Ik wou al zeggen, dat viel wel heel erg opquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk en ga gewoon met hem neuken.
Ze zijn toch bekend?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
GVD ze heeft 2 stalkersvreemd gaan is NOT done
![]()
Wat bedoel je plato?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:46 schreef Mozart het volgende:
Hebben jullie de Ikea al geprobeerd?
De ballenbak?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:46 schreef Mozart het volgende:
Je gaat dus mee, Vork?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:47 schreef Vork het volgende:
En een echte single gaat natuurlijk in z'n eentje naar Fok!radio.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:46 schreef Mozart het volgende:
Neequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:47 schreef broer het volgende:
Stelling: The People vs Larry Flint is een goeie film.
Ik kom over een uurtje of twee bij u terug met de uitslag.
Beste God.quote:
Ik was niet de enige die dat dachtquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:47 schreef Mozart het volgende:
[..]
Beste God.
Wat bedoelt u met Plato? Ik ken geen Plato.
Hoogachtend,
Wolfgang.
Ik werk ook hoor! Pfff. Schande!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:48 schreef Vork het volgende:
Nee natuurlijk niet, dat moet je echt alleen doen (en ik moet werken, uiteraard).
Als ik het me goed herinner kan ik er eens op zeggenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:47 schreef broer het volgende:
Stelling: The People vs Larry Flint is een goeie film.
Ik kom over een uurtje of twee bij u terug met de uitslag.
Je weet niet eens wat er staatquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:43 schreef Mozart het volgende:
[..]
2000 jaar terug hadden ze dus ook al gastarbeiders. Scheer je weg.
Dan hoop ik dat je geen streaming radio kan ontvangenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:50 schreef Vork het volgende:
Maar ik werk natuurlijk weer op onregelmatige tijden en toevallig altijd tijdens Fok!radio.
quote:
* GewoneMan haalt het plakband van Mukie dr mond... zeg het eens lieverdquote:
Eens.quote:
Zoek de verschillenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:47 schreef Mozart het volgende:
[..]
Beste God.
Wat bedoelt u met Plato? Ik ken geen Plato.
Hoogachtend,
Wolfgang.
Waar zei je dat?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Eens.
Het dagboek van een psycho zoals ik al zei
Beetlejuicequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:52 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
* GewoneMan haalt het plakband van Mukie dr mond... zeg het eens lieverd![]()
ik ben knapper.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zoek de verschillen
[afbeelding]
eens... foute literatuur is ook literatuurquote:
Ik weet niet wat de mogelijkheden zijn, maar ik weet wel dat radio538 altijd staat te brullen op de werkvloer (dat is ook niet echt alles natuurlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:51 schreef Godlike02 het volgende:
Dan hoop ik dat je geen streaming radio kan ontvangen![]()
Iig net zo arrogantquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gelukt scheelt zelfs de kloon inhoudelijk niet veel
Of gescheiden ouders.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:53 schreef petitlapin het volgende:
stelling, naar aanleiding van een controversieel R&P topic:
eeuwige of langdurige singles hebben meestal een slechte jeugd gehad, nooit echt vrienden gehad, veel gepest, hebben een gebrek aan sociale vaardigheden, en zullen hier moeilijk uitgeraken ...
THEY ARE DOOMED![]()
Je discussie met Mad-Eleine is geniaalquote:
Hoezo fout?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:53 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
eens... foute literatuur is ook literatuur
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:53 schreef petitlapin het volgende:
eeuwige of langdurige singles hebben meestal een slechte jeugd gehad, nooit echt vrienden gehad, veel gepest, hebben een gebrek aan sociale vaardigheden, en zullen hier moeilijk uitgeraken ...
THEY ARE DOOMED![]()
Op msn kan ik je link gevenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:54 schreef PhaE het volgende:
[..]
Denk het wel ja.
Heb het nog nooit gelezen, maar lijkt me toch verdomd interessant.
Hmm niet mee eens.quote:
Schat van een meid. Niet te beroerd om even mijn vleugel te poetsen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Je discussie met Mad-Eleine is geniaal
Op alleen het laatste na (gebrek aan sociale vaardigheden) klopt het wel ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:53 schreef petitlapin het volgende:
THEY ARE DOOMED![]()
Okay, prima!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Op msn kan ik je link geven
Als ik hem nog kan vinden
Nou ja je kan hem zo vinden met googlequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mag ik 'm ook dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh okay, shit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou ja je kan hem zo vinden met google
Forget my offer want ik geloof dat het boek nog steeds verboden is in nederland en valt dus onder warez ofzo
Hint: eerste hit op googlequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:56 schreef PhaE het volgende:
[..]
Okay, prima!
Mijn MSN staat in mijn profiel.
Thanks![]()
Geef mij ook maarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet eens. Literatuur heeft een zekere kwaliteit (goede stijl, en met flair geschreven,vernieuwend).quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:53 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
eens... foute literatuur is ook literatuur
Als zelfs modjes er om vragenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
Geef mij ook maar
Heb alleen stukken gelezen die langs mn neus kwamen
Het boek kun je immers niet meer krijgen
Ik nou trouwens afstand van alle gedachtes en denkbeelden in het boek.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als zelfs modjes er om vragen![]()
Edit
Daarom de vraag of het literatuur is of lectuurquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:59 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Niet eens. Literatuur heeft een zekere kwaliteit (goede stijl, en met flair geschreven,vernieuwend).
Mein Kampf zit verschrikkelijk slecht in elkaar.
Neemt niet weg dat het historisch gezien een uiterst interessant boek is
Bedankt! Heb m gelijk bij mijn favorieten gezet...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als zelfs modjes er om vragen![]()
edit
Het is een soort dagboek volgens mij, in literatuurnormen dus een autobiografie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom de vraag of het literatuur is of lectuur
zijn ideaal was fout ik neem aan dat zijn ideaal zoals dat in de geschiedenis boeken staat overeenkomt met zijn boek mein kampfquote:
zeker wel, waar zeg ik van niet?quote:Is het juist niet goed te leren van fouten van andere?
nee, maar voor veel mensen wel begrijpelijk en misschien zelfs wel verstandig maar daar kan ik niet over oordelen omdat ik het niet gelezen heb.quote:IS het terecht dat het boek verboden is?
nee, maar weet verder wel relatief veel van de 2e wereld oorlog en de idealen van Adolf Hitlerquote:heb je het gelezen? Want het is een groot deel van onze historie
Google blijft lastig voor mensenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:02 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Bedankt! Heb m gelijk bij mijn favorieten gezet...![]()
Ohjaquote:
Het blijft interessant, net als de 2 films die laatst zijn uitgekomen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:03 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
zijn ideaal was fout ik neem aan dat zijn ideaal zoals dat in de geschiedenis boeken staat overeenkomt met zijn boek mein kampf
[..]
zeker wel, waar zeg ik van niet?
[..]
nee, maar voor veel mensen wel begrijpelijk en misschien zelfs wel verstandig maar daar kan ik niet over oordelen omdat ik het niet gelezen heb.
[..]
nee, maar weet verder wel relatief veel van de 2e wereld oorlog en de idealen van Adolf Hitler
Niet al zijn idealen waren verkeerdquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:03 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
zijn ideaal was fout ik neem aan dat zijn ideaal zoals dat in de geschiedenis boeken staat overeenkomt met zijn boek mein kampf
[..]
zeker wel, waar zeg ik van niet?
[..]
nee, maar voor veel mensen wel begrijpelijk en misschien zelfs wel verstandig maar daar kan ik niet over oordelen omdat ik het niet gelezen heb.
[..]
nee, maar weet verder wel relatief veel van de 2e wereld oorlog en de idealen van Adolf Hitler
ga op vakantie naar het middenoosten daar is het een bestseller en kan je hem overal kopenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
Geef mij ook maar
Heb alleen stukken gelezen die langs mn neus kwamen
Het boek kun je immers niet meer krijgen
Als of hij alleen maar waanideeen hadquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het is een soort dagboek volgens mij, in literatuurnormen dus een autobiografie.
Het valt dus technisch gezien onder literatuur maar doordat het slecht geschreven is is het gewoon een verzameling van waanideen en psychoses van een man.
Je geeft toch een link waarom zou ik het dan zelf gaan zoeken.. Of gaf je die link zodat niemand erop mag klikken...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Google blijft lastig voor mensen![]()
Hij heeft idd het land uit de sloppen gehaald.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet al zijn idealen waren verkeerd
Sterker ik denk dat de meeste met de beste intentie waren
De slachtoffers dacht hij alleen niet over na
En de middelen om het bereiken waren verre van ok
niet al zijn idealen waren verkeerd, nee ...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:05 schreef Godlike02 het volgende:
klopt zonder hem was er mogelijkerwijs geen kinderbijslag, ook heeft hij gezorgd voor betaalbare auto`s voor iedereen. was dat niet de eend?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
klopt zonder hem was er mogelijkerwijs geen kinderbijslag, ook heeft hij gezorgd voor betaalbare auto`s voor iedereen. was dat niet de eend?
Hallo!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
niet al zijn idealen waren verkeerd, nee ...
maar de opbouw van de economie waar hij zo voor geprezen wordt, hij had het tijdsvoordeel en de revival van de economie aan zijn kant ... de munt deed het weer goed, en oorlog brent altijd de industrie op gang ...
heel zijn land stond achter hem, en dat heeft hij misbruikt![]()
iddquote:
de VOLKSWAGEN!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
klopt zonder hem was er mogelijkerwijs geen kinderbijslag, ook heeft hij gezorgd voor betaalbare auto`s voor iedereen. was dat niet de eend?
Jammer alleen dat je onzin praatquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
idd
en nogmaals, het is gemakkelijk om een land te restaureren als het juist door de natuurlijke werking van de economie, net hersteld van de eerste WO, terug goed draait allemaal, en je je hele industrie omgooit naar een oorlogsindustrie
zo'n grote verdienste had die mand dus niet
en nu ga ik slapen, tot na het weekend
ja ik was in de war hou op ik schaam me al dood... en jullie maar lachenquote:
Jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:14 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja ik was in de war hou op ik schaam me al dood... en jullie maar lachen![]()
700.000 maar?? Dat is wel heel weinig... Bron???? ( kan ik ff lezen waarom het maar zo weinig mensen zijn..)quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hallo!![]()
Heel europa en amerika lag op zijn gat.
Niks economie. Duitsland liep 1000% voor op de rest.
Hij heeft in een paar jaar tijd de werkelozen van 9 miljoen terug gebracht naar nul ongeveer
Overal waren recod aantaal werkelozen. In duitsland niks.
Makkelijke mensen antwoord: ja maar oorlogs industrie.
Maar 700.000 mensen waren werkzaam in de oorlogsindustrie.
700.000 werkelozen merk je geen eens in duitsland.
Verschillende boeken die ik heb gelezenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:15 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
700.000 maar?? Dat is wel heel weinig... Bron???? ( kan ik ff lezen waarom het maar zo weinig mensen zijn..)
Let eens op je spelling, mên.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:15 schreef Mozart het volgende:
Welterusten klein lief pluizig konijntje. Als je dit weekend nog een klassiek stuk van mij beluisterdt zou ik een blij man zijn.
mijn excuses, het ging in de jaren dertig weer goed met de economie en met de duitse munt,quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:11 schreef Godlike02 het volgende:
Hallo!![]()
Heel europa en amerika lag op zijn gat.
Niks economie. Duitsland liep 1000% voor op de rest.
Hij heeft in een paar jaar tijd de werkelozen van 9 miljoen terug gebracht naar nul ongeveer
Overal waren recod aantaal werkelozen. In duitsland niks.
Makkelijke mensen antwoord: ja maar oorlogs industrie.
Maar 700.000 mensen waren werkzaam in de oorlogsindustrie.
700.000 werkelozen merk je geen eens in duitsland.
Lezenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
mijn excuses, het ging in de jaren dertig weer goed met de economie en met de duitse munt,
het ging hem op dat gebied echt wel voor de wind
ieder zijn waarheid, te moe om te rellenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:13 schreef Godlike02 het volgende:
Jammer alleen dat je onzin praat
Ga ik dit weekend opzoeken.. kan me haast niet voorstellen dat het er zo weing zijn geweest.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verschillende boeken die ik heb gelezen
ik vrees ervoor, ik denk dat het mannelijk gezelschap morgen iets anders zal opzetten in de autoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:15 schreef Mozart het volgende:
Welterusten klein lief pluizig konijntje. Als je dit weekend nog een klassiek stuk van mij beluisterd zou ik een blij man zijn.
Ik wil ook een stamkroeg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:19 schreef Roellio het volgende:
Ok, singlesupdate van Roellio:
Woensdagavond een dorpsfeest gehad in het rustieke Bergen - Noord Holland. Uitermate bezopen, en nog een beetje meer bezopen via een (vage) vriendin van me een meisje leren kennen en bij haar de nacht doorgebracht. Beetje gezoend en verder wat gerommeld bij haar thuis maar het was überkansloos want ik was véél te bezopen.
Enfin, donderdag (gister) brak geweest.
Vrijdag (vandaag) Tot een uur of 5 bij een vriend van me in Alkmaar laminaat helpen leggen in z'n nieuwe huis, daarna even een biertje doen in mijn stamkroeg (alweer aan 't bier) alvorens ik naar huis zou gaan. Zittend aan de bar, nietsvermoedend sippend aan mijn verdiende flesje pils na een dag klussen komt het meisje van woensdagavond binnenlopen.
Enfin, gezellig zitten ouwehoeren over van alles en nog wat en over hoe dronken we wel niet waren. Uiteindelijk samen in een restaurant beland en volgende week woensdag komt ze langs en ga ik voor d'r koken!
Vrijblivend daten is okay!
Heb je ook zo'n schattig accent?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:19 schreef Mozart het volgende:
[..]
Voor een Duitser spel ik best aardig.
Jawohl, mein liebchen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n schattig accent?
Had ie beter duits kunnen gevenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Mijn wiskundeleraar van vroeger had een duits accent. Schattig.
Research doet soms wonderenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je onzin praat
Mijn leraar duits had de bijnaam "tomaat" omdat hij altijd knalrood werd als hij boos werd. Opvliegend mannetje was dat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Had ie beter duits kunnen geven![]()
Ben niet echt doomed, maar heb toch wel wat raakvlakken met dit lijstje. Het komt dus ook nooit meer goed met mij . . .quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:53 schreef petitlapin het volgende:
THEY ARE DOOMED![]()
een echte duitser dusquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Mijn leraar duits had de bijnaam "tomaat" omdat hij altijd knalrood werd als hij boos werd. Opvliegend mannetje was dat.
Zullen we kijken hoe het met jou spelling is gesteld als jij na 250 jaar uit je graf opstaat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:34 schreef Mukie het volgende:
pssst Mozart, Liebchen moet met hoofdletter
Ik ben aan het zoeken hoeveel mensen er werkten in de oorlogsindustrie..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:34 schreef Godlike02 het volgende:
http://www.revision-notes.co.uk/revision/34.html
Geeft al een kleine hint hoe duitsland het deed in vergelijking met andere
Zal door zoeken
slaap lekkerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:35 schreef Christine het volgende:
Slapen.
veel ze hadden de beste tanks, vliegtuigen en duikboten. echter vereisten ze intensieve arbeid om ze te maken. veel meer dan de sherman van de VS. dat is ook waar ze de oorlog om verloren hebben. ze hadden kwalitatief de beste spullen maar werden overspoelt met goedkope en snel gemaakt ezooi (shermans b.v.)quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:39 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken hoeveel mensen er werkten in de oorlogsindustrie..
Oh daar hebben ze op verlorenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:42 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
veel ze hadden de beste tanks, vliegtuigen en duikboten. echter vereisten ze intensieve arbeid om ze te maken. veel meer dan de sherman van de VS. dat is ook waar ze de oorlog om verloren hebben. ze hadden kwalitatief de beste spullen maar werden overspoelt met goedkope en snel gemaakt ezooi (shermans b.v.)
Goed ideequote:
Kuifje?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Goed idee
Iemand nog strips gelezen de laatste tijd ??
Is een boek ook goed?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Goed idee
1942quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:46 schreef nozem het volgende:
Hitler had de de oorlog in 1941 al verloren. Hij had het simpelweg te hoog in de bol.
Telt de cosmo mee?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Goed idee
Dat ik overal meestal over kan meepraten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:46 schreef Godlike02 het volgende:
Vraag: Waar stoor je je het meeste aan in je eigen persoontje?
Weer is wat anders dan een stelling
The military turning point of the war in Europe came with the Soviet victory at Stalingrad in the winter of 1942-43; some 300,000 of Germany's finest troops were either killed or captured. By May 1943, Allied armies had driven the Axis forces out of A frica and had landed in Italyquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:46 schreef nozem het volgende:
Hitler had de de oorlog in 1941 al verloren. Hij had het simpelweg te hoog in de bol.
D DDquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Goed idee
Is dat alles?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat ik overal meestal over kan meepraten.
Soms kan dat erg verkeerd overkomen.
Het enige waar ik me bij mezelf echt aan stoor is dat ik wereldkampioen dingen uitstellen ben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:46 schreef Godlike02 het volgende:
Ik denk ook veel maar Godt zegt dat het er maar 700.000 waren..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:42 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
veel ze hadden de beste tanks, vliegtuigen en duikboten. echter vereisten ze intensieve arbeid om ze te maken. veel meer dan de sherman van de VS. dat is ook waar ze de oorlog om verloren hebben. ze hadden kwalitatief de beste spullen maar werden overspoelt met goedkope en snel gemaakt ezooi (shermans b.v.)
Dat ken ik ook wel beetjequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:49 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het enige waar ik me bij mezelf echt aan stoor is dat ik wereldkampioen dingen uitstellen ben.
Voor 1939?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:50 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik denk ook veel maar Godt zegt dat het er maar 700.000 waren..
Op m'n werk ook geen last van, maar meer dingen zoals verslagen voor m'n studie, dat keukenkastdeurtje wat al 6 maanden scheef hangt etc.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat ken ik ook wel beetje
prive dan
Zakelijk geen last van, dan juist liever nu dan morgen dan heb ik het maar gehad
IDDquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:51 schreef Roellio het volgende:
[..]
Op m'n werk ook geen last van, maar meer dingen zoals verslagen voor m'n studie, dat keukenkastdeurtje wat al 6 maanden scheef hangt etc.
Hitler besloot in 1941 al dat hij een 2-frontenoorlog ging voeren. Dat was zijn nekslag, zijn veroveringsdrang was gewoon té groot. Als hij wat gas terug had genomen had hij het nog verdomd lang kunnen rekken. Zijn ondergang was echter al vlug bepaald.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
The military turning point of the war in Europe came with the Soviet victory at Stalingrad in the winter of 1942-43; some 300,000 of Germany's finest troops were either killed or captured. By May 1943, Allied armies had driven the Axis forces out of A frica and had landed in Italy
Ben een kat uit de boom kijker en ik krop alles op tot de bom opeens barst.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:46 schreef Godlike02 het volgende:
Weer is wat anders dan een stelling
niet alleen dat, maar het speelde een hele grote rol.quote:
Niet geheel waar!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:52 schreef nozem het volgende:
[..]
Hitler besloot in 1941 al dat hij een 2-frontenoorlog ging voeren. Dat was zijn nekslag, zijn veroveringsdrang was gewoon té groot. Als hij wat gas terug had genomen had hij het nog verdomd lang kunnen rekken. Zijn ondergang was echter al vlug bepaald.
Sterker nog!quote:For Hitler the war in the west was a sideshow, a prelude to the building of an empire in eastern Europe and the Soviet Union. Hitler had hoped that Britain would stay out of the war. In his vision of the near future, he foresaw the two countries shari ng the world between them--Britain would keep its overseas empire, and Germany would construct a new one to its east
Ben nu op een site een discussie daar over aan het lezen.. Als Hitler het allemaal niet zo snel wilde, en alles 1 voor 1 dan had ie de oorlog kunnen winnen..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:52 schreef nozem het volgende:
[..]
Hitler besloot in 1941 al dat hij een 2-frontenoorlog ging voeren. Dat was zijn nekslag, zijn veroveringsdrang was gewoon té groot. Als hij wat gas terug had genomen had hij het nog verdomd lang kunnen rekken. Zijn ondergang was echter al vlug bepaald.
Dank uquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:54 schreef Mukie het volgende:
Economische ontwikkelingen (1933-1939)
In 1933 waren er zes miljoen werklozen in Duitsland (dit kwam overeen met ca. 30 procent werkloosheid). Door middel van gigantische werkgelegenheidsprojecten lukte het de nationaal-socialisten - geholpen door de gelijktijdige opleving van de wereldhandel - om dit aantal in zeer korte tijd terug te dringen tot onder de 1,5 miljoen in 1936 (ca.7 procent werkloosheid). De aanleg van Autobahn en en de wederopbouw van de wapenindustrie zorgden voor veel werkgelegenheid. De positie van arbeiders werd verbeterd en de industrie kon profiteren van de nieuwe opdrachten die de nationaal-socialistische programma´s met zich meebrachten. De economische successen van het nazi-regime zorgden voor een groeiende populariteit van de NSDAP.
Hitler vond het van groot belang dat Duitsland economisch zo veel mogelijk onafhankelijk werd van het buitenland. De herinnering aan de voor Duitsland zo rampzalige geallieerde blokkades tijdens de Eerste Wereldoorlog was nog zeer levend. Er werd daarom geprobeerd surrogaten voor belangrijke grondstoffen te ontwikkelen en de landbouw werd aangezet tot een hogere productiviteit. Hitler was er echter al in een vroeg stadium van overtuigd dat Duitsland nieuwe gebieden in Oost-Europa zou moeten veroveren om echte oplossingen voor het voedsel- en grondstoffenprobleem te vinden. Al in 1933 had hij enkele officieren toevertrouwd dat "Verovering van nieuwe levensruimte in het oosten en haar onverbiddelijke germanisering" noodzakelijk zouden zijn.
bron
Dat is waar ik me aan stoor.quote:
De oorlog hangt aan van geluk aan elkaar (voor ons dan).quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:54 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ben nu op een site een discussie daar over aan het lezen.. Als Hitler het allemaal niet zo snel wilde, en alles 1 voor 1 dan had ie de oorlog kunnen winnen..
Ken je niet goed genoegquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat is waar ik me aan stoor.
Waar stoor jij je dan aan bij mij?
Engeland en Frankrijk gaan dan ook way back.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet geheel waar!
[..]
Sterker nog!
Engeland heeft zelfs vrede aangeboden nadat hitler frankrijk had ingenomen.
En ze mochten frankrijk houden![]()
Die gekke engelse sporen ook niet
En hitler nog minder want die accepteerde het voorstel niet
Inclusief: Nederland, belgie, polen, etc etcquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Engeland en Frankrijk gaan dan ook way back.
Logisch dat ze zoiets hadden van: hou je die zooi maar
Makkelijk way out.quote:
Dus toch door het nationaal socialisme..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:54 schreef Mukie het volgende:
Economische ontwikkelingen (1933-1939)
In 1933 waren er zes miljoen werklozen in Duitsland (dit kwam overeen met ca. 30 procent werkloosheid). Door middel van gigantische werkgelegenheidsprojecten lukte het de nationaal-socialisten - geholpen door de gelijktijdige opleving van de wereldhandel - om dit aantal in zeer korte tijd terug te dringen tot onder de 1,5 miljoen in 1936 (ca.7 procent werkloosheid). De aanleg van Autobahn en en de wederopbouw van de wapenindustrie zorgden voor veel werkgelegenheid. De positie van arbeiders werd verbeterd en de industrie kon profiteren van de nieuwe opdrachten die de nationaal-socialistische programma´s met zich meebrachten. De economische successen van het nazi-regime zorgden voor een groeiende populariteit van de NSDAP.
Hitler vond het van groot belang dat Duitsland economisch zo veel mogelijk onafhankelijk werd van het buitenland. De herinnering aan de voor Duitsland zo rampzalige geallieerde blokkades tijdens de Eerste Wereldoorlog was nog zeer levend. Er werd daarom geprobeerd surrogaten voor belangrijke grondstoffen te ontwikkelen en de landbouw werd aangezet tot een hogere productiviteit. Hitler was er echter al in een vroeg stadium van overtuigd dat Duitsland nieuwe gebieden in Oost-Europa zou moeten veroveren om echte oplossingen voor het voedsel- en grondstoffenprobleem te vinden. Al in 1933 had hij enkele officieren toevertrouwd dat "Verovering van nieuwe levensruimte in het oosten en haar onverbiddelijke germanisering" noodzakelijk zouden zijn.
bron
hij is te vroeg begonnen met de oorlog dat was misschien wel zijn grootste fout, hij had nog niet genoeg tanks en duikboten. als hij zoals hem geadviseerd was langer had gewacht waren zijn kansen een stuk beter geweest.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:54 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ben nu op een site een discussie daar over aan het lezen.. Als Hitler het allemaal niet zo snel wilde, en alles 1 voor 1 dan had ie de oorlog kunnen winnen..
Uiteraardquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:58 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dus toch door het nationaal socialisme..
Ah daarom had hij in 1 keer heel europaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:59 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hij is te vroeg begonnen met de oorlog dat was misschien wel zijn grootste fout, hij had nog niet genoeg tanks en duikboten. als hij zoals hem geadviseerd was langer had gewacht waren zijn kansen een stuk beter geweest.
hey ga je nou?quote:
Niet alleen buitenlanders, anders denkenden en de zwakkeren onder ons allen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Uiteraard
hoe anders
En mensen maar roepen dat hitler rechts was![]()
Hitler was een stuk linkser dan Wim Kok. (hitler en wim kok in 1 zin)
Alleen zijn ideeen over buitenlanders waren rechts
Het heet niet voor niets BLITZkriegquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ah daarom had hij in 1 keer heel europa![]()
Detail!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
Niet alleen buitenlanders, anders denkenden en de zwakkeren onder ons allen.
ow... Is dat zo erg dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ze wil het niet meer over WO2 hebben
Te weinig materiaalquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets BLITZkrieg
Die sukkel had alleen dat van Napoleon moeten lezen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Te weinig materiaal![]()
Meeste van heel europa![]()
Truequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
Die sukkel had alleen dat van Napoleon moeten lezen.
Dan wist ie iig hoe hij NIET naar Rusland moest gaan
Dan werkten er dus meer dan 700.000 in de oorlogsindustrie............quote:
Je hebt ook andere industrieenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:07 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dan werkten er dus meer dan 700.000 in de oorlogsindustrie............
Een deel van de staalindustrie werd tijdens de oorlog omgeturned naar wapenindustrie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:07 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dan werkten er dus meer dan 700.000 in de oorlogsindustrie............
Staal industrie werd nie meegerekend met de oorlogsindustrie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
Een deel van de staalindustrie werd tijdens de oorlog omgeturned naar wapenindustrie.
De gewone andere industrien deden hun eigen ding.
Das ook weer waar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Staal industrie werd nie meegerekend met de oorlogsindustrie.
Dat is pas later gebeurd.
Het is allemaal een beetje verkapt (dat geef ik toe)
Pciesquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
Das ook weer waar.
Ook ivm dat ene verdag, want dat mocht niet
Ja we zijn alleenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:14 schreef Mukie het volgende:
Slaap lekker allemaal
Gaat nu iedereen weg ofzo?
Ze hebben in dat verdag allemaal regeltjes opgesteld en meneer heeft ze netjes 1 voor 1 gebroken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pcies
Ze mochten geen eens een leger hebben
Dat heeft rusland weer mogelijk gemaakt, die hadden geld nodig.
Duitsland mocht niet oefenen op eigen terrein
Duistland heeft toen rusland betaald (hebben de russen gevraagd) zodat ze in rusland mochten oefenen want dat was legaal.
Dus mede met dank aan de russen hebben we oorlog gehad en engeland en frankrijk lieten dit allemaal toe
Oe lekkerquote:
ze hadden het wel doorquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ze hebben in dat verdag allemaal regeltjes opgesteld en meneer heeft ze netjes 1 voor 1 gebroken.
Niemand die wat doorhad. Beetje raar
Het heeft geholpenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ze hadden het wel door![]()
Maar hadden geen zin in ruzie
Tja en nu...quote:
Geen haar beterquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Tja en nu...
Lang leve Verenigd Europa
Hoe denk jij over het toetreden van Turkije?quote:
Kunnen we net zo goed zelfmoordplegenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hoe denk jij over het toetreden van Turkije?
Zelfde kijk dusquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kunnen we net zo goed zelfmoordplegen
JA rot op!quote:
Ik snap sowieso niet wat we drmee moeten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
JA rot op!
Land ligt voor 90% in azie
Schenden mensenrechten op grote schaal
Erkennen cyprus niet
En ijn economisch niet in orde
Dus oprotten dr mee
ach jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat we drmee moeten.
Het gaat nu al zo prachtig, waarom dan nog zo'n land drbij?![]()
Zo had pim het niet gewildquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat we drmee moeten.
Het gaat nu al zo prachtig, waarom dan nog zo'n land drbij?![]()
Eerst WO2quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:30 schreef Wojworshebn het volgende:
Hey, mensenGoeienavond, politiek op dit late tijdstip?
![]()
Is een van de grondstenen van Europaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eerst WO2
Valt dat ook onder politiek?
WO2, heeft ons puike snelwegen opgeleverd! En zekers valt dat onder politiek, wat anders?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eerst WO2
Valt dat ook onder politiek?
En een redelijk groot deel van Nederland.quote:
Ook vakbondenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:34 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
WO2, heeft ons puike snelwegen opgeleverd! En zekers valt dat onder politiek, wat anders?
Je gaat me toch niet vertellen dat je directeur van een mega-onderneming bent?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ook vakbonden
Die vind ik weer minder![]()
jaja Singles kan ook serieus zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:32 schreef thaleia het volgende:
Wow, het heeft nooit eerder zo lang geduurd voordat ik doorkreeg dat ik toch echt niet het verkeerde topic had aangeklikt
Doe geen prive uitlatingen op fokquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:36 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je directeur van een mega-onderneming bent?![]()
Okay ik heb nogal problemen met de inzet van bepaalde vakbondslui, maar dat ik er nou van gruwel? Laat ze lekker lopen in hun sandalenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doe geen prive uitlatingen op fok![]()
Maar ik gruwel van ze![]()
Iedereen die niet van 9-5 werkt toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doe geen prive uitlatingen op fok![]()
Maar ik gruwel van ze![]()
Niet minder radicaal dan mohamed b zijn zequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:38 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Okay ik heb nogal problemen met de inzet van bepaalde vakbondslui, maar dat ik er nou van gruwel? Laat ze lekker lopen in hun sandalen![]()
Behoorlijk jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet minder radicaal dan mohamed b zijn ze
Werknemers worden te veel beschermd in dit land
Nu praat je toch teveel als ondernemerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet minder radicaal dan mohamed b zijn ze
Werknemers worden te veel beschermd in dit land
Ondernemersquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:40 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Nu praat je toch teveel als ondernemerIk ben het ook maar toch?
wacht maar tot je iemand moet ontslaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:40 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Nu praat je toch teveel als ondernemerIk ben het ook maar toch?
Pciesquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
wacht maar tot je iemand moet ontslaan
Wij zitten nu nog 4 jaar met iemand opgescheept hierdoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pcies
Vooral dodelijk zijn ze voor kleine ondernemingen
Lang leven de vakbondenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wij zitten nu nog 4 jaar met iemand opgescheept hierdoor.
Dubbel werk doen en hij voert geen flikker uit.
Als hij wat doet, dan gaat het verkeerd en massaal ook
Uitvinding van de duitsersquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:48 schreef Wojworshebn het volgende:
Okay, is waar maar hoe kom je van 2ewereldoorlog op dit onderwerp?? Wacht, vakbondslui zijn nazi's??![]()
Ze hadden het beter bij die wegen kunnen latenquote:
En de volkswagenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ze hadden het beter bij die wegen kunnen laten
97% in aziequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
JA rot op!
Land ligt voor 90% in azie
Schenden mensenrechten op grote schaal
Erkennen cyprus niet
En ijn economisch niet in orde
Dus oprotten dr mee
Wim duisenberg specialquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:52 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
97% in azie![]()
de rest van je post![]()
fokquote:
We vinden sommige landen zielig en vragen of ze bij ons willen komenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wim duisenberg special
Die zei dat het maximaal 20 jaar kon duren voordat noord afrika ook tot de eu behoorde![]()
![]()
Die man was verre van achtelijk en heb ik heel hoog zitten
Des te enger vond ik die opmerking. wat de fuck heeft noord afrika met de eu te maken?
Ik raad een kernbom aanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:56 schreef Mukie het volgende:
[..]
We vinden sommige landen zielig en vragen of ze bij ons willen komen
omdat je zo aandringtquote:
ga ik niet redden in dit tempoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:06 schreef PPWB84 het volgende:
t kan nog t kan nog
Geen ideequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:08 schreef Wojworshebn het volgende:
Waar's Mukie, zij heeft altijd wel wat?
ja ze is mij aan het pijpen... laat dr nou ffquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen idee
Denk wc
Ook op msn dood stil
Dan is ze vast aan het schijten want het duurt langquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen idee
Denk wc
Ook op msn dood stil
Dan kan ze het niet goedquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:10 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja ze is mij aan het pijpen... laat dr nou ff![]()
Meeste vrouwen poepen toch snel?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:10 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Dan is ze vast aan het schijten want het duurt lang![]()
kut wat moet ik daarop zeggenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan kan ze het niet goed
Als jij nog de behoefte hebt om hier te posten dan![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:10 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Dan is ze vast aan het schijten want het duurt lang![]()
Dacht ik toch even een politiek topic te zijn binnengevallen. Maar gelukkig valt het mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:11 schreef Godlike02 het volgende:
Meeste vrouwen poepen toch snel?
Boekje dr bij is meer mannen ding geloof ik
Te laatquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:13 schreef broer het volgende:
[..]
Dacht ik toch even een politiek topic te zijn binnengevallen. Maar gelukkig valt het mee.
Mijn wijn is nog niet opquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:16 schreef broer het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met mij.
En dan gaat nu zeker ook nog 's iederen slapen...
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:17 schreef Wojworshebn het volgende:
Nou al helemaal een reden om weg te gaan, luitjes rustig aan![]()
gloeiende, ik ben nog niet gekomenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mijn wijn is nog niet op
Mukie is langzaam aan het inzakken
Je weet geen eens hoe het voeldquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:17 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
gloeiende, ik ben nog niet gekomen![]()
goffer je zou niet doorvertellen dat ik maagd benquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je weet geen eens hoe het voelt![]()
je zit in singlesquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
goffer je zou niet doorvertellen dat ik maagd ben![]()
En nu dan?quote:
ja en wil niet zeggen dat je dan ook maagd bentquote:
Zie niksquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:19 schreef Mukie het volgende:
Nee muuk wordt geweigerd door een heer in PTA SC
Niet genoeg pk's?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:19 schreef Mukie het volgende:
*** troost knufffffff aan mukkie geeft ***quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:19 schreef Mukie het volgende:
die ene k teveel pfffffffffffffffquote:
exxen zijn kutquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:24 schreef Mukie het volgende:
Neuh mannelijk ego wat in de weg zit
En hij kent ws mn ex die daar vaker zat
Kan ik een boek over schrijvenquote:
Mijn gewone naam was al niet uit te spreken, dus heb ik Mukie.quote:
I know sjat, toch lief van jequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
m,n ex is mn beste vriendin
Maar wilde je ff helpen![]()
Wilde bijna je echte naam gaan zeggenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mijn gewone naam was al niet uit te spreken, dus heb ik Mukie.
Lukt het nog niet
K heb ws in meer bolides gereden dan de meeste daarquote:
kan ik het nog goedmakenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mijn gewone naam was al niet uit te spreken, dus heb ik Mukie.
Lukt het nog niet
Wedden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
K heb ws in meer bolides gereden dan de meeste daar
Leuk. Praten over auto's.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:24 schreef Godlike02 het volgende:
kom ook langs
[PTA SC] 1957 Chevy Belair 350ZZ4 Engine /573
Ik wist ook niet of jij of hij te weinig pk's had...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:28 schreef Mukie het volgende:
K heb ws in meer bolides gereden dan de meeste daar
Oe idee !quote:
3 uur geleden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Oe idee !
Zeer verleidelijk.
Zeg dat verdomme eerder![]()
Ik gok Mukiequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:30 schreef broer het volgende:
[..]
Ik wist ook niet of jij of hij te weinig pk's had...
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wilde bijna je echte naam gaan zeggen![]()
Das zelfs 3 u te laatquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
3 uur geleden?
* Godlike02 pakt zn chatlogs![]()
hahahaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:31 schreef broer het volgende:
[..]
Oe. *klikt*
[..]
Mijn burgerlijke staat is ontopic genoeg.
Zal drover denkenquote:
Nu nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
Das zelfs 3 u te laat![]()
Jij moest toch weer werken![]()
quote:
Waar dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:31 schreef broer het volgende:
[..]
Oe. *klikt*
[..]
Mijn burgerlijke staat is ontopic genoeg.
Ja nu om 2:36 nietquote:
op 8-8 In Nederland toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:38 schreef Godlike02 het volgende:
Voorspel hier waar de aanslag komt
Goed topic
Lees ik nu pasquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik gok Mukie
Ze is hier nog steeds niet![]()
Lijtk me ergens waar het het meest bevolkt is, religieus en weinig buitenlanders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |