Je gaat me toch niet vertellen dat je directeur van een mega-onderneming bent?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ook vakbonden
Die vind ik weer minder![]()
jaja Singles kan ook serieus zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:32 schreef thaleia het volgende:
Wow, het heeft nooit eerder zo lang geduurd voordat ik doorkreeg dat ik toch echt niet het verkeerde topic had aangeklikt
Doe geen prive uitlatingen op fokquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:36 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je directeur van een mega-onderneming bent?![]()
Okay ik heb nogal problemen met de inzet van bepaalde vakbondslui, maar dat ik er nou van gruwel? Laat ze lekker lopen in hun sandalenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doe geen prive uitlatingen op fok![]()
Maar ik gruwel van ze![]()
Iedereen die niet van 9-5 werkt toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doe geen prive uitlatingen op fok![]()
Maar ik gruwel van ze![]()
Niet minder radicaal dan mohamed b zijn zequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:38 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Okay ik heb nogal problemen met de inzet van bepaalde vakbondslui, maar dat ik er nou van gruwel? Laat ze lekker lopen in hun sandalen![]()
Behoorlijk jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet minder radicaal dan mohamed b zijn ze
Werknemers worden te veel beschermd in dit land
Nu praat je toch teveel als ondernemerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet minder radicaal dan mohamed b zijn ze
Werknemers worden te veel beschermd in dit land
Ondernemersquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:40 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Nu praat je toch teveel als ondernemerIk ben het ook maar toch?
wacht maar tot je iemand moet ontslaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:40 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Nu praat je toch teveel als ondernemerIk ben het ook maar toch?
Pciesquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
wacht maar tot je iemand moet ontslaan
Wij zitten nu nog 4 jaar met iemand opgescheept hierdoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pcies
Vooral dodelijk zijn ze voor kleine ondernemingen
Lang leven de vakbondenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wij zitten nu nog 4 jaar met iemand opgescheept hierdoor.
Dubbel werk doen en hij voert geen flikker uit.
Als hij wat doet, dan gaat het verkeerd en massaal ook
Uitvinding van de duitsersquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:48 schreef Wojworshebn het volgende:
Okay, is waar maar hoe kom je van 2ewereldoorlog op dit onderwerp?? Wacht, vakbondslui zijn nazi's??![]()
Ze hadden het beter bij die wegen kunnen latenquote:
En de volkswagenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ze hadden het beter bij die wegen kunnen laten
97% in aziequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
JA rot op!
Land ligt voor 90% in azie
Schenden mensenrechten op grote schaal
Erkennen cyprus niet
En ijn economisch niet in orde
Dus oprotten dr mee
Wim duisenberg specialquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:52 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
97% in azie![]()
de rest van je post![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |