Okay ik heb nogal problemen met de inzet van bepaalde vakbondslui, maar dat ik er nou van gruwel? Laat ze lekker lopen in hun sandalenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doe geen prive uitlatingen op fok![]()
Maar ik gruwel van ze![]()
Iedereen die niet van 9-5 werkt toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doe geen prive uitlatingen op fok![]()
Maar ik gruwel van ze![]()
Niet minder radicaal dan mohamed b zijn zequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:38 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Okay ik heb nogal problemen met de inzet van bepaalde vakbondslui, maar dat ik er nou van gruwel? Laat ze lekker lopen in hun sandalen![]()
Behoorlijk jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet minder radicaal dan mohamed b zijn ze
Werknemers worden te veel beschermd in dit land
Nu praat je toch teveel als ondernemerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet minder radicaal dan mohamed b zijn ze
Werknemers worden te veel beschermd in dit land
Ondernemersquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:40 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Nu praat je toch teveel als ondernemerIk ben het ook maar toch?
wacht maar tot je iemand moet ontslaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:40 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Nu praat je toch teveel als ondernemerIk ben het ook maar toch?
Pciesquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
wacht maar tot je iemand moet ontslaan
Wij zitten nu nog 4 jaar met iemand opgescheept hierdoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pcies
Vooral dodelijk zijn ze voor kleine ondernemingen
Lang leven de vakbondenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wij zitten nu nog 4 jaar met iemand opgescheept hierdoor.
Dubbel werk doen en hij voert geen flikker uit.
Als hij wat doet, dan gaat het verkeerd en massaal ook
Uitvinding van de duitsersquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:48 schreef Wojworshebn het volgende:
Okay, is waar maar hoe kom je van 2ewereldoorlog op dit onderwerp?? Wacht, vakbondslui zijn nazi's??![]()
Ze hadden het beter bij die wegen kunnen latenquote:
En de volkswagenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ze hadden het beter bij die wegen kunnen laten
97% in aziequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
JA rot op!
Land ligt voor 90% in azie
Schenden mensenrechten op grote schaal
Erkennen cyprus niet
En ijn economisch niet in orde
Dus oprotten dr mee
Wim duisenberg specialquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:52 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
97% in azie![]()
de rest van je post![]()
fokquote:
We vinden sommige landen zielig en vragen of ze bij ons willen komenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wim duisenberg special
Die zei dat het maximaal 20 jaar kon duren voordat noord afrika ook tot de eu behoorde![]()
![]()
Die man was verre van achtelijk en heb ik heel hoog zitten
Des te enger vond ik die opmerking. wat de fuck heeft noord afrika met de eu te maken?
Ik raad een kernbom aanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:56 schreef Mukie het volgende:
[..]
We vinden sommige landen zielig en vragen of ze bij ons willen komen
omdat je zo aandringtquote:
ga ik niet redden in dit tempoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:06 schreef PPWB84 het volgende:
t kan nog t kan nog
Geen ideequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:08 schreef Wojworshebn het volgende:
Waar's Mukie, zij heeft altijd wel wat?
ja ze is mij aan het pijpen... laat dr nou ffquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen idee
Denk wc
Ook op msn dood stil
Dan is ze vast aan het schijten want het duurt langquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen idee
Denk wc
Ook op msn dood stil
Dan kan ze het niet goedquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:10 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja ze is mij aan het pijpen... laat dr nou ff![]()
Meeste vrouwen poepen toch snel?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:10 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Dan is ze vast aan het schijten want het duurt lang![]()
kut wat moet ik daarop zeggenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan kan ze het niet goed
Als jij nog de behoefte hebt om hier te posten dan![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:10 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Dan is ze vast aan het schijten want het duurt lang![]()
Dacht ik toch even een politiek topic te zijn binnengevallen. Maar gelukkig valt het mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:11 schreef Godlike02 het volgende:
Meeste vrouwen poepen toch snel?
Boekje dr bij is meer mannen ding geloof ik
Te laatquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:13 schreef broer het volgende:
[..]
Dacht ik toch even een politiek topic te zijn binnengevallen. Maar gelukkig valt het mee.
Mijn wijn is nog niet opquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:16 schreef broer het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met mij.
En dan gaat nu zeker ook nog 's iederen slapen...
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:17 schreef Wojworshebn het volgende:
Nou al helemaal een reden om weg te gaan, luitjes rustig aan![]()
gloeiende, ik ben nog niet gekomenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mijn wijn is nog niet op
Mukie is langzaam aan het inzakken
Je weet geen eens hoe het voeldquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:17 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
gloeiende, ik ben nog niet gekomen![]()
goffer je zou niet doorvertellen dat ik maagd benquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je weet geen eens hoe het voelt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |