abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 augustus 2005 @ 02:40:47 #1
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_29479620
De verkiezing zijn nog een jaar of 2 weg maar die zijn zo voorbij, dus is het wel interessant om het stemgedrag van mensen te peilen. In dit specifieke geval ben ik benieuwd wie er op Geert Wilders stemmen maar vooral ook waarom. Wat spreekt je nou zo aan wat betreft zijn punten? En voor de PVDA-Sp-GL etc-stemmers die hier ook ongetwijfeld hun mening geven, waarom stemmen jullie niet op Geert Wilders?

TS begint: voornaamste redenen om op Geert Wilders te stemmen:

- Three strikes your'e out (geweldsdelicten)
- Verwijdering uit de samenleving van criminele eh... pigmenterwijs beter bedeelde medelanders van mediterraine afkomst (politiek correct genoeg?)
- verkleining van ambtenaren apparaat
- verlagen van de belastingen
  zondag 7 augustus 2005 @ 03:04:55 #2
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_29479968
Ik zou op hem stemmen omdat hij een drastische verkleining van de overheid voorstaat. Ik zou echter niet voor hem stemmen omdat hij naar mijn smaak wat te reactionair is en enigszins discriminatoir overkomt. Maar goed, ik zie wel rond verkiezingstijd als de plannen gepresenteerd zijn.
pi_29480111
-edit-
Onnodig

[ Bericht 92% gewijzigd door Sidekick op 07-08-2005 12:40:26 ]
Nothing to see here, carry on
pi_29480151
weet je ikmag dan wel stronkshalevol zat zijn ik stem nog niet op die tuup. veel te populistisch me dunkt (hik)

pfffff (hik)
pi_29480164
Ik stem niet op Geert Wilders omdat de standpunten van de FNP en de SP me meer nabij liggen dan die van Geert. Simpel zat toch?
pi_29480210
Ik ben geen Nederlander, en ik kan dus niet op Geert Wilders stemmen.

Mocht ik een Nederlander zijn, dan zou ik nochtans nog steeds niet op Geert Wilders stemmen, om dezelfde reden waarom ik niet op Filip De Winter of het Vlaams Blok/Belang stem: de "gematigde" punten van iemand als De Winter of Wilders kunnen evengoed uitgevoerd worden door de traditionele partijen (en dat is volgens mij voldoende), terwijl de "extremere" punten uit het programma volgens mij compleet not done zijn en niet toelaatbaar in een democratische samenleving.
  zondag 7 augustus 2005 @ 03:27:47 #7
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_29480234
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 03:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik stem niet op Geert Wilders omdat de standpunten van de FNP en de SP me meer nabij liggen dan die van Geert. Simpel zat toch?
Dus blijven pappen en nathouden?
pi_29480242
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 03:27 schreef Choumacher het volgende:

[..]

Waar heb jij het over?
pi_29480249
Ïk zou eventueel op hem stemmen vanwege zijn plannen om te overheid eindelijk eens terug te dringen. Maar aangezien dat geen specifiek stadpunt is van de groep Geert, en hij ook wel wat punten heeft waarmee ik het niet eens ben, stem ik waarschijnlijk op de LP.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_29483105
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 03:27 schreef Choumacher het volgende:

[..]

Zullen we vanaf nu niet meer dit soort cliches gebruiken maar zeggen wat we daarmee bedoelen?
pi_29483255
Ik snap niet dat mensen kunnen zeggen dat ze op hem gaan stemmen, zonder uberhaupt te weten met welke mensen hij op 1 lijst komt te staan.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_29483275
Ik gok dat verkiezingen nog maand of twee weg zijn; na het falen van de overheid na een terroristische aanslag binnen een maand; en dan nog een maand om verkiezingen te organiseren.
pi_29483335
Ik stem niet op hem omdat ik nog geen punt van hem ben tegen gekomen waar ik het mee eens ben of dat ik relevant of interessant vindt of dat een goede uitwerking heeft of dat niet ook al door andere partijen op de agenda is gezet.

Het is veel van hetzelfde in een wat radicaler en populistischer jasje.
  zondag 7 augustus 2005 @ 11:51:24 #14
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29483398
Ik doe altijd iene miene mutte bij het stemmen. Nog even afwachten of het Wilders wordt dus.
  zondag 7 augustus 2005 @ 12:37:28 #15
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29484208
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 03:28 schreef heiden6 het volgende:
Ïk zou eventueel op hem stemmen vanwege zijn plannen om te overheid eindelijk eens terug te dringen. Maar aangezien dat geen specifiek stadpunt is van de groep Geert, en hij ook wel wat punten heeft waarmee ik het niet eens ben, stem ik waarschijnlijk op de LP.
Op wat voor punten ben je het niet met hem eens?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29484232
Ik zie tegen die tijd wel of ik mijn stem ga uitbrengen en op wie.
pi_29487183
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 12:37 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Op wat voor punten ben je het niet met hem eens?
Zijn mening over Turkije en de EU, zijn standpunten over 'terorrismebestrijding' enerzijds en privacy en andere vrijheden anderzijds, rare regeltjes als "Het is de overheid alleen toegestaan een nieuwe regel in te voeren indien er tegelijkertijd twee worden afgeschaft", en zijn continue gejank over alles wat islamitisch is. Om maar eens wat te noemen. Hij is conservatief, ik ben libertariër; er zijn raakvlakken, maar meer niet. Ik zou wel eerder op Wilders stemmen dan op de SP, de PvdA of GL.
pi_29487749
Zijn idee om de overheid te verkleinen vind ik zo slecht niet, maar ik heb het idee dat dit plan dhr Wilders het minst goed kan uitvoeren.

Welke partijen hebben ook het idee de overheid te verkleinen en op wat voor manier willen ze dit waarmaken? Graag wat beter en dieper doordacht dan dhr Wilders aub.
pi_29488780
Ik wil eerst zien wie er nog meer op zijn lijst komen en wat zijn daadwerkelijke partijprogramma is.
Beetje voorbarig om nu al te zeggen of ik eventueel op hem zou stemmen.

Ik ben na het lpf debacle wel een beetje sceptisch over nieuwe partijen.
  zondag 7 augustus 2005 @ 20:11:44 #20
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29490833
- nee tegen de toetreding van de hunnen (pardon turken) tot de EU
- lagere/eenvoudigere belastingen
- afschaffen ontwikkelingshulp
- duidelijk nee tegen moeslims en de multikulti shit

ik ga vrijwel zeker op hem stemmen.

[ Bericht 8% gewijzigd door McCarthy op 07-08-2005 20:21:30 ]
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zondag 7 augustus 2005 @ 20:17:26 #21
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29490921
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 03:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
weet je ikmag dan wel stronkshalevol zat zijn ik stem nog niet op die tuup. veel te populistisch me dunkt (hik)

pfffff (hik)
jij denkt dus dat hij niet achter zijn eigen ideeen staat?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zondag 7 augustus 2005 @ 20:19:06 #22
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29490950
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 03:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik zou op hem stemmen omdat hij een drastische verkleining van de overheid voorstaat. Ik zou echter niet voor hem stemmen omdat hij naar mijn smaak wat te reactionair is en enigszins discriminatoir overkomt. Maar goed, ik zie wel rond verkiezingstijd als de plannen gepresenteerd zijn.
maar wat had je dan willen stemmen? VVD?
  zondag 7 augustus 2005 @ 20:21:18 #23
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_29490981
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 20:11 schreef McCarthy het volgende:
- nee tegen de hunnen, pardon turken
- lagere/eenvoudigere belastingen
- afschaffen ontwikkelingshulp
- duidelijk nee tegen moeslims en de multikulti shit

ik ga vrijwel zeker op hem stemmen.
Idem, een stem op Wilders is een stem voor een kleinere en minder overheersende overheid.
  zondag 7 augustus 2005 @ 20:23:37 #24
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29491025
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 20:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Idem, een stem op Wilders is een stem voor een kleinere en minder overheersende overheid.
ik hoop dat hij ook al die anti-discriminatie clubjes gaat afschaffen waar ik zo'n spuughekel aan heb. "Vele arnhemmers, één huis" om maar een voorbeeld te noemen
pi_29491076
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 20:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Het zou leuk zijn, als Wilders gaat uitleggen HOE hij dat dan wil bereiken.
  zondag 7 augustus 2005 @ 20:28:08 #26
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29491094
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 20:26 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

hoe? Wat snap je niet aan kleiner? Dus minder ambtenaren, minder subsidie gelurk en minder regels.
pi_29491341
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 20:28 schreef McCarthy het volgende:

[..]

hoe? Wat snap je niet aan kleiner? Dus minder ambtenaren, minder subsidie gelurk en minder regels.
Ik snap het woord kleiner wel, doe maar rustig hoor. Ik denk alleen dat het niet zo simpel ligt als jij het wel voorstelt.
pi_29492395
Minder ambtenaren en minder regels - zelden heb ik het zo populistisch gegeten. En dan ook nog lagere belastingen en iedereen zo hard rijden als ie wil.

Ja ja, dan wordt Nederland echt een geweeeeeeeldig land

Ik begrijp niet dat er mensen zijn die hier achteraan lopen. Die komen er later nog wel achter wat voor puinhoop het dan wordt.
  zondag 7 augustus 2005 @ 22:07:39 #29
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29492576
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 21:57 schreef SCH het volgende:
Minder ambtenaren en minder regels - zelden heb ik het zo populistisch gegeten. En dan ook nog lagere belastingen en iedereen zo hard rijden als ie wil.

Ja ja, dan wordt Nederland echt een geweeeeeeeldig land

Ik begrijp niet dat er mensen zijn die hier achteraan lopen. Die komen er later nog wel achter wat voor puinhoop het dan wordt.
Dus een land als Swiss of de UK is 1 grote puinhoop ?
pi_29492628
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 20:26 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Daar ben ik ook bijzonder benieuwd naar .

Verder zou ik nooit op hem stemmen. Heb het niet zo op haatzaaiers.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_29492670
Die Fortuyn wannabe heeft nog niet eens een partij, zn 'programma' hangt van los zand aan elkaar en hij weet voornamelijk wat hij wil; maar eigenlijk niet hoe.

Bovendien mag ik de man niet omdat hij zichzelf alleen maar kan promoten door anderen onderuit te halen; waardoor hij er beter uitkomt. Dit is wel vermakelijk om aan te zien maar ik denk dan wel; als je de gevestigde politici echt zo onnozel vindt; maak er dan gewoon helemaal geen woorden aan vuil.
pi_29492671
Die Fortuyn wannabe heeft nog niet eens een partij, zn 'programma' hangt van los zand aan elkaar en hij weet voornamelijk wat hij wil; maar eigenlijk niet hoe.

Bovendien mag ik de man niet omdat hij zichzelf alleen maar kan promoten door anderen onderuit te halen; waardoor hij er beter uitkomt. Dit is wel vermakelijk om aan te zien maar ik denk dan wel; als je de gevestigde politici echt zo onnozel vindt; maak er dan gewoon helemaal geen woorden aan vuil.
  zondag 7 augustus 2005 @ 22:49:52 #33
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_29493287
Omdat ik het land graag naar de klote wil hebben en ik er van overtuigd ben dat Wilders dit sneller voor elkaar zou krijgen als een partij als de SP.
Ik ga naar huis.
pi_29493365
Omdat Geert Wilders alleen loze kreten slaat en verder geen duidelijkheid geeft over de stappen die hij gaat nemen om een door hem gesteld doel te bereiken. Goede eigenschap, me dunkt.
MIJN NAAM IS HAAS
pi_29493383
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 22:07 schreef McCarthy het volgende:

[..]

UK loopt op een flink aantal vlakken idnerdaad een stuk achter en is op veel vlakken een teringzooi.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 7 augustus 2005 @ 23:01:31 #36
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_29493476
Ik stem niet op Wilbers omdat hij heel ver van de praktijk staat. Hij speelt in op onderbuikgevoelens die heel makkelijk te begrijpen zijn, maar in de meeste gevallen onuitvoerbaar. Dat maakt zijn verhaal alleen maar geldverslindend, zeer vermoeiend, maar vooral verslechterend voor het welzijn van Nederland.

De LPF heeft bewezen wat Wilders nu wederom probeert te slijten.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_29493859
- economische standpunten (kleine overheid, minder belasting)
- strenger asielbeleid
- meer aandacht voor veiligheid
- tegen turkije in de e.u.
  zondag 7 augustus 2005 @ 23:25:20 #38
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_29493933
Ik stem niet op Wilders vanwege zijn kapsel.
  zondag 7 augustus 2005 @ 23:27:55 #39
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29493986
Das het leuke, minder regels
maar ondertussen zijn er nog nooit zoveel regels gemaakt als dit jaar denk ik.
Alleen maar omdat er een kale regel doorgaat, en vervolgens moet ie 300x bijgevuld worden.

Tsjah.... eigen schuld een beetje.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_29494034
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 22:07 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Doe je huiswerk even en vergelijk geen appels met peren.
pi_29494196
Vawege de buitenlanders natuurlijk.
  zondag 7 augustus 2005 @ 23:38:44 #42
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_29494206
ik zou op hem stemmen vanwege zijn visie op het integratievraagstuk.
ik zou niet op hem stemmen, omdat zijn ideeen over het integratievraagstuk onuitvoerbaar zijn.

ofwel de realiteit wint het van het idealisme. vooralsnog ben ik niet voornemens op geert wilders te stemmen.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_29494259
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 23:38 schreef -erwin- het volgende:
ik zou op hem stemmen vanwege zijn visie op het integratievraagstuk.
ik zou niet op hem stemmen, omdat zijn ideeen over het integratievraagstuk onuitvoerbaar zijn.
maakt niet uit, uiteindelijk komt er toch een compromis en kun je maar beter hoog inzetten
  zondag 7 augustus 2005 @ 23:46:24 #44
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29494388
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 21:57 schreef SCH het volgende:
De standpunten an sich vind ik niet populistisch. Het is onderdeel van een conservatief-libertarische kijk op de wereld en ondanks dat dat mijn visie totaal niet is, is daar weinig mis mee. Het is zeker niet verkeerd om te kijken om de bureaucratie en verspilling tegen te gaan. Het punt is echter dat hij het op de typische Wilders manier brengt zoals bij al zijn onderwerpen: totaal geen nuance, overtrokken, simplistisch, wild om zich heen slaand en dat in one-liners verpakt. Dat maakt het zo populistisch en wanneer het gaat om de integratie en immigratie bijna demagogisch.
  zondag 7 augustus 2005 @ 23:50:26 #45
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29494474
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 23:41 schreef Esc het volgende:

[..]

maakt niet uit, uiteindelijk komt er toch een compromis en kun je maar beter hoog inzetten
Op korte termijn kan je daar winst mee pakken, op den duur draag je alleen maar bij aan polarisatie omdat aan de andere kant van politieke spectrum de mensen dezelfde tactiek gaan toepassen.
pi_29494532
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 20:11 schreef McCarthy het volgende:
- nee tegen de toetreding van de hunnen (pardon turken) tot de EU
Ja, want alles voorbij de Oeral...
pi_29494866
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 23:46 schreef Sidekick het volgende:

[..]

De standpunten an sich vind ik niet populistisch. Het is onderdeel van een conservatief-libertarische kijk op de wereld en ondanks dat dat mijn visie totaal niet is, is daar weinig mis mee. Het is zeker niet verkeerd om te kijken om de bureaucratie en verspilling tegen te gaan. Het punt is echter dat hij het op de typische Wilders manier brengt zoals bij al zijn onderwerpen: totaal geen nuance, overtrokken, simplistisch, wild om zich heen slaand en dat in one-liners verpakt. Dat maakt het zo populistisch en wanneer het gaat om de integratie en immigratie bijna demagogisch.
Daar sluit ik me bij aan, al vind ik met mooie one liners op zich niets mis. Het probleem bij De Groep is dat uit niets blijkt dat er al te veel achter zit.
pi_29494939
En turkije moet niet bij Europa want de euro is ons al aangesmeert en alles is veel duurder geworden. Dus als er nog een land bijkomt wordt alles nog veel duurder.
pi_29495166
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 00:10 schreef RobbieRicardo het volgende:
En turkije moet niet bij Europa want de euro is ons al aangesmeert en alles is veel duurder geworden. Dus als er nog een land bijkomt wordt alles nog veel duurder.
En vanwege dit soort proleten zou ik überhaupt de democratie afwijzen.
pi_29495198
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 00:10 schreef RobbieRicardo het volgende:
Dus als er nog een land bijkomt wordt alles nog veel duurder.
Licht dat eens toe.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_29495363
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 00:20 schreef heiden6 het volgende:
En vanwege dit soort proleten zou ik überhaupt de democratie afwijzen.
Winston Churchill zei het al
quote:
Democracy is the worst form of government except for all those others that have been tried.
quote:
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
De macht van de massa. Keerzijde van een democratie
pi_29495381
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 00:22 schreef teknomist het volgende:

[..]

Licht dat eens toe.
Je hebt nu een aantal landen in europa en als er een land bijkomt moeten er meer munten ontworpen en geslagen worden. Dat kost geld plus als er meer van iets is dan wordt het minder waard dus moet je er autematisch meer voor gaan betalen.
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:30:34 #53
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29495426
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 00:28 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

Je hebt nu een aantal landen in europa en als er een land bijkomt moeten er meer munten ontworpen en geslagen worden. Dat kost geld plus als er meer van iets is dan wordt het minder waard dus moet je er autematisch meer voor gaan betalen.
Dat Turkije bij de EU komt, betekent niet dat ze ook gelijk de euro gaan gebruiken.
pi_29495484
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 00:28 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

Je hebt nu een aantal landen in europa en als er een land bijkomt moeten er meer munten ontworpen en geslagen worden.
Hoeveel denk je dat dat kost?
quote:
Dat kost geld plus als er meer van iets is dan wordt het minder waard dus moet je er autematisch meer voor gaan betalen.
Er is ook meer vraag naar, vanwege een gigantisch land waarin het dan gebruikt wordt.

Maar goed, dat is voorlopig sowieso nog niet aan de orde, want dat Turkije bij de EU komt betekent niet dat men ook de Euro gaat gebruiken.
pi_29495698
Turkije komt sws niet bij de EU. Ze gooien hun eigen glazen in.

Wilders maakt voornamelijk gebruik van sentimenten in de samenleving. Daar is opzich niets mee mis maar het is wel puur opportunisme. Ik ben ook benieuwd wat zijn overige punten worden. In zijn onafhankelijksverklaring heeft hij het daar wel over maar in de media hoor je hem daar weinig over.

Maar we wachten af hoe hij zijn partij gaat vormgeven.
pi_29496060
Hij heeft zeker leuke beloftes maar voorlopig heb ik nog geen een reden om aan te namen dat zijn doelstellingen haalbaar en realistisch zijn.
pi_29496181
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 00:33 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Hoeveel denk je dat dat kost?
Het zal niet gratis zijn he anders waren er niet zoveel mensen tegen turkije! Plus alle arbeiders uit turkije komen nu naar ons landje toe om te werken en er zijn er al zoveel die onze banen inpikken. straks moet ik nog gallemasjahallama gaan praten in mijn eigen landje.
pi_29496645
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 01:04 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

Het zal niet gratis zijn he anders waren er niet zoveel mensen tegen turkije!
Mensen kunnen daar andere redenen voor hebben hoor, zeker aangezien de jouwe als een tang op een varken slaan.
quote:
Plus alle arbeiders uit turkije komen nu naar ons landje toe om te werken en er zijn er al zoveel die onze banen inpikken.
Als een Turk aangenomen wordt, op jouw plaats (?), moet je beter je best doen of net zo weinig geld vragen. Wat let je?
quote:
straks moet ik nog gallemasjahallama gaan praten in mijn eigen landje.
Dat ken ik niet, maar van mij hoef je weinig.
  maandag 8 augustus 2005 @ 09:42:38 #59
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_29499624
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 00:58 schreef Evil_Jur het volgende:
Hij heeft zeker leuke beloftes maar voorlopig heb ik nog geen een reden om aan te namen dat zijn doelstellingen haalbaar en realistisch zijn.
Die zijn niet haalbaar, want ze zijn tegenstrijdig. Wilders probeert libertariërs aan zich te binden door te roepen dat de overheid kleiner moet: de helft van het aantal regels en de helft van het aantal ambtenaren.

Aan de andere kant roept hij echter om:

-Juryrechtspraak: Kijk maar naar het proces van Jackson of lees een boek van John Grisham. Als er érgens veel regels en organisatie voor nodig zijn, dan is dat wel voor juryrechtspraak.

-Referenda: Wilders wil de 'macht terug aan de burger geven'. Leuk, maar met (wijk)referenda zal de burger eerder nieuwe taken van de overheid eisen, dan dat er meer marktwerking zal komen. Burgers zullen allerlei problemen in hun wijk opgelost willen zien door de overheid, om kunstwerken, parken, plantsoentjes vragen, etcetera.

-Allerhande anti-terroristische maatregelen, groter veiligheidsbeleid, meer uitzettingen van vreemdelingen. Hij oppert zelfs om het leger de straten in te sturen. Maar de overheid wordt kleiner hoor!

Helemaal nieuw is dit trouwens niet. Wilders kijkt keurig af bij de Republikeinse partij in de USA, die ook steeds een kleinere overheid belooft. Het tegendeel is altijd waar gebleken in de periodes met een Republikeinse president.
pi_29499704
Ga zeker niet op hem stemmen. Veel te populistisch en hoewel hij fantastisch de moeilijke punten kan noemen, is hij erg weinig concreet in zijn oplossingen en wat hij dan wel concreet noemt, is simpelweg onuitvoerbaar, nutteloos, tegenstrijdig of ronduit gevaarlijk.

Het enige punt waar ik me in kan vinden, is dat hij vind, net als ik, dat het huidige kabinet zo snel mogelijk moet aftreden
pi_29499863
Ach sommige punten van Wilders zijn best aardig zoals verkleining ambtenaren apparaat en verlaging/versimpeling belastingstelsel maar volgens mij zijn die 2 niet haalbaar door enkele andere punten van Wilders zoals het "3 strikes your out", actiever uitzetten van criminele allochtonen (mits dubbel paspoort??) en meer aandacht voor veiligheid in het algemeen. Deze punten zijn namelijk niet uitvoerbaar door een kleine overheid met weinig/minder belastingopbrengsten, voor al die 3 punten heb je namelijk een groot ambtenaren apparaat nodig of als je detentie en uitzetting bijvoorbeeld particulier wilt uitbesteden een grote zak met geld.
pi_29500339
Hallo????

Omdat je in dit land, mag roven, plunderen, verkrachten, terroriseren, maar owee als je rookt, alcoholdrinkt, vet eet of je auto op sla-olie laat rijden dan moet je de overheid vrezen.

Met andere woorden als je een beetje nadenkt dan valt er weinig anders te stemmen dan GeertWilders.

Wilders is tot op heden onze laatste hoop, wordt het niks met hem of wordt hij doodgeschoten dan word ik ook 'go with tha flow' wat de huidige politiek wilt: crimineel worden, want dan kan je tenminste alles bereiken in dit land
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 8 augustus 2005 @ 11:13:50 #63
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_29500908
[quote]Op maandag 8 augustus 2005 10:36 schreef JohnDope het volgende:
Hallo????

Omdat je in dit land, mag roven, plunderen, verkrachten, terroriseren, maar owee als je rookt, alcoholdrinkt, vet eet of je auto op sla-olie laat rijden dan moet je de overheid vrezen.

Met andere woorden als je een beetje nadenkt dan valt er weinig anders te stemmen dan GeertWilders.

Wilders is tot op heden onze laatste hoop, wordt het niks met hem of wordt hij doodgeschoten dan word ik ook 'go with tha flow' wat de huidige politiek wilt: crimineel worden, want dan kan je tenminste alles bereiken in dit land
[/quot]

That's my man

Nog even een interessant iets. Bij de volgende verkiezingen mogen de mensen dienu nog 16 zijn ook stemmen.16 jarigen die dagelijksop school geterroriseerd worden/lastig gevallen. Die worden uit de peilingen gehouden. Ik denk dat een groot deel van die 16 jarigen een stem uitbrengen op Geert Wilders. Iemand een idee?
  maandag 8 augustus 2005 @ 11:16:34 #64
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_29500957
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 11:13 schreef Choumacher het volgende:
[quote]Op maandag 8 augustus 2005 10:36 schreef JohnDope het volgende:
Hallo????

That's my man

Nog even een interessant iets. Bij de volgende verkiezingen mogen de mensen dienu nog 16 zijn ook stemmen.16 jarigen die dagelijksop school geterroriseerd worden/lastig gevallen. Die worden uit de peilingen gehouden. Ik denk dat een groot deel van die 16 jarigen een stem uitbrengen op Geert Wilders. Iemand een idee?
[/quote]
pi_29500996
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 09:50 schreef Vhiper het volgende:
Ga zeker niet op hem stemmen. Veel te populistisch en hoewel hij fantastisch de moeilijke punten kan noemen, is hij erg weinig concreet in zijn oplossingen en wat hij dan wel concreet noemt, is simpelweg onuitvoerbaar, nutteloos, tegenstrijdig of ronduit gevaarlijk.

Het enige punt waar ik me in kan vinden, is dat hij vind, net als ik, dat het huidige kabinet zo snel mogelijk moet aftreden
Ik zal niet op hem stemmen, aangezien zijn issues te beknopt zijn en ik in hem geen leider van het land zie, wel zie ik hem graag als oppositielid in de Tweede Kamer om de boel bij de les te houden.
Yeah baby Yeah!
pi_29501057
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 11:18 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik zal niet op hem stemmen, aangezien zijn issues te beknopt zijn en ik in hem geen leider van het land zie, wel zie ik hem graag als oppositielid in de Tweede Kamer om de boel bij de les te houden.
wat mij betreft neemt Wilders de leiding, een groter zooitje dan het nu is kan het niet meer worden.

En zoals die jongen voor je al zei, die 16jarigen zijn de toekomst, op een dag zal de nieuwe generatie dat zooitje is drastisch reorganiseren en dan zal de 5de colone weer verlangen naar een ouderwetse gematigde Fortuyn of Wilders.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_29501095
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 11:25 schreef JohnDope het volgende:

[..]

wat mij betreft neemt Wilders de leiding, een groter zooitje dan het nu is kan het niet meer worden.

En zoals die jongen voor je al zei, die 16jarigen zijn de toekomst, op een dag zal de nieuwe generatie dat zooitje is drastisch reorganiseren en dan zal de 5de colone weer verlangen naar een ouderwetse gematigde Fortuyn of Wilders.
De 16-jarige van nu zijn de stemmers van de toekomst natuurlijk, maar de mening die ik had toen ik 16 was is in 10 jaar toch aardig bijgeschaafd.
Yeah baby Yeah!
pi_29501227
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 11:27 schreef Elgigante het volgende:

[..]

De 16-jarige van nu zijn de stemmers van de toekomst natuurlijk, maar de mening die ik had toen ik 16 was is in 10 jaar toch aardig bijgeschaafd.
Dat klopt, maar toen ik 16 was leefde het wij-zij-gevoel nauwlijks in nederland, nu is het aan de orde van de dag en dat blijft echt wel hangen bij een 16jarige.

Dat het wij-zij-gevoel gevoel nauwlijks leefde toen ik 16 was(10jaargeleden) dat kwam omdat er toen veel minder buitelanders waren dan nu. En omdat de media de rottigheid nauwlijks vertelde die buitelanders uithaalde nu is dat ook anders, nu worden we er mee doodgegooid. Niet dat het erg is want de media laat alleen maar de realiteit zien.
pi_29501296
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 11:37 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat klopt, maar toen ik 16 was leefde het wij-zij-gevoel nauwlijks in nederland, nu is het aan de orde van de dag en dat blijft echt wel hangen bij een 16jarige.

Dat het wij-zij-gevoel gevoel nauwlijks leefde toen ik 16 was(10jaargeleden) dat kwam omdat er toen veel minder buitelanders waren dan nu. En omdat de media de rottigheid nauwlijks vertelde die buitelanders uithaalde nu is dat ook anders, nu worden we er mee doodgegooid. Niet dat het erg is want de media laat alleen maar de realiteit zien.
Iedere generatie heeft zijn eigen verleden en dus ook zijn eigen mening en eigen stemgedrag, toch denk ik dat hun belevingswereld over enkele jaren niet zo zwart-wit is als nu.
Ook zullen er nog zoveel zaken gebeuren die hun mening gaan vormen dat er weinig van te zeggen is op dit moment.
Yeah baby Yeah!
pi_29501339
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 10:36 schreef JohnDope het volgende:
Hallo????

sinds wanneer mag je dan roven, plunderen, verkrachten en terroriseren? want dan heb ik wel wat gemist.

en dat antirook en -vetzucht gedoe is iets voor de volksgezondheid (wat naar mening ook niet hoeft).
en op sla-olie rijdende auto's worden toch juist gestimuleerd door de overheid?

als dit jouw redenen zijn om op hem te stemmen heb ik medelijden met je
Extremistisch gematigd.
pi_29501468
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 11:46 schreef P8 het volgende:

[..]

Ehh, nou nee, de overheid stelt alles in het werk om de consument aan de dure benzine of diesel te houden, initiatieven die beter zijn voor het milieu kosten de overheid teveel geld door het missen van de accijnzen en worden daardoor gedwarsboomd door de overheid.
Yeah baby Yeah!
  maandag 8 augustus 2005 @ 12:02:21 #72
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_29501482
quote:

[..]

sinds wanneer mag je dan roven, plunderen, verkrachten en terroriseren? want dan heb ik wel wat gemist.

en dat antirook en -vetzucht gedoe is iets voor de volksgezondheid (wat naar mening ook niet hoeft).

als dit jouw redenen zijn om op hem te stemmen heb ik medelijden met je
Tuurlijk volgens het wetboek van strafrecht mag je niet roven, plunderen, verkrachten en terroriseren, en die mensen worden ook opgepakt. Marr waar het om gaat is hoe ze gestraft worden. Wat krijgt een gemiddelde rover? Een verkrachter krijgt gemiddeld 4 jaar (waar nog een derde van af gaat). Dus theoretisch mag het niet , maar als ik kijk naar de sancties die er op staan heb ik de neiging om te stellen dat de overheid het toestaat.
pi_29501543
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 12:02 schreef Choumacher het volgende:

[..]

Tuurlijk volgens het wetboek van strafrecht mag je niet roven, plunderen, verkrachten en terroriseren, en die mensen worden ook opgepakt. Marr waar het om gaat is hoe ze gestraft worden. Wat krijgt een gemiddelde rover? Een verkrachter krijgt gemiddeld 4 jaar (waar nog een derde van af gaat). Dus theoretisch mag het niet , maar als ik kijk naar de sancties die er op staan heb ik de neiging om te stellen dat de overheid het toestaat.
en als je rookt in openbare gelegenheden krijg je een boete. niet echt erg lijkt me. en al helemaal niet als je je bedenkt dat iedereen schijt heeft aan die rookzones en dat er bijna niet meer naar gekeken wordt door de politie.

en dat neemt nog steeds neit weg dat vet eten gewoon mag, maar wordt afgeraden, meer niet
Extremistisch gematigd.
pi_29501549
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 12:00 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ehh, nou nee, de overheid stelt alles in het werk om de consument aan de dure benzine of diesel te houden, initiatieven die beter zijn voor het milieu kosten de overheid teveel geld door het missen van de accijnzen en worden daardoor gedwarsboomd door de overheid.
ok, wist ik niet.

en denk jij dat het bij wilders, die enorm economisch is ingesteld, het anders zal zijn?

edit: ik lees net dat jij ook niet op hem zal stemmen. dat neemt echter niet weg dat het verpauperde redenen zijn van diegene waar ik het eerst op quote. Zodra het kabinet rechts van het midden zit, zal dit zo blijven. ik denk eigenlijk dat je echt SP als grootste moet hebben als je zou subsidies zou willen krijgen op slaolie auto's

[ Bericht 21% gewijzigd door P8 op 08-08-2005 12:16:24 ]
Extremistisch gematigd.
  maandag 8 augustus 2005 @ 12:10:54 #75
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_29501561
Voor de gein, omdat ik rebels ben.
  maandag 8 augustus 2005 @ 12:21:27 #76
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29501659
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 23:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Doe je huiswerk even en vergelijk geen appels met peren.
met jouw valt toch niet te discusieren.
  maandag 8 augustus 2005 @ 12:29:13 #77
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29501757
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 23:46 schreef Sidekick het volgende:

[..]

De standpunten an sich vind ik niet populistisch. Het is onderdeel van een conservatief-libertarische kijk op de wereld en ondanks dat dat mijn visie totaal niet is
Ik verwacht dat als Wilders zijn plannen door kan voeren dat de economie een enorme boost krijgt en daar kunnen juist mensen als jij (je had toch graag ander werk gewild dan in de pepermunt fabriek of niet?) veel bij winnen.

Ik vind het daarom raar dat jij hem niet serieus in overweging neemt.
quote:
, is daar weinig mis mee. Het is zeker niet verkeerd om te kijken om de bureaucratie en verspilling tegen te gaan. Het punt is echter dat hij het op de typische Wilders manier brengt zoals bij al zijn onderwerpen: totaal geen nuance, overtrokken, simplistisch, wild om zich heen slaand en dat in one-liners verpakt. Dat maakt het zo populistisch en wanneer het gaat om de integratie en immigratie bijna demagogisch.
zoals Esc al zei, je kan beter hoog inzetten.
pi_29501819
quote:

[..]

dan heb je zeker een hoop gemist
quote:
Nee, je auto op sla-olie laten rijden is verboden in nederland.
pi_29501913
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 12:10 schreef P8 het volgende:

[..]

ok, wist ik niet.

en denk jij dat het bij wilders, die enorm economisch is ingesteld, het anders zal zijn?

edit: ik lees net dat jij ook niet op hem zal stemmen. dat neemt echter niet weg dat het verpauperde redenen zijn van diegene waar ik het eerst op quote. Zodra het kabinet rechts van het midden zit, zal dit zo blijven. ik denk eigenlijk dat je echt SP als grootste moet hebben als je zou subsidies zou willen krijgen op slaolie auto's
Ik zie in Wilders geen redder, maar kan op veel punten aardig met hem mee.

Zoals Pool aangeeft wil Wilders én én, terwijl het of of zou moeten zijn.

SP ziet ons ook het liefst op fietsen hoor

Nederland is een transportland en het wordt tijd dat die lobby zich eens groot gaat maken in Nederland en een zware stem krijgt, anders is de economie verloren en houden we wat High-tech speeltjes over.
Yeah baby Yeah!
  maandag 8 augustus 2005 @ 12:55:28 #80
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29501945
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 10:06 schreef Chewie het volgende:
Ach sommige punten van Wilders zijn best aardig zoals verkleining ambtenaren apparaat en verlaging/versimpeling belastingstelsel maar volgens mij zijn die 2 niet haalbaar door enkele andere punten van Wilders zoals het "3 strikes your out", actiever uitzetten van criminele allochtonen (mits dubbel paspoort??)
super
quote:
en meer aandacht voor veiligheid in het algemeen. Deze punten zijn namelijk niet uitvoerbaar door een kleine overheid met weinig/minder belastingopbrengsten, voor al die 3 punten heb je namelijk een groot ambtenaren apparaat nodig of als je detentie en uitzetting bijvoorbeeld particulier wilt uitbesteden een grote zak met geld.
ben ik toch niet met je eens. Hij wil op meer dingen bezuinigen dan op dingen waar hij in wil investeren. Per saldo zijn we dus toch nog goedkoper uit.
  maandag 8 augustus 2005 @ 13:01:00 #81
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29501980
Verder heeft dit land een rechtse volkspartij nodig als alternatief vor de PvdA. Een soort rechtse SP dus. Ook daarom stem ik op hem, als steun in de rug.
quote:
Nederland is een transportland en het wordt tijd dat die lobby zich eens groot gaat maken in Nederland en een zware stem krijgt, anders is de economie verloren en houden we wat High-tech speeltjes over.
hoeveel % van het nationala inkomen verzorgen zij dan?
Volgens mij slechts 7%.
pi_29501994
Wat ik me afvraag. Wat heeft Wilders al die tijd bij de VVD eigenlijk gedaan?

Had hij toen ook al deze ideeën of is het pas iets van na Fortuyn. Wat weer een bevestiging zou zijn van zijn opportunisme.
pi_29502223
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 12:55 schreef McCarthy het volgende:

[..]

super
Op zich wel mits dubbel pasoort uiteraard.
quote:
ben ik toch niet met je eens. Hij wil op meer dingen bezuinigen dan op dingen waar hij in wil investeren. Per saldo zijn we dus toch nog goedkoper uit.
Dat zal best maar ik bedoelde ook dat die 3 punten die ik noem niet helemaal te rijmen zijn met andere speerpunten van hem namelijk het inkrimpen van het ambtenarenapparaat en verlagen overheidsuitgaven .

Als Wilders wil dat de overheid dit zelf actief aanpakt heb je alleen al voor deze 3 punten een bijhoorlijk groot ambtenarenapparaat nodig.

Het "3 strikes you're out" systeem heeft in de VS al laten zien dat dit een compleet nieuwe bedrijfstak oplevert wat volledig betaald wordt door de overheid (en dus de belastingbetaler), een beetje te vergelijken met de bedrijfstak rondom de asielzoekers hier. Particulier uitbesteden zorgt dan volgens mij voor een stijging van de overheidsuitgaven.

Tot nu toe kan Wilders mij niet ovetuigen hoe hij al deze punten uit zou willen voeren en heb ik het idee dat het of een kleinere overheid en lagere belastingen wordt of een grotere (gelijkwaardig aan nu) overheid die actief de 3 veiligheids speerpunten gaat uitvoeren.
  maandag 8 augustus 2005 @ 13:34:58 #84
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_29502226
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 13:02 schreef MrX1982 het volgende:
Wat ik me afvraag. Wat heeft Wilders al die tijd bij de VVD eigenlijk gedaan?

Had hij toen ook al deze ideeën of is het pas iets van na Fortuyn. Wat weer een bevestiging zou zijn van zijn opportunisme.
Hij had die iedeeen wel, alleen hij mocht ze zo niet uitdragen van de VVD. De druppel was de kwestie inzake de toetreding van Turkije. Hij mocht niet zeggen wat hij wilde en stapte op. De rest is geschiedenis
pi_29502291
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 13:34 schreef Choumacher het volgende:
Hij had die iedeeen wel, alleen hij mocht ze zo niet uitdragen van de VVD. De druppel was de kwestie inzake de toetreding van Turkije. Hij mocht niet zeggen wat hij wilde en stapte op. De rest is geschiedenis
Dan heeft hij die ideeën toch lang verborgen weten te houden. Hij is van 1989 tot 2 september 2004 lid geweest van de VVD. Niet bepaald een korte periode.

Volgens mij is het een opportunist pur sang.
pi_29502292
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 13:34 schreef Choumacher het volgende:

[..]

Pardon, Wilders zit al vanaf 1998 als vrij onopvallend tweede kamerlid in de VVD fractie en stemde keurig mee met de fractie. Als hij zijn mening niet mocht uitdragen denk ik niet dat hij dit 4 jaar had volgehouden zeker niet tijdens dat "verderfelijke paars".
  maandag 8 augustus 2005 @ 16:51:12 #87
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_29504143
Weet je trouwens wat opportunistisch is? Die rat van een Wouter Boskabouter. Ik hoor hem uitspraken doen vanne immigranten moeten minder rechten krijgen dan nederlanders, maar daar hoor je niemand over want hij is een linkse rakker en die mogen alles zeggen.
pi_29504193
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 16:51 schreef Choumacher het volgende:
Weet je trouwens wat opportunistisch is? Die rat van een Wouter Boskabouter. Ik hoor hem uitspraken doen vanne immigranten moeten minder rechten krijgen dan nederlanders, maar daar hoor je niemand over want hij is een linkse rakker en die mogen alles zeggen.
Dit Topic gaat over Wilders over Wouter Draaikont zijn ook al meer dan genoeg topics geweest.
  maandag 8 augustus 2005 @ 16:59:27 #89
49894 POLL
Pathetisch
pi_29504222
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 13:01 schreef McCarthy het volgende:
Verder heeft dit land een rechtse volkspartij nodig als alternatief vor de PvdA. Een soort rechtse SP dus.

[...]
Interessant.

Een soort protestpartij, maar dan erg rechts ipv erg links?

Zou de Wilders dan niet meer idealistische partijpunten moeten opnemen?
The Black Knight always triumphs!
pi_29505233
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 12:34 schreef JohnDope het volgende:
Nee, je auto op sla-olie laten rijden is verboden in nederland.
Nee, het is niet verboden. Er rijdt welgeteld 1 auto in Nederland op sla olie. Alleen sla olie is nog heel duur. Dus dat moet de overheid gaan subsidieeren. Maar dat gaat in de toekomst wel gebeuren. (stond als ik het goed heb een verhaal over op sla olie rijden in de VN)
lollig
  maandag 8 augustus 2005 @ 18:19:37 #91
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29505257
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 16:59 schreef POLL het volgende:

[..]

Interessant.

Een soort protestpartij, maar dan erg rechts ipv erg links?
en dat steun ik

ben alleen een beetje teleurgesteld dat ik een van de weinigen ben.
pi_29505262
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 16:51 schreef Choumacher het volgende:
Nee, omdat hij met een realistisch plan komt. Als Wilders dat zou doen zou hij ook worden toegejuichd.

Je doelt denk ik op het green card systeem in Nederland toch?
lollig
  maandag 8 augustus 2005 @ 18:32:21 #93
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_29505426
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:19 schreef McCarthy het volgende:
ben alleen een beetje teleurgesteld dat ik een van de weinigen ben.
Ik denk dan ook dat 'de rest' inziet dat een stem op een constructief werkende gevestigde partij effectiever is dan een stem op een kleine schreeuwende blaaskaak die alleen maar tegen dingen aanschoppen kan.
Ik ga naar huis.
  maandag 8 augustus 2005 @ 18:33:37 #94
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_29505445
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:19 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Nee, omdat hij met een realistisch plan komt. Als Wilders dat zou doen zou hij ook worden toegejuichd.

Je doelt denk ik op het green card systeem in Nederland toch?
Wilders heeft dat al geroepen en geloof me, hij werd niet toegejuicht. Het feit dat jij denkt dat mensen hetzelfde reageren op uitspraken van Wilders en Bos geeft mi aan dat jij een beetje wereldvreemd bent.
  maandag 8 augustus 2005 @ 18:34:47 #95
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29505462
krijg je op die academie in groningen van je ook lessen retoriek of zo
pi_29506162
Wat dacht je van:
ik stem niet op die joker?
  maandag 8 augustus 2005 @ 19:35:48 #97
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_29506405
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:34 schreef McCarthy het volgende:
krijg je op die academie in groningen van je ook lessen retoriek of zo
Neah.

Het gastcollege van Wilders ging niet door omdat hij zich niet veilig voelde in dat linkse Groningen.
Ik ga naar huis.
pi_29506949
Geert heeft gewoon een vizie en doet er wat aan in plaats van alleen maar schreeuwen zoals LINKS. Geen woorden maar daden.
  maandag 8 augustus 2005 @ 22:00:59 #99
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_29507086
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 21:55 schreef RobbieRicardo het volgende:
Geert heeft gewoon een vizie en doet er wat aan in plaats van alleen maar schreeuwen zoals LINKS. Geen woorden maar daden.
Succeslijstje Geertje Wilders:

1.

Errrrm. Errrrrrrrrrrrm. Errrrrrrrrrrrrrrrrrm.

Help me even jongens.
Ik ga naar huis.
pi_29507293
Probeer jij maar eens het land te veranderen als je steeds door iedereen bedreigt word. Maar Geert zn tijd komt nog wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')