Wie als eerste hem gepost heeft?quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Wie heeft dat plaatje van mij gepostTis wel met mijn ouwe rollator namelijk
Toch wel?quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben kleurrijk, dus dat klopt wel sinaasappeltje
Ik vind je panty wel hip op de tekening.quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben kleurrijk, dus dat klopt wel sinaasappeltje
jippie de pippiequote:Op zondag 7 augustus 2005 19:59 schreef Barb het volgende:
Ja hallo, terug van vakantie. En besloten mee te gaan de 27e. Als ik in Noorwegen een berg kan beklimmen, kan ik ook een avondje zuipen in Amsterdam zonder in te storten, lijkt me.
*rondedansje doet*quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:59 schreef Barb het volgende:
Ja hallo, terug van vakantie. En besloten mee te gaan de 27e. Als ik in Noorwegen een berg kan beklimmen, kan ik ook een avondje zuipen in Amsterdam zonder in te storten, lijkt me.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:59 schreef Barb het volgende:
Probeer jij die kale met die sexy stem mee te krijgen? Dat is leuk!quote:
Top.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:59 schreef Barb het volgende:
Natuurlijk kan ik het! Dat was ook mijn eerste reactie op het eerste topic. Maar dan heb je nog de ijdele hoop de TS te beschermen tegen zeikreacties. Maar goed, als je dan zo'n koppige 13-jarige goth bent die zichzelf per se zielig vindt wil zijn... Prima... suit yourself!quote:
Nogmaals: confronteren is soms echt beter dan zwelgen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik het! Dat was ook mijn eerste reactie op het eerste topic. Maar dan heb je nog de ijdele hoop de TS te beschermen tegen zeikreacties. Maar goed, als je dan zo'n koppige 13-jarige goth bent die zichzelf per se zielig vindt wil zijn... Prima... suit yourself!
Non taken!quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:53 schreef static het volgende:
Nogmaals: confronteren is soms echt beter dan zwelgen.
En no hard feelings uiteraard.
Dat is mijn subtropische verrassingsact, sssssstquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:34 schreef Barb het volgende:
[..]
Probeer jij die kale met die sexy stem mee te krijgen? Dat is leuk!
Wat is jouw favo standje eigenlijk?quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat is mijn subtropische verrassingsact, sssssst.
Youi're mine.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:44 schreef k_i_m het volgende:
Van achter natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |