Zeg, klaagbaak is de andere kant op ja,quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Vandaag lekker 0900 nummers bellen om eens te achterhalen waarom zowel Chello als versatel niet werken hier. Wijkcentrale lijkt me nu toch wel gefixt zou ik denken. Maar kabel/ADSL ho maar...
inbellen sux...
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet nee. [afbeelding]
quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:55 schreef Barb het volgende:
[..]
Zeg, klaagbaak is de andere kant op ja,.
Hier mag je je alleen verheugen op de aanstaande L & S meet.
Welke dame heft er nog een slaapplek nodig??quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:23 schreef Skaai het volgende:
Ik meld me af.
Laat me nie meer zo schrikken..quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:27 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Welke dame heft er nog een slaapplek nodig??
Jij een grapje maken, ik een grapje maken..quote:
En bedankt, he?quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:49 schreef laffer het volgende:
kom op mensen...
gratis stomazakken op de meet voor de oudjes, en een leuke kleurwedstrijd voor de rakkers![]()
Je nieuwe avatar is niet mooi... Er staat nu: Svensat.. en dan een paar witte vlekkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:15 schreef Svensational het volgende:
HeatWave!
Doet je internet het weer?
En koop eens kaartjes voor Lowlands.
Jaja, deze was alleen zodat ik niet meer dacht dat ik jou wasquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je nieuwe avatar is niet mooi... Er staat nu: Svensat.. en dan een paar witte vlekken
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben eerst bezig met gratis kaartjes, als dat niet lukt koop ik ze wel. Maar zoals het er nu uitziet gaat het lukken.
Ja, ik zou komen maar zit dus ook ws op Lowlands.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:48 schreef static het volgende:
Goed, de indrink is de 20e.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:20 schreef PPL het volgende:
Hé HW, doet je internet het alweer ?
Je MSN staat namenlijk on-line in de stand 'lunchpauze', terwijl ik hier een minnetje bij je naam zie. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:22 schreef HeatWave het volgende:
nee, inbel nog steeds.
Ik ben eerst bezig met gratis kaartjes, als dat niet lukt koop ik ze wel. Maar zoals het er nu uitziet gaat het lukken.
Aanvullen met golfer en misschien Bluezz.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:48 schreef static het volgende:
Goed, de indrink is de 20e.
Wie gingen er ook alweer mee?laffer static Heatwave shmoopy JMG
Vul even aan, kan het complete lijstje niet meer vinden.
Anyway, locatie is dezelfde als de voorgaande jaren: Mr.Coco's op de Nieuwendijk (waarschijnlijk dat daar ook de 'echte' meet gaat plaatsvinden).
Let's say 20:00?
Dacht het wel. Hoe kleiner, hoe exclusiever en ik ga mij de kans om Shmoopy weer even met loepiaatjes tussen haar tietjes te zien niet laten ontlopen.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |