Ja, ik zou komen maar zit dus ook ws op Lowlands.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:48 schreef static het volgende:
Goed, de indrink is de 20e.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:20 schreef PPL het volgende:
Hé HW, doet je internet het alweer ?
Je MSN staat namenlijk on-line in de stand 'lunchpauze', terwijl ik hier een minnetje bij je naam zie. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:22 schreef HeatWave het volgende:
nee, inbel nog steeds.
Ik ben eerst bezig met gratis kaartjes, als dat niet lukt koop ik ze wel. Maar zoals het er nu uitziet gaat het lukken.
Aanvullen met golfer en misschien Bluezz.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:48 schreef static het volgende:
Goed, de indrink is de 20e.
Wie gingen er ook alweer mee?laffer static Heatwave shmoopy JMG
Vul even aan, kan het complete lijstje niet meer vinden.
Anyway, locatie is dezelfde als de voorgaande jaren: Mr.Coco's op de Nieuwendijk (waarschijnlijk dat daar ook de 'echte' meet gaat plaatsvinden).
Let's say 20:00?
Dacht het wel. Hoe kleiner, hoe exclusiever en ik ga mij de kans om Shmoopy weer even met loepiaatjes tussen haar tietjes te zien niet laten ontlopen.quote:
quote:
Ik heb het aanstaande weekend vrijgehouden he.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:45 schreef laffer het volgende:
de indrink gaat voor mij sowieso niet lukken, we gaan dat weekend m`n nieuwe huisje van een nieuwe verflaag voorzien![]()
de 28è houd ik vrij en kom ik gewoon![]()
(ik zit midden in een verhuizing)
Kan ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:06 schreef HeatWave het volgende:
aankomend weekend als indrink is ook ok.
Alleen als Shmoopsquote:
wanneer is de laatste keer dat wij een biertje gedronken hebben dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:27 schreef golfer het volgende:
[..]
op HW zit ik niet te wachten, die zie ik al vaak genoeg
Weet ik niet, zou laffer helpen te verhuizen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:17 schreef HeatWave het volgende:
static.
Aankomende Zaterdag een plan??
als we eerst laffer helpen sjouwen en dan zuipen: ook bestquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:33 schreef static het volgende:
[..]
Weet ik niet, zou laffer helpen te verhuizen.
Anders: Ja.
Ik sjouw niet meer mee op mijn ouwe dag, maar zie wel of indrinkmeet nog door gaat en zo ja op welke datum.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:34 schreef HeatWave het volgende:
als we eerst laffer helpen sjouwen en dan zuipen: ook best.
Oi, en mn ouders dan??quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:17 schreef HeatWave het volgende:
static.
Aankomende Zaterdag een plan??
Lijkt me geen goed planquote:
ook goed lieffiequote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed planvolgende week dan maar.
Nja, ik zal er wel bij zijn danquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ook goed lieffie.
aber gut, aankomende Zaterdag dus indrink? Waar, wannneer, wie waarom ,hoelaat, met wie?????
Uiteraardquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nja, ik zal er wel bij zij dan
Dát zag ikquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:37 schreef Brighteyes het volgende:
De 27e dan he! Of ben jij de stripper die we voor Bluezz hebben ingehuurd?
IK heb al 3 dagen vakantiequote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:14 schreef PPL het volgende:
Goeimorgen.
Nog drie dagen dan heb ik vakantie
En wat doe je zoal in de vakantie ?quote:
Euh? Wat heb ik gemist?quote:
*reageert*quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:33 schreef static het volgende:
Maaar ik heb shmoops al een tijdje niet zien reageren dus weet niet of ze erbij zal zijn.
Het liefst zie ik ook een negen-gangenmenu in haar cleavage verdijwenen, maar goed.
Hè. Ik voel me net weet een puber.
So that's a no.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:21 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Maar ik kan nog niet met zekerheid zeggen dat ik er ben, sorry, dus don't miss mind me.
MB en HW zijn vlieft op elkaarquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:20 schreef static het volgende:
[..]
Euh? Wat heb ik gemist?
*note: daar ben ik goed in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |