hahaha, dat durf jij nie!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:19 schreef Skaai het volgende:
[..]![]()
Bij deze: alle fototoestellen inleveren aan het begin van de avond.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lijkt me niet... dat wil zeggen... ik ben uberhaupt nog nooit dronken geweest, dus het lijkt me sterk dat ik het was...
Maar ik ken mensen... die hebben op zulke meets al moeite met een lullig trappetje.
Oh.quote:
Of wel?quote:
quote:
nmquote:
Ja weet ik nietquote:
Ik wist neit eens dat er een dame was met een uitglijder...quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:20 schreef Aventura het volgende:
Jij was het ook niet?? Ik zal er wel nooit achter komen welke dame die uitglijer maakte.
I guessquote:
Ooohquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik wist neit eens dat er een dame was met een uitglijder...
Ik zat me alleen te bedenken dat het er dus echt niet uit ziet als je met een rokje op je bek gaat en je ligt daar wijdbeens in je sloggi.
Ik geloof jequote:Op maandag 15 augustus 2005 22:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
I guess
Nee, ik ben écht nooit gevallen daar hoor
Hahahaquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:22 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja weet ik niet
Dat zien we dan wel weer
Als je goed zou lezen zou je het weten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waar is het eik? Of staat het niet in de OP om Trueno-esque toestanden te voorkomen?
Ik heb niet teveel hints gegeven toch?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:28 schreef static het volgende:
[..]
Als je goed zou lezen zou je het weten.
Ik heb nog nie eens over het shirtje nadgedacht..quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor een T-shirt je dit keer aan gaat trekken Orange![]()
Neuh, dan was ik je al virtueel naar de strot gelvogen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb niet teveel hints gegeven toch?.
Ach, dan maak ik dat ook eens mee, volgens mij ben ik de enige fokker die gespaard is geblevenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:32 schreef static het volgende:
[..]
Neuh, dan was ik je al virtueel naar de strot gelvogen.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dan maak ik dat ook eens mee, volgens mij ben ik de enige fokker die gespaard is gebleven.
Wat mij betreft niet, maar heb niets meer van laffer gehoord; ik zou hem helpen verhuizen afgelopen weekend, maar daar heb ik ook niets meer over gehoord.quote:Maar wil je het nog "geheim" houden of niet?
Nee. Ik heb wel een idee, en die lokatie voldoet trap-technisch aan het profiel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb niet teveel hints gegeven toch?.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:35 schreef Brighteyes het volgende:
Orange... ik zou gaan voor:
Ik kom vdoor ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |