avond, kerelquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:52 schreef static het volgende:
Volgens mij is er iets misgegaan.
Even opruimen.
Enne: 'Navond.
och, het leven begint bij 40 zeggen ze tochquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:56 schreef Aventura het volgende:
En sorry Laffer voor die reality-check.
Geen idee..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:58 schreef laffer het volgende:
[..]
och, het leven begint bij 40 zeggen ze toch![]()
'Jouw' op?quote:
mooi ingekleurdquote:
Het was even klooien, maar hij staat weer.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:01 schreef Brighteyes het volgende:
Stat? Hulp nodig met de plaatjes?
quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:02 schreef static het volgende:
Het was even klooien, maar hij staat weer.
Haar versie van de OP..quote:
Dat was een 1 op 1 kopie van die van mij.quote:
joh..quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:04 schreef static het volgende:
[..]
Dat was een 1 op 1 kopie van die van mij.
Wie heeft die foto van Bluezz hier gelekt?quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie heeft die foto van Bluezz hier gelekt?
En weer x glazen verder..quote:
Ja ik bedoel, die waarbij de plaatjes allemaal 60x60 zijn en de icons upgedated zijn.quote:
ik niet hoorquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie heeft die foto van Bluezz hier gelekt?
Ik ben weer een aantal galzen bier verderquote:
trustuh babequote:
Ik refereerde naar de miscommunicatiequote:Op zondag 7 augustus 2005 00:15 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik ben weer een aantal galzen bier verder![]()
Die tap staat hier nie voor de show..![]()
Het 50ltr vat heeft ook een houdsbaarheid datum...
Heej, ik zit aan de Spa vanavond.quote:
met wat erin??quote:
Maakt niet uit. Afkick-verschijnselen..quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik refereerde naar de miscommunicatie
Nevermind!
En ja bier is maar beperkt houdbaar, ik geef je groot gelijk.
Water.quote:
Niet echt..quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:23 schreef Aventura het volgende:
Bubbels! In mijn vodka zitten ook bubbels. Is dat goed?
Dat is mijn favoriete cocktail. Hoe weet je datquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:24 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Niet echt..![]()
met vodka kun je een White-Russian maken met andere ingredienten
en wat drink je erbij?quote:
Tja..quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat is mijn favoriete cocktail. Hoe weet je dat
Geen alcohol.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:27 schreef laffer het volgende:
[..]
en wat drink je erbij?
lijkt me dat je er toch dorst van krijgt![]()
*oef* da`s vroegquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:30 schreef static het volgende:
[..]
Geen alcohol.
Moet morgenochtend om 09:00 aantreden in Haarlem; het huis van mijn moeder en stiefvader gaat ingrijpend verbouwd worden, dus zowat de hele bende moet worden opgeslagen in een paar grote containers achter het huis. En raad eens wie mee moet gaat helpen?
Wie als eerste hem gepost heeft?quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Wie heeft dat plaatje van mij gepostTis wel met mijn ouwe rollator namelijk
Toch wel?quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben kleurrijk, dus dat klopt wel sinaasappeltje
Ik vind je panty wel hip op de tekening.quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben kleurrijk, dus dat klopt wel sinaasappeltje
jippie de pippiequote:Op zondag 7 augustus 2005 19:59 schreef Barb het volgende:
Ja hallo, terug van vakantie. En besloten mee te gaan de 27e. Als ik in Noorwegen een berg kan beklimmen, kan ik ook een avondje zuipen in Amsterdam zonder in te storten, lijkt me.
*rondedansje doet*quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:59 schreef Barb het volgende:
Ja hallo, terug van vakantie. En besloten mee te gaan de 27e. Als ik in Noorwegen een berg kan beklimmen, kan ik ook een avondje zuipen in Amsterdam zonder in te storten, lijkt me.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:59 schreef Barb het volgende:
Probeer jij die kale met die sexy stem mee te krijgen? Dat is leuk!quote:
Top.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:59 schreef Barb het volgende:
Natuurlijk kan ik het! Dat was ook mijn eerste reactie op het eerste topic. Maar dan heb je nog de ijdele hoop de TS te beschermen tegen zeikreacties. Maar goed, als je dan zo'n koppige 13-jarige goth bent die zichzelf per se zielig vindt wil zijn... Prima... suit yourself!quote:
Nogmaals: confronteren is soms echt beter dan zwelgen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik het! Dat was ook mijn eerste reactie op het eerste topic. Maar dan heb je nog de ijdele hoop de TS te beschermen tegen zeikreacties. Maar goed, als je dan zo'n koppige 13-jarige goth bent die zichzelf per se zielig vindt wil zijn... Prima... suit yourself!
Non taken!quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:53 schreef static het volgende:
Nogmaals: confronteren is soms echt beter dan zwelgen.
En no hard feelings uiteraard.
Dat is mijn subtropische verrassingsact, sssssstquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:34 schreef Barb het volgende:
[..]
Probeer jij die kale met die sexy stem mee te krijgen? Dat is leuk!
Wat is jouw favo standje eigenlijk?quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat is mijn subtropische verrassingsact, sssssst.
Youi're mine.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:44 schreef k_i_m het volgende:
Van achter natuurlijk.
Ik mag hopen van niet nee.quote:Op maandag 8 augustus 2005 04:14 schreef MissBliss het volgende:
Ceci n'est pas un TVP.
Zeg, klaagbaak is de andere kant op ja,quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Vandaag lekker 0900 nummers bellen om eens te achterhalen waarom zowel Chello als versatel niet werken hier. Wijkcentrale lijkt me nu toch wel gefixt zou ik denken. Maar kabel/ADSL ho maar...
inbellen sux...
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet nee. [afbeelding]
quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:55 schreef Barb het volgende:
[..]
Zeg, klaagbaak is de andere kant op ja,.
Hier mag je je alleen verheugen op de aanstaande L & S meet.
Welke dame heft er nog een slaapplek nodig??quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:23 schreef Skaai het volgende:
Ik meld me af.
Laat me nie meer zo schrikken..quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:27 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Welke dame heft er nog een slaapplek nodig??
Jij een grapje maken, ik een grapje maken..quote:
En bedankt, he?quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:49 schreef laffer het volgende:
kom op mensen...
gratis stomazakken op de meet voor de oudjes, en een leuke kleurwedstrijd voor de rakkers![]()
Je nieuwe avatar is niet mooi... Er staat nu: Svensat.. en dan een paar witte vlekkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:15 schreef Svensational het volgende:
HeatWave!
Doet je internet het weer?
En koop eens kaartjes voor Lowlands.
Jaja, deze was alleen zodat ik niet meer dacht dat ik jou wasquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je nieuwe avatar is niet mooi... Er staat nu: Svensat.. en dan een paar witte vlekken
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben eerst bezig met gratis kaartjes, als dat niet lukt koop ik ze wel. Maar zoals het er nu uitziet gaat het lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |