o2 (tw.)quote:
Broer! Ik blijf niet heel lang, ik wil alleen nog een beetje vermoeider worden.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:04 schreef Mukie het volgende:
Mensjes wisseling vand e wacht.
Q jij neemt het verder over?
Slaap lekker allemaal
Ik ga het zo ook nog een keer proberen hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:04 schreef Mukie het volgende:
Mensjes wisseling vand e wacht.
Q jij neemt het verder over?
Slaap lekker allemaal
Dan ben ik de ideale gesprekspartner.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:03 schreef QyRoZ het volgende:
Broer! Ik blijf niet heel lang, ik wil alleen nog een beetje vermoeider worden.
Die servers zijn wel okay, alleen de software is zo brak als de tyfus. En ws zit er weer een scriptkiddie te kutten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:05 schreef Hallulama het volgende:
Ja, relaxed he, geen idee wat er nou weer aan de hand was vandaag, als ze nou onderaan iedere pagina ook een banner toevoegen en van dat geld weer een paar extra servers neerzetten?
Kijk, geen tientallen pagina's teruglezen is tot daaraantoe. Maar volstrekt niet kijken waar je in post vind ik wel érg ver gaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:09 schreef dawg het volgende:
Hoi. Het bier was lekker.
Nog iemand wakker trouwens?
Vreselijk was het.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:10 schreef QyRoZ het volgende:
Dan word je wel met je neus op de feiten gedrukt, broer.
Ik ook niet, terwijl ik toch om half 2 al thuis was. In plaats van in bed kruipen heb ik geinternet, een was opgehangen, chocola gegeten, gemsnt met mensen die niet verder kwamen dan "hee, terug van vakantie?" en daar toch zeker tien minuten mee wisten te vullen, en na al dat leed ga ik nog steeds niet slapen omdat ik me in mijn hoofd heb gehaald dat het eens tijd wordt mijn ex terug te mailen en dat doe ik altijd het liefste 's nachts.quote:
Ik heb er even met een zaklamp bijgestaan, maar er zit meer dan één bajonet op de rug van zo'n vrouwtje. Respect voor het egeltjesmannetje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:12 schreef Hallulama het volgende:
Vind je 't gek, als ik continu met een bajonet in m'n gezicht word geprikt tijdens de seks maak ik ook flink herrie.
Aangezien alle lettertjes redelijk draaien, is dat vandaag de dag geen optie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:11 schreef broer het volgende:
[..]
Kijk, geen tientallen pagina's teruglezen is tot daaraantoe. Maar volstrekt niet kijken waar je in post vind ik wel érg ver gaan.
Hij was gisteren op RTL5. Als ik hem op dvd zou hebben, zou ik depressief worden, denk ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:13 schreef QyRoZ het volgende:Requiem for a dream
Als ik een dvd-speler op mijn slaapkamer had en de DVD van RfaD dan was ik hem nu gaan kijken. Maar helaas.
So much for de Gezonde Periode die vandaag in ging?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:13 schreef thaleia het volgende:
Gelukkig is er nog meer chocola (hazelnoot-puur)
Requiem for a dream is goed. Maar Jesus' son is beter.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:13 schreef QyRoZ het volgende:Requiem for a dream
Als ik een dvd-speler op mijn slaapkamer had en de DVD van RfaD dan was ik hem nu gaan kijken. Maar helaas.
Ik doe het nog steeds.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:15 schreef dawg het volgende:
Oh ja, teruglezen in een singlestopic doe ik allang niet meer.
Vooral dat laatste.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:17 schreef broer het volgende:
[..]
Ik doe het nog steeds.
Verbazingwekkend wat je allemaal te weten komt. Verbazingwekkend ook hoeveel onzin er gepost wordt, trouwens. Maar dat terzijde.
Gelukkig heb ik de soundtrack wel op cd. Die staat nu op. Geweldig haunting.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:15 schreef broer het volgende:
[..]
Hij was gisteren op RTL5. Als ik hem op dvd zou hebben, zou ik depressief worden, denk ik.
Ik heb vanavond ook Berenkroet (of zoiets) gedronken, een of andere Limburgse kruidenbitter, en Riga Black Balsam, dat van mij de trofee krijgt voor het meest smerige vocht ooit geproduceerd. Gezonde Periodes moet je ook weer niet te dwangmatig doorvoeren, want dan hou je ze niet vol.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:16 schreef broer het volgende:
So much for de Gezonde Periode die vandaag in ging?
Nu nog even aankondigen dat ik ga maffen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:19 schreef Steijn het volgende:
Met Fok!ken blijf je wel single ja, wat doen jullie nog hier!
Dus jij bent ook nog single?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:19 schreef Steijn het volgende:
Met Fok!ken blijf je wel single ja,
Het moeten uiterst obscure tentjes zijn waar je dat soort dingen kunt krijgen. Over Gezonde Periodes weet ik verder niets, want ik doe er niet aan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:20 schreef thaleia het volgende:
Ik heb vanavond ook Berenkroet (of zoiets) gedronken, een of andere Limburgse kruidenbitter, en Riga Black Balsam, dat van mij de trofee krijgt voor het meest smerige vocht ooit geproduceerd. Gezonde Periodes moet je ook weer niet te dwangmatig doorvoeren, want dan hou je ze niet vol.
Alweer een goeie tip. Dank!quote:Morgen komt Donnie Darko op tv trouwens, voor de filmliefhebbers hier. Die heb ik sinds hij in de bioscoop draaide niet meer gezien, dus ik hoop dat ik voor morgenavond eindelijk eens ontdek hoe mijn video in te programmeren.
En ik voelde me nog wel aangesproken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:42 schreef thaleia het volgende:
Die dingen komen soms voort uit multitasking, in dit geval een telefoongesprek met zusjelief en het lezen van een meetingtopic op het Fokforum.
Ja, het is goed met hem. Hoe moet ik me dan verweren tegen al die asocialen in de bioscoop?quote:Ik heb overigens vanavond gelezen dat Lamon zegt dat in je eentje naar de bioscoop gaan erg goed is voor de filmbeleving vanwege de beperking van afleidende elementen of hoe hij het dan ook maar verwoordde
Maar daar draait nu juist THHGTTG.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:47 schreef thaleia het volgende:
Gewoon niet meer naar Calypso gaan broer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |