Hallo..zo lijkt het net of alleen ik de geilheid hier kon maken...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ach ja... die goeie geile tijd... zucht....
Melismay is 1 van je neukertjes dusquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Jij weet gelukkig hoe het werkelijk is..
I wish.....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:47 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Melismay is 1 van je neukertjes dus![]()
Hhhm hoezo I wish??quote:
Tja..dat zijn prive zakenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm hoezo I wish??
Fotoboek gezien??
heyyy meisje melisquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Was "vroeger" wel eens anders he Gutje?!![]()
Tuuuuuurlijk....jij...jij kon allesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:46 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hallo..zo lijkt het net of alleen ik de geilheid hier kon maken...![]()
Nee, zo was t niet bedoeld... Ik bedoelde gewoon... toen iedereen nog geil was...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:46 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hallo..zo lijkt het net of alleen ik de geilheid hier kon maken...![]()
pardon?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:47 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Melismay is 1 van je neukertjes dus![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm hoezo I wish??
Fotoboek gezien??
Ik ben nog altijd geil..alleen niet meer in dit topic...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee, zo was t niet bedoeld... Ik bedoelde gewoon... toen iedereen nog geil was...
* Mokster kreeg daar altijd heel veel kriebels van...
Ik laat me niet zo maar beledigen door jou! Weet je nog dat je me ooit nog vroeg of ik wilde zien hoe je je aan het omkleden was?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm hoezo I wish??
Fotoboek gezien??
Moet jij niet hard aan het leren zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee, zo was t niet bedoeld... Ik bedoelde gewoon... toen iedereen nog geil was...
* Mokster kreeg daar altijd heel veel kriebels van...
Hey scheet, alles goed?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:54 schreef Sannetie het volgende:
[..]
heyyy meisje melisdas lang gelee
quote:
Ja, maar zat ff te lezen en wilde ff reageren.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:05 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Moet jij niet hard aan het leren zijn![]()
![]()
Ik DOE aardig......quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja, maar zat ff te lezen en wilde ff reageren.
Kan je nou noooooit eens een keer gewoon aardig doen tegen mensen?????
Ik bedoelde mezelf niet mop... Maar die lelijke opmerking over Melismay...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:14 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik DOE aardig......
Daarnaast denk ik aan jou hoor, JIJ moet je examens halen, niet ik
btw, ben oom geworden vrijdag....
Had tie net gezwommen danquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik laat me niet zo maar beledigen door jou! Weet je nog dat je me ooit nog vroeg of ik wilde zien hoe je je aan het omkleden was?![]()
dat was een vluggertjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:07 schreef melismay het volgende:
[..]Je bent een lieverd
En nu ben ik weer weg hier!
wat sneu voor je nichtje of neefje...jouw als oomquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:14 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik DOE aardig......
Daarnaast denk ik aan jou hoor, JIJ moet je examens halen, niet ik
btw, ben oom geworden vrijdag....
ho hoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik bedoelde mezelf niet mop... Maar die lelijke opmerking over Melismay...
wat now?quote:
Huh Explain????quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:24 schreef Sannetie het volgende:
* Sannetie heeft ff gespiekt in pieterck zn gegevens....heel logisch die antwoorden, kan ook niet anders![]()
![]()
Hhm doeiquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:25 schreef Sannetie het volgende:
[..]
wat now?..ksnap er helemaaaaal nix van ..ga wel weg
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |