Dus blijven pappen en nathouden?quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik stem niet op Geert Wilders omdat de standpunten van de FNP en de SP me meer nabij liggen dan die van Geert. Simpel zat toch?
quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:27 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Dus blijven pappen en nathouden?
Zullen we vanaf nu niet meer dit soort cliches gebruiken maar zeggen wat we daarmee bedoelen?quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:27 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Dus blijven pappen en nathouden?
Op wat voor punten ben je het niet met hem eens?quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:28 schreef heiden6 het volgende:
Ïk zou eventueel op hem stemmen vanwege zijn plannen om te overheid eindelijk eens terug te dringen. Maar aangezien dat geen specifiek stadpunt is van de groep Geert, en hij ook wel wat punten heeft waarmee ik het niet eens ben, stem ik waarschijnlijk op de LP.
Zijn mening over Turkije en de EU, zijn standpunten over 'terorrismebestrijding' enerzijds en privacy en andere vrijheden anderzijds, rare regeltjes als "Het is de overheid alleen toegestaan een nieuwe regel in te voeren indien er tegelijkertijd twee worden afgeschaft", en zijn continue gejank over alles wat islamitisch is. Om maar eens wat te noemen. Hij is conservatief, ik ben libertariër; er zijn raakvlakken, maar meer niet. Ik zou wel eerder op Wilders stemmen dan op de SP, de PvdA of GL.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Op wat voor punten ben je het niet met hem eens?
jij denkt dus dat hij niet achter zijn eigen ideeen staat?quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
weet je ikmag dan wel stronkshalevol zat zijn ik stem nog niet op die tuup. veel te populistisch me dunkt (hik)
pfffff (hik)
maar wat had je dan willen stemmen? VVD?quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik zou op hem stemmen omdat hij een drastische verkleining van de overheid voorstaat. Ik zou echter niet voor hem stemmen omdat hij naar mijn smaak wat te reactionair is en enigszins discriminatoir overkomt. Maar goed, ik zie wel rond verkiezingstijd als de plannen gepresenteerd zijn.
Idem, een stem op Wilders is een stem voor een kleinere en minder overheersende overheid.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:11 schreef McCarthy het volgende:
- nee tegen de hunnen, pardon turken
- lagere/eenvoudigere belastingen
- afschaffen ontwikkelingshulp
- duidelijk nee tegen moeslims en de multikulti shit
ik ga vrijwel zeker op hem stemmen.
ik hoop dat hij ook al die anti-discriminatie clubjes gaat afschaffen waar ik zo'n spuughekel aan heb. "Vele arnhemmers, één huis"quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Idem, een stem op Wilders is een stem voor een kleinere en minder overheersende overheid.
Het zou leuk zijn, als Wilders gaat uitleggen HOE hij dat dan wil bereiken.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Idem, een stem op Wilders is een stem voor een kleinere en minder overheersende overheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |