Heeeeerlijk nummerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:50 schreef Averon het volgende:de klassieker, your house or mine, blijft klassiek om een reden
Ook veinquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:00 schreef Averon het volgende:
En sinds ik een huis heb gekocht bezig ik graag een andere klassieker als iets thuis goed lukt :
MY HOUSE !
Tja, als Atheist moet ik dan wel overschakelen op het subtiele Imagine, ook zeer goed te doen op de achtergrond bij de wat tedere sex.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:06 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ook vein
Ik draai dan altijd "The House Of God"![]()
* Doet denken aan Unreal toen ik dat toendertijd nog speeldequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:00 schreef Averon het volgende:
En sinds ik een huis heb gekocht bezig ik graag een andere klassieker als iets thuis goed lukt :
MY HOUSE !
Inderdaad !quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:14 schreef jackson het volgende:
[..]
* Doet denken aan Unreal toen ik dat toendertijd nog speelde
Arme jij, doe je zo'n melding blijft het vervolgens angstvallig stil...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:18 schreef razorfish69 het volgende:
* razorfish69 is in een stoute bui...
Jajaquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Arme jij, doe je zo'n melding blijft het vervolgens angstvallig stil...
Groetjes, een surfende Fok!-ster die voor het eerst hier overheen surfde![]()
Ooh en ik deed al zo mijn best om het niet dubbelzinnig over te laten komen. Mislukt dusquote:
Zo doorzichtigquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:57 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ooh en ik deed al zo mijn best om het niet dubbelzinnig over te laten komen. Mislukt dus![]()
![]()
ik meldt het niet eens meer...quote:
Hmmm...en ik was nog niet eens geil hooguit in een "ondeugende bui" en in the mood om geil te worden!quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:59 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen om geil te zijn hoor![]()
Ja, beetje jammer.... en ik ben alweer (of nog steeds) in een stoute bui....quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Arme jij, doe je zo'n melding blijft het vervolgens angstvallig stil...
Groetjes, een surfende Fok!-ster die voor het eerst hier overheen surfde![]()
Nee hoor...quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:53 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer.... en ik ben alweer (of nog steeds) in een stoute bui....![]()
Ik ben toch niet de enige he?
u is liefquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee hoor...
Alleen verkeerde tijdstip... weer eens...
Hihi...quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:25 schreef timbob het volgende:
[..]
Alweer?
en dan zeggen dat ik onverzadigbaar ben!
Huh??? En man die vraagt "Alweer?" als hem gevraagd wordt te neuken? Amai...quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:25 schreef timbob het volgende:
[..]
Alweer?
en dan zeggen dat ik onverzadigbaar ben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |