avond, kerelquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:52 schreef static het volgende:
Volgens mij is er iets misgegaan.
Even opruimen.
Enne: 'Navond.
och, het leven begint bij 40 zeggen ze tochquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:56 schreef Aventura het volgende:
En sorry Laffer voor die reality-check.
Geen idee..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:58 schreef laffer het volgende:
[..]
och, het leven begint bij 40 zeggen ze toch![]()
'Jouw' op?quote:
mooi ingekleurdquote:
Het was even klooien, maar hij staat weer.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:01 schreef Brighteyes het volgende:
Stat? Hulp nodig met de plaatjes?
quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:02 schreef static het volgende:
Het was even klooien, maar hij staat weer.
Haar versie van de OP..quote:
Dat was een 1 op 1 kopie van die van mij.quote:
joh..quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:04 schreef static het volgende:
[..]
Dat was een 1 op 1 kopie van die van mij.
Wie heeft die foto van Bluezz hier gelekt?quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie heeft die foto van Bluezz hier gelekt?
En weer x glazen verder..quote:
Ja ik bedoel, die waarbij de plaatjes allemaal 60x60 zijn en de icons upgedated zijn.quote:
ik niet hoorquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie heeft die foto van Bluezz hier gelekt?
Ik ben weer een aantal galzen bier verderquote:
trustuh babequote:
Ik refereerde naar de miscommunicatiequote:Op zondag 7 augustus 2005 00:15 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik ben weer een aantal galzen bier verder![]()
Die tap staat hier nie voor de show..![]()
Het 50ltr vat heeft ook een houdsbaarheid datum...
Heej, ik zit aan de Spa vanavond.quote:
met wat erin??quote:
Maakt niet uit. Afkick-verschijnselen..quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik refereerde naar de miscommunicatie
Nevermind!
En ja bier is maar beperkt houdbaar, ik geef je groot gelijk.
Water.quote:
Niet echt..quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:23 schreef Aventura het volgende:
Bubbels! In mijn vodka zitten ook bubbels. Is dat goed?
Dat is mijn favoriete cocktail. Hoe weet je datquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:24 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Niet echt..![]()
met vodka kun je een White-Russian maken met andere ingredienten
en wat drink je erbij?quote:
Tja..quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat is mijn favoriete cocktail. Hoe weet je dat
Geen alcohol.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:27 schreef laffer het volgende:
[..]
en wat drink je erbij?
lijkt me dat je er toch dorst van krijgt![]()
*oef* da`s vroegquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:30 schreef static het volgende:
[..]
Geen alcohol.
Moet morgenochtend om 09:00 aantreden in Haarlem; het huis van mijn moeder en stiefvader gaat ingrijpend verbouwd worden, dus zowat de hele bende moet worden opgeslagen in een paar grote containers achter het huis. En raad eens wie mee moet gaat helpen?
Wie als eerste hem gepost heeft?quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Wie heeft dat plaatje van mij gepostTis wel met mijn ouwe rollator namelijk
Toch wel?quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben kleurrijk, dus dat klopt wel sinaasappeltje
Ik vind je panty wel hip op de tekening.quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben kleurrijk, dus dat klopt wel sinaasappeltje
jippie de pippiequote:Op zondag 7 augustus 2005 19:59 schreef Barb het volgende:
Ja hallo, terug van vakantie. En besloten mee te gaan de 27e. Als ik in Noorwegen een berg kan beklimmen, kan ik ook een avondje zuipen in Amsterdam zonder in te storten, lijkt me.
*rondedansje doet*quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:59 schreef Barb het volgende:
Ja hallo, terug van vakantie. En besloten mee te gaan de 27e. Als ik in Noorwegen een berg kan beklimmen, kan ik ook een avondje zuipen in Amsterdam zonder in te storten, lijkt me.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:59 schreef Barb het volgende:
Probeer jij die kale met die sexy stem mee te krijgen? Dat is leuk!quote:
Top.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:59 schreef Barb het volgende:
Natuurlijk kan ik het! Dat was ook mijn eerste reactie op het eerste topic. Maar dan heb je nog de ijdele hoop de TS te beschermen tegen zeikreacties. Maar goed, als je dan zo'n koppige 13-jarige goth bent die zichzelf per se zielig vindt wil zijn... Prima... suit yourself!quote:
Nogmaals: confronteren is soms echt beter dan zwelgen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik het! Dat was ook mijn eerste reactie op het eerste topic. Maar dan heb je nog de ijdele hoop de TS te beschermen tegen zeikreacties. Maar goed, als je dan zo'n koppige 13-jarige goth bent die zichzelf per se zielig vindt wil zijn... Prima... suit yourself!
Non taken!quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:53 schreef static het volgende:
Nogmaals: confronteren is soms echt beter dan zwelgen.
En no hard feelings uiteraard.
Dat is mijn subtropische verrassingsact, sssssstquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:34 schreef Barb het volgende:
[..]
Probeer jij die kale met die sexy stem mee te krijgen? Dat is leuk!
Wat is jouw favo standje eigenlijk?quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat is mijn subtropische verrassingsact, sssssst.
Youi're mine.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:44 schreef k_i_m het volgende:
Van achter natuurlijk.
Ik mag hopen van niet nee.quote:Op maandag 8 augustus 2005 04:14 schreef MissBliss het volgende:
Ceci n'est pas un TVP.
Zeg, klaagbaak is de andere kant op ja,quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Vandaag lekker 0900 nummers bellen om eens te achterhalen waarom zowel Chello als versatel niet werken hier. Wijkcentrale lijkt me nu toch wel gefixt zou ik denken. Maar kabel/ADSL ho maar...
inbellen sux...
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet nee. [afbeelding]
quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:55 schreef Barb het volgende:
[..]
Zeg, klaagbaak is de andere kant op ja,.
Hier mag je je alleen verheugen op de aanstaande L & S meet.
Welke dame heft er nog een slaapplek nodig??quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:23 schreef Skaai het volgende:
Ik meld me af.
Laat me nie meer zo schrikken..quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:27 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Welke dame heft er nog een slaapplek nodig??
Jij een grapje maken, ik een grapje maken..quote:
En bedankt, he?quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:49 schreef laffer het volgende:
kom op mensen...
gratis stomazakken op de meet voor de oudjes, en een leuke kleurwedstrijd voor de rakkers![]()
Je nieuwe avatar is niet mooi... Er staat nu: Svensat.. en dan een paar witte vlekkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:15 schreef Svensational het volgende:
HeatWave!
Doet je internet het weer?
En koop eens kaartjes voor Lowlands.
Jaja, deze was alleen zodat ik niet meer dacht dat ik jou wasquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je nieuwe avatar is niet mooi... Er staat nu: Svensat.. en dan een paar witte vlekken
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben eerst bezig met gratis kaartjes, als dat niet lukt koop ik ze wel. Maar zoals het er nu uitziet gaat het lukken.
Ja, ik zou komen maar zit dus ook ws op Lowlands.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:48 schreef static het volgende:
Goed, de indrink is de 20e.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:20 schreef PPL het volgende:
Hé HW, doet je internet het alweer ?
Je MSN staat namenlijk on-line in de stand 'lunchpauze', terwijl ik hier een minnetje bij je naam zie. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:22 schreef HeatWave het volgende:
nee, inbel nog steeds.
Ik ben eerst bezig met gratis kaartjes, als dat niet lukt koop ik ze wel. Maar zoals het er nu uitziet gaat het lukken.
Aanvullen met golfer en misschien Bluezz.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:48 schreef static het volgende:
Goed, de indrink is de 20e.
Wie gingen er ook alweer mee?laffer static Heatwave shmoopy JMG
Vul even aan, kan het complete lijstje niet meer vinden.
Anyway, locatie is dezelfde als de voorgaande jaren: Mr.Coco's op de Nieuwendijk (waarschijnlijk dat daar ook de 'echte' meet gaat plaatsvinden).
Let's say 20:00?
Dacht het wel. Hoe kleiner, hoe exclusiever en ik ga mij de kans om Shmoopy weer even met loepiaatjes tussen haar tietjes te zien niet laten ontlopen.quote:
quote:
Ik heb het aanstaande weekend vrijgehouden he.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:45 schreef laffer het volgende:
de indrink gaat voor mij sowieso niet lukken, we gaan dat weekend m`n nieuwe huisje van een nieuwe verflaag voorzien![]()
de 28è houd ik vrij en kom ik gewoon![]()
(ik zit midden in een verhuizing)
Kan ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:06 schreef HeatWave het volgende:
aankomend weekend als indrink is ook ok.
Alleen als Shmoopsquote:
wanneer is de laatste keer dat wij een biertje gedronken hebben dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:27 schreef golfer het volgende:
[..]
op HW zit ik niet te wachten, die zie ik al vaak genoeg
Weet ik niet, zou laffer helpen te verhuizen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:17 schreef HeatWave het volgende:
static.
Aankomende Zaterdag een plan??
als we eerst laffer helpen sjouwen en dan zuipen: ook bestquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:33 schreef static het volgende:
[..]
Weet ik niet, zou laffer helpen te verhuizen.
Anders: Ja.
Ik sjouw niet meer mee op mijn ouwe dag, maar zie wel of indrinkmeet nog door gaat en zo ja op welke datum.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:34 schreef HeatWave het volgende:
als we eerst laffer helpen sjouwen en dan zuipen: ook best.
Oi, en mn ouders dan??quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:17 schreef HeatWave het volgende:
static.
Aankomende Zaterdag een plan??
Lijkt me geen goed planquote:
ook goed lieffiequote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed planvolgende week dan maar.
Nja, ik zal er wel bij zijn danquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ook goed lieffie.
aber gut, aankomende Zaterdag dus indrink? Waar, wannneer, wie waarom ,hoelaat, met wie?????
Uiteraardquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nja, ik zal er wel bij zij dan
Dát zag ikquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:37 schreef Brighteyes het volgende:
De 27e dan he! Of ben jij de stripper die we voor Bluezz hebben ingehuurd?
IK heb al 3 dagen vakantiequote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:14 schreef PPL het volgende:
Goeimorgen.
Nog drie dagen dan heb ik vakantie
En wat doe je zoal in de vakantie ?quote:
Euh? Wat heb ik gemist?quote:
*reageert*quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:33 schreef static het volgende:
Maaar ik heb shmoops al een tijdje niet zien reageren dus weet niet of ze erbij zal zijn.
Het liefst zie ik ook een negen-gangenmenu in haar cleavage verdijwenen, maar goed.
Hè. Ik voel me net weet een puber.
So that's a no.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:21 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Maar ik kan nog niet met zekerheid zeggen dat ik er ben, sorry, dus don't miss mind me.
MB en HW zijn vlieft op elkaarquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:20 schreef static het volgende:
[..]
Euh? Wat heb ik gemist?
*note: daar ben ik goed in.
[sub][sub][sub][sub][sub][sub]Same herequote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:21 schreef shmoopy het volgende:
Maar ik kan nog niet met zekerheid zeggen dat ik er ben, sorry, dus don't miss mind me.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:21 schreef shmoopy het volgende:
*reageert*
He wat ?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
MB en HW zijn vlieft op elkaar
Ik heb daarover nog geen zekerheid. Wacht bericht van L of S daarover af en hoop natuurlijk nog steeds dat Shmoops ook van de partij is.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:23 schreef Anosmie het volgende:
Zaterdag indrinken.
Spuit 11 he?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:20 schreef static het volgende:
[..]
Euh? Wat heb ik gemist?
*note: daar ben ik goed in.
20ste dan toch maar doen?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:51 schreef static het volgende:
Ik kan zaterdag niet. Snorry.
Heb de honden op bezoek en die rollen de vloerbedekking op als ze te lang alleen zijn.
Het viel vrijwel niet te missen, Lé.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Spuit 11 he?
OF HW is gewoon niet erg mededeelzaam [afbeelding]
AUW.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:22 schreef Skaai het volgende:
SCHOP!
Sorry.quote:
* Skaai meldt zichtquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:37 schreef static het volgende:
single
Wrom vraag je het dan?quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:37 schreef static het volgende:
Ohw, wie is er single en wie niet?
Niet dat dat wat uitmaakt, maar goed.
Och, als ik wat gedronken heb pak ik soms iemand op de bek, daarom.quote:
Neuh geen fut vandaag.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:02 schreef Aventura het volgende:
Heetwijf! Moet je niet kroeghangen vandaag
Was net even in the Waterhole. Leuk, maar m'n vrienden vielen in slaap. Waarna we maar weer naar huis gingen
ja, word je ook niet fit van...quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:04 schreef Aventura het volgende:
Nou inderdaad ja. Maar ze waren ook de hele dag aan het verhuizen geweest. Helpt ook.
Klopt hoor. We waren eerst naar de Bourbon Street, daarna Alto. Kan heel leuk zijn, ben echt liefhebber van livemuziek. Maar vanavond was het het allemaal net niet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, word je ook niet fit van...
Maar the waterhole is voor mij echt een soort laatste uitvalbasis... ik vind er niets aan eigenlijk. Wel jammer, leuk idee die tent
Live is cool, net kaarten voor staind en disturbed gekochtquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Klopt hoor. We waren eerst naar de Bourbon Street, daarna Alto. Kan heel leuk zijn, ben echt liefhebber van livemuziek. Maar vanavond was het het allemaal net niet.
Yep, hoewel ik ook genoeg begin te krijgen van de HMH-concerten. Te groot, te massaal.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Live is cool, net kaarten voor staind en disturbed gekocht.
maar van die semi-amateur bandjes ken ik nu wel...
Dit is melkweg/paradisoquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
Yep, hoewel ik ook genoeg begin te krijgen van de HMH-concerten. Te groot, te massaal.
Ik zou graag weer 's naar een kleiner intiemer optreden gaan, in Paradiso bv.
Je bent de enige tuthola die een rok zal gaan aanhebben met de meetquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:23 schreef Skaai het volgende:
Ben ik de enige tuthola die nu al weet welke rok ze met de meet aan gaat trekken?
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:02 schreef static het volgende:
[..]
Och, als ik wat gedronken heb pak ik soms iemand op de bek, daarom.
Oh. *help*quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:02 schreef static het volgende:
[..]
Och, als ik wat gedronken heb pak ik soms iemand op de bek, daarom.
Extra geheugenkaartjes ook alvast op het lijstje zet!!quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:55 schreef Brighteyes het volgende:
Rok?Ha.. ha... hahahahaha
Weet je hoe lomp dat eruit ziet als je dan dronken op je bek gaat.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:55 schreef Brighteyes het volgende:
Rok?Ha.. ha... hahahahaha
Weet je hoe lomp dat eruit ziet als je dan dronken op je bek gaat.
Ik gelukkig nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:56 schreef Aventura het volgende:
Wacht ff. Dus er is tijdens een meet ooit iemand (Skaai?) dronken op d'r bek gegaan? Be? Vertel?
Wie is er nie dronken op zijn bek gegaan tijden een meet..quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:56 schreef Aventura het volgende:
Wacht ff. Dus er is tijdens een meet ooit iemand (Skaai?) dronken op d'r bek gegaan? Be? Vertel?
Static??quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:04 schreef HeatWave het volgende:
hij/zijvermoordt me als ik het er WEER over heb
.
Jah ik weet er wel eentje maar die had gene rok aan. Op je bakkes gaan met een rok aan is +10 genanter.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:04 schreef HeatWave het volgende:
hij/zijvermoordt me als ik het er WEER over heb
.
Ik ga alleen in nuchtere toestand op mijn bek, maar niet als ik dronken benquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:03 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Wie is er nie dronken op zijn bek gegaan tijden een meet..
Ik val alleen van barkrukken af..quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ga alleen in nuchtere toestand op mijn bek, maar niet als ik dronken ben
Mental image hierquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:05 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik val alleen van barkrukken af..
- Niet op trappen lopen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:10 schreef Aventura het volgende:
Ik noteer even mee:
- niet op barkruk gaan zitten
- geen rokje aantrekken
Dat gaat lastig worden als de locatie nog niet veranderd is inmiddelsquote:
Tja, tis kiezen tussen 2 kwaden denk ikquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden als de locatie nog niet veranderd is inmiddels.
Lach maar..quote:
Of goed oplettenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tja, tis kiezen tussen 2 kwaden denk ik
Waar is het eik? Of staat het niet in de OP om Trueno-esque toestanden te voorkomen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden als de locatie nog niet veranderd is inmiddels.
Geil lopen. Daar kan ik me nou geen voorstelling van makenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:14 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Lach maar..
Als jij heel geil voorbij komt gelopen, dan val ik er wel vanaf ja..![]()
Wat de reden is, L&S hebben het nog niet vermeld, dus ik meld het ook maar ff niet, je kent zequote:Op maandag 15 augustus 2005 22:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waar is het eik? Of staat het niet in de OP om Trueno-esque toestanden te voorkomen?
Ik ben in de B&W ook nog nooit de trap af gedonderd dus ik waag het er wel opquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of goed opletten.
Komt wel goed denk ik.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:44 schreef Harrie het volgende:
de kansen dat ik aanwezig kan zijn worden kleiner
Heb hier toch een kroeg te runnen dus tja, dat gaat natuurlijk voor maar ik ben nog van alles aan het proberen te regelen en ik heb gruwelijke dorst
Lijkt me niet... dat wil zeggen... ik ben uberhaupt nog nooit dronken geweest, dus het lijkt me sterk dat ik het was...quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:38 schreef MissBliss het volgende:
Misschien spreekt BE uit eigen ervaring?
Loop dan maar gewoon langs.. ^Oquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Geil lopen. Daar kan ik me nou geen voorstelling van maken
Ja, maar die is niet zo breed en kan je altijd bij de leuningenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben in de B&W ook nog nooit de trap af gedonderd dus ik waag het er wel op
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben in de B&W ook nog nooit de trap af gedonderd dus ik waag het er wel op
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:18 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Loop dan maar gewoon langs.. ^O
Gaan we dan weer gekken bekken trekken?
hahaha, dat durf jij nie!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:19 schreef Skaai het volgende:
[..]![]()
Bij deze: alle fototoestellen inleveren aan het begin van de avond.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lijkt me niet... dat wil zeggen... ik ben uberhaupt nog nooit dronken geweest, dus het lijkt me sterk dat ik het was...
Maar ik ken mensen... die hebben op zulke meets al moeite met een lullig trappetje.
Oh.quote:
Of wel?quote:
quote:
nmquote:
Ja weet ik nietquote:
Ik wist neit eens dat er een dame was met een uitglijder...quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:20 schreef Aventura het volgende:
Jij was het ook niet?? Ik zal er wel nooit achter komen welke dame die uitglijer maakte.
I guessquote:
Ooohquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik wist neit eens dat er een dame was met een uitglijder...
Ik zat me alleen te bedenken dat het er dus echt niet uit ziet als je met een rokje op je bek gaat en je ligt daar wijdbeens in je sloggi.
Ik geloof jequote:Op maandag 15 augustus 2005 22:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
I guess
Nee, ik ben écht nooit gevallen daar hoor
Hahahaquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:22 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja weet ik niet
Dat zien we dan wel weer
Als je goed zou lezen zou je het weten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waar is het eik? Of staat het niet in de OP om Trueno-esque toestanden te voorkomen?
Ik heb niet teveel hints gegeven toch?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:28 schreef static het volgende:
[..]
Als je goed zou lezen zou je het weten.
Ik heb nog nie eens over het shirtje nadgedacht..quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor een T-shirt je dit keer aan gaat trekken Orange![]()
Neuh, dan was ik je al virtueel naar de strot gelvogen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb niet teveel hints gegeven toch?.
Ach, dan maak ik dat ook eens mee, volgens mij ben ik de enige fokker die gespaard is geblevenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:32 schreef static het volgende:
[..]
Neuh, dan was ik je al virtueel naar de strot gelvogen.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dan maak ik dat ook eens mee, volgens mij ben ik de enige fokker die gespaard is gebleven.
Wat mij betreft niet, maar heb niets meer van laffer gehoord; ik zou hem helpen verhuizen afgelopen weekend, maar daar heb ik ook niets meer over gehoord.quote:Maar wil je het nog "geheim" houden of niet?
Nee. Ik heb wel een idee, en die lokatie voldoet trap-technisch aan het profiel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb niet teveel hints gegeven toch?.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:35 schreef Brighteyes het volgende:
Orange... ik zou gaan voor:
Ik kom vdoor ....
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:35 schreef Brighteyes het volgende:
Orange... ik zou gaan voor:
Ik kom vdoor ....
Krijgen we dit weer..quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:38 schreef HeatWave het volgende:
Is dat Eindhovense virus zo sterk?.
Je mag wel een beetje dubbelzinnig denken hoor Orangequote:
Vandaag niet..quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je mag wel een beetje dubbelzinnig denken hoor Orange
Ik zit eigenlijk nog op de opmerking te wachten dak blauw ben..quote:
Groen, bedoel je?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:43 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk nog op de opmerking te wachten dak blauw ben..![]()
Voor de mensen die kleurenblind zijn wel jaquote:
Just kidding..en dat blauwe..da's iets wat ik gemist heb denk ik. Maar ik denk ook dat dat een goed ding is.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:46 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Voor de mensen die kleurenblind zijn wel ja![]()
groen? Don't look at me..
Diegene zal er ook nog wel op posten denk ik..quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:47 schreef Aventura het volgende:
[..]
Just kidding..en dat blauwe..da's iets wat ik gemist heb denk ik. Maar ik denk ook dat dat een goed ding is.
Ik word toch wel een beetje nieuwsgierig nuquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:47 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Diegene zal er ook nog wel op posten denk ik..![]()
(als ze het zo noemde tenminste)
Dont ask me...quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik word toch wel een beetje nieuwsgierig nu
Ohow..quote:
joh...quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:57 schreef Brighteyes het volgende:
Orange... ik zal hem even voor je uittikken....
In plaats van 'ik kom voor...' zou ik deze keer gaan voor 'ik kom door...
Zullen we maar nie over jou gaan beginnen??quote:
Ja, trek de beerput maar openquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:00 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Zullen we maar nie over jou gaan beginnen??
Over proberen?
quote:
Ik mezelf al heel de dag niequote:Op maandag 15 augustus 2005 23:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan nu weer even niet volgen wat jij nou niet kon volgen net Orange... maar goed... laat maar...
Wat orange zelf dus al zegt... ik ben moe... echt heel moe, maar toch heb ik zo maar eens het idee dat het toch echt niet aan mij ligt.quote:
Och maak de leeftijd grappen nu dan maar naar: mij, skaai en MBquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat orange zelf dus al zegt... ik ben moe... echt heel moe, maar toch heb ik zo maar eens het idee dat het toch echt niet aan mij ligt.
Leeftijd?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:15 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Och maak de leeftijd grappen nu dan maar naar: mij, skaai en MB
Zijn we daar ook meteen al vanaf..
Ik ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:19 schreef Aventura het volgende:
Mensen, ik ben helemaal de draad kwijt hier
Skaaiquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:25 schreef static het volgende:
Wie opent de volgende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |