Had ie beter duits kunnen gevenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Mijn wiskundeleraar van vroeger had een duits accent. Schattig.
Research doet soms wonderenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je onzin praat
Mijn leraar duits had de bijnaam "tomaat" omdat hij altijd knalrood werd als hij boos werd. Opvliegend mannetje was dat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Had ie beter duits kunnen geven![]()
Ben niet echt doomed, maar heb toch wel wat raakvlakken met dit lijstje. Het komt dus ook nooit meer goed met mij . . .quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:53 schreef petitlapin het volgende:
stelling, naar aanleiding van een controversieel R&P topic:
eeuwige of langdurige singles hebben meestal een slechte jeugd gehad, nooit echt vrienden gehad, veel gepest, hebben een gebrek aan sociale vaardigheden, en zullen hier moeilijk uitgeraken ...
THEY ARE DOOMED![]()
een echte duitser dusquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Mijn leraar duits had de bijnaam "tomaat" omdat hij altijd knalrood werd als hij boos werd. Opvliegend mannetje was dat.
Zullen we kijken hoe het met jou spelling is gesteld als jij na 250 jaar uit je graf opstaat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:34 schreef Mukie het volgende:
pssst Mozart, Liebchen moet met hoofdletter
Ik ben aan het zoeken hoeveel mensen er werkten in de oorlogsindustrie..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:34 schreef Godlike02 het volgende:
http://www.revision-notes.co.uk/revision/34.html
Geeft al een kleine hint hoe duitsland het deed in vergelijking met andere
Zal door zoeken
slaap lekkerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:35 schreef Christine het volgende:
Slapen.
veel ze hadden de beste tanks, vliegtuigen en duikboten. echter vereisten ze intensieve arbeid om ze te maken. veel meer dan de sherman van de VS. dat is ook waar ze de oorlog om verloren hebben. ze hadden kwalitatief de beste spullen maar werden overspoelt met goedkope en snel gemaakt ezooi (shermans b.v.)quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:39 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken hoeveel mensen er werkten in de oorlogsindustrie..
Oh daar hebben ze op verlorenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:42 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
veel ze hadden de beste tanks, vliegtuigen en duikboten. echter vereisten ze intensieve arbeid om ze te maken. veel meer dan de sherman van de VS. dat is ook waar ze de oorlog om verloren hebben. ze hadden kwalitatief de beste spullen maar werden overspoelt met goedkope en snel gemaakt ezooi (shermans b.v.)
Goed ideequote:
Kuifje?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Goed idee
Iemand nog strips gelezen de laatste tijd ??
Is een boek ook goed?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Goed idee
1942quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:46 schreef nozem het volgende:
Hitler had de de oorlog in 1941 al verloren. Hij had het simpelweg te hoog in de bol.
Telt de cosmo mee?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Goed idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |