Kut voor je!.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:36 schreef QyRoZ het volgende:
Ik moet vandaag een nieuwe kapper zoeken. Het is jammer dat onze Amersfoortse huisterrorist (bij mij uit de wijk) wordt uitgeleverd aan de USA. Het was een goede kapper.
Hey! Jij mag helemaal nog niet op zijn!!quote:
Ik weet het, ik snap er ook niets van!.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Hey! Jij mag helemaal nog niet op zijn!!
Damn.... Kan ie niet overkomen om je te knippen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:36 schreef QyRoZ het volgende:
Ik moet vandaag een nieuwe kapper zoeken. Het is jammer dat onze Amersfoortse huisterrorist (bij mij uit de wijk) wordt uitgeleverd aan de USA. Het was een goede kapper.
Ze gaan hem vast weer de doodstraf geven. Lame!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Damn.... Kan ie niet overkomen om je te knippen?
Nou kijk, het zit zo.... je werd wakker en je stond op...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik weet het, ik snap er ook niets van!.![]()
Ik moest naar de wc hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou kijk, het zit zo.... je werd wakker en je stond op...
Die laatste stap had je moeten vervangen door gewoon te blijven liggen en verder te slapen![]()
Dan moest je daarna gewoon meteen je bed weer inquote:
Ik ga al!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan moest je daarna gewoon meteen je bed weer in
Hup slapen, je moet dinsdag in topvorm zijn hoor!!!
Goed zo... luisteren naar tante MMquote:
ja beetje kortquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:05 schreef melismay het volgende:
Lekker geslapen Godt?
Veel te kort en niet zo lekkerquote:
da\t is niet zo mooiquote:
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
da\t is niet zo mooi
ik ga zo alweer de stad in
moet me nu eigenlijk an kleden
maar blijf nog ff twee sec zitten
Heb je dan geen leven of watquote:
Ah we hebben dr weer eentjequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Heb je dan geen leven of wat
Damn
Ging je dat laatste vorige week ook al niet doen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Even broodje eten![]()
Even iemand wat geld geven wat hij nog krijgt
En sokken kopen![]()
Ksssstttttquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:29 schreef Phydomir het volgende:
Goedemorgen![]()
woei.. Morgen rond deze tijd vertrekt mijn vliegtuig als het goed is![]()
Niet aan te gekomenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Ging je dat laatste vorige week ook al niet doen?
Maar ik neuk nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Heb je dan geen leven of wat
Damn
Geen witte sportsokken he!?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |