45 schreef timbob het volgende:
[..]
OH!
dat zag ik!
jij ging niet meer fokken!
stiekemerd.
That's me!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:47 schreef timbob het volgende:
[..]
hihi
ja, nu een beetje de onschuld zelfe spelen he
Duh..Geil = Geil..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:47 schreef allbabes het volgende:
maaar geil is dat echt geil of cybergeil of is cybergeil echt geil?
geen brownies voor jou de volgende keerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
That's me!!![]()
voor het goeie doel. om Gut te helpen
Oe..brownies...geil..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:48 schreef timbob het volgende:
[..]
geen brownies voor jou de volgende keer
Tsssss....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:48 schreef timbob het volgende:
[..]
geen brownies voor jou de volgende keer
samen bakkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsssss....![]()
en nee... ik loop niet leeg![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:52 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik heb slagroom
Wie heeft het over brownies?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:53 schreef timbob het volgende:
[..]
slagroom moet niet op brownies joh.
weetje niks.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:55 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Wie heeft het over brownies?
* Gutteguttegut gaat dan een slagroom taart bakken
Ook lekker!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:55 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Wie heeft het over brownies?
* Gutteguttegut gaat dan een slagroom taart bakken
Bijna vol...quote:
Dag Gut!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:56 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Bijna vol...![]()
En nu moet ik net weg....
* Gutteguttegut gaat naar huis...fotos halen..hoop ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |