Hier ookquote:
Hier komt het met bakken uit de lucht en het onweert heeeeeeeeeeeel hard.quote:
Rottig voor je.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:05 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Hier komt het met bakken uit de lucht en het onweert heeeeeeeeeeeel hard.![]()
Ja, hier ook.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:09 schreef Vork het volgende:
Het is hier maar pokkeweer.
Ja wrijf het er nog ff lekker in..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ga nog maar even in het zonnetje liggen lezen. Nog een beetje bruin worden enzo.
Dat is ook wel lekker jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:27 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ja wrijf het er nog ff lekker in..![]()
Vind het eigenlijk ook best gezellig,, ga zo op de bank hangen , koppie thee erbij en dan lekker dvdtje kijken of een boek lezen oid.
![]()
Hè Q, ik was woensdag nog in Amersfoort!quote:
Zon? waar zit je, Zuid-Spanje ofzo?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ga nog maar even in het zonnetje liggen lezen. Nog een beetje bruin worden enzo.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:34 schreef Vork het volgende:
Hmmm ik moet zo echt naar buiten en laat ik nou geen waterdichte jas hebben, of uberhaupt een jas.
Den Haag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Zon? waar zit je, Zuid-Spanje ofzo?
Was je vlak bij mn huis, woon op paar honderd meter van het station.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Hè Q, ik was woensdag nog in Amersfoort!
gelukkig reed de trein snel weer verder!
Dan moet je NU gaan want de lucjt klaart al weer op!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:52 schreef Vork het volgende:
Ik denk dat ik die 10 meter naar de supermarkt gewoon wel even zonder regenwerende zooi sprint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |