Omdat Mukie traag isquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:42 schreef Hallulama het volgende:
Snellere auto, eeh, why?
Lijtk me ergens waar het het meest bevolkt is, religieus en weinig buitenlanders.quote:
Ik heb verdomme meerdere venstertjes hier openquote:
Limburg lijkt me uitstekend doelwit iddquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Lijtk me ergens waar het het meest bevolkt is, religieus en weinig buitenlanders.
Wat is mijn mening?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb verdomme meerdere venstertjes hier open
ik zoek nog eens wat argumenten om je mening te staven
Maastricht lijkt me idd best geschikt als ik AQ wasquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Limburg lijkt me uitstekend doelwit idd![]()
Dat WO2 gedeelte.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat is mijn mening?
Dat ik zo geil ben als zeeuws meisje?![]()
Weet je wel hoe leuk het is om in een snelle auto te rijdenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:47 schreef Hallulama het volgende:
Weet je wel hoe relaxed het is om in een trage auto te rijden?
Ja, maar heb liever het snellequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:47 schreef Hallulama het volgende:
Weet je wel hoe relaxed het is om in een trage auto te rijden?
Zorgen dat je de snelste bentquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:47 schreef Hallulama het volgende:
Hoe sneller je auto hoe meer stress je hebt als er een NOG snellere auto langs je zoeft.
zo geil als boterquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat WO2 gedeelte.
Zijn zweeuwse meisjes dan zoooo geil?
Wat zeg je plato?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:49 schreef Hallulama het volgende:
Ja, dat gevoel wat je hebt als je weer thuis bent, na een potje scheuren, je stapt uit, je voelt de warmte van de motorkap komen, je hoort het metaal tikken, je rekt je lekker uit, doet de portier dicht, en denkt, zo, nu eerst een Bavaria.
Maar gewoon een stukje hardlopen werkt ook prima hoor, echt
Nee door eentje van 4000 euro, dan voel je je pas echt bezeiktquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:48 schreef Hallulama het volgende:
Geef 200.000 euro uit aan een snelle auto, en word ingehaald door een veel snellere auto van 400.000 euro, ARGH!
slechte ervaring dusquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:51 schreef Hallulama het volgende:
Ik spreek uit ervaring, leer van me, I command you!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
zo geil als boter![]()
boter > zeeuws meisje![]()
Is lastig ik snap het
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:52 schreef Hallulama het volgende:
Nee joh, maar je bent 't al vrij snel zat.
omfg puleasequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:51 schreef Hallulama het volgende:
Ik spreek uit ervaring, leer van me, I command you!
Je hebt gelijk, zal ik doen voortaan.quote:
Als je niet weet dat het 'het portier' is, zeg dan gewoon 'de deur'.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:49 schreef Hallulama het volgende:
doet de portier dicht
Tsss Jij moet morgen toch werkenquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:54 schreef broer het volgende:
[..]
Als je niet weet dat het 'het portier' is, zeg dan gewoon 'de deur'.
Echt nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:52 schreef Hallulama het volgende:
Nee joh, maar je bent 't al vrij snel zat.
Tssk, ga maar sparen en kijk of 't je waard isquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:53 schreef Mukie het volgende:
omfg pulease![]()
Geef mij een snel karretje en ik ben zoet![]()
Sparen???quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:55 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Tssk, ga maar sparen en kijk of 't je waard is![]()
Wel handig voor daten met boys uit de Randstad, I'm sure.
Deze maand nog in M5, audi a8 W12 en porsche GT3 geredenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:54 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, zal ik doen voortaan.
Maar mensen verschillen uiteindelijk helemaal niet zo veel van elkaar toch?
Excuses, ik gebruik het woord niet vaak, maar 't klinkt meer auto-achtig, ik was bang dat als ik "deur" zou gebruiken er verwarring zou optreden daar ik ook "thuis" gebruikte.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:54 schreef broer het volgende:
Als je niet weet dat het 'het portier' is, zeg dan gewoon 'de deur'.
Ah, en eeh, hoe snel rijd je nou gemiddeld?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:56 schreef Godlike02 het volgende:
Deze maand nog in M5, audi a8 W12 en porsche GT3 gereden
Sorry gaat niet vervelen
Op het circuit redelijk hard tochquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:57 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ah, en eeh, hoe snel rijd je nou gemiddeld?
Of moet de topic soms zijn "Op zoek naar een sneller ogende auto" ?
O, je had er zelfs over nágedacht...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:56 schreef Hallulama het volgende:
Excuses, ik gebruik het woord niet vaak, maar 't klinkt meer auto-achtig, ik was bang dat als ik "deur" zou gebruiken er verwarring zou optreden daar ik ook "thuis" gebruikte.
jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:57 schreef PPWB84 het volgende:
Heb jij nu ook een heel zacht g-tje Mukie
-1 Impertinent.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:57 schreef PPWB84 het volgende:
Heb jij nu ook een heel zacht g-tje Mukie
Zoek het gerust op.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:00 schreef Hallulama het volgende:
Zekers, maar eeh, t'is "oh" he, niet "o".![]()
Gefeliciteerd MikeyMoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:01 schreef QyRoZ het volgende:
Gezellig.
o2 (tw.)quote:
Broer! Ik blijf niet heel lang, ik wil alleen nog een beetje vermoeider worden.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:04 schreef Mukie het volgende:
Mensjes wisseling vand e wacht.
Q jij neemt het verder over?
Slaap lekker allemaal
Ik ga het zo ook nog een keer proberen hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:04 schreef Mukie het volgende:
Mensjes wisseling vand e wacht.
Q jij neemt het verder over?
Slaap lekker allemaal
Dan ben ik de ideale gesprekspartner.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:03 schreef QyRoZ het volgende:
Broer! Ik blijf niet heel lang, ik wil alleen nog een beetje vermoeider worden.
Die servers zijn wel okay, alleen de software is zo brak als de tyfus. En ws zit er weer een scriptkiddie te kutten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:05 schreef Hallulama het volgende:
Ja, relaxed he, geen idee wat er nou weer aan de hand was vandaag, als ze nou onderaan iedere pagina ook een banner toevoegen en van dat geld weer een paar extra servers neerzetten?
Kijk, geen tientallen pagina's teruglezen is tot daaraantoe. Maar volstrekt niet kijken waar je in post vind ik wel érg ver gaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:09 schreef dawg het volgende:
Hoi. Het bier was lekker.
Nog iemand wakker trouwens?
Vreselijk was het.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:10 schreef QyRoZ het volgende:
Dan word je wel met je neus op de feiten gedrukt, broer.
Ik ook niet, terwijl ik toch om half 2 al thuis was. In plaats van in bed kruipen heb ik geinternet, een was opgehangen, chocola gegeten, gemsnt met mensen die niet verder kwamen dan "hee, terug van vakantie?" en daar toch zeker tien minuten mee wisten te vullen, en na al dat leed ga ik nog steeds niet slapen omdat ik me in mijn hoofd heb gehaald dat het eens tijd wordt mijn ex terug te mailen en dat doe ik altijd het liefste 's nachts.quote:
Ik heb er even met een zaklamp bijgestaan, maar er zit meer dan één bajonet op de rug van zo'n vrouwtje. Respect voor het egeltjesmannetje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:12 schreef Hallulama het volgende:
Vind je 't gek, als ik continu met een bajonet in m'n gezicht word geprikt tijdens de seks maak ik ook flink herrie.
Aangezien alle lettertjes redelijk draaien, is dat vandaag de dag geen optie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:11 schreef broer het volgende:
[..]
Kijk, geen tientallen pagina's teruglezen is tot daaraantoe. Maar volstrekt niet kijken waar je in post vind ik wel érg ver gaan.
Hij was gisteren op RTL5. Als ik hem op dvd zou hebben, zou ik depressief worden, denk ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:13 schreef QyRoZ het volgende:Requiem for a dream
Als ik een dvd-speler op mijn slaapkamer had en de DVD van RfaD dan was ik hem nu gaan kijken. Maar helaas.
So much for de Gezonde Periode die vandaag in ging?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:13 schreef thaleia het volgende:
Gelukkig is er nog meer chocola (hazelnoot-puur)
Requiem for a dream is goed. Maar Jesus' son is beter.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:13 schreef QyRoZ het volgende:Requiem for a dream
Als ik een dvd-speler op mijn slaapkamer had en de DVD van RfaD dan was ik hem nu gaan kijken. Maar helaas.
Ik doe het nog steeds.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:15 schreef dawg het volgende:
Oh ja, teruglezen in een singlestopic doe ik allang niet meer.
Vooral dat laatste.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:17 schreef broer het volgende:
[..]
Ik doe het nog steeds.
Verbazingwekkend wat je allemaal te weten komt. Verbazingwekkend ook hoeveel onzin er gepost wordt, trouwens. Maar dat terzijde.
Gelukkig heb ik de soundtrack wel op cd. Die staat nu op. Geweldig haunting.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:15 schreef broer het volgende:
[..]
Hij was gisteren op RTL5. Als ik hem op dvd zou hebben, zou ik depressief worden, denk ik.
Ik heb vanavond ook Berenkroet (of zoiets) gedronken, een of andere Limburgse kruidenbitter, en Riga Black Balsam, dat van mij de trofee krijgt voor het meest smerige vocht ooit geproduceerd. Gezonde Periodes moet je ook weer niet te dwangmatig doorvoeren, want dan hou je ze niet vol.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:16 schreef broer het volgende:
So much for de Gezonde Periode die vandaag in ging?
Nu nog even aankondigen dat ik ga maffen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:19 schreef Steijn het volgende:
Met Fok!ken blijf je wel single ja, wat doen jullie nog hier!
Dus jij bent ook nog single?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:19 schreef Steijn het volgende:
Met Fok!ken blijf je wel single ja,
Het moeten uiterst obscure tentjes zijn waar je dat soort dingen kunt krijgen. Over Gezonde Periodes weet ik verder niets, want ik doe er niet aan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:20 schreef thaleia het volgende:
Ik heb vanavond ook Berenkroet (of zoiets) gedronken, een of andere Limburgse kruidenbitter, en Riga Black Balsam, dat van mij de trofee krijgt voor het meest smerige vocht ooit geproduceerd. Gezonde Periodes moet je ook weer niet te dwangmatig doorvoeren, want dan hou je ze niet vol.
Alweer een goeie tip. Dank!quote:Morgen komt Donnie Darko op tv trouwens, voor de filmliefhebbers hier. Die heb ik sinds hij in de bioscoop draaide niet meer gezien, dus ik hoop dat ik voor morgenavond eindelijk eens ontdek hoe mijn video in te programmeren.
En ik voelde me nog wel aangesproken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:42 schreef thaleia het volgende:
Die dingen komen soms voort uit multitasking, in dit geval een telefoongesprek met zusjelief en het lezen van een meetingtopic op het Fokforum.
Ja, het is goed met hem. Hoe moet ik me dan verweren tegen al die asocialen in de bioscoop?quote:Ik heb overigens vanavond gelezen dat Lamon zegt dat in je eentje naar de bioscoop gaan erg goed is voor de filmbeleving vanwege de beperking van afleidende elementen of hoe hij het dan ook maar verwoordde
Maar daar draait nu juist THHGTTG.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:47 schreef thaleia het volgende:
Gewoon niet meer naar Calypso gaan broer
Kut voor je!.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:36 schreef QyRoZ het volgende:
Ik moet vandaag een nieuwe kapper zoeken. Het is jammer dat onze Amersfoortse huisterrorist (bij mij uit de wijk) wordt uitgeleverd aan de USA. Het was een goede kapper.
Hey! Jij mag helemaal nog niet op zijn!!quote:
Ik weet het, ik snap er ook niets van!.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Hey! Jij mag helemaal nog niet op zijn!!
Damn.... Kan ie niet overkomen om je te knippen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:36 schreef QyRoZ het volgende:
Ik moet vandaag een nieuwe kapper zoeken. Het is jammer dat onze Amersfoortse huisterrorist (bij mij uit de wijk) wordt uitgeleverd aan de USA. Het was een goede kapper.
Ze gaan hem vast weer de doodstraf geven. Lame!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Damn.... Kan ie niet overkomen om je te knippen?
Nou kijk, het zit zo.... je werd wakker en je stond op...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik weet het, ik snap er ook niets van!.![]()
Ik moest naar de wc hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou kijk, het zit zo.... je werd wakker en je stond op...
Die laatste stap had je moeten vervangen door gewoon te blijven liggen en verder te slapen![]()
Dan moest je daarna gewoon meteen je bed weer inquote:
Ik ga al!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan moest je daarna gewoon meteen je bed weer in
Hup slapen, je moet dinsdag in topvorm zijn hoor!!!
Goed zo... luisteren naar tante MMquote:
ja beetje kortquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:05 schreef melismay het volgende:
Lekker geslapen Godt?
Veel te kort en niet zo lekkerquote:
da\t is niet zo mooiquote:
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
da\t is niet zo mooi
ik ga zo alweer de stad in
moet me nu eigenlijk an kleden
maar blijf nog ff twee sec zitten
Heb je dan geen leven of watquote:
Ah we hebben dr weer eentjequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Heb je dan geen leven of wat
Damn
Ging je dat laatste vorige week ook al niet doen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Even broodje eten![]()
Even iemand wat geld geven wat hij nog krijgt
En sokken kopen![]()
Ksssstttttquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:29 schreef Phydomir het volgende:
Goedemorgen![]()
woei.. Morgen rond deze tijd vertrekt mijn vliegtuig als het goed is![]()
Niet aan te gekomenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Ging je dat laatste vorige week ook al niet doen?
Maar ik neuk nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Heb je dan geen leven of wat
Damn
Geen witte sportsokken he!?quote:
tegelijk met jou?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:37 schreef QyRoZ het volgende:
Waarom moet iedereen altijd tegelijk boodschappen doen?
oe. lekkerquote:
Er is niets mis met witte sportsokken. Tenminste, als je ze ook daar voor nodig hebtquote:
Op het feit dat je dan niet meer afhankelijk bent van het OV, de benenwagen en de fiets.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op wat? Een stuk blik op vier wielen?
en het heugelijke feit dat de prijs van benzine zelfs in dit deel van Nederland de ¤1,30 al gepasseerd is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Op het feit dat je dan niet meer afhankelijk bent van het OV, de benenwagen en de fiets.
Het zal alleen maar stijgen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
en het heugelijke feit dat de prijs van benzine zelfs in dit deel van Nederland de ¤1,30 al gepasseerd is..
ik ook niet, maar mijn meoder wel....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:53 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb geen auto, en nu?
Dat was neit helemaal de bedoelingquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:38 schreef Phydomir het volgende:
[..]
oe. lekker![]()
[..]
Er is niets mis met witte sportsokken. Tenminste, als je ze ook daar voor nodig hebt![]()
Auto's zijn voor luie mensen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:53 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb geen auto, en nu?
Geen botsautootje ??quote:
Een hele oude Daihatsu cuorequote:
Hij reed wel goed, toch?!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb er ook ingezeten. Wie wil me aanraken?![]()
![]()
Of het goed was weet ik niet, maar hij reed wel. En daar gaat het om.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Hij reed wel goed, toch?!En je kan m overal parkeren
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:58 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb er ook ingezeten. Wie wil me aanraken?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Of het goed was weet ik niet, maar hij reed wel. En daar gaat het om.![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:04 schreef JoeyT het volgende:
TranceptorVingertPetitlapin
Zal ze toch wel moeten, jij hebt geen auto . . .quote:
neeeeeeequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Had van jou toch wel een beetje steun verwacht!
Dan loop je dinsdag maar![]()
In Arnhem helemaal?!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
neeeeeee![]()
kom je me inArnhem
ophalen?
Ja, dan hoef ik maar in 1 trein te zitten. Dequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:13 schreef melismay het volgende:
[..]
In Arnhem helemaal?!![]()
Nee dat kan wel denk ik
Syntus heeft anders hele coole treinen hoor!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, dan hoef ik maar in 1 trein te zitten. DeIntercity
Verder zijn alle treinen kut, dus. Fijn.
Nietus! Dat ding naar Vorden vanaf Zutphen is iig zwaar kut!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Syntus heeft anders hele coole treinen hoor!![]()
Gaan we dan meteen coffegrounds checken?
Dan parkeer ik de auto even in diequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nietus! Dat ding naar Vorden vanaf Zutphen is iig zwaar kut!![]()
Ja, CoffeePuik plan.
![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan parkeer ik de auto even in dienieuwe parkeergarage
Nee hoor, alleen een stelletje . . .quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:23 schreef Twisted_fok het volgende:
Jezus, we zijn toch geen kliekje ofzo he?![]()
![]()
Viel ik maar op vrouwen, dat was vast een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen een stelletje . . .![]()
Ik bedacht het me ook al jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]oke
Jezus, we zijn toch geen kliekje ofzo he?![]()
![]()
Ja, dat denk ik elke keer...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Viel ik maar op vrouwen, dat was vast een stuk makkelijker.![]()
Zeker als je moet pissen. Net zo erg als de tram van Alphen naar Gouda. Zeker als dan de plee op Gouda ook nog eens kapoet is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nietus! Dat ding naar Vorden vanaf Zutphen is iig zwaar kut!![]()
Ik zou er bijna narcistisch van worden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik elke keer...
Hoewel jij natuurlijk woest aantrekkelijk bent![]()
Het is nooit te laat om een vrouw te veroveren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Over wat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:30 schreef Gutteguttegut het volgende:
Hmjah....*denkt..
Dat is een groot nadeel ja, geen plee's, maar ja, je kan niet alles hebben he!?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:30 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zeker als je moet pissen. Net zo erg als de tram van Alphen naar Gouda. Zeker als dan de plee op Gouda ook nog eens kapoet is.
Mag best een beetje hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zou er bijna narcistisch van worden.
Oh nee, toch niet.![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee. Maar wel een volle blaas.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat is een groot nadeel ja, geen plee's, maar ja, je kan niet alles hebben he!?
Ga dat eens doen dan Annie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om een vrouw te veroveren.
Oh.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben heul niet onmogelijk.![]()
Leven is sowieso de ultieme vorm van tijd verdoen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:44 schreef Vork het volgende:
Zeg, valt er hier nog een vrouw te veroveren? Of verdoe ik gewoon mijn kostbare tijd?
Als je iemand kan gebruiken die alleen maar hoi en doei zegt dan zou ik voor Sabrina gaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:44 schreef Vork het volgende:
Zeg, valt er hier nog een vrouw te veroveren? Of verdoe ik gewoon mijn kostbare tijd?
Wees d'r maar trots op.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hij is daar gewoon niet zo goed in. Heeft ie van mij geleerd.
Wel lekker rustig en inhoudsloos.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je iemand kan gebruiken die alleen maar hoi en doei zegt dan zou ik voor Sabrina gaan.
Nee dank je, hoi en doei zeggen kan ik zelf ook welquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:46 schreef Anthraxx het volgende:
Als je iemand kan gebruiken die alleen maar hoi en doei zegt dan zou ik voor Sabrina gaan.
Wow, hoe lang al? De laatste keer dat ik je zag kon je dat niet meer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:48 schreef Vork het volgende:
[..]
Nee dank je, hoi en doei zeggen kan ik zelf ook wel
Precies. Alles wat je hoeft te doen is een IRC kanaal in te stappenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om een vrouw te veroveren.
Uhm... Wat?!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Precies. Alles wat je hoeft te doen is een IRC kanaal in te stappen.
Hoe is het gisteren gegaan?quote:
Gewoon een Duits accent aannemen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Precies. Alles wat je hoeft te doen is een IRC kanaal in te stappen.
Altijd goed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gewoon een Duits accent aannemen.
Ik ben bang dat zó'n uniform regelen me even gaat kostenquote:
Laat dan maar zitten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben bang dat zó'n uniform regelen me even gaat kosten.
Belachelijke stelling, ik ben nooit gepest en heb geen slechte jeugd gehad. Volgende stelling.quote:Op zaterdag 5 augustus 2005 23:53 schreef petitlapin het volgende:
stelling, naar aanleiding van een controversieel R&P topic:
eeuwige of langdurige singles hebben meestal een slechte jeugd gehad, nooit echt vrienden gehad, veel gepest, hebben een gebrek aan sociale vaardigheden, en zullen hier moeilijk uitgeraken ...
THEY ARE DOOMED
Hoest met je inet vriendje afgelopen? Nog wat van hm gehoord of gezien?quote:
Ik was ooit bijna Marine-officier geweest, maar ik heb uiteindelijk toch besloten om niet naar het KIM te gaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben bang dat zó'n uniform regelen me even gaat kosten.
Eigenlijk heeft het niet zoveel zin om daar steeds naar te vragen. Als er iets belangrijks gebeurt en ik heb ook nog de behoefte om dat hier te delen, dan hoor je het vanzelf.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoest met je inet vriendje afgelopen? Nog wat van hm gehoord of gezien?
Plaats die arme Christine niet in zo'n kwaad daglicht ja.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft het niet zoveel zin om daar steeds naar te vragen. Als er iets belangrijks gebeurt en ik heb ook nog de behoefte om dat hier te delen, dan hoor je het vanzelf.
Speak for yourself. Ik rol net m'n bed uit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:32 schreef dawg het volgende:
Mên, wat zijn jullie vroeg op. En mên, wat ouwehoeren jullie veel.
Je wilt niet weten wat allemaal over jou gezegd is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:32 schreef dawg het volgende:
Mên, wat zijn jullie vroeg op. En mên, wat ouwehoeren jullie veel.
Dawg is coolquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat allemaal over jou gezegd is.![]()
Jij hebt er al een paar keer naar gevraagd hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij bent degene die t op FOK! had gegooid... En dit is eerste keer dat ik er naar vraag... Gooi t dan gewoon niet op FOK! als je niet wilt dat mensen er naar vragen
...
Jij hebt net geneukt. Dus je was al wakker.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Speak for yourself. Ik rol net m'n bed uit.
Kom maar naar de meet. Kun je het me mooi vertellen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat allemaal over jou gezegd is.![]()
Heb ik er naar gevraagd? Ik vroeg er naar toen je t er zelf over had... Met Mukie volgens mij... Ging erover dat je toen voor t eerst zou afspreken, maar hij had t druk ofso...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij hebt er al een paar keer naar gevraagd hoor.En PL ook al een paar keer.
En ik vind het niet erg, maar je hoort het vanzelf als er wat te vertellen valt.
Nee dus. Het kan nog alle kanten op.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:32 schreef JoeyT het volgende:
Hoop eigenlijk dat je flink op je bek bent gegaan omdat verliefd worden achter een PC zoooo not done is![]()
Ja en een keertje in HVJJN.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb ik er naar gevraagd? Ik vroeg er naar toen je t er zelf over had... Met Mukie volgens mij... Ging erover dat je toen voor t eerst zou afspreken, maar hij had t druk ofso...
Niet? En een paar dagen geleden zat je nog hevig zwijmelend in hvjjn te posten. Iets over vlinders enzo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee dus. Het kan nog alle kanten op.
En oja, verliefd ben ik niet.
Vorige week was je t nog wel...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee dus. Het kan nog alle kanten op.
En oja, verliefd ben ik niet.
Dan neem ik voor de zekerheid wel m'n strijdbijl weer mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Kom maar naar de meet. Kun je het me mooi vertellen.
I know, maar ik had me een beetje laten meeslepen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet? En een paar dagen geleden zat je nog hevig zwijmelend in hvjjn te posten. Iets over vlinders enzo.
Tss. Geef je een keer een realistische voorstelling van zaken in plaats van de hele boel bij elkaar te bluffen, krijg je datquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Laat dan maar zitten.
Dan maar geen vrouwtjes.
Verkapt 'ik was onwijze verliefd maar zie nu in dat hij t eigenlijk niet is'-postquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:38 schreef Christine het volgende:
[..]
I know, maar ik had me een beetje laten meeslepen.
Dat hoefde toch ook niet?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tss. Geef je een keer een realistische voorstelling van zaken in plaats van de hele boel bij elkaar te bluffen, krijg je dat. En ik ben nog niet eens toegekomen aan de verzoeken van uniformen voor jou
.
Geloof maar wat je wil, Joey. Je hoort nog wel van me als het wel of niet iets wordt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Verkapt 'ik was onwijze verliefd maar zie nu in dat hij t eigenlijk niet is'-post
True. Maar dat is uiteraard geen reden om de rest van mijn stille verwachtingen zo cru de kop in te drukkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat hoefde toch ook niet?Jij zou 'm toch niet aan doen.
Droom jij nu ookal van Fok!sters? Zo ken ik er nog een.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
True. Maar dat is uiteraard geen reden om de rest van mijn stille verwachtingen zo cru de kop in te drukken.
Nouja, aangezien jij zei impliceerde een uniform nodig te hebben voor een duits accent en Anthraxx impliceerde dat een Duits accent de enige manier is om een meisje te scoren, leek een demotivatie me wel op z'n plaats hier.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
True. Maar dat is uiteraard geen reden om de rest van mijn stille verwachtingen zo cru de kop in te drukken.
Mijn dromen zijn voorzien van een ruime cast, dawgquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Droom jij nu ookal van Fok!sters? Zo ken ik er nog een.
Dat was om ervoor te zorgen dat jij volledig in de illusie zou kunnen opgaan. Ik deed het alleen voor jouquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, aangezien jij zei impliceerde een uniform nodig te hebben voor een duits accent en Anthraxx impliceerde dat een Duits accent de enige manier is om een meisje te scoren, leek een demotivatie me wel op z'n plaats hier.
Middag!quote:
vannacht nog!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:18 schreef QyRoZ het volgende:
Iemand nog geneukt?
Dat ging er geloof ik over of ik onuitstaanbaar was... Ben ik dat? Jij kunt het zeggenquote:
Oh, maar dat is dan wel weer lief van je.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat was om ervoor te zorgen dat jij volledig in de illusie zou kunnen opgaan. Ik deed het alleen voor jou.
Lekker danquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:33 schreef Rhoona het volgende:
Nou peeps, mn date is niet doorgegaan.. Hij moest werken
Maar goed, ik op stap. Leuke jongen tegen gekomen,
dansen en zo je kent het wel, hardstikke leuk.
Staan we op het punt om te zoenen, wordt hij weggesleurd
door zijn vriendenvertelt hij later dat tie een vriendin heeft...
Jammer hoorrrrrr
Nee met wat vriendinnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:38 schreef Christine het volgende:
Was je in je eentje op stap, Rhoona?
Hier ookquote:
Hier komt het met bakken uit de lucht en het onweert heeeeeeeeeeeel hard.quote:
Rottig voor je.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:05 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Hier komt het met bakken uit de lucht en het onweert heeeeeeeeeeeel hard.![]()
Ja, hier ook.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:09 schreef Vork het volgende:
Het is hier maar pokkeweer.
Ja wrijf het er nog ff lekker in..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ga nog maar even in het zonnetje liggen lezen. Nog een beetje bruin worden enzo.
Dat is ook wel lekker jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:27 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ja wrijf het er nog ff lekker in..![]()
Vind het eigenlijk ook best gezellig,, ga zo op de bank hangen , koppie thee erbij en dan lekker dvdtje kijken of een boek lezen oid.
![]()
Hè Q, ik was woensdag nog in Amersfoort!quote:
Zon? waar zit je, Zuid-Spanje ofzo?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ga nog maar even in het zonnetje liggen lezen. Nog een beetje bruin worden enzo.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:34 schreef Vork het volgende:
Hmmm ik moet zo echt naar buiten en laat ik nou geen waterdichte jas hebben, of uberhaupt een jas.
Den Haag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Zon? waar zit je, Zuid-Spanje ofzo?
Was je vlak bij mn huis, woon op paar honderd meter van het station.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Hè Q, ik was woensdag nog in Amersfoort!
gelukkig reed de trein snel weer verder!
Dan moet je NU gaan want de lucjt klaart al weer op!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:52 schreef Vork het volgende:
Ik denk dat ik die 10 meter naar de supermarkt gewoon wel even zonder regenwerende zooi sprint
nog 1 en dan 4 op een rij!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:00 schreef B.A.Trix het volgende:
Topic is bijna vol....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |