Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:52 schreef Hallulama het volgende:
Nee joh, maar je bent 't al vrij snel zat.
omfg puleasequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:51 schreef Hallulama het volgende:
Ik spreek uit ervaring, leer van me, I command you!
Je hebt gelijk, zal ik doen voortaan.quote:
Als je niet weet dat het 'het portier' is, zeg dan gewoon 'de deur'.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:49 schreef Hallulama het volgende:
doet de portier dicht
Tsss Jij moet morgen toch werkenquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:54 schreef broer het volgende:
[..]
Als je niet weet dat het 'het portier' is, zeg dan gewoon 'de deur'.
Echt nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:52 schreef Hallulama het volgende:
Nee joh, maar je bent 't al vrij snel zat.
Tssk, ga maar sparen en kijk of 't je waard isquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:53 schreef Mukie het volgende:
omfg pulease![]()
Geef mij een snel karretje en ik ben zoet![]()
Sparen???quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:55 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Tssk, ga maar sparen en kijk of 't je waard is![]()
Wel handig voor daten met boys uit de Randstad, I'm sure.
Deze maand nog in M5, audi a8 W12 en porsche GT3 geredenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:54 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, zal ik doen voortaan.
Maar mensen verschillen uiteindelijk helemaal niet zo veel van elkaar toch?
Excuses, ik gebruik het woord niet vaak, maar 't klinkt meer auto-achtig, ik was bang dat als ik "deur" zou gebruiken er verwarring zou optreden daar ik ook "thuis" gebruikte.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:54 schreef broer het volgende:
Als je niet weet dat het 'het portier' is, zeg dan gewoon 'de deur'.
Ah, en eeh, hoe snel rijd je nou gemiddeld?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:56 schreef Godlike02 het volgende:
Deze maand nog in M5, audi a8 W12 en porsche GT3 gereden
Sorry gaat niet vervelen
Op het circuit redelijk hard tochquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:57 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ah, en eeh, hoe snel rijd je nou gemiddeld?
Of moet de topic soms zijn "Op zoek naar een sneller ogende auto" ?
O, je had er zelfs over nįgedacht...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:56 schreef Hallulama het volgende:
Excuses, ik gebruik het woord niet vaak, maar 't klinkt meer auto-achtig, ik was bang dat als ik "deur" zou gebruiken er verwarring zou optreden daar ik ook "thuis" gebruikte.
jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:57 schreef PPWB84 het volgende:
Heb jij nu ook een heel zacht g-tje Mukie
-1 Impertinent.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:57 schreef PPWB84 het volgende:
Heb jij nu ook een heel zacht g-tje Mukie
Zoek het gerust op.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:00 schreef Hallulama het volgende:
Zekers, maar eeh, t'is "oh" he, niet "o".![]()
Gefeliciteerd MikeyMoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:01 schreef QyRoZ het volgende:
Gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |