Dat hoefde toch ook niet?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tss. Geef je een keer een realistische voorstelling van zaken in plaats van de hele boel bij elkaar te bluffen, krijg je dat. En ik ben nog niet eens toegekomen aan de verzoeken van uniformen voor jou
.
Geloof maar wat je wil, Joey. Je hoort nog wel van me als het wel of niet iets wordt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Verkapt 'ik was onwijze verliefd maar zie nu in dat hij t eigenlijk niet is'-post
True. Maar dat is uiteraard geen reden om de rest van mijn stille verwachtingen zo cru de kop in te drukkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat hoefde toch ook niet?Jij zou 'm toch niet aan doen.
Droom jij nu ookal van Fok!sters? Zo ken ik er nog een.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
True. Maar dat is uiteraard geen reden om de rest van mijn stille verwachtingen zo cru de kop in te drukken.
Nouja, aangezien jij zei impliceerde een uniform nodig te hebben voor een duits accent en Anthraxx impliceerde dat een Duits accent de enige manier is om een meisje te scoren, leek een demotivatie me wel op z'n plaats hier.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
True. Maar dat is uiteraard geen reden om de rest van mijn stille verwachtingen zo cru de kop in te drukken.
Mijn dromen zijn voorzien van een ruime cast, dawgquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Droom jij nu ookal van Fok!sters? Zo ken ik er nog een.
Dat was om ervoor te zorgen dat jij volledig in de illusie zou kunnen opgaan. Ik deed het alleen voor jouquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, aangezien jij zei impliceerde een uniform nodig te hebben voor een duits accent en Anthraxx impliceerde dat een Duits accent de enige manier is om een meisje te scoren, leek een demotivatie me wel op z'n plaats hier.
Middag!quote:
vannacht nog!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:18 schreef QyRoZ het volgende:
Iemand nog geneukt?
Dat ging er geloof ik over of ik onuitstaanbaar was... Ben ik dat? Jij kunt het zeggenquote:
Oh, maar dat is dan wel weer lief van je.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat was om ervoor te zorgen dat jij volledig in de illusie zou kunnen opgaan. Ik deed het alleen voor jou.
Lekker danquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:33 schreef Rhoona het volgende:
Nou peeps, mn date is niet doorgegaan.. Hij moest werken
Maar goed, ik op stap. Leuke jongen tegen gekomen,
dansen en zo je kent het wel, hardstikke leuk.
Staan we op het punt om te zoenen, wordt hij weggesleurd
door zijn vriendenvertelt hij later dat tie een vriendin heeft...
Jammer hoorrrrrr
Nee met wat vriendinnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:38 schreef Christine het volgende:
Was je in je eentje op stap, Rhoona?
Hier ookquote:
Hier komt het met bakken uit de lucht en het onweert heeeeeeeeeeeel hard.quote:
Rottig voor je.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:05 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Hier komt het met bakken uit de lucht en het onweert heeeeeeeeeeeel hard.![]()
Ja, hier ook.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:09 schreef Vork het volgende:
Het is hier maar pokkeweer.
Ja wrijf het er nog ff lekker in..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ga nog maar even in het zonnetje liggen lezen. Nog een beetje bruin worden enzo.
Dat is ook wel lekker jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:27 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ja wrijf het er nog ff lekker in..![]()
Vind het eigenlijk ook best gezellig,, ga zo op de bank hangen , koppie thee erbij en dan lekker dvdtje kijken of een boek lezen oid.
![]()
Hè Q, ik was woensdag nog in Amersfoort!quote:
Zon? waar zit je, Zuid-Spanje ofzo?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ga nog maar even in het zonnetje liggen lezen. Nog een beetje bruin worden enzo.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:34 schreef Vork het volgende:
Hmmm ik moet zo echt naar buiten en laat ik nou geen waterdichte jas hebben, of uberhaupt een jas.
Den Haag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Zon? waar zit je, Zuid-Spanje ofzo?
Was je vlak bij mn huis, woon op paar honderd meter van het station.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Hè Q, ik was woensdag nog in Amersfoort!
gelukkig reed de trein snel weer verder!
Dan moet je NU gaan want de lucjt klaart al weer op!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:52 schreef Vork het volgende:
Ik denk dat ik die 10 meter naar de supermarkt gewoon wel even zonder regenwerende zooi sprint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |