Belachelijke stelling, ik ben nooit gepest en heb geen slechte jeugd gehad. Volgende stelling.quote:Op zaterdag 5 augustus 2005 23:53 schreef petitlapin het volgende:
stelling, naar aanleiding van een controversieel R&P topic:
eeuwige of langdurige singles hebben meestal een slechte jeugd gehad, nooit echt vrienden gehad, veel gepest, hebben een gebrek aan sociale vaardigheden, en zullen hier moeilijk uitgeraken ...
THEY ARE DOOMED
Hoest met je inet vriendje afgelopen? Nog wat van hm gehoord of gezien?quote:
Ik was ooit bijna Marine-officier geweest, maar ik heb uiteindelijk toch besloten om niet naar het KIM te gaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben bang dat zó'n uniform regelen me even gaat kosten.
Eigenlijk heeft het niet zoveel zin om daar steeds naar te vragen. Als er iets belangrijks gebeurt en ik heb ook nog de behoefte om dat hier te delen, dan hoor je het vanzelf.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoest met je inet vriendje afgelopen? Nog wat van hm gehoord of gezien?
Plaats die arme Christine niet in zo'n kwaad daglicht ja.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft het niet zoveel zin om daar steeds naar te vragen. Als er iets belangrijks gebeurt en ik heb ook nog de behoefte om dat hier te delen, dan hoor je het vanzelf.
Speak for yourself. Ik rol net m'n bed uit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:32 schreef dawg het volgende:
Mên, wat zijn jullie vroeg op. En mên, wat ouwehoeren jullie veel.
Je wilt niet weten wat allemaal over jou gezegd is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:32 schreef dawg het volgende:
Mên, wat zijn jullie vroeg op. En mên, wat ouwehoeren jullie veel.
Dawg is coolquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat allemaal over jou gezegd is.![]()
Jij hebt er al een paar keer naar gevraagd hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij bent degene die t op FOK! had gegooid... En dit is eerste keer dat ik er naar vraag... Gooi t dan gewoon niet op FOK! als je niet wilt dat mensen er naar vragen
...
Jij hebt net geneukt. Dus je was al wakker.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Speak for yourself. Ik rol net m'n bed uit.
Kom maar naar de meet. Kun je het me mooi vertellen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat allemaal over jou gezegd is.![]()
Heb ik er naar gevraagd? Ik vroeg er naar toen je t er zelf over had... Met Mukie volgens mij... Ging erover dat je toen voor t eerst zou afspreken, maar hij had t druk ofso...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij hebt er al een paar keer naar gevraagd hoor.En PL ook al een paar keer.
En ik vind het niet erg, maar je hoort het vanzelf als er wat te vertellen valt.
Nee dus. Het kan nog alle kanten op.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:32 schreef JoeyT het volgende:
Hoop eigenlijk dat je flink op je bek bent gegaan omdat verliefd worden achter een PC zoooo not done is![]()
Ja en een keertje in HVJJN.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb ik er naar gevraagd? Ik vroeg er naar toen je t er zelf over had... Met Mukie volgens mij... Ging erover dat je toen voor t eerst zou afspreken, maar hij had t druk ofso...
Niet? En een paar dagen geleden zat je nog hevig zwijmelend in hvjjn te posten. Iets over vlinders enzo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee dus. Het kan nog alle kanten op.
En oja, verliefd ben ik niet.
Vorige week was je t nog wel...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee dus. Het kan nog alle kanten op.
En oja, verliefd ben ik niet.
Dan neem ik voor de zekerheid wel m'n strijdbijl weer mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Kom maar naar de meet. Kun je het me mooi vertellen.
I know, maar ik had me een beetje laten meeslepen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet? En een paar dagen geleden zat je nog hevig zwijmelend in hvjjn te posten. Iets over vlinders enzo.
Tss. Geef je een keer een realistische voorstelling van zaken in plaats van de hele boel bij elkaar te bluffen, krijg je datquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Laat dan maar zitten.
Dan maar geen vrouwtjes.
Verkapt 'ik was onwijze verliefd maar zie nu in dat hij t eigenlijk niet is'-postquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:38 schreef Christine het volgende:
[..]
I know, maar ik had me een beetje laten meeslepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |