Omdat Mukie traag isquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:42 schreef Hallulama het volgende:
Snellere auto, eeh, why?
Lijtk me ergens waar het het meest bevolkt is, religieus en weinig buitenlanders.quote:
Ik heb verdomme meerdere venstertjes hier openquote:
Limburg lijkt me uitstekend doelwit iddquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Lijtk me ergens waar het het meest bevolkt is, religieus en weinig buitenlanders.
Wat is mijn mening?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb verdomme meerdere venstertjes hier open
ik zoek nog eens wat argumenten om je mening te staven
Maastricht lijkt me idd best geschikt als ik AQ wasquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Limburg lijkt me uitstekend doelwit idd![]()
Dat WO2 gedeelte.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat is mijn mening?
Dat ik zo geil ben als zeeuws meisje?![]()
Weet je wel hoe leuk het is om in een snelle auto te rijdenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:47 schreef Hallulama het volgende:
Weet je wel hoe relaxed het is om in een trage auto te rijden?
Ja, maar heb liever het snellequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:47 schreef Hallulama het volgende:
Weet je wel hoe relaxed het is om in een trage auto te rijden?
Zorgen dat je de snelste bentquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:47 schreef Hallulama het volgende:
Hoe sneller je auto hoe meer stress je hebt als er een NOG snellere auto langs je zoeft.
zo geil als boterquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat WO2 gedeelte.
Zijn zweeuwse meisjes dan zoooo geil?
Wat zeg je plato?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:49 schreef Hallulama het volgende:
Ja, dat gevoel wat je hebt als je weer thuis bent, na een potje scheuren, je stapt uit, je voelt de warmte van de motorkap komen, je hoort het metaal tikken, je rekt je lekker uit, doet de portier dicht, en denkt, zo, nu eerst een Bavaria.
Maar gewoon een stukje hardlopen werkt ook prima hoor, echt
Nee door eentje van 4000 euro, dan voel je je pas echt bezeiktquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:48 schreef Hallulama het volgende:
Geef 200.000 euro uit aan een snelle auto, en word ingehaald door een veel snellere auto van 400.000 euro, ARGH!
slechte ervaring dusquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:51 schreef Hallulama het volgende:
Ik spreek uit ervaring, leer van me, I command you!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
zo geil als boter![]()
boter > zeeuws meisje![]()
Is lastig ik snap het
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:52 schreef Hallulama het volgende:
Nee joh, maar je bent 't al vrij snel zat.
omfg puleasequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:51 schreef Hallulama het volgende:
Ik spreek uit ervaring, leer van me, I command you!
Je hebt gelijk, zal ik doen voortaan.quote:
Als je niet weet dat het 'het portier' is, zeg dan gewoon 'de deur'.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:49 schreef Hallulama het volgende:
doet de portier dicht
Tsss Jij moet morgen toch werkenquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:54 schreef broer het volgende:
[..]
Als je niet weet dat het 'het portier' is, zeg dan gewoon 'de deur'.
Echt nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:52 schreef Hallulama het volgende:
Nee joh, maar je bent 't al vrij snel zat.
Tssk, ga maar sparen en kijk of 't je waard isquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:53 schreef Mukie het volgende:
omfg pulease![]()
Geef mij een snel karretje en ik ben zoet![]()
Sparen???quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:55 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Tssk, ga maar sparen en kijk of 't je waard is![]()
Wel handig voor daten met boys uit de Randstad, I'm sure.
Deze maand nog in M5, audi a8 W12 en porsche GT3 geredenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:54 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, zal ik doen voortaan.
Maar mensen verschillen uiteindelijk helemaal niet zo veel van elkaar toch?
Excuses, ik gebruik het woord niet vaak, maar 't klinkt meer auto-achtig, ik was bang dat als ik "deur" zou gebruiken er verwarring zou optreden daar ik ook "thuis" gebruikte.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:54 schreef broer het volgende:
Als je niet weet dat het 'het portier' is, zeg dan gewoon 'de deur'.
Ah, en eeh, hoe snel rijd je nou gemiddeld?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:56 schreef Godlike02 het volgende:
Deze maand nog in M5, audi a8 W12 en porsche GT3 gereden
Sorry gaat niet vervelen
Op het circuit redelijk hard tochquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:57 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ah, en eeh, hoe snel rijd je nou gemiddeld?
Of moet de topic soms zijn "Op zoek naar een sneller ogende auto" ?
O, je had er zelfs over nágedacht...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:56 schreef Hallulama het volgende:
Excuses, ik gebruik het woord niet vaak, maar 't klinkt meer auto-achtig, ik was bang dat als ik "deur" zou gebruiken er verwarring zou optreden daar ik ook "thuis" gebruikte.
jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:57 schreef PPWB84 het volgende:
Heb jij nu ook een heel zacht g-tje Mukie
-1 Impertinent.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:57 schreef PPWB84 het volgende:
Heb jij nu ook een heel zacht g-tje Mukie
Zoek het gerust op.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:00 schreef Hallulama het volgende:
Zekers, maar eeh, t'is "oh" he, niet "o".![]()
Gefeliciteerd MikeyMoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:01 schreef QyRoZ het volgende:
Gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |