Daar heb je volkomen gelijk in.quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:33 schreef Salvad0R het volgende:
nja, is echt niet fijn
maarja, wat heb je liever... de effecten van verkrachting op jouw menselijk lichaam, of de pepperspray effecten op degenen die dat proberen
precies wat je zegt... en idd gister op tv was er nog iets over een gast die pepperspray had lopen spuiten in een discotheek.. wel nasty.quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Daar heb je volkomen gelijk in.
Het wordt natuurlijk wel weer andere koek als iemand voor de grap in een cafe/restaurant zijn nieuwe speelgoed gaat uittesten. Het dragen van een wapen (van welke soort dan ook) vraagt omgekeerd ook een morele "queste" in welke omstandigheden zo'n wapen gebruikt mag worden.
Ja pcies bij Traumaquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
idd gister op tv was er nog iets over een gast die pepperspray had lopen spuiten in een discotheek.. wel nasty.
Kom op zeg... Iedere hetro jongen vind het toch machtig om met wapens en explosies te 'spelen'...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:48 schreef Slarioux het volgende:
Pistolen zijn voor homo's die nog uit de kast moeten komen.
Vraag me af hoe makkelijk dat loopt met zo'n shotgun in je broekquote:Op zondag 7 augustus 2005 15:56 schreef El_Rolando het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/baggyclothes.html
Kijk hoe makkelijk.
Niet helemaal waar; zie Bijlmer noodweer arrest.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:18 schreef HassieBassie het volgende:
Wat je een een pistool hebt?
Helemaal niks. Een pistool is als een zebrapad; een schijnveiligheid. Je voelt je misschien veiliger op straat, maar dat gevoel verdwijnt meteen als er echt wat gebeurt. Als je schiet ben je strafrechtelijk de lul, schiet je niet heb je je pistool voor niks
-edit-quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:00 schreef FiveseveN het volgende:
Dit is een foto van een Friese Oort, zo van rond 1600. Je kunt zien dat er kartels aan zijn gevijld en die zijn nu nog vlijmscherp. Het muntje is bijzonder dun. Het werd dan ook gebruikt door straatvechters, die het muntje in de broekzak droegen. Ook wel "bekkesnijder" genoemd.
[[url=http://xs40.xs.to/pics/05310/DSC01802.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik denk dat je er krukken bij moet kopen om enigszins overtuigend over te komenquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:24 schreef Northside het volgende:
[..]
Vraag me af hoe makkelijk dat loopt met zo'n shotgun in je broek![]()
Zoals een klasgenoot van mij altijd bakpoeder mee naar school heeft, kan je geweldige dingen mee doen, in combinatie met wat zuur en een cola flesquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:46 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Kom op zeg... Iedere hetro jongen vind het toch machtig om met wapens en explosies te 'spelen'...
Het eigenlijke bezitten/gebruiken is natuurlijk een ander verhaal... Maar om nou te zeggen dat pistolen voor homo's zijn. Neen.
toepasselijke nicknamequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |