hihi.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:38 schreef Mokster het volgende:
* Zucht.... gaat maar weer met zichzelf spelen...
ja want met de mensen die alleen maar mogguh zeggen schiet je ook niet veel opquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:38 schreef Mokster het volgende:
* Zucht.... gaat maar weer met zichzelf spelen...
Geloof ook niet dat ik dat ooit heb gevraagd...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 07:46 schreef PieterCK het volgende:
Mogguh...
En mokster weet dat ik toch nooit langs ga komen
* PieterCK noteerd dat hij hier liever ook niet meer welkom is...
Nope ben te oud hequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat ik dat ooit heb gevraagd...
Je kunt toch ook jezelf een handje helpen? Dat is ook sex hoor...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:11 schreef Talietje het volgende:! mijn hormoontjes moeten zich weer flink gaan opkroppen... de komende zwei wochen...
geen sex
Met iemand anders is veeeeeel leuker!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:04 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Je kunt toch ook jezelf een handje helpen? Dat is ook sex hoor...
Ow, zeker wel! Ik zal de laatste zijn die dat zal ontkennen... Maar in geval van 'nood'...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Met iemand anders is veeeeeel leuker!
Zie mijn post van gisteravond..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:19 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ow, zeker wel! Ik zal de laatste zijn die dat zal ontkennen... Maar in geval van 'nood'...![]()
Als iedereen in deze wereld gewoon wat meer rondwipte was het hier veeeel leuker!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:30 schreef erodome het volgende:
Bijna weekend, morgen gaat kleine man logeren bij opa en oma en zijn we kindloos, hell yeah!!!!!
Weet nog niet wat we gaan doen, maar geil gaat het zeker worden, het is hoog tijd voor een beetje lekkere rondwipperij
Inderdaad!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als iedereen in deze wereld gewoon wat meer rondwipte was het hier veeeel leuker!!![]()
Moet daar je zoontje voor het huis uit zijn dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:30 schreef erodome het volgende:
Bijna weekend, morgen gaat kleine man logeren bij opa en oma en zijn we kindloos, hell yeah!!!!!
Weet nog niet wat we gaan doen, maar geil gaat het zeker worden, het is hoog tijd voor een beetje lekkere rondwipperij
nopequote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:04 schreef Mokster het volgende:
Er is gewoon echt helemaal niemand meer geil he?![]()
Ships..moet dat nou..was dit topic eindelijk uit mn active lijstje staat ie eropeens weer inquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:04 schreef Mokster het volgende:
Er is gewoon echt helemaal niemand meer geil he?![]()
Ik dwing niemand hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ships..moet dat nou..was dit topic eindelijk uit mn active lijstje staat ie eropeens weer in![]()
ik ignore iedereen ff... dat studeert beter...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:07 schreef PieterCK het volgende:
[..]
nopeen jij niet online op msn of ik sta op ignore
Het wordt tijd dat dit topic vol komt en naar de catacomben van het Fok! servertje verhuisd...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik dwing niemand hoor![]()
tenzij ze dat lekker vinden natuurlijk
En fokken studeert wel goed??quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
ik ignore iedereen ff... dat studeert beter...
Maar het was zo leuk... ooit... (zelf niet eens zo heel lang geleden)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:10 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat dit topic vol komt en naar de catacomben van het Fok! servertje verhuisd...
En toen kwam ik en werd het stilquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar het was zo leuk... ooit... (zelf niet eens zo heel lang geleden)
Dus jij bent niet geil?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:13 schreef PieterCK het volgende:
[..]
En toen kwam ik en werd het stil
Goed hequote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:16 schreef oegaboega het volgende:
zal ik anders ff neerzetten wat ik gisteravond naar een hele lekkere leuke meid heb gestuurd?? (sms is dat dan hea)
Ehmquote:
Moet je zelf uitmaken, ik vind het niets met een kind in huis...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:45 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Moet daar je zoontje voor het huis uit zijn dan?
Dan hoop ik voor jou maar dat 'ie vaak uit logeren gaatDe kids zijn hier gelukkig geen obstakel voor "een beetje lekkere rondwipperij".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |