Je wilt een gemaskerde man onder je jas verbergen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:29 schreef -Angel- het volgende:
Als ik een handwapen wil kopen die je makkelijk onder je jas kan verbergen. Wat raad jij me dan aan?
Is het onderstaande wapen een idee? (speciaal uitvergrote foto)
[afbeelding]
Ben je nu eigenlijk niet strafbaar als topicstarter iemand neer schiet? Volgens mij namelijk welquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:45 schreef HassieBassie het volgende:
Deze: [afbeelding]
Klein, goedkoop en, niet onbelangrijk, verkrijgbaar.
Ayaan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:47 schreef djdano het volgende:
[..]
Ben je nu eigenlijk niet strafbaar als topicstarter iemand neer schiet? Volgens mij namelijk wel
Ps. Waar hebbie dat ding voor nodig?
Ja, binnenkort wordt ook mijn oude leraar geschiedenis aangeklaagd. In lessen over de tweede wereldoorlog had ie een plaatje van een auto laten zien, en toen een leerling van hem iemand doodreed begonnen de problemenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:47 schreef djdano het volgende:
[..]
Ben je nu eigenlijk niet strafbaar als topicstarter iemand neer schiet? Volgens mij namelijk wel
Ps. Waar hebbie dat ding voor nodig?
Echt?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:52 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ja, binnenkort wordt ook mijn oude leraar geschiedenis aangeklaagd. In lessen over de tweede wereldoorlog had ie een plaatje van een auto laten zien, en toen een leerling van hem iemand doodreed begonnen de problemen![]()
Jij hebt duidelijk nooit rechten gehad. Op het moment dat je iemand adviseert bij een aankoop en je had kunnen vermoeden dat hij daarmee een strafbaarfeit zou gaan plegen dan ben je dus gewoon schuldig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:52 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ja, binnenkort wordt ook mijn oude leraar geschiedenis aangeklaagd. In lessen over de tweede wereldoorlog had ie een plaatje van een auto laten zien, en toen een leerling van hem iemand doodreed begonnen de problemen![]()
Ik ken iemand die een kapot pistool bij zich had, als hij op stap ging. Vond hij veiliger als hij in de flat kwam, vantevoren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:18 schreef HassieBassie het volgende:
Wat je een een pistool hebt?
Helemaal niks. Een pistool is als een zebrapad; een schijnveiligheid. Je voelt je misschien veiliger op straat, maar dat gevoel verdwijnt meteen als er echt wat gebeurt. Als je schiet ben je strafrechtelijk de lul, schiet je niet heb je je pistool voor niks
Dan wel ja, maar ik TS nergens zeggen dat ze haar moeder wil vermoorden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:30 schreef djdano het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nooit rechten gehad. Op het moment dat je iemand adviseert bij een aankoop en je had kunnen vermoeden dat hij daarmee een strafbaarfeit zou gaan plegen dan ben je dus gewoon schuldig.
Als iemand de Hema binnenkomt en vraag om het grootste keukenmes omdat hij zijn schoonmoeder wil gaan neersteken dan ben je schuldig als je hem dat mes mee geeft.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:45 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dan wel ja, maar ik TS nergens zeggen dat ze haar moeder wil vermoorden.
Dan had ik namelijk deze aangeraden:
[afbeelding]
![]()
Geen Beretta? Da's Italiaans.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:22 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zou deze nemen ;
http://world.guns.ru/handguns/hg18-e.htm
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 04:21 schreef Casema het volgende:
En juist doordat labiele mongolen met vuurwapens rondlopen is het zo'n bende hier in Nederland..![]()
Kom jij eens onder die steen vandaan...quote:
Ik heb er nooit onder gezeten. Er vallen zeer weinig doden door vuurwapens in Nederland. En iedereen die wat anders beweerd moet maar een met cijfers komen in plaats van populistisch-SBS6-geneuzel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 04:25 schreef Casema het volgende:
Kom jij eens onder die steen vandaan...![]()
Lijkt sterk op een Kopie van de FN Babyquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:45 schreef HassieBassie het volgende:
Deze: [afbeelding]
Klein, goedkoop en, niet onbelangrijk, verkrijgbaar.
Je bent nog niet vaak over de grens geweest.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 04:21 schreef Casema het volgende:
En juist doordat labiele mongolen met vuurwapens rondlopen is het zo'n bende hier in Nederland..![]()
quote:
taser!quote:
Waarom is het dom? Gebruik een wapen in een defensieve rol.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:09 schreef frenkck het volgende:
Erg dom een wapen bij je dragen op straat, je lokt het alleen maar verder uit als je ermee gaat zwaaien.
Een normaal persoon, zonder criminele bijbedoelingen, heeft imho geen enkele reden om een wapen te dragen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:21 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Waarom is het dom? Gebruik een wapen in een defensieve rol.
@Dr_Flash: mijn favoriete afbeelding ()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |