Ja ik had hem er tussenuit gehaald, nu staat ze weer achteraanquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:29 schreef MissBliss het volgende:
Ik zie die avatar gewoon hoor Skaai.
Owquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:29 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja ik had hem er tussenuit gehaald, nu staat ze weer achteraan
Das post angstquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:32 schreef Aventura het volgende:
Waarom is het toch dat een topic altijd doodslaat zodra er een nieuw deel wordt geopend
IK had de fipo, ik heb het dus nietquote:
Die zit heel zieligjes in zijn eentje thuis.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:22 schreef Skaai het volgende:
* Skaai giet Blue Curacao over stinkie heen
Zie je, dat moet niet in je bier!
BE, waar is die kerel eigenlijk?
Verschil moet er zijnquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:36 schreef Skaai het volgende:
En ik had zelfs de OP, ik ben een bikkel.
We zijn allemaal blij met jou. Zelf zou ik er te lui voor zijn.,quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:36 schreef Skaai het volgende:
En ik had zelfs de OP, ik ben een bikkel.
Ik heb de OP nu maar opgeslagen, want ik werd het eigenlijk zat om de laatste icons met de hand in te tikkenquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
We zijn allemaal blij met jou. Zelf zou ik er te lui voor zijn.,
Ben zelf ook meer van het sluitenquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik sluit topics, openen is me teveel werk.
Nopequote:Op maandag 15 augustus 2005 23:33 schreef Skaai het volgende:
Heb ik Orange nu afgeschrikt, met die TT?
Sluit static het topic nou?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ben zelf ook meer van het sluiten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |