Ah daarom had hij in 1 keer heel europaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:59 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hij is te vroeg begonnen met de oorlog dat was misschien wel zijn grootste fout, hij had nog niet genoeg tanks en duikboten. als hij zoals hem geadviseerd was langer had gewacht waren zijn kansen een stuk beter geweest.
hey ga je nou?quote:
Niet alleen buitenlanders, anders denkenden en de zwakkeren onder ons allen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Uiteraard
hoe anders
En mensen maar roepen dat hitler rechts was![]()
Hitler was een stuk linkser dan Wim Kok. (hitler en wim kok in 1 zin)
Alleen zijn ideeen over buitenlanders waren rechts
Het heet niet voor niets BLITZkriegquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ah daarom had hij in 1 keer heel europa![]()
Detail!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
Niet alleen buitenlanders, anders denkenden en de zwakkeren onder ons allen.
ow... Is dat zo erg dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ze wil het niet meer over WO2 hebben
Te weinig materiaalquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets BLITZkrieg
Die sukkel had alleen dat van Napoleon moeten lezen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Te weinig materiaal![]()
Meeste van heel europa![]()
Truequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
Die sukkel had alleen dat van Napoleon moeten lezen.
Dan wist ie iig hoe hij NIET naar Rusland moest gaan
Dan werkten er dus meer dan 700.000 in de oorlogsindustrie............quote:
Je hebt ook andere industrieenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:07 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dan werkten er dus meer dan 700.000 in de oorlogsindustrie............
Een deel van de staalindustrie werd tijdens de oorlog omgeturned naar wapenindustrie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:07 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dan werkten er dus meer dan 700.000 in de oorlogsindustrie............
Staal industrie werd nie meegerekend met de oorlogsindustrie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
Een deel van de staalindustrie werd tijdens de oorlog omgeturned naar wapenindustrie.
De gewone andere industrien deden hun eigen ding.
Das ook weer waar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Staal industrie werd nie meegerekend met de oorlogsindustrie.
Dat is pas later gebeurd.
Het is allemaal een beetje verkapt (dat geef ik toe)
Pciesquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
Das ook weer waar.
Ook ivm dat ene verdag, want dat mocht niet
Ja we zijn alleenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:14 schreef Mukie het volgende:
Slaap lekker allemaal
Gaat nu iedereen weg ofzo?
Ze hebben in dat verdag allemaal regeltjes opgesteld en meneer heeft ze netjes 1 voor 1 gebroken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pcies
Ze mochten geen eens een leger hebben
Dat heeft rusland weer mogelijk gemaakt, die hadden geld nodig.
Duitsland mocht niet oefenen op eigen terrein
Duistland heeft toen rusland betaald (hebben de russen gevraagd) zodat ze in rusland mochten oefenen want dat was legaal.
Dus mede met dank aan de russen hebben we oorlog gehad en engeland en frankrijk lieten dit allemaal toe
Oe lekkerquote:
ze hadden het wel doorquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ze hebben in dat verdag allemaal regeltjes opgesteld en meneer heeft ze netjes 1 voor 1 gebroken.
Niemand die wat doorhad. Beetje raar
Het heeft geholpenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ze hadden het wel door![]()
Maar hadden geen zin in ruzie
Tja en nu...quote:
Geen haar beterquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Tja en nu...
Lang leve Verenigd Europa
Hoe denk jij over het toetreden van Turkije?quote:
Kunnen we net zo goed zelfmoordplegenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hoe denk jij over het toetreden van Turkije?
Zelfde kijk dusquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kunnen we net zo goed zelfmoordplegen
JA rot op!quote:
Ik snap sowieso niet wat we drmee moeten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
JA rot op!
Land ligt voor 90% in azie
Schenden mensenrechten op grote schaal
Erkennen cyprus niet
En ijn economisch niet in orde
Dus oprotten dr mee
ach jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat we drmee moeten.
Het gaat nu al zo prachtig, waarom dan nog zo'n land drbij?![]()
Zo had pim het niet gewildquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat we drmee moeten.
Het gaat nu al zo prachtig, waarom dan nog zo'n land drbij?![]()
Eerst WO2quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:30 schreef Wojworshebn het volgende:
Hey, mensenGoeienavond, politiek op dit late tijdstip?
![]()
Is een van de grondstenen van Europaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eerst WO2
Valt dat ook onder politiek?
WO2, heeft ons puike snelwegen opgeleverd! En zekers valt dat onder politiek, wat anders?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eerst WO2
Valt dat ook onder politiek?
En een redelijk groot deel van Nederland.quote:
Ook vakbondenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:34 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
WO2, heeft ons puike snelwegen opgeleverd! En zekers valt dat onder politiek, wat anders?
Je gaat me toch niet vertellen dat je directeur van een mega-onderneming bent?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ook vakbonden
Die vind ik weer minder![]()
jaja Singles kan ook serieus zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:32 schreef thaleia het volgende:
Wow, het heeft nooit eerder zo lang geduurd voordat ik doorkreeg dat ik toch echt niet het verkeerde topic had aangeklikt
Doe geen prive uitlatingen op fokquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:36 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je directeur van een mega-onderneming bent?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |