Uh...weleens gehoord van een babyfoon waardoor je het hoort zodra je kind wakker is en/of uit bed komt?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik ga geen andere mensen in mijn huis laten voor seks als mijn kind thuis is, stel je voor dat hij wakker wordt en naar beneden komt omdat hij een enge droom heeft gehad ofzo, of gewoon uit nieuwschierigheid omdat hij mensen hoort, lijkt me heel prettig als hij daar zijn papa en mama druk bezig ziet met andere mensen, serieus, is in mijn ogen alles behalve wenselijk....
Die dingen hou ik gaarne gescheiden van elkaar...
ongelovelijk...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:43 schreef erodome het volgende:
Rondwipperij staat voor mij gelijk aan anderen neuken, voor gewone seks tussen mij en mijn man hoeft mijn kind niet weg...
Ja, dat realiseerde ik me dus onder het tikkenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:43 schreef erodome het volgende:
Rondwipperij staat voor mij gelijk aan anderen neuken,
off topicquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:11 schreef erodome het volgende:
[..]
....
Maar we wilden ook graag uit en bij parenclubs hebben ze geen oppascentrale
da's ook zonde....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:12 schreef PieterCK het volgende:
Mogguh
Nope rustig weekeinde, laatste paar weken al aan het vliegen geweest en regelen
En volgende week huisje dus dan daar druk klussen...
Dit weekeinde heeeeeeel veeel bankhangen
Nee dat is lekker ontspannenquote:
Nope en jij moet leren en niet Fok!kenquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:10 schreef Ulreazj het volgende:
Dit weekend ff na Deventer en H'sum. FF wat uh geile dingen doen
niksquote:
Ja maar zet dan niet van die kansloze antwoorden neerquote:
Zit je dan niet zo nutteloos te ergeren huilie.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:40 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ja maar zet dan niet van die kansloze antwoorden neer![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:59 schreef oegaboega het volgende:
had wel wat anders verwacht van een geilheidstopic.. Dit is meer een grote spamheidstopic.. jezus.. niks geils aan hier
Was "vroeger" wel eens anders he Gutje?!quote:
"Vroegah" was altijd alles beter toch???quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Was "vroeger" wel eens anders he Gutje?!![]()
Jij weet gelukkig hoe het werkelijk is..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Was "vroeger" wel eens anders he Gutje?!![]()
Ach ja... die goeie geile tijd... zucht....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Jij weet gelukkig hoe het werkelijk is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |