Heeeeerlijk nummerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:50 schreef Averon het volgende:de klassieker, your house or mine, blijft klassiek om een reden
Ook veinquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:00 schreef Averon het volgende:
En sinds ik een huis heb gekocht bezig ik graag een andere klassieker als iets thuis goed lukt :
MY HOUSE !
Tja, als Atheist moet ik dan wel overschakelen op het subtiele Imagine, ook zeer goed te doen op de achtergrond bij de wat tedere sex.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:06 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ook vein
Ik draai dan altijd "The House Of God"![]()
* Doet denken aan Unreal toen ik dat toendertijd nog speeldequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:00 schreef Averon het volgende:
En sinds ik een huis heb gekocht bezig ik graag een andere klassieker als iets thuis goed lukt :
MY HOUSE !
Inderdaad !quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:14 schreef jackson het volgende:
[..]
* Doet denken aan Unreal toen ik dat toendertijd nog speelde
Arme jij, doe je zo'n melding blijft het vervolgens angstvallig stil...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:18 schreef razorfish69 het volgende:
* razorfish69 is in een stoute bui...
Jajaquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Arme jij, doe je zo'n melding blijft het vervolgens angstvallig stil...
Groetjes, een surfende Fok!-ster die voor het eerst hier overheen surfde![]()
Ooh en ik deed al zo mijn best om het niet dubbelzinnig over te laten komen. Mislukt dusquote:
Zo doorzichtigquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:57 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ooh en ik deed al zo mijn best om het niet dubbelzinnig over te laten komen. Mislukt dus![]()
![]()
ik meldt het niet eens meer...quote:
Hmmm...en ik was nog niet eens geil hooguit in een "ondeugende bui" en in the mood om geil te worden!quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:59 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen om geil te zijn hoor![]()
Ja, beetje jammer.... en ik ben alweer (of nog steeds) in een stoute bui....quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Arme jij, doe je zo'n melding blijft het vervolgens angstvallig stil...
Groetjes, een surfende Fok!-ster die voor het eerst hier overheen surfde![]()
Nee hoor...quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:53 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer.... en ik ben alweer (of nog steeds) in een stoute bui....![]()
Ik ben toch niet de enige he?
u is liefquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee hoor...
Alleen verkeerde tijdstip... weer eens...
Hihi...quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:25 schreef timbob het volgende:
[..]
Alweer?
en dan zeggen dat ik onverzadigbaar ben!
Huh??? En man die vraagt "Alweer?" als hem gevraagd wordt te neuken? Amai...quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:25 schreef timbob het volgende:
[..]
Alweer?
en dan zeggen dat ik onverzadigbaar ben!
Hhhm hijmoet maar willen als jij wil..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:13 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Huh??? En man die vraagt "Alweer?" als hem gevraagd wordt te neuken? Amai...![]()
De dag dat mijn man zo reageert ga ik scheiden![]()
Nee, ik wil niet 7*24.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:15 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm hijmoet maar willen als jij wil..
hopelijk wil jij dan niet 7 * 24.....
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:04 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet 7*24.
Ja, hij wil altijd als ik wil.
Nee, ik wil niet 1x per maand...(of jaar of week)
haha dat hoeft ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:46 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Pfff...zometeen ga ik nog blozen ofzo...
Oooh gelukkigquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:56 schreef PieterCK het volgende:
[..]
haha dat hoeft ook weer niet hoor
No Problemo, hooguitjammer dat je geen foto hebtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oooh gelukkig![]()
Ach, ben allang blij dat het niet ál te dubbelzinnig werd opgevat![]()
Tjaaaa....ik doe graag verschrikkelijk mysterieusquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:18 schreef PieterCK het volgende:
[..]
No Problemo, hooguitjammer dat je geen foto hebt
Dat zou ook nog kunnen natuurlijk. Zelf vind ik bij tijd en wijle van wel, mijn man is het daar nooit mee eens. Het valt over het algemeen wel mee denk ik. Maar ja, daar kom jij niet achter...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:21 schreef PieterCK het volgende:
Hahaha ken of gewoon te lelijk voor woorden??
quote:
Nope gelukkig niet maar het was ook meer als vraag gesteld..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen natuurlijk. Zelf vind ik bij tijd en wijle van wel, mijn man is het daar nooit mee eens. Het valt over het algemeen wel mee denk ik. Maar ja, daar kom jij niet achter...![]()
Een indirecte vraag bedoel je?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:22 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nope gelukkig niet maar het was ook meer als vraag gesteld..
Beetje directe vraag maar goed een vraag is een vraag
ja idd... ben je even een paar weken op vakantie is het topic gruwelijk verneukt.... net als de slowchat BTW ahemquote:
* Talietje trekt Guttegut aan zn kraag meequote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:20 schreef Gutteguttegut het volgende:
* Gutteguttegut heeft de rol van lurker aangenomen....
Waaaaaat???quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:20 schreef Gutteguttegut het volgende:
* Gutteguttegut heeft de rol van lurker aangenomen....
Ow shit... niet goed opgelet... Jij was m al aan het straffenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:23 schreef Talietje het volgende:
[..]
* Talietje trekt Guttegut aan zn kraag mee
nooo save het topic god damnitmoet het WEEER in een diepe afgrond zakken soms!?!?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |