Ja in de VS draagt zeker ook iedereen een wapen voor een defensiefe rolquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:21 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Waarom is het dom? Gebruik een wapen in een defensieve rol.
@Dr_Flash: mijn favoriete afbeelding ()
En dan ben jij de persoon die met gezond verstand kan bepalen wanneer de defensieve rol kan omgezet worden in een offensieve rol.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:21 schreef -Angel- het volgende:
Waarom is het dom? Gebruik een wapen in een defensieve rol.
Een aardappelschilmesje. Wapens zijn voor losers die niet kunnen vechten en daarom maar met een gun gaan lopen zwaaien, met alle gevolgen van dien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:02 schreef -Angel- het volgende:
Welke type mes is eigenlijk het makkelijkst te verbergen en te natuurlijk te voorschijn te halen?
Hij is bang dat zijn fiets gestolen wordt..... zie je dat niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:32 schreef Mistix het volgende:
is de kans zo groot dat je een leger achter je aankrijgt met uzi's?
Wat denk je dat sneller is jouw vuist of een kogel uit de desert eagle?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:41 schreef LSS het volgende:
Wapens zijn voor losers die niet kunnen vechten en daarom maar met een gun gaan lopen zwaaien, met alle gevolgen van dien.
Kijk maar uit dat je met die D.E. niet in je Tinky Winky schietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:49 schreef -Angel- het volgende:
Wat denk je dat sneller is jouw vuist of een kogel uit de desert eagle?
Daar gaat het niet om, afgezien van het feit dat jij helemaal geen Desert Eagle hebt en dat zowieso toch al een kutwapen is voor sjonnies die bij gebrek aan penislengte maar zo'n groot pistool kopen om toch iets langs en krachtigs in hun bezit te hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:49 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wat denk je dat sneller is jouw vuist of een kogel uit de desert eagle?
Geloof je het zelf...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:48 schreef djdano het volgende:
[..]
Deze verberg ik altijd in mijn broek![]()
The perfect fly killer.quote:
Die is perfect. Die hoef je namelijk niet onder je jas te verstoppen, aangezien het van dit wapen de bedoeling is dat niemand je ooit ermee ziet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:45 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dan wel ja, maar ik TS nergens zeggen dat ze haar moeder wil vermoorden.
Dan had ik namelijk deze aangeraden:
![]()
Vechten hoort niet, en derhalve lijkt het me een gepaste keuze iemand die daarop uit is, uit te schakelen, juíst wanneer dat m.b.v. een vuur- of steekwapen is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:41 schreef LSS het volgende:
[..]
Wapens zijn voor losers die niet kunnen vechten en daarom maar met een gun gaan lopen zwaaien, met alle gevolgen van dien.
Het zijn geen geslachtsdelen hoor, slechts een deel van een geslacht.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:44 schreef mighty_myte het volgende:
Het_Biertje gaat voor de ban vanavond?
we hebben het hodr toch over makkelijk te verbergen handwapensquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:44 schreef mighty_myte het volgende:
Het_Biertje gaat voor de ban vanavond?
Daar ga ik het niet over hebben, of ik er nu wel of geen heb. Maar ik heb i.i.g. een kogelwerend vest met anti-steek upgrade. Dit is geschikt om onopvallend onder kleding te dragen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:31 schreef supra_man het volgende:
@TheDon1985, heb jij vuurwapens?
En met welke redenatie wil jij geen vriendin?
Misschien is een vriend een optie?quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:32 schreef TheDon1985 het volgende:
Een vriendin wil ik niet, omdat ik niet wil dat iemand zich op die afstand in mijn leven mengt. Daarnaast heb ik zo m'n eigenaardigheden waardoor ik geen gezellige partner ben. Zo sta ik vaak en lang voor de spiegel omwille van een dwangstoornis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |