Ik mag hopen van niet nee.quote:Op maandag 8 augustus 2005 04:14 schreef MissBliss het volgende:
Ceci n'est pas un TVP.
Zeg, klaagbaak is de andere kant op ja,quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Vandaag lekker 0900 nummers bellen om eens te achterhalen waarom zowel Chello als versatel niet werken hier. Wijkcentrale lijkt me nu toch wel gefixt zou ik denken. Maar kabel/ADSL ho maar...
inbellen sux...
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet nee. [afbeelding]
quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:55 schreef Barb het volgende:
[..]
Zeg, klaagbaak is de andere kant op ja,.
Hier mag je je alleen verheugen op de aanstaande L & S meet.
Welke dame heft er nog een slaapplek nodig??quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:23 schreef Skaai het volgende:
Ik meld me af.
Laat me nie meer zo schrikken..quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:27 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Welke dame heft er nog een slaapplek nodig??
Jij een grapje maken, ik een grapje maken..quote:
En bedankt, he?quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:49 schreef laffer het volgende:
kom op mensen...
gratis stomazakken op de meet voor de oudjes, en een leuke kleurwedstrijd voor de rakkers![]()
Je nieuwe avatar is niet mooi... Er staat nu: Svensat.. en dan een paar witte vlekkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:15 schreef Svensational het volgende:
HeatWave!
Doet je internet het weer?
En koop eens kaartjes voor Lowlands.
Jaja, deze was alleen zodat ik niet meer dacht dat ik jou wasquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je nieuwe avatar is niet mooi... Er staat nu: Svensat.. en dan een paar witte vlekken
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben eerst bezig met gratis kaartjes, als dat niet lukt koop ik ze wel. Maar zoals het er nu uitziet gaat het lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |