Blij!!!!quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:50 schreef timbob het volgende:
[..]
mijn muze, hoe kan ik nou kwaad op jou blijven
On behalf of my gender, I take offense to that remark.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:39 schreef Mokster het volgende:
Mannen van tegenwoordig.... Fantasie ho maar![]()
benieuwd hoe dit af gaat lopen... lurkt lekker verder
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:53 schreef Averon het volgende:
[..]
On behalf of my gender, I take offense to that remark.
Wij mannen hebben een levendige, rijke en vaak niet voor publicatie geschikt fantasie leven.
Dank u.
Is de werkelijkheid zo heftig bij jouquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:49 schreef Averon het volgende:
Ach ik zet liever mijn fantasy neer dan mijn werkelijkheid
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:51 schreef Rooie_Zita het volgende:
Ik drop gewoon nog even binnen om te zeggen dat ik hem eindelijk nog eens gezien heb, een paar keer zelfs en dat het geweldig was!Want more!
Wel, sommige zouden het heftig noemen. Maar ik noem het ook private. Niet iedereen hoeft alles te weten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:23 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Is de werkelijkheid zo heftig bij jou??
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:35 schreef Averon het volgende:
Sight, another fuckless day
Ook mogguhquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:35 schreef Averon het volgende:
yep.... just one more day..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:35 schreef Averon het volgende:
Zo klinkt alsof het een enge ziekte is...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:00 schreef Panthera1984 het volgende:
*meldt*
een beetje offtopic, maar wel over geilheid; als er meer mensen met je flirten, wordt het geilheidssyndroom dan ook opgewekt?
Ik heb het idee van wel.
Spannendquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:27 schreef Averon het volgende:
Real life flirten kan zeer opwinded zijn.
Dan is eigenlijk (bedenk ik me nu even) het hele flirten voor niets. Het idee van flirten oogcontact e.d. is volgens mij dat je de ander opwindt, of iig intresse wekt, om tot coitus over te gaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:21 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Zo klinkt alsof het een enge ziekte is...![]()
Maar van flirten wordt ik niet geil...ook niet als het er 10+ zijn..
Zo zie je maar dat iedereen het anders beleefd....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:30 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Dan is eigenlijk (bedenk ik me nu even) het hele flirten voor niets. Het idee van flirten oogcontact e.d. is volgens mij dat je de ander opwindt, of iig intresse wekt, om tot coitus over te gaan.
Ook weer dus een andere opvattingquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:55 schreef PieterCK het volgende:
Wat ik "gewoon" praten vind met vrouwen vinden andere weer flirten.
even de hand of handen vastpakken arm om de middel etc zie ik niet als flirten...
Daar was je nog niet achter?quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar was je nog niet achter?trouwens
Mogguhquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:54 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft weer erge zin in het weekend
The story of my life...na 02.00 uur slapen en dan om 07.30 mn bed weer uit rollen...internet is ook veel te leuk/gezellig...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:05 schreef PieterCK het volgende:
Niet fijn als het de nacht ervoor 1 uur was en wel de volgende ochtend om 8 uur kantoor zitten is :S
Internet?? De kroegquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:15 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
The story of my life...na 02.00 uur slapen en dan om 07.30 mn bed weer uit rollen...internet is ook veel te leuk/gezellig...
![]()
Door de weeks internet tot zon 2-3 uur snachts...quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:15 schreef Averon het volgende:
Niet tot te vroeg, je moet ook een keer naar een huis ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |