Ik wou al zeggen, dat viel wel heel erg opquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk en ga gewoon met hem neuken.
Ze zijn toch bekend?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
GVD ze heeft 2 stalkersvreemd gaan is NOT done
![]()
Wat bedoel je plato?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:46 schreef Mozart het volgende:
Hebben jullie de Ikea al geprobeerd?
De ballenbak?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:46 schreef Mozart het volgende:
Je gaat dus mee, Vork?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:47 schreef Vork het volgende:
En een echte single gaat natuurlijk in z'n eentje naar Fok!radio.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:46 schreef Mozart het volgende:
Neequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:47 schreef broer het volgende:
Stelling: The People vs Larry Flint is een goeie film.
Ik kom over een uurtje of twee bij u terug met de uitslag.
Beste God.quote:
Ik was niet de enige die dat dachtquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:47 schreef Mozart het volgende:
[..]
Beste God.
Wat bedoelt u met Plato? Ik ken geen Plato.
Hoogachtend,
Wolfgang.
Ik werk ook hoor! Pfff. Schande!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:48 schreef Vork het volgende:
Nee natuurlijk niet, dat moet je echt alleen doen (en ik moet werken, uiteraard).
Als ik het me goed herinner kan ik er eens op zeggenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:47 schreef broer het volgende:
Stelling: The People vs Larry Flint is een goeie film.
Ik kom over een uurtje of twee bij u terug met de uitslag.
Je weet niet eens wat er staatquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:43 schreef Mozart het volgende:
[..]
2000 jaar terug hadden ze dus ook al gastarbeiders. Scheer je weg.
Dan hoop ik dat je geen streaming radio kan ontvangenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:50 schreef Vork het volgende:
Maar ik werk natuurlijk weer op onregelmatige tijden en toevallig altijd tijdens Fok!radio.
quote:
* GewoneMan haalt het plakband van Mukie dr mond... zeg het eens lieverdquote:
Eens.quote:
Zoek de verschillenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:47 schreef Mozart het volgende:
[..]
Beste God.
Wat bedoelt u met Plato? Ik ken geen Plato.
Hoogachtend,
Wolfgang.
Waar zei je dat?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Eens.
Het dagboek van een psycho zoals ik al zei
Beetlejuicequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:52 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
* GewoneMan haalt het plakband van Mukie dr mond... zeg het eens lieverd![]()
ik ben knapper.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zoek de verschillen
[afbeelding]
eens... foute literatuur is ook literatuurquote:
Ik weet niet wat de mogelijkheden zijn, maar ik weet wel dat radio538 altijd staat te brullen op de werkvloer (dat is ook niet echt alles natuurlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:51 schreef Godlike02 het volgende:
Dan hoop ik dat je geen streaming radio kan ontvangen![]()
Iig net zo arrogantquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gelukt scheelt zelfs de kloon inhoudelijk niet veel
Of gescheiden ouders.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:53 schreef petitlapin het volgende:
stelling, naar aanleiding van een controversieel R&P topic:
eeuwige of langdurige singles hebben meestal een slechte jeugd gehad, nooit echt vrienden gehad, veel gepest, hebben een gebrek aan sociale vaardigheden, en zullen hier moeilijk uitgeraken ...
THEY ARE DOOMED![]()
Je discussie met Mad-Eleine is geniaalquote:
Hoezo fout?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:53 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
eens... foute literatuur is ook literatuur
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:53 schreef petitlapin het volgende:
eeuwige of langdurige singles hebben meestal een slechte jeugd gehad, nooit echt vrienden gehad, veel gepest, hebben een gebrek aan sociale vaardigheden, en zullen hier moeilijk uitgeraken ...
THEY ARE DOOMED![]()
Op msn kan ik je link gevenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:54 schreef PhaE het volgende:
[..]
Denk het wel ja.
Heb het nog nooit gelezen, maar lijkt me toch verdomd interessant.
Hmm niet mee eens.quote:
Schat van een meid. Niet te beroerd om even mijn vleugel te poetsen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Je discussie met Mad-Eleine is geniaal
Op alleen het laatste na (gebrek aan sociale vaardigheden) klopt het wel ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:53 schreef petitlapin het volgende:
THEY ARE DOOMED![]()
Okay, prima!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Op msn kan ik je link geven
Als ik hem nog kan vinden
Nou ja je kan hem zo vinden met googlequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Op msn kan ik je link geven
Als ik hem nog kan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |