Je wilt een gemaskerde man onder je jas verbergen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:29 schreef -Angel- het volgende:
Als ik een handwapen wil kopen die je makkelijk onder je jas kan verbergen. Wat raad jij me dan aan?
Is het onderstaande wapen een idee? (speciaal uitvergrote foto)
[afbeelding]
Ben je nu eigenlijk niet strafbaar als topicstarter iemand neer schiet? Volgens mij namelijk welquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:45 schreef HassieBassie het volgende:
Deze: [afbeelding]
Klein, goedkoop en, niet onbelangrijk, verkrijgbaar.
Ayaan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:47 schreef djdano het volgende:
[..]
Ben je nu eigenlijk niet strafbaar als topicstarter iemand neer schiet? Volgens mij namelijk wel
Ps. Waar hebbie dat ding voor nodig?
Ja, binnenkort wordt ook mijn oude leraar geschiedenis aangeklaagd. In lessen over de tweede wereldoorlog had ie een plaatje van een auto laten zien, en toen een leerling van hem iemand doodreed begonnen de problemenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:47 schreef djdano het volgende:
[..]
Ben je nu eigenlijk niet strafbaar als topicstarter iemand neer schiet? Volgens mij namelijk wel
Ps. Waar hebbie dat ding voor nodig?
Echt?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:52 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ja, binnenkort wordt ook mijn oude leraar geschiedenis aangeklaagd. In lessen over de tweede wereldoorlog had ie een plaatje van een auto laten zien, en toen een leerling van hem iemand doodreed begonnen de problemen![]()
Jij hebt duidelijk nooit rechten gehad. Op het moment dat je iemand adviseert bij een aankoop en je had kunnen vermoeden dat hij daarmee een strafbaarfeit zou gaan plegen dan ben je dus gewoon schuldig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:52 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ja, binnenkort wordt ook mijn oude leraar geschiedenis aangeklaagd. In lessen over de tweede wereldoorlog had ie een plaatje van een auto laten zien, en toen een leerling van hem iemand doodreed begonnen de problemen![]()
Ik ken iemand die een kapot pistool bij zich had, als hij op stap ging. Vond hij veiliger als hij in de flat kwam, vantevoren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:18 schreef HassieBassie het volgende:
Wat je een een pistool hebt?
Helemaal niks. Een pistool is als een zebrapad; een schijnveiligheid. Je voelt je misschien veiliger op straat, maar dat gevoel verdwijnt meteen als er echt wat gebeurt. Als je schiet ben je strafrechtelijk de lul, schiet je niet heb je je pistool voor niks
Dan wel ja, maar ik TS nergens zeggen dat ze haar moeder wil vermoorden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:30 schreef djdano het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nooit rechten gehad. Op het moment dat je iemand adviseert bij een aankoop en je had kunnen vermoeden dat hij daarmee een strafbaarfeit zou gaan plegen dan ben je dus gewoon schuldig.
Als iemand de Hema binnenkomt en vraag om het grootste keukenmes omdat hij zijn schoonmoeder wil gaan neersteken dan ben je schuldig als je hem dat mes mee geeft.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:45 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dan wel ja, maar ik TS nergens zeggen dat ze haar moeder wil vermoorden.
Dan had ik namelijk deze aangeraden:
[afbeelding]
![]()
Geen Beretta? Da's Italiaans.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:22 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zou deze nemen ;
http://world.guns.ru/handguns/hg18-e.htm
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 04:21 schreef Casema het volgende:
En juist doordat labiele mongolen met vuurwapens rondlopen is het zo'n bende hier in Nederland..![]()
Kom jij eens onder die steen vandaan...quote:
Ik heb er nooit onder gezeten. Er vallen zeer weinig doden door vuurwapens in Nederland. En iedereen die wat anders beweerd moet maar een met cijfers komen in plaats van populistisch-SBS6-geneuzel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 04:25 schreef Casema het volgende:
Kom jij eens onder die steen vandaan...![]()
Lijkt sterk op een Kopie van de FN Babyquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:45 schreef HassieBassie het volgende:
Deze: [afbeelding]
Klein, goedkoop en, niet onbelangrijk, verkrijgbaar.
Je bent nog niet vaak over de grens geweest.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 04:21 schreef Casema het volgende:
En juist doordat labiele mongolen met vuurwapens rondlopen is het zo'n bende hier in Nederland..![]()
quote:
taser!quote:
Waarom is het dom? Gebruik een wapen in een defensieve rol.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:09 schreef frenkck het volgende:
Erg dom een wapen bij je dragen op straat, je lokt het alleen maar verder uit als je ermee gaat zwaaien.
Een normaal persoon, zonder criminele bijbedoelingen, heeft imho geen enkele reden om een wapen te dragen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:21 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Waarom is het dom? Gebruik een wapen in een defensieve rol.
@Dr_Flash: mijn favoriete afbeelding ()
Ja in de VS draagt zeker ook iedereen een wapen voor een defensiefe rolquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:21 schreef -Angel- het volgende:
[..]
@Dr_Flash: mijn favoriete afbeelding ()
En dan ben jij de persoon die met gezond verstand kan bepalen wanneer de defensieve rol kan omgezet worden in een offensieve rol.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:21 schreef -Angel- het volgende:
Een aardappelschilmesje. Wapens zijn voor losers die niet kunnen vechten en daarom maar met een gun gaan lopen zwaaien, met alle gevolgen van dien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:02 schreef -Angel- het volgende:
Welke type mes is eigenlijk het makkelijkst te verbergen en te natuurlijk te voorschijn te halen?
Hij is bang dat zijn fiets gestolen wordt..... zie je dat niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:32 schreef Mistix het volgende:
is de kans zo groot dat je een leger achter je aankrijgt met uzi's?
Wat denk je dat sneller is jouw vuist of een kogel uit de desert eagle?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:41 schreef LSS het volgende:
Wapens zijn voor losers die niet kunnen vechten en daarom maar met een gun gaan lopen zwaaien, met alle gevolgen van dien.
Kijk maar uit dat je met die D.E. niet in je Tinky Winky schietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:49 schreef -Angel- het volgende:
Wat denk je dat sneller is jouw vuist of een kogel uit de desert eagle?
Daar gaat het niet om, afgezien van het feit dat jij helemaal geen Desert Eagle hebt en dat zowieso toch al een kutwapen is voor sjonnies die bij gebrek aan penislengte maar zo'n groot pistool kopen om toch iets langs en krachtigs in hun bezit te hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:49 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wat denk je dat sneller is jouw vuist of een kogel uit de desert eagle?
Geloof je het zelf...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:48 schreef djdano het volgende:
[..]
Deze verberg ik altijd in mijn broek![]()
The perfect fly killer.quote:
Die is perfect. Die hoef je namelijk niet onder je jas te verstoppen, aangezien het van dit wapen de bedoeling is dat niemand je ooit ermee ziet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:45 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dan wel ja, maar ik TS nergens zeggen dat ze haar moeder wil vermoorden.
Dan had ik namelijk deze aangeraden:
![]()
Vechten hoort niet, en derhalve lijkt het me een gepaste keuze iemand die daarop uit is, uit te schakelen, juíst wanneer dat m.b.v. een vuur- of steekwapen is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:41 schreef LSS het volgende:
[..]
Wapens zijn voor losers die niet kunnen vechten en daarom maar met een gun gaan lopen zwaaien, met alle gevolgen van dien.
Het zijn geen geslachtsdelen hoor, slechts een deel van een geslacht.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:44 schreef mighty_myte het volgende:
Het_Biertje gaat voor de ban vanavond?
we hebben het hodr toch over makkelijk te verbergen handwapensquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:44 schreef mighty_myte het volgende:
Het_Biertje gaat voor de ban vanavond?
Daar ga ik het niet over hebben, of ik er nu wel of geen heb. Maar ik heb i.i.g. een kogelwerend vest met anti-steek upgrade. Dit is geschikt om onopvallend onder kleding te dragen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:31 schreef supra_man het volgende:
@TheDon1985, heb jij vuurwapens?
En met welke redenatie wil jij geen vriendin?
Misschien is een vriend een optie?quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:32 schreef TheDon1985 het volgende:
Een vriendin wil ik niet, omdat ik niet wil dat iemand zich op die afstand in mijn leven mengt. Daarnaast heb ik zo m'n eigenaardigheden waardoor ik geen gezellige partner ben. Zo sta ik vaak en lang voor de spiegel omwille van een dwangstoornis.
Aha, zoiets heb ik ook, toch ga ik niks zeggen. En wbt relaties, hier ook het geval. Ik wil geen vriendin, maar om hele andere reden dan jij.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:32 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Daar ga ik het niet over hebben, of ik er nu wel of geen heb. Maar ik heb i.i.g. een kogelwerend vest met anti-steek upgrade. Dit is geschikt om onopvallend onder kleding te dragen.
Maar ik ben niet iemand die ruzie zoekt, en mocht ik ergens direct actie op ondernemen, dan is dat omdat de situatie het op dat moment niet anders toelaat. Andere conflicten e.d. los ik altijd op termijn op.
Een vriendin wil ik niet, omdat ik niet wil dat iemand zich op die afstand in mijn leven mengt. Daarnaast heb ik zo m'n eigenaardigheden waardoor ik geen gezellige partner ben. Zo sta ik vaak en lang voor de spiegel omwille van een dwangstoornis.
Spiegelkijker.quote:
Een hoop homo's rijden in zo'n autootje, of een Peugeot cabrio.quote:
Nee, ik heb een fiets.quote:Heb jij toevallig ook een modieuze Fiat Barecca wagentje?![]()
De driftbuien van Hitler wel eens gezien in 'Der Untergang' ? Worden mijn dwanghandelingen door iemand ondermijnt, dan ga ik zo door het lint dat ik me later alleen de aanleiding van de situatie kan herinneren, maar niet de situatie zelf.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Spiegelkijker.![]()
Heb je ook zo'n Suzuki kappers-Jeep?
Heb je - naast de gesprekken met de kapper- ook professionele hulpquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:07 schreef TheDon1985 het volgende:
De driftbuien van Hitler wel eens gezien in 'Der Untergang' ? Worden mijn dwanghandelingen door iemand ondermijnt, dan ga ik zo door het lint dat ik me later alleen de aanleiding van de situatie kan herinneren, maar niet de situatie zelf.
De personen die zo'n voorval ooit hebben meegemaakt omdat ze e.e.a. onderschatte (ik was de persoon aan het wurgen...), maakten zich maar al te graag uit te voeten... Nee, neem gerust van me aan dat ik niet met plezier/uit vrije wil voor de spiegel hang.
En een jeep of Sezuki-kapper heb ik niet, maar wel een Kérastase-kapper.
Dat zei ik vroeger ook op het schoolplein!quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:17 schreef -Angel- het volgende:
Niet iedereen heeft dezelfde neigingen als jij.
Stuk (Erg vaak) gevouwen papier erbij, en je kan er nog hard mee schieten ook (kan geen steen tegen op)quote:
Newbie.quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:43 schreef Salvad0R het volgende:
[[url=http://img9.imageshack.us/img9/3276/80dollarpen5sb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Maar wrm zou je er een kopen dan? Voel je je soms niet veilig?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:29 schreef -Angel- het volgende:
Als ik een handwapen wil kopen die je makkelijk onder je jas kan verbergen. Wat raad jij me dan aan?
quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:45 schreef Brunette het volgende:
[..]
Maar wrm zou je er een kopen dan? Voel je je soms niet veilig?
Het valt me namelijk steeds vaker op dat users graag een wapen willen bezitten![]()
yep.quote:
Niet als ik voor mijn leven moet vrezenquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:15 schreef danni het volgende:
[..]
yep.
val je wel op he?
je houdt wel van een beetje ruig toch?
Gisteren zag ik op Discovery wat de effecten van pepperspray op het menselijk lichaam zijnquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:24 schreef Salvad0R het volgende:
pepperspray.. geen overbodige luxe voor een lady tegenwoordig, alhoewel het illegaal is...
nja, is echt niet fijnquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:30 schreef Brunette het volgende:
[..]
Gisteren zag ik op Discovery wat de effecten van pepperspray op het menselijk lichaam zijn![]()
Nee natuurlijk het laatstequote:Op zondag 7 augustus 2005 13:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
nja, is echt niet fijn
maarja, wat heb je liever... de effecten van verkrachting op jouw menselijk lichaam, of de pepperspray effecten op degenen die dat proberen
Daar heb je volkomen gelijk in.quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:33 schreef Salvad0R het volgende:
nja, is echt niet fijn
maarja, wat heb je liever... de effecten van verkrachting op jouw menselijk lichaam, of de pepperspray effecten op degenen die dat proberen
precies wat je zegt... en idd gister op tv was er nog iets over een gast die pepperspray had lopen spuiten in een discotheek.. wel nasty.quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Daar heb je volkomen gelijk in.
Het wordt natuurlijk wel weer andere koek als iemand voor de grap in een cafe/restaurant zijn nieuwe speelgoed gaat uittesten. Het dragen van een wapen (van welke soort dan ook) vraagt omgekeerd ook een morele "queste" in welke omstandigheden zo'n wapen gebruikt mag worden.
Ja pcies bij Traumaquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
idd gister op tv was er nog iets over een gast die pepperspray had lopen spuiten in een discotheek.. wel nasty.
Kom op zeg... Iedere hetro jongen vind het toch machtig om met wapens en explosies te 'spelen'...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:48 schreef Slarioux het volgende:
Pistolen zijn voor homo's die nog uit de kast moeten komen.
Vraag me af hoe makkelijk dat loopt met zo'n shotgun in je broekquote:Op zondag 7 augustus 2005 15:56 schreef El_Rolando het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/baggyclothes.html
Kijk hoe makkelijk.
Niet helemaal waar; zie Bijlmer noodweer arrest.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:18 schreef HassieBassie het volgende:
Wat je een een pistool hebt?
Helemaal niks. Een pistool is als een zebrapad; een schijnveiligheid. Je voelt je misschien veiliger op straat, maar dat gevoel verdwijnt meteen als er echt wat gebeurt. Als je schiet ben je strafrechtelijk de lul, schiet je niet heb je je pistool voor niks
-edit-quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:00 schreef FiveseveN het volgende:
Dit is een foto van een Friese Oort, zo van rond 1600. Je kunt zien dat er kartels aan zijn gevijld en die zijn nu nog vlijmscherp. Het muntje is bijzonder dun. Het werd dan ook gebruikt door straatvechters, die het muntje in de broekzak droegen. Ook wel "bekkesnijder" genoemd.
[[url=http://xs40.xs.to/pics/05310/DSC01802.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik denk dat je er krukken bij moet kopen om enigszins overtuigend over te komenquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:24 schreef Northside het volgende:
[..]
Vraag me af hoe makkelijk dat loopt met zo'n shotgun in je broek![]()
Zoals een klasgenoot van mij altijd bakpoeder mee naar school heeft, kan je geweldige dingen mee doen, in combinatie met wat zuur en een cola flesquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:46 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Kom op zeg... Iedere hetro jongen vind het toch machtig om met wapens en explosies te 'spelen'...
Het eigenlijke bezitten/gebruiken is natuurlijk een ander verhaal... Maar om nou te zeggen dat pistolen voor homo's zijn. Neen.
toepasselijke nicknamequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |